• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2016

Started by Gulløl, November 04, 2015, 21:52:53 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Tom C

Interessant å se at Sogndal-kampen vil koste 100 kroner. Tippeligamotstand er altså relativt mye billigere enn å se på Obos-motstand. Ikke det at jeg kommer til å kjøre over til Sogndal fra østlandet da men. Still....
Aldri mer Obos....

Finfin respons

Kanskje.

Nixon

Quote from: Tom C on February 10, 2016, 12:36:40 PM
Interessant å se at Sogndal-kampen vil koste 100 kroner. Tippeligamotstand er altså relativt mye billigere enn å se på Obos-motstand.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: Finfin respons on February 10, 2016, 14:21:02 PM


Ingenting tyder på det. Hvis nå ikke BT eller BA skulle finne på å gjøre det.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Tom C

Quote from: Nixon on February 10, 2016, 14:30:26 PM
Quote from: Tom C on February 10, 2016, 12:36:40 PM
Interessant å se at Sogndal-kampen vil koste 100 kroner. Tippeligamotstand er altså relativt mye billigere enn å se på Obos-motstand.
Aldri mer Obos....


Nixon

Troppen som skal møte Sogndal i morgen:

Alex Horwath
Piotr Leciejewski
Bismar Acosta
Kapinga Brazy
Jonas Grønner
Dani Hatakka
Viljar Vevatne
Ruben Kristiansen
Amin Nouri
Kristoffer Barmen
Fredrik Haugen
Sivert Heltne Nilsen
Erik Huseklepp
Mads Hvilsom
Jakob Orlov
Steffen Lie Skålevik
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

OmOssSjølOgHansaøl

Denne troppen, med 10 defensive og 7 offensive spillere, viser med all tydelighet hvor tynt besatt vi er fremover.

"Den offensive femmeren" må settes sammen av Barmen, Haugen, Huseklepp, Hvilsom, Orlov og Skålevik (Alle får nok spilletid i morgen). Merk at hvis Barmen eller Haugen får en smell før eller under kampen, må enten Huseklepp, Hvilsom, Orlov eller Skålevik trekkes ned som indreløper. Eventuelt må en av de som egentlig skal være defensive, flyttes fremover på banen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Lasaron

Hva er det med at Demidov ikke spiller nå heller?
Tren på langskudd


Torvanger

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on February 12, 2016, 10:10:16 AM
Denne troppen, med 10 defensive og 7 offensive spillere, viser med all tydelighet hvor tynt besatt vi er fremover.

"Den offensive femmeren" må settes sammen av Barmen, Haugen, Huseklepp, Hvilsom, Orlov og Skålevik (Alle får nok spilletid i morgen). Merk at hvis Barmen eller Haugen får en smell før eller under kampen, må enten Huseklepp, Hvilsom, Orlov eller Skålevik trekkes ned som indreløper. Eventuelt må en av de som egentlig skal være defensive, flyttes fremover på banen.



Vevatne, Ruben, Hattaka og Nouri kan vel spille midtbane, de har ihvertfall løpskapasiteten til det.

Lasaron

Tren på langskudd

Torvanger


Belfort

Quote from: Lasaron on February 12, 2016, 10:17:09 AM
Hva er det med at Demidov ikke spiller nå heller?


Problemene begynner vel nå igjen...

Torvanger

Quote from: Belfort on February 12, 2016, 12:26:05 PM
Quote from: Lasaron on February 12, 2016, 10:17:09 AM
Hva er det med at Demidov ikke spiller nå heller?


Problemene begynner vel nå igjen...


Jeg liker det ikke i det hele tatt. Men fordelen er at Grønner og Acosta får kjørt flere kamper sammen.

krakra

Demidov hvilkes for sikkerhets skyld siden han har vondt under foten, men legen sier at han hadde spilt hvis det hadde vært en tellende kamp.

Nixon

Var det ikke smerte under foten som holdt Demidov vekke store deler av nedrykkssesongen?
Får ikke håpe at det kommer tilbake!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krakra

Det var hælen. Legen sier også at det ikke er relatert til den skaden.

ostraume

Udefinert "vondt i foten" på vår Kapteinkjeks. Lover ikke bra.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Giles

Slapp av backrekken er vårt sterkeste kort, en halvtreg, halvgammel og halvskadet bjellesau er mer enn nok.


Corran

I fjor fungerte Demidov og Acosta bra sammen. Det samme gjorde stort sett Demidov og Grønner mens Grønner og Acosta slet sammen.
Ut i fra det så er det helt klart en fordel at Grønner og Acosta får mer tid sammen enn de to andre konstellasjonene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

vekkreist

Noen som vet hva som skjer med Daniel braaten? Siden han ikke er med til Sogndal antar vi at han ikke får kontrakt?

OmOssSjølOgHansaøl

Om Braaten og/eller Drage får tilbud om kontrakt, kommer nok an på hvilken totalpakke Brann ellers har mulighet til å få til. Soltvedt har sannsynligvis en spiller eller to høyere opp på ønskelisten. Alt etter hvem de får tak i, hvilken posisjon (indreløper eller kant) og hvor dyrt det blir, vil jeg tro det kan bli begge, ingen eller en av Braaten og Drage.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Jose Arrogantio

Jeg tror også at Brann enten henter Drage og/eller Braathen eller så gjør de ikke det.

OmOssSjølOgHansaøl

Hehe, det må være lov å helgardere iblant. :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Gepard

February 13, 2016, 00:25:16 AM #177 Last Edit: February 13, 2016, 11:30:44 AM by Gepard
Spådom : Birkelund kommer til å fullstendig eie midtbanen mot Haugen og co.

Fremstår helt utrolig idiotisk å sende han avgårde.

Kagain

Tenker at Braaten er en dyr mann, så det kan hende det er derfor de drøyer med han. Drage spilte jo for Sogndal, så det kan hende at han ikke er like dyr med mindre egoet han har blåst seg voldsomt opp i det siste (ikke det at noe tyder på det). Så det kan jo hende at de arbeider med å få til en ekstern løsning for Braaten, at han som gammel storspiller og profil skal lokke folk tilbake til stadion. Litt som en Riise light.

OmOssSjølOgHansaøl

Jøss, Piotr Leciejewski og Kristoffer Barmen "møtte ikke til spillermøtet klokken 11.30 og ble deretter tatt ut av troppen" ifølge brann.no
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

February 13, 2016, 14:17:10 PM #180 Last Edit: February 13, 2016, 14:19:21 PM by OmOssSjølOgHansaøl
Uten Barmen blir det en litt uvant indreløper ... Her er laget:

Alex Horwath
Dani Hatakka
Jonas Grønner
Bismar Acosta
Viljar Vevatne
Fredrik Haugen
Sivert Heltne Nilsen
Mads Hvilsom
Erik Huseklepp
Jakob Orlov
Steffen Lie Skålevik

Orlov spiller på topp. Jeg vet ikke hvem av Hvilsom, Huseklepp og Skålevik som trekkes ned på midtbanen.

Edit: Vi får ta med benken også, tynn som den er: Kapinga Brazy, Ruben Kristiansen og Amin Nouri.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

osoerli

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on February 13, 2016, 14:15:46 PM
Jøss, Piotr Leciejewski og Kristoffer Barmen "møtte ikke til spillermøtet klokken 11.30 og ble deretter tatt ut av troppen" ifølge brann.no


Stussa også litt over den kommentaren.  Forsove seg, eller var dette planlagt pga "ikke klare til kamp"?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gepard

February 13, 2016, 14:35:30 PM #182 Last Edit: February 13, 2016, 14:37:34 PM by Gepard
Eksepsjonelt merkelig, fortsettelse følger nok....

Forhåpentligvis kun snakk om forsovlese.

Liker at LAN setter eksempler. Uproft av Barmen og Piotr.

krakra

February 13, 2016, 14:38:42 PM #183 Last Edit: February 13, 2016, 14:41:20 PM by krakra
Hvem faen forsover seg til et spillermøte klokka halv tolv? Oser ikke profesjonalitet akkurat. Og begge vil snakke om det etter kampen. Litt spesielt. Håper det er snakk om noen form for kommunikasjonssvikt og ikke fyll og tull.

Belfort

Hvis Barmen nok en gang har gått på en "smell" så forlanger jeg at han på mandag blir lagt ut for salg eller kontrakt som termineres

Klaus_Brann

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on February 13, 2016, 14:15:46 PM
Jøss, Piotr Leciejewski og Kristoffer Barmen "møtte ikke til spillermøtet klokken 11.30 og ble deretter tatt ut av troppen" ifølge brann.no


Barmens rykte er i alle fall ikke ufortjent, med forebehold om at det er snakk om noe han ikke kunne noe for her.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Pokker så irriterende at ikke TV2 kunne sendt opp et par kameraer, eller de kunne spilt i Vestlandshallen. Sulteforet på Brann for tiden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dons599


OmOssSjølOgHansaøl

BA skriver: Bakgrunnen for vrakingen skal utelukkende handle om at spillerne ikke møtte til rett tid. Det er ingen andre årsaker til vrakingen, får BA opplyst.

Det er uansett uprofesjonelt og skuffende. Jeg hadde trodd at Barmen var ferdig med denslags tull, og at Piotr hadde skjerpet seg etter "vektepisoden".

(På samme adresse får man også opp samme videovindu som hos Firda.)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Quote from: dons599 on February 13, 2016, 14:54:01 PM
Her kan du se kampen :

http://www.firda.no/sport/fotball/sogndal/ma-fa-i-gang-alle-spelarane/s/5-15-175988

Ser ut til å funke bra hos meg...


Hadde gitt opp håpet om at noen sendte den, så det tilfeldigvis på facebook, men takk  uansett.
Dårlig at ikke Brann har fått tak i dette. Kanskje de unnlater å opplyse om det for at ikke streamen skal kollapse?;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Belfort on February 13, 2016, 14:39:21 PM
Hvis Barmen nok en gang har gått på en "smell" så forlanger jeg at han på mandag blir lagt ut for salg eller kontrakt som termineres


Vi er litt for tynt besatt på midtbanen til å kunne selge noen nå. Men å hente inn to nye midtbanespillere i tillegg til en kant eller to, hadde ikke vært meg i mot ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Torvanger

Dette kunne de løst på en annen måte, begge kunne smakt benken fra start av, evt en type bot av et slag. Det er viktig å utnytte det som er av treningskamper.

Kagain

Ja, det skal i alle fall bli spennende å følge utviklingen på denne fronten videre. Kjenner at jeg har noen spørsmål. men forhåpentligvis er dette av typen "hendelig uhell", en bil der motoren dævvet på eller noe.

Klaus_Brann

Horwath er elendig i feltarbeidet. Håper Piotr snarest er tilbake.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Første tanke er at det er en overreaksjon av LAN. Brann har spilt søppel for øvrig til nå, hva annet kan man forvente med den horrible lagoppstillinge man har endt opp med nå. Dette er ikke mathen man kan velge å vrake i og det blir mer belastnng på flere spillere, når man får to færre på benken.

vekkreist


krakra

Har de vært på fylla så er det selvsagt ingen overreaksjon. Og for Barmen som ikke akkurat er noen first time offender bør det være kroken på døra.

Men at alle er så innstilt på å snakke etter kampen gjør at jeg får følelsen av at det ligger nle annet bak.

Klaus_Brann

Og der gikk streamen i svart...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

posemedsnopi

Quote from: Gepard on February 13, 2016, 00:25:16 AM
Spådom : Birkelund kommer til å fullstendig eie midtbanen mot Haugen og co.

Fremstår helt utrolig idiotisk å sende han avgårde.


Uforståelig at det ikke er plass til Birkelund i Brann. Selv med en midtbanespiller inn er midtbanen tynt besatt.

vekkreist

Oj...første skudd pÃ¥ mÃ¥l..etter nesten en halvtime...  :P

Go Up