• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Hødd, søndag 1. nov kl 13.00

Started by osoerli, October 26, 2015, 11:54:04 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Corran

Quote from: krakra on November 01, 2015, 22:47:23 PM
Ja, det syns jeg.  Meget dårlig er jo relativt. Er det vanlig at opprykkslagene spiller noe særlig bedre?

Som sagt så driter eg i andre lag. Eg driter i ka som er vanlig. Prestasjonene til Brann synes jeg ikke har vært gode nok Dvs eg synes de jevnt over har vært dritt. Eg er fult i stand til å se bak resultatet på enkelt kamper og synes at de faktisk spilte bra selv om de tapte eller at de spilte dritt selv om de vant eller spilte uavgjort
Ka andre lag gjør e meg som sagt revnende likegyldig.
Om du synes at Brann har vært gode nok i år så deg om det, men majoriteten her inne og folk jeg ellers snakker med synes at Brann har spilt stort sett dårlig i år. Og nei vi/eg forventet ikke at de skulle cruse gjennom Obos
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Det er jo vel og bra at Stabæk ble så mye bedre så kjapt. Og hvis det kan være til inspirasjon er det flott. Men hva er poenget med dette poenget? At Brann sine prestasjoner i år ikke betyr så mye og at alt kan skje neste år uansett hvor skeptiske vi er nå?
Rød makt på Hansa

Corran

Gjorde de ikke en god del utskiftninger i stallen og fikk inn en ny trener etter opprykket?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Det blir jo litt som at Sundsvall sine supportere skal trøste seg med at Norrköping ble nummer 12 i Allsvenskan i fjor, men vant gull i år...
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Corran on November 01, 2015, 23:27:40 PM
Quote from: krakra on November 01, 2015, 22:47:23 PM
Ja, det syns jeg.  Meget dårlig er jo relativt. Er det vanlig at opprykkslagene spiller noe særlig bedre?

Som sagt så driter eg i andre lag. Eg driter i ka som er vanlig. Prestasjonene til Brann synes jeg ikke har vært gode nok Dvs eg synes de jevnt over har vært dritt. Eg er fult i stand til å se bak resultatet på enkelt kamper og synes at de faktisk spilte bra selv om de tapte eller at de spilte dritt selv om de vant eller spilte uavgjort
Ka andre lag gjør e meg som sagt revnende likegyldig.
Om du synes at Brann har vært gode nok i år så deg om det, men majoriteten her inne og folk jeg ellers snakker med synes at Brann har spilt stort sett dårlig i år. Og nei vi/eg forventet ikke at de skulle cruse gjennom Obos

Du må gjerne drite i det, men grunnen til at dere tror vi har spilt så veldig dårlig kan jo være et noe urealistisk bilde på hva en kan forvente i OBOS. Det er en liga hvor duellene og kjempingen er vikitgere enn finspillet. Det var LAN veldig klar på da han tok over, og det hadde han rett i.

Noen har klart å rykke opp med fin fotball, men de har jo brukt noen år på det. Det hadde vi ikke tid til.

krakra

Quote from: Nixon on November 01, 2015, 23:30:04 PM
Det er jo vel og bra at Stabæk ble så mye bedre så kjapt. Og hvis det kan være til inspirasjon er det flott. Men hva er poenget med dette poenget? At Brann sine prestasjoner i år ikke betyr så mye og at alt kan skje neste år uansett hvor skeptiske vi er nå?
At det at vi tok få poeng og ikke storspilte i år ikke automatisk betyr at vi rykker rett ned igjen hvis vi ikke gjør dyre og mange kjøp, som enkelte etterlyser. Jeg håper Brannledelsen er litt kaldere nå og ikke løper rundt i panikk og leter etter dyre spillere med store navn å hente. Slik vi tross alt har hatt en tendens til å gjøre tidligere når ting har buttet litt imot.

Brann kommer helt sikkert til å gjøre utskiftinger også dette vinduet, som de alltid gjør. Men det er ikke årets to siste kamper som bør avgjøre spillerlogistikken. Ikke engang spillet under LAN som i stor grad handlet om å ta nok poeng til å rykke opp.

Soler

Quote from: Corran on November 01, 2015, 23:33:36 PM
Gjorde de ikke en god del utskiftninger i stallen og fikk inn en ny trener etter opprykket?

Jo 34 spillere på 18 måneder i følge en artikkel fra i sommer. Underbygger argumentet med at vi trenger solide forsterkninger til neste år

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: krakra on November 01, 2015, 23:44:35 PM
(...) det er ikke årets to siste kamper som bør avgjøre spillerlogistikken.


Helt enig. Som minimum må vi vurdere alle de siste 20 kampene - etter at LAN kom inn. Og konklusjonen min er fortsatt at stallen per dags dato er langt svakere enn jeg liker. Vi trenger å treffe godt med spillerlogistikken denne vinteren hvis vi skal komme oss opp på et middels godt tippeliganivå.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

De to siste kampene er ikke avgjørende, men likefullt viktige fordi de viser svakhetene i stallen når vi har noen spillere ute. Derfor bør de to kampene legges ekstra vekt på. Og det ser ut til at Nilsen er enig i det. Den nyansatte treneren i Brann trekker frem de to siste kampene som kamper der han har fått noen svar. Og da vil jeg tro det gjaldt spørsmål i forhold til spillerlogistikk.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

På flere måter er det godt for klubben at vi ikke også vant de to siste. Vi kunne lurt oss litt til å tro at det sto bedre til enn det gjorde. Nå kom vi litt "ned på jorda" igjen etter den lange rekka uten tap og fikk sett at det er litt flere utfordringer både som lag og med spillerlogistikken enn man kanskje trodde.

Når det er sagt virker det som både Nilsen og Soltvedt har beina godt plantet på jorda og at de nok har sett hvor skoen trykker før disse to kampene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Enig, Klaus.

Og det er vel ingen, heller ikke krakra, som synes denne sesongen har vært spesielt bra?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Torvanger

Hva pokker var det som feilte Rennie igår? Og i tidligere kamper også, for øvrig. Han går jo helt i stå hver gang han skal servere en avgjørende gjennombruddsparning! Effektiviteten på trioen på topp, bortsett fra Skålevik, som har levert ok, er langt under parì, det er på disse tre plassene LAN må forsterke til neste år. Ellers er jeg fornøyd med både fireren bak og trioen på midten. Piotr gjør en utilgivelig feil på 1-1, men er vel det beste vi kan få på keeperfronten, uansett, etter norsk toppligas målestokk.

Lasaron

Quote from: Torvanger on November 02, 2015, 12:14:43 PM
Piotr gjør en utilgivelig feil på 1-1, men er vel det beste vi kan få på keeperfronten, uansett, etter norsk toppligas målestokk.


Utilgivelig, faktisk?!! Piotr i garderoben: "Kan dere tilgi meg, folkens, at jeg ikke klarte å ta den som gikk på innsiden?" De andre: "Nei, dette tilgir vi deg aldri."

Sterkt!
Tren på langskudd

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Siste kamp, tap, avskjed for Hanstveit - men BT bruker heller forsideplass på en som går barføtt hele året.
Gå av.

Yngve

Han har partoutkort, så då går det greitt

Go Up