• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rosenborg - Brann, Lerkendal Stadion, lørdag 16 april kl 18:00

Started by Torvanger, April 11, 2016, 08:41:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

Blir kanskje litt vanskelig med tanke på hvor ofte Brann bytter billettleverandører
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on April 14, 2016, 19:45:08 PM
Er det en sånn "prikketeller", så finnes det på nettet. Går an å putte setekartene fra Stadion inn der og la det telle i vei.


Solgte per nuh: 276


Men det er tungvindt.
Gå av.

huleste


Gulløl

Quote from: huleste on April 15, 2016, 10:41:55 AM
Hvordan er utviklingen på bortefeltet, Gulløl?


Status akkurat nå på Lerkendal, borteseksjonene:
400 billetter er solgt.
445 billetter er ledige.

Tror dette må være høyeste solgte på borteseksjonen på veldig mange år til Brann supportere.
Krøvel vet kanskje sist gang det var høyere ??
Med 30 timer igjen til kampstart bør det være mulighet til å komme opp i ca.450 solgte tror jeg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Kanskje feil tråd, men ''hvor se Brann-kamper'' tråden omhandlet vel utlandet.

Spørsmålet lyder som  følgende: Er det et sted her i byn der en kan få sett Brann-kamper og få spist et anstendig måltid samtidig? Tenker type god hamburger eller lignende, og stedet må ikke være av typen der en kommer inn før kampen og får stå foran en 14-tommer i en krok fordi storskjermen, 50-tommerne og alle setene er opptatt av folk som ser Mænju, Arsenæl, eller Wæst hæææm.

Corran

En fantastisk tråd på rbkweb det der. Men fyttirakkeren for et møkkaforum (design og bruker messig)
Da har bataljonen gjort en mye bedre jobb. Bare tanken på reklamebannere over alt og reklamefilmer +++ hadde fått meg til å rømme
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Quote from: Huff on April 15, 2016, 17:26:22 PM
Kanskje feil tråd, men ''hvor se Brann-kamper'' tråden omhandlet vel utlandet.

Spørsmålet lyder som  følgende: Er det et sted her i byn der en kan få sett Brann-kamper og få spist et anstendig måltid samtidig? Tenker type god hamburger eller lignende, og stedet må ikke være av typen der en kommer inn før kampen og får stå foran en 14-tommer i en krok fordi storskjermen, 50-tommerne og alle setene er opptatt av folk som ser Mænju, Arsenæl, eller Wæst hæææm.

Får stort sett sitteplasser på 3lions og kan kjøpe med deg en hotdog fra 3kroneren. De fleste andre steder er det vel et problem med engelsk fotball
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Northside

Quote from: Huff on April 15, 2016, 17:26:22 PM
Spørsmålet lyder som  følgende: Er det et sted her i byn der en kan få sett Brann-kamper og få spist et anstendig måltid samtidig? Tenker type god hamburger eller lignende, og stedet må ikke være av typen der en kommer inn før kampen og får stå foran en 14-tommer i en krok fordi storskjermen, 50-tommerne og alle setene er opptatt av folk som ser Mænju, Arsenæl, eller Wæst hæææm.


Victoria pub i Kong Oscar høres riktig ut.

Hatleking

Hvilsom er i troppen medan Skålevik er vraka. Karadas er klår.

ostraume

Bien Snack bar. God burger, lite press på storskjermen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Quote from: Huff on April 15, 2016, 17:26:22 PM
Kanskje feil tråd, men ''hvor se Brann-kamper'' tråden omhandlet vel utlandet.

Spørsmålet lyder som  følgende: Er det et sted her i byn der en kan få sett Brann-kamper og få spist et anstendig måltid samtidig? Tenker type god hamburger eller lignende, og stedet må ikke være av typen der en kommer inn før kampen og får stå foran en 14-tommer i en krok fordi storskjermen, 50-tommerne og alle setene er opptatt av folk som ser Mænju, Arsenæl, eller Wæst hæææm.


Nye Scotsman har fått seg et løft virker det som. Jeg har ikke vært der på år og dag, men det ser bra ut, har mange storskjermer og burgere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Quote from: ostraume on April 15, 2016, 18:30:32 PM
Bien Snack bar. God burger, lite press på storskjermen.


Brann-kamper på Bien? Utmerket, takk.

Til dere andre takker jeg og for tipset, men Bien virker mest attraktivt.

Lasaron

Skålevik framstår som mer målfarlig enn Hvilsom. Uenig i uttaket der.
Tren på langskudd

Corran

Uenig De virker begge lite målfarlig for tiden og Hvilsom er mest anvendelig. Hvilsom er også best defensivt noe om sikkert teller en del for LAN til denne kampen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Limstift

Jeg tipper vi vinner i dag. Enten 1-2 eller 0-2.

Gu kor Herlig å knuse Rbk i trondheim.

Alle må gå!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!


Finfin respons

Jeg er usikker på om Skålevik burde vært med i troppen, men støtter valgene ellers. Larsen tror jeg kan ha godt av å stå over, og Skaanes inn i troppen (til fordel for Johansen) tror jeg er en veldig bra timing.

Jeg håper som jeg håpet sist, at Huseklepp starter på benken, til fordel for kombinasjonen Hvilsom-Orlov-Braaten i fremre ledd. Så kan Huseklepp komme inn i 60´ og herje vilt i 110% på kanten den siste halvtimen.
Kanskje.

Hatleking

Huseklepp startar garantert. Han var ikkje med til Førde og er ein av dei med friske bein. Midtbaneleddet vårt kan bli litt sårbart om Braaten ikkje spelar der. Heltne Nilsen og Barmen spelte heile kampen mot Førde medan Haugen òg spelte mange minutt. Me treng friske bein der.

Gepard

3måls tap. Minimum.

Ville droppet Haugen og Barmen idag. Scorer ikke på sjansene sine.

haavarl

Quote from: Yngve on April 15, 2016, 09:48:58 AM
Det hadde vore stor stas om nokon datanerdar her på forumet kunne utvikla ein sånn for oss.


Som du kan lese i tråden hos rbkweb, er det et kodet prosjekt der koden ligger åpen og tilgjengelig på github hvis noen hos dere vil gjøre det samme (og dere bruker Billettservice). Det må altså ikke utvikles fra bunnen av, men det må til en nerd eller to for å sette seg inn i koden og få det på lufta.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

OmOssSjølOgHansaøl

brann.no melder om Ny tillit til laget som slo Glimt

Laget:

               Leciejewski
Nouri - Acosta - Demidov - Kristiansen
  Braaten - Heltne Nilsen - Haugen
       Vega - Orlov - Huseklepp

Benken: Horwath, Grønner, Skaanes, Karadas, Hvilsom, Hatakka, Barmen
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: haavarl on April 16, 2016, 15:51:13 PM
Quote from: Yngve on April 15, 2016, 09:48:58 AM
Det hadde vore stor stas om nokon datanerdar her på forumet kunne utvikla ein sånn for oss.


Som du kan lese i tråden hos rbkweb, er det et kodet prosjekt der koden ligger åpen og tilgjengelig på github hvis noen hos dere vil gjøre det samme (og dere bruker Billettservice). Det må altså ikke utvikles fra bunnen av, men det må til en nerd eller to for å sette seg inn i koden og få det på lufta.


Tickethour.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Vi har også de der free seating - plassene, samt noen felt på BT eg skjønner lite av. Men en med de rette kunnskapene ville nok ha funnet noe.
Gå av.

Belfort


dudo

Braaten må ut, han er av i dag. Tar ikke returløp, og prøver ikke å rette opp egne feil. Se f eks på tilbakespillet hans, hvor han bare stopper opp etter å ha tatt to-tre skritt.

Nå nærmer RBK seg noe voldsomt her.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Men overgangene våre begynner kanskje å sitte? Fantastisk jobb av Nouri og Braaten!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Indreløper som scorer mål, takk.
Haugen er vaksinert mot å score. Innsidepasning til keeper...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Ja, hadde det vært Remi Johansen som kom der tror jeg i det minste at keeper måtte ha slengt seg ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

pidre

Saludar a los monos!

dudo

Hva i all verden er det for slags forsvarsspill? Knust!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Noen må nå sette seg ned med Haugen og fortelle han at han slutter med innside pasninger i scorings posisjon

Klaus_Brann

Quote from: Belfort on April 16, 2016, 17:43:52 PM
Noen må nå sette seg ned med Haugen og fortelle han at han slutter med innside pasninger i scorings posisjon


Det er helt utrolig at han aldri skal lære.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

1-0 til RBK til pause. Hvordan skal vi at sjansestatistikken var; omtrent 6-2 til RBK? Hvis vi er grei ...

Vi må opp et hakk etter pause hvis dette skal bli poeng.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Hatleking

Dette er ikkje ein omgang som ein skal skamme seg over. Me har hatt sjanser og farlegheiter til å score sjølve og at RBK får nokre sjanser på heimebane er uungåeleg. Eg synst me står rimeleg bra, men det er sjølvsagt litt å gå på. Vega gjer mykje bra, men verkar ikkje som at han klarar å jobbe så mykje. Kan hende er han prega etter Førde-kampen? Det vart trass alt ein del minutt på han der òg.


Natan

Nærmest karakterdrap av Nouri i  TV2. Skjedde ifølge Mathisen mye i Start.

Natan

Når det er sagt,  fortjent ledelse for RBK

OmOssSjølOgHansaøl

Av de som spilte mot Førde har Acosta vært uvanlig svak, og Haugen har vært nesten usynlig bortsett fra den brente sjansen. Heltne Nilsen har klart seg greit, mens Vega er litt både-og. Han gjør en del bra, men har også noen unoter og ser ut til å ta seg noen ekstra hvilepauser iblant.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Quote from: Natan on April 16, 2016, 17:53:57 PM
Nærmest karakterdrap av Nouri i  TV2. Skjedde ifølge Mathisen mye i Start.


Litt unødvendig.
Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 16, 2016, 17:48:17 PM
1-0 til RBK til pause. Hvordan skal vi at sjansestatistikken var; omtrent 6-2 til RBK? Hvis vi er grei ...

Vi må opp et hakk etter pause hvis dette skal bli poeng.


Vi må i alle fall starte med å få de få sjansene vi får i mål.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

pidre

Saludar a los monos!

Klaus_Brann

Quote from: Natan on April 16, 2016, 17:53:57 PM
Nærmest karakterdrap av Nouri i  TV2. Skjedde ifølge Mathisen mye i Start.


Mathisen som også mente at Haugen er vår beste avslutter fra hold rundt 16. meteren...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Braaten er ikke på i første. I alle fall ikke defensivt, men han virker litt naiv i dag. Holder for lett på ballen og slurver for mye.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Klaus_Brann

Der er vi igjen. Hvordan går det an å ikke score der!!!!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up