• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brannâ?? B/G, søndag 10.04.2016, kl.15.30 (runde 4)

Started by Gulløl, April 03, 2016, 20:55:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pidre

Saludar a los monos!


Lasaron

Tren på langskudd

Arnevidar

Quote from: Corran on April 09, 2016, 00:02:29 AM
Orlov inn for Hvilsom og Skålevik starter i stedet for Hvilsom?
Er Hvilsom god nok til å måtte erstattes av 2 spillere?



Hvis du skal være pedantisk og kritisere andres skriving bør du vel faktisk kunne påvise en logisk brist, jf. artikkelen du leste her om dagen :)

Corran

Quote from: Lasaron on April 09, 2016, 07:52:43 AM
Quote from: tsrqpo on April 09, 2016, 05:44:44 AM


Du har helt rett. Jeg vil faktisk hevde at det står ganske greit og tydelig.

Da bøyer eg meg i støvet og beklager for dårlig forståelse Ser den nå ;-)

Arnevidar: Kritiserte ikke skrivingen Misforsto innholdet men ellers helt enig ;-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Finfin respons

April 09, 2016, 12:20:11 PM #55 Last Edit: April 10, 2016, 11:47:20 AM by Finfin respons
Vel, [Edit altfor seint postet].


BAs lesere vil ha Orlov, og BTs eksperter vil ha Karadas fra start. Jeg vil derimot ha Branns beste UT.
Brann er generelt godt trent, og har spillere som mot slutten av kampene virkelig kan avgjøre ettersom Brannkollektivet kan holde koken samlet i 90 minutt. Brann har nå så god bredde i stallen, med så mange gode alternativer at jeg foreslår å maksimere superinnbytter-funksjonen. Azar Karadas er en god superinnbytter, men jeg tror Erik Huseklepp er enda mer rå som innbytter. Med sprut i beina mot slitne forsvarere kan han raide, runde, drible og herje på en annen måte enn om han starter. Jeg tror faktisk jeg har helt rett i dette.
Da kan vi starte med denne slagkraftige og defensivt solide angrepsrekken:
Braaten - Orlov <-> Hvilsom
(eller
Braaten - Hvilsom - Larsen/Vega om man vil ha litt mer ulike spilletyper der fremme og ta større sjanser defensivt).

Og så kan vi bytte inn Vega (eller Larsen), Skålevik (eller Karadas avhengig av kampbildet) og først og ikke minst eller størst inn med superinnbytter Huseklepp.
Kanskje.

Corran

Hvilsom eller Orlo tror jeg er litt tilfeldig hvem av dem som starter. Vil egentlig ha Hvilsom på topp og få et mål på ham så ham kanskje kommer i gang. MEN om han har vært skadet og er akkurat klar så går jeg heller for Orlov og har Hvilsom vært litt halvveis så tenker eg hvil ham denne helgen.
Skålevik som innbytter på spiss plassen og Azar i bakhånd siste 10 om nødvendig.
Eg vil starte med Huseklepp slik han har vært til nå og så sier fornuften Braaten og hjertet/håpet Vega.
På midtbanene vingler eg litt om eg vil ha Barmen eller Remi. Barmen er trygg og hodesterk, mens med Remi får vi en litt mer målfarlig midtbane. Kanskje eg ville gått for Barmen da det er litt mer trygt defensivt (kun bygget på følelse og ikke fakta da vi har sett litt for lite av Remi)
Bak ville eg vurdert vår finske venn istedenfor Nouri. Eg synes Nouri blir litt for ofte lurt/selger seg og har for dårlige innlegg
Resten som sist
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Hatleking

Då tippar eg på følgjande:

                     Piotr
Nouri - Acosta - Demidov - Kristiansen
      Johansen - SHN - Haugen
     Braaten - Orlov - Huseklepp

Gulløl

Med både Barmen og Skaanes ute av troppen er det ingen indreløpere på benken. Blir det skader på Haugen eller Johansen er ikke mulighetene så mange. Tror det er mest sannsynlig at Braaten eller Orlov går ned i indreløperposisjon. Mulig at Kristoffer Larsen også kan fungere i posisjonen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Så var det den gamle myten igjen, Nå tror bergenserne at det blir seriegull igjen, i følge Bodø/Glimt spiller.

Klipp:

http://tipsfotball.com/norsk-fotball/tippeligaen/dette-er-bare-begynnelsen/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on April 10, 2016, 00:11:47 AM
Så var det den gamle myten igjen, Nå tror bergenserne at det blir seriegull igjen, i følge Bodø/Glimt spiller.

Klipp:

http://tipsfotball.com/norsk-fotball/tippeligaen/dette-er-bare-begynnelsen/


Haha! Snakk om å møte seg selv i døren! Hvem er det som "tror de skal ta seriegull" her - underforstått; overvurderer sine egne prestasjoner? De har slått Sogndal og Stabæk hjemme, og tatt ett poeng mot LSK borte, og plutselig er de skråsikre på tre poeng?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Digg med tidlig avspark. Slipper å gå hele dagen og vente, og når man kommer hjem så er det faktisk litt igjen av helgen også.
Legg ned hele klubben!

osoerli

Orlov treng fleire sjansar for Ã¥ score.  Han er litt keitete bÃ¥de i mottak og avslutning.  Blir litt tilfeldig kor ballen gÃ¥r.  Manglar rett og slett eindel pÃ¥ teknikk.  Han er heller ikkje sÃ¥ bevegeleg som Hvilsom og SkÃ¥levik, men han er ganske bra pÃ¥ gjenvinning og plassering.  Eg ville ha fortsatt med Hvilsom nokre kampar til.  Han har vist mest tidlegare og har nok eit høgare nivÃ¥ inne.  Men han er kanskje litt smÃ¥skada etter smellen tidlegare i veka?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

OmOssSjølOgHansaøl

BAs spillsenter mener at Branns bakre rekker kan bli fraløpt av kjappe Glimt-spillere (noe som i litt mer tabloide ordelag fremstilles som at "Brann blir løpt i senk av Glimt" på forsiden).

Glimts angrepsrekke har absolutt bevist seg å være målfarlige, og nordlendingene vil sannsynligvis legge seg relativt lavt og satse på kontringer. Det blir spennende å se om våre beste lagdel til nå - den defensive - klarer å demme opp.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

brann.no melder at både Orlov og Vega starter.

Braaten er inne på laget, mens Johansen starter på benken. Jeg antar at det betyr denne oppstillingen:

               Leciejewski
Nouri - Acosta - Demidov - Kristiansen
  Braaten - Heltne Nilsen - Haugen
       Vega - Orlov - Huseklepp

Benken: Horwath, Grønner, Larsen, Skålevik, Johansen, Karadas, Hatakka
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

vekkreist

Her blir vi nødt å se kampen på TV idag :(... noen som vet hvilken kanal den går på?

takk!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: vekkreist on April 10, 2016, 13:20:51 PM
Her blir vi nødt å se kampen på TV idag :(... noen som vet hvilken kanal den går på?


Som alltid går kampen TV 2 Sumo, som krever horrible 399 kr per måned. TV 2 melker avtalen for alt den er verdt og litt til.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Spennende med Vega fra start. Får håpe han klarer å gi Orlov innleggene som vi mange ganger har savnet.
Rød makt på Hansa

vekkreist

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 10, 2016, 13:24:35 PM
Quote from: vekkreist on April 10, 2016, 13:20:51 PM
Her blir vi nødt å se kampen på TV idag :(... noen som vet hvilken kanal den går på?


Som alltid går kampen TV 2 Sumo, som krever horrible 399 kr per måned. TV 2 melker avtalen for alt den er verdt og litt til.


Takk for infoen. 399 kr?! FÃ¥r heller finne meg en stream her jeg sitter ;)

vekkreist

Quote from: Nixon on April 10, 2016, 13:25:44 PM
Spennende med Vega fra start. Får håpe han klarer å gi Orlov innleggene som vi mange ganger har savnet.


Ja blir spennende!

Finfin respons

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 10, 2016, 13:19:38 PM
brann.no melder at både Orlov og Vega starter.

Braaten er inne på laget, mens Johansen starter på benken. Jeg antar at det betyr denne oppstillingen:

               Leciejewski
Nouri - Acosta - Demidov - Kristiansen
  Braaten - Heltne Nilsen - Haugen
       Vega - Orlov - Huseklepp

Benken: Horwath, Grønner, Larsen, Skålevik, Johansen, Karadas, Hatakka


Ikke dumt med Braaten som indreløper. Her ser vi et lag som i større grad enn tidligere borger for innlegg. Blir spennende så se denne kombinasjonen. På innbytterbenken er Larsen høyaktuell. Det er finfint.
Kanskje.

Ninja-Bob

Er me sikker på at Braaten speler indreløper og at ikkje Vega tar den posisjonen? Såg at det berre stod navn på Brann.no

krakra

Vi får se, men Braaten spilte indreløper da Vega kom inn sist og har også blitt brukt som indreløper i formasjonstreningene. Han har helt andre fysiske, defensive og trolig taktiske forutsetninger enn Vega til å spille på midten og forhåpentligvis får Vega debuten fra start i sin beste posisjon.

OmOssSjølOgHansaøl

Vi vet ikke hvem som spiller hvor. BA har satt opp Vega som indreløper og Braaten som kant, men jeg har mest tro på å gjøre det omvendt. Men svaret kommer snart. :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Finfin respons

Fra start ser Vega ut som kant, og Braaten høyre indreløper.
Kanskje.

Finfin respons

Kanskje.



Finfin respons

Kanskje.

krakra

Oddsen for at vi i løpet av sesongen får en situasjon med Vega der "Diver Vega" kan trekkes fram har ikke akkurat økt i løpet av denne kampen så langt.

pidre

Quote from: krakra on April 10, 2016, 14:48:28 PM
Oddsen for at vi i løpet av sesongen får en situasjon med Vega der "Diver Vega" kan trekkes fram har ikke akkurat økt i løpet av denne kampen så langt.

Diver- Vega?
Saludar a los monos!

osoerli

Kvifor spela tilbake til Piotr?  Sparar krefter pÃ¥ Ã¥ sentre til ein Glimt-spelar mÃ¥ midtbanen i staden.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

pidre

Saludar a los monos!

aleksanderhjelleseth

Braaten har vært strålende som indreløper. Venstre siden kommer ikke helt igang. Men foten til Vega da dere, har ikke sett makan til sving siden Bently.

Finfin respons

Kanskje.

pidre

Saludar a los monos!

aleksanderhjelleseth

Legger merke til hvor bra vi er til å variere presshøyde, men kem er det som bestemmer det? Er det Nilsen? Demidov? Har ihvertfall en følelse av trygghet som vi ikke har hatt på noen år.

Baunebob


Hatleking

Veldig, veldig god omgang mot serieleiarane. Me har full kontroll på kampen og burde ha scora fleire. LAN har møtt denne omgangen veldig bra. Offensivt har ein angripe med tyngde, men har fortsatt ikkje latt Glimt få utnytte kontringsstyrken.

osoerli

Brann har hatt sjanser til Ã¥ lede bÃ¥de 3-4 og 5 null.  Glimt har vel ikkje hatt noko som helst.  Men vi mÃ¥ fortsatt vera konsentrerte i forsvar.  MÃ¥l mot kjem ofte i slike periodar.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Finfin respons

Braaten, Vega og Nouri-samspillet har vært langt over pari. Balansert, utfyllende trio.
Kanskje.

krakra

Spørsmålet er hvor lenge han holder, men Braaten har vært en åpenbaring på indreløperposisjonen. Defensivt og offensivt. Med mindre han faller helt ut i andreomgang så bør han starte der også når Barmen er tilbake. Vega er herlig å se på, og det er flott at han følger opp et godt innhopp med en god kamp fra start på en vanskelig matte. Som lag leverer vi vår beste kamp på år og dag. Vi er bunnsolide defensive, men mye bedre offensivt enn vi har vært på lenge. Anført av trioen Braaten, Vega og Nouri. Klarer vi å få i gang venstresiden kan dette bli veldig bra.

OmOssSjølOgHansaøl

Glimt har hatt kjempeflaks som kun ligger under ett mål. Forsvaret har hatt full kontroll, høyresiden med Vega, Braaten og Nouri har vært veldig god, Orlov har vært strålernde på topp, og på slutten av omgangen virket det også som om Huseklepp var i ferd med å våkne.

Nå må vi holde koken i andre og drepe denne kampen!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

aleksanderhjelleseth

2-0 er det farligse ledelsen i verden, så vi kan ikke putte andremålet før siste spillerminutt :)

aleksanderhjelleseth

Denne Norman er vell ikke i slekt med den tidligere Brannlegenden Runar Nordman?

Finfin respons

Tipper Skålevik inn for Orlov blir det første byttet. Er ikke helt trygg på Larsen om Brann bare leder 1-0.
Brann har nesten ikke gjort feil som har gitt Glimt kontringer. Den mentaliteten må ikke byttene forpurre.
Kanskje.

aleksanderhjelleseth

Huseklepp og Vega kan gjerne bytte litt side underveis...

aleksanderhjelleseth


pidre

Saludar a los monos!

Go Up