• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2016

Started by Klaus_Brann, October 21, 2015, 19:51:19 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: dudo on February 21, 2016, 23:24:13 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 21, 2016, 21:35:59 PM
Quote from: dudo on February 21, 2016, 20:45:17 PM
Det er helt greit at de er ute, spørsmålet er om de brøt alkoholforbudet.


Det er vel ikke alkoholforbud utenfor sesong?


Ah, jeg har fått det for meg at oppkjøringen defineres som "sesong". Uansett, Barmen blir vel neppe verken pr-konsulent eller Mensamedlem med det første ...


Da er det vel nesten bare desember som ikke er sesong i så fall;)
Men de har nok litt føringer for guttene når de er på treningsleir uavhengig av det.
Nei, han er ikke helt med.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Jeg regner med at det ikke aksepteres fyll nÃ¥r de er inne i treningsperioder. Det innebærer nødvendigvis at det  blir liten tid til fyll, uten at jeg syns synd pÃ¥ dem for det. Men byturer utenfor sesong, nÃ¥r det er treningsfri dagen etterpÃ¥ mÃ¥ kunne godtas.


Nixon

Det er da ikke opp til oss hva som kan godtas. Nilsen og Brann har laget regler for slike ting, og så lenge vi ikke vet om dette (hvis det stemmer) er innenfor eller utenfor regelverket, blir det litt vanskelig å konkludere den ene eller andre veien.

Men generelt sett burde Barmen drikke hjemme. Med hans etterhvert litt frynsete rykte kan jeg ikke skjønne at han tar sjansen på å bevege seg ute på noe annet enn rene spisesteder. Sesong eller ikke sesong.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

dudo

Quote from: Klaus_Brann on February 21, 2016, 23:38:10 PM
Quote from: dudo on February 21, 2016, 23:24:13 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 21, 2016, 21:35:59 PM
Quote from: dudo on February 21, 2016, 20:45:17 PM
Det er helt greit at de er ute, spørsmålet er om de brøt alkoholforbudet.


Det er vel ikke alkoholforbud utenfor sesong?


Ah, jeg har fått det for meg at oppkjøringen defineres som "sesong". Uansett, Barmen blir vel neppe verken pr-konsulent eller Mensamedlem med det første ...


Da er det vel nesten bare desember som ikke er sesong i så fall;)
Men de har nok litt føringer for guttene når de er på treningsleir uavhengig av det.
Nei, han er ikke helt med.


Ja, fra sesongslutt og til start av oppkjøring, med fri en uke eller to i juli eller hva det er. Er man toppidrettsutøver, så er man toppidrettsutøver.

På generelt grunnlag, selvsagt. Jeg aner ikke hva som har eller ikke har skjedd i helgen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on February 21, 2016, 12:33:32 PM
Nedrykket skjedde pga Norling, Brann hadde kommet på trygg plass med en annen trener.


Altfor enkel konklusjon, selv om han selvsagt hadde sin del av skylden bl.a. fordi han aldri forstod seg på norsk fotball. I mange av kampene vi tapte i 2014 var vi klart bedre enn motstanderne, og man kan like gjerne skylde på spissenes elendige effektivitet - som jeg mener å huske var lavest i hele ligaen. Resultatmessig var vi jo like dårlige høstsesongen 2013 da vi hadde en annen trener, og da fikk vi også som fortjent ut fra sjanser og spill.
Legg ned hele klubben!

krakra


Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra


Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on February 23, 2016, 00:26:49 AM
Quote from: krakra on February 22, 2016, 23:31:12 PM


Helt enig.
Jeg liker Lorentzen godt, men når saken står der den står er det dessverre ikke noe poeng i å ha han med ned dit.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 23, 2016, 01:06:56 AM


Det kan jo også ligge andre grunner bak det som du ikke vet om.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra


Gulløl

February 23, 2016, 01:33:31 AM #361 Last Edit: February 23, 2016, 01:35:21 AM by Gulløl
Quote from: krakra on February 23, 2016, 01:06:56 AM


Dette er ikke en treningsleir, men en kampleir over kun 7 dager. I BT presiserer Rune Soltvedt viktigheten av at La Manga-reisen er en kampleir. I tillegg til de andre momentene jeg nevnte i forrige innlegg tror jeg også det er til spillerens beste at han er hjemme og får trent mer en han får der nede, dvs. unngår mye reisetid og dødtid. At det blir en NISO sak av dette har jeg ingen tro på, det er bare noen dager det er snakk om at han ikke er sammen med A-laget. Ellers er jeg ikke så veldig overrasket over at BT lager støy av dette, burde ikke fått noe oppmerksomhet. Dette er en spiller som ikke satser på Brann mer, selv om klubben over flere møter har prøvd å få han til å forlenge kontrakten.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

February 23, 2016, 01:35:31 AM #362 Last Edit: February 23, 2016, 01:40:40 AM by krakra
Det er utfrysing av en spiller som straff for at han ikke vil forlenge. Det er stygt, og det er selvfølgelig ikke til hans beste. Da burde man like gjerne fristille Lorentzen og la ham finne seg en ny klubb vederlagsfritt når man ikke lar ham være en del av a-stallen.

Brann kan ikke kreve av spillere forlenger kontraktene sine og straffe dem med det som i realiteten er en degradering når de ikke gjør det. Lorentzen har ikke vært i noen kamptropp denne oppkjøringen, som eneste tilgjengelige spiller og han har ikke vært med på noen av treningsleirene, som eneste tilgjengelige spiller. Sånn behandler man ikke spillerne sine. Jeg skjønner godt at han ikke ville forlenge med Brann, og nå vil jeg skjønne ham hvis han aldri vil tilbake til Brann.

Gulløl

Quote from: krakra on February 23, 2016, 01:27:29 AM


Ikke to uker, en uke. Og fokus på denne leiren er kampene, det har Brann presisert for lenge siden.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Det er ikke sånn at det er en helt gruppe spillere som ikke fikk være med. Det er én spiller, mens en annen er skadet og en tredje i en annen klubb. Det er selvfølgelig ikke positivt for en spiller å se lagkameratene reise på treningsleir og selv bli henvist til andrelaget. Det er bare tull å framstille det som noe som er bra for Lorentzen.

En innkjøpt, voksen spiller ville aldri blitt behandlet på denne måten. Det er en frihet man tar seg med de unge lokale og egenproduserte. Straffe dem fordi de ikke vil forlenge.

Forventer at Brann ikke krever noe hvis Lorentzen finner seg en ny klubb.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 23, 2016, 01:27:29 AM


Her bommer du grovt. Det er selvsagt alt annet enn tull å "fremstille" det som en kampleir med to kamper på en uke.
Det hadde kun vært en ekstra kostnad å ta med Lorentzen, spesielt om det ikke var reellt at han skulle få spilletid. At du prøver å vri det til utfrysing blir like skivebom som at du tror dettte ikke er en kampleir.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

February 23, 2016, 01:53:52 AM #366 Last Edit: February 23, 2016, 01:58:35 AM by krakra

Gulløl

February 23, 2016, 02:03:45 AM #367 Last Edit: February 23, 2016, 02:11:23 AM by Gulløl
Quote from: krakra on February 23, 2016, 01:35:31 AM
Det er utfrysing av en spiller som straff for at han ikke vil forlenge. Det er stygt, og det er selvfølgelig ikke til hans beste. Da burde man like gjerne fristille Lorentzen og la ham finne seg en ny klubb vederlagsfritt når man ikke lar ham være en del av a-stallen.

Brann kan ikke kreve av spillere forlenger kontraktene sine og straffe dem med det som i realiteten er en degradering når de ikke gjør det. Lorentzen har ikke vært i noen kamptropp denne oppkjøringen, som eneste tilgjengelige spiller og han har ikke vært med på noen av treningsleirene, som eneste tilgjengelige spiller. Sånn behandler man ikke spillerne sine. Jeg skjønner godt at han ikke ville forlenge med Brann, og nå vil jeg skjønne ham hvis han aldri vil tilbake til Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

February 23, 2016, 02:09:20 AM #368 Last Edit: February 23, 2016, 02:11:12 AM by krakra

Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 23, 2016, 01:53:52 AM


Du bommet ikke bare på antall uker, du skrev at det var tull å fremstille det som det en nærmest ren kampleir når det er akkurat det det er og dermed faller ditt største argument totalt bort.

Soltvedt, som tross alt sitter med det øverste ansvaret for dette, er selvsagt ikke en type som fryser ut spillere og det vet du godt selv om du roer litt ned bak tastaturet, men du er på krigsstien og skal ta noen for noe som har en helt åpenbar grunn.

Hvorfor skal de ta med en spiller som ikke kommer til å spille i år? Brann ville leie han ut, men han ville ikke bli leid ut. De hadde altså ingen planer om å satse på han i Brann i år, og så dropper de å ta han med på KAMPleir. Hvordan i alle dager får du det til å bli utfrysing?
Det blir ikke mer utfrysing fordi du gjentar ordet flere ganger.
De har mer enn stor nok stall nå i forhold til å få spisset et førstelag. Gulløl påpeker andre faktafeil og det blir igjen tynnere suppe dette.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Ja, jeg bommet på at det ikke var en kampleir. Jeg ser fortsatt på det som utfrysning når man utelater kun én spiller fra en treningsleir. Særlig når samme spiller ble utelatt fra en syltynn kamptropp ikke lenge før, og treneren drar frem at han har valgt å ikke forlenge kontrakten. Det er rimelig åpenbart.

Hvorfor ta ham med? Fordi han er en del av a-stallen og bør behandles deretter. Ikke fryses ut fordi han ikke vil forlenge en kontrakt. Det hadde vært en annen situasjon hvis det var en gruppe spillere som ble utelatt, men her setter man igjen én spiller mens lagkameratene drar på leir. Stygg oppførsel og ikke slik Brann bør behandle spillerne sine. Ei heller slik man ville behandlet en innkjøpt spiller, uansett hvor langt unna laget han hadde vært.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:09:20 AM


Hele forskjellen her, som du enten nekter å se eller ikke vil se, er jo at Rotihaug kan være et rellt alternativ for �sane i år. Det kommer ikke Lorentzen til å være. Der er det en stor forskjell.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra



Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:16:01 AM
Ja, jeg bommet på at det ikke var en kampleir. Jeg ser fortsatt på det som utfrysning når man utelater kun én spiller fra en treningsleir. Særlig når samme spiller ble utelatt fra en syltynn kamptropp ikke lenge før, og treneren drar frem at han har valgt å ikke forlenge kontrakten. Det er rimelig åpenbart.

Hvorfor ta ham med? Fordi han er en del av a-stallen og bør behandles deretter. Ikke fryses ut fordi han ikke vil forlenge en kontrakt. Det hadde vært en annen situasjon hvis det var en gruppe spillere som ble utelatt, men her setter man igjen én spiller mens lagkameratene drar på leir. Stygg oppførsel og ikke slik Brann bør behandle spillerne sine. Ei heller slik man ville behandlet en innkjøpt spiller, uansett hvor langt unna laget han hadde vært.


For allt du vet kan han ha blitt igjen for å evt. kunne trene med andre/møte med andre klubber for å snakke om fremtiden, men det har du selvsagt ikke tatt inn i din vurdering av dette. Prøv å husk på at vi ikke sitter med all info, ikke i nærheten. Da er det vanskelig og dumt å skrike for mye om dette.

Synes du Soltvedt virker som en type som fryser ut spillere, spesielt de unge han selv har jobbet med?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:20:30 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:16:01 AM
Ja, jeg bommet på at det ikke var en kampleir. Jeg ser fortsatt på det som utfrysning når man utelater kun én spiller fra en treningsleir. Særlig når samme spiller ble utelatt fra en syltynn kamptropp ikke lenge før, og treneren drar frem at han har valgt å ikke forlenge kontrakten. Det er rimelig åpenbart.

Hvorfor ta ham med? Fordi han er en del av a-stallen og bør behandles deretter. Ikke fryses ut fordi han ikke vil forlenge en kontrakt. Det hadde vært en annen situasjon hvis det var en gruppe spillere som ble utelatt, men her setter man igjen én spiller mens lagkameratene drar på leir. Stygg oppførsel og ikke slik Brann bør behandle spillerne sine. Ei heller slik man ville behandlet en innkjøpt spiller, uansett hvor langt unna laget han hadde vært.


For allt du vet kan han ha blitt igjen for å evt. kunne trene med andre/møte med andre klubber for å snakke om fremtiden, men det har du selvsagt ikke tatt inn i din vurdering av dette. Prøv å husk på at vi ikke sitter med all info, ikke i nærheten. Da er det vanskelig og dumt å skrike for mye om dette.

Synes du Soltvedt virker som en type som fryser ut spillere, spesielt de unge han selv har jobbet med?

Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:18:51 AM


De kan nok få innhopp i år ja, det får nok ikke Lorentzen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:22:02 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:18:51 AM


De kan nok få innhopp i år ja, det får nok ikke Lorentzen.
Lorentzen er et medlem av a-stallen. Det er ikke Brazy eller Edvardsen. Ikke lat som at disse ble med i kamptroppen istedenfor ham fordi de er så mye mer aktuelle for spill enn ham.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:21:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:20:30 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:16:01 AM
Ja, jeg bommet på at det ikke var en kampleir. Jeg ser fortsatt på det som utfrysning når man utelater kun én spiller fra en treningsleir. Særlig når samme spiller ble utelatt fra en syltynn kamptropp ikke lenge før, og treneren drar frem at han har valgt å ikke forlenge kontrakten. Det er rimelig åpenbart.

Hvorfor ta ham med? Fordi han er en del av a-stallen og bør behandles deretter. Ikke fryses ut fordi han ikke vil forlenge en kontrakt. Det hadde vært en annen situasjon hvis det var en gruppe spillere som ble utelatt, men her setter man igjen én spiller mens lagkameratene drar på leir. Stygg oppførsel og ikke slik Brann bør behandle spillerne sine. Ei heller slik man ville behandlet en innkjøpt spiller, uansett hvor langt unna laget han hadde vært.


For allt du vet kan han ha blitt igjen for å evt. kunne trene med andre/møte med andre klubber for å snakke om fremtiden, men det har du selvsagt ikke tatt inn i din vurdering av dette. Prøv å husk på at vi ikke sitter med all info, ikke i nærheten. Da er det vanskelig og dumt å skrike for mye om dette.

Synes du Soltvedt virker som en type som fryser ut spillere, spesielt de unge han selv har jobbet med?


Folk flest er nok ikke med på din side av saken og tenker ikke engang tanken, derfor trenger de ikke si det.
Jeg spør igjen; Synes du Soltvedt virker som en type som fryser ut unge spillere?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:23:21 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:21:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:20:30 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:16:01 AM
Ja, jeg bommet på at det ikke var en kampleir. Jeg ser fortsatt på det som utfrysning når man utelater kun én spiller fra en treningsleir. Særlig når samme spiller ble utelatt fra en syltynn kamptropp ikke lenge før, og treneren drar frem at han har valgt å ikke forlenge kontrakten. Det er rimelig åpenbart.

Hvorfor ta ham med? Fordi han er en del av a-stallen og bør behandles deretter. Ikke fryses ut fordi han ikke vil forlenge en kontrakt. Det hadde vært en annen situasjon hvis det var en gruppe spillere som ble utelatt, men her setter man igjen én spiller mens lagkameratene drar på leir. Stygg oppførsel og ikke slik Brann bør behandle spillerne sine. Ei heller slik man ville behandlet en innkjøpt spiller, uansett hvor langt unna laget han hadde vært.


For allt du vet kan han ha blitt igjen for å evt. kunne trene med andre/møte med andre klubber for å snakke om fremtiden, men det har du selvsagt ikke tatt inn i din vurdering av dette. Prøv å husk på at vi ikke sitter med all info, ikke i nærheten. Da er det vanskelig og dumt å skrike for mye om dette.

Synes du Soltvedt virker som en type som fryser ut spillere, spesielt de unge han selv har jobbet med?


Folk flest er nok ikke med på din side av saken og tenker ikke engang tanken, derfor trenger de ikke si det.
Jeg spør igjen; Synes du Soltvedt virker som en type som fryser ut unge spillere?
Derfor trenger de ikke si det? De ble stilt spørsmålet. Hvorfor skal de da ikke svare det som er sant? Hvorfor skal de lyve til media hvis virkeligheten er helt ukontroversiell og ingen grunn til å holde hemmelig?

Jeg bryr meg ikke om hvordan Soltvedt virker når virkeligheten er at vi spilte med en syltynn kamptropp der Lorentzen var tilgjengelig, men ikke fikk være med, og han er den eneste som vrakes for treningsleiren på La Manga. En leir Brann knapt betaler ei krone for selv.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:23:15 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:22:02 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:18:51 AM


De kan nok få innhopp i år ja, det får nok ikke Lorentzen.
Lorentzen er et medlem av a-stallen. Det er ikke Brazy eller Edvardsen. Ikke lat som at disse ble med i kamptroppen istedenfor ham fordi de er så mye mer aktuelle for spill enn ham.


Er det mulig? De kommer vel rimelig sikkert med på b-listen i løpet av året og skal være med videre i Brann. Det skal ikke Lorentzen.

Hvem ville du satset på for innhopp?
Spillere som skal være med videre eller spillere man vet forsvinner?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:25:18 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:23:21 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:21:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:20:30 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:16:01 AM
Ja, jeg bommet på at det ikke var en kampleir. Jeg ser fortsatt på det som utfrysning når man utelater kun én spiller fra en treningsleir. Særlig når samme spiller ble utelatt fra en syltynn kamptropp ikke lenge før, og treneren drar frem at han har valgt å ikke forlenge kontrakten. Det er rimelig åpenbart.

Hvorfor ta ham med? Fordi han er en del av a-stallen og bør behandles deretter. Ikke fryses ut fordi han ikke vil forlenge en kontrakt. Det hadde vært en annen situasjon hvis det var en gruppe spillere som ble utelatt, men her setter man igjen én spiller mens lagkameratene drar på leir. Stygg oppførsel og ikke slik Brann bør behandle spillerne sine. Ei heller slik man ville behandlet en innkjøpt spiller, uansett hvor langt unna laget han hadde vært.


For allt du vet kan han ha blitt igjen for å evt. kunne trene med andre/møte med andre klubber for å snakke om fremtiden, men det har du selvsagt ikke tatt inn i din vurdering av dette. Prøv å husk på at vi ikke sitter med all info, ikke i nærheten. Da er det vanskelig og dumt å skrike for mye om dette.

Synes du Soltvedt virker som en type som fryser ut spillere, spesielt de unge han selv har jobbet med?


Folk flest er nok ikke med på din side av saken og tenker ikke engang tanken, derfor trenger de ikke si det.
Jeg spør igjen; Synes du Soltvedt virker som en type som fryser ut unge spillere?
Derfor trenger de ikke si det? De ble stilt spørsmålet. Hvorfor skal de da ikke svare det som er sant? Hvorfor skal de lyve til media hvis virkeligheten er helt ukontroversiell og ingen grunn til å holde hemmelig?

Jeg bryr meg ikke om hvordan Soltvedt virker når virkeligheten er at vi spilte med en syltynn kamptropp der Lorentzen var tilgjengelig, men ikke fikk være med, og han er den eneste som vrakes for treningsleiren på La Manga. En leir Brann knapt betaler ei krone for selv.


Du bryr deg ikke fordi du selv skjønner at han selvsagt ikke fryser ut en unggutt.
Hvis du fortsatt mener dette foreslår jeg at du spør han direkte på twitter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Du mener helt ærlig og oppriktig at det å ikke la en a-stallsspiller være med i en kamptropp til en treningskamp der benken består av fire utspillere, deriblant en junior uten proffkontrakt, fordi man i februar har bestemt seg for at han ikke skal spille et eneste minutt, ikke er utfrysning?

krakra

Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:28:46 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:25:18 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:23:21 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:21:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on February 23, 2016, 02:20:30 AM
Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:16:01 AM
Ja, jeg bommet på at det ikke var en kampleir. Jeg ser fortsatt på det som utfrysning når man utelater kun én spiller fra en treningsleir. Særlig når samme spiller ble utelatt fra en syltynn kamptropp ikke lenge før, og treneren drar frem at han har valgt å ikke forlenge kontrakten. Det er rimelig åpenbart.

Hvorfor ta ham med? Fordi han er en del av a-stallen og bør behandles deretter. Ikke fryses ut fordi han ikke vil forlenge en kontrakt. Det hadde vært en annen situasjon hvis det var en gruppe spillere som ble utelatt, men her setter man igjen én spiller mens lagkameratene drar på leir. Stygg oppførsel og ikke slik Brann bør behandle spillerne sine. Ei heller slik man ville behandlet en innkjøpt spiller, uansett hvor langt unna laget han hadde vært.


For allt du vet kan han ha blitt igjen for å evt. kunne trene med andre/møte med andre klubber for å snakke om fremtiden, men det har du selvsagt ikke tatt inn i din vurdering av dette. Prøv å husk på at vi ikke sitter med all info, ikke i nærheten. Da er det vanskelig og dumt å skrike for mye om dette.

Synes du Soltvedt virker som en type som fryser ut spillere, spesielt de unge han selv har jobbet med?


Folk flest er nok ikke med på din side av saken og tenker ikke engang tanken, derfor trenger de ikke si det.
Jeg spør igjen; Synes du Soltvedt virker som en type som fryser ut unge spillere?
Derfor trenger de ikke si det? De ble stilt spørsmålet. Hvorfor skal de da ikke svare det som er sant? Hvorfor skal de lyve til media hvis virkeligheten er helt ukontroversiell og ingen grunn til å holde hemmelig?

Jeg bryr meg ikke om hvordan Soltvedt virker når virkeligheten er at vi spilte med en syltynn kamptropp der Lorentzen var tilgjengelig, men ikke fikk være med, og han er den eneste som vrakes for treningsleiren på La Manga. En leir Brann knapt betaler ei krone for selv.


Du bryr deg ikke fordi du selv skjønner at han selvsagt ikke fryser ut en unggutt.
Hvis du fortsatt mener dette foreslår jeg at du spør han direkte på twitter.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

February 23, 2016, 02:36:38 AM #385 Last Edit: February 23, 2016, 02:39:28 AM by krakra

Klaus_Brann

Quote from: krakra on February 23, 2016, 02:29:48 AM
Du mener helt ærlig og oppriktig at det å ikke la en a-stallsspiller være med i en kamptropp til en treningskamp der benken består av fire utspillere, deriblant en junior uten proffkontrakt, fordi man i februar har bestemt seg for at han ikke skal spille et eneste minutt, ikke er utfrysning?


Du vet selv hvordan b-listen fungerer, så ingen grunn til å legge vekt på det.
Det handler om at man vil ha med seg spillere som er aktuelle for spilletid i år. LAN og Brann ville ha med seg Lorentzen på lengre sikt, men i år hadde de åpenbart ingen stor tro på han. Når han da i tillegg signaliserer at han ikke vil bli med på løpet videre er det ingen grunn til å ta han med der og det er selvsagt ingen utfrysning.

Jeg oppfordrer og utfordrer deg til å spørre ut Soltvedt direkte på twitter om dette hvis du virkelig mener det, men jeg tror nok ikke det skjer. Om du gjør det er jeg spent på svaret.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Altså, spilleren var i hallen. Han trente med de skadde spillere rett før kampen. Troppen var syltynn, med tre spillere som kunne bekle de seks offensive posisjonene. Der en nettopp var tilbake fra skade og en annen i utgangspunktet back. Det hadde ikke kostet Brann noen ting å ha Lorentzen sitte på benken sammen med dem, og det er ingen som helst god grunn til at et lag ikke skal fylle benken så godt som mulig med de a-lagsspillerne man har tilgjengelig. Det du beskriver er i realiteten utfrysning. Man stiller heller med en halv benk, enn å gi muligheten til en spiller i a-stallen, fordi man har bestemt seg for at han ikke skal få noen sjanser i år.

Klaus_Brann

Nei, DU kalller det utfysing, altså i DITT hode, ingen andre gjør det.

Hvis ikke du vil spørre Soltvedt selv kan jeg gjøre det for deg, men da vil jeg gjerne ha ordlyden så du ikke skal klage i etterkant. Hva sier du?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Det ER utfrysing. Det var ikke snakk om å velge og vrake spillere til kamp. Det var godt med plass på benken, men i følge deg så valgte man altså å ikke la en av a-lagsspillerne en plass, selv om han var i hallen, fordi man har bestemt seg for at han ikke skal få noen muligheter i år. Hva kaller du det da?

Jeg ser ikke hvorfor noen skal spørre Soltvedt på Twitter. Hva er det du vil fram til med maset om det?

Klaus_Brann

Ingen diskusjon faktisk, du sitter på fakta skjønner jeg.
Jeg har begrunnet hvorfor han ikke har vært med og hvorfor han ikke får være med nå. Du kaller det utfrysning.
Du ser ikke hvorfor? Sikkert fordi du allerede har slått fast dette.
Du kan nok komme opp med et kreativt spørsmål. Det hadde jo vært interessant å se hva han ville svart på det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra


Klaus_Brann

Jeg gidder ikke mer av denne runddansen. Du får stå på at det er ufrysing, mens jeg mener det har helt naturlige forklaringer. Soltvedt er ikke typen til å holde på med sånne barnehage-fakter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Det er ingen naturlig forklaring på at en spiller som er i a-stallen, er tilstede og er tilgjengelig ikke får være med i en kamptropp som består av 14 utespillere. Hva hadde det kostet Brann å ha Lorentzen med?

Klaus_Brann

Det hadde ikke kostet de noenting, men han er ikke aktuell for spill i år fordi han ikke skal være med videre og han er ikke så god at de må bruke han til kontrakten går ut, derfor var han ikke med tipper jeg.
Det er en veldig naturlig forklaring for de med bittelitt fantasi.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

February 23, 2016, 03:02:42 AM #396 Last Edit: February 23, 2016, 03:22:07 AM by krakra


Tom C

Er jaggu ikke lett å sette punktum nei...
Aldri mer Obos....

pidre

Forstår ikke problemet. Er ikke er noe poeng å gi spilletid til en som er på vei ut av klubben. Når det gjelder La Manga er det kampleir så den saken er grei.
Saludar a los monos!

Go Up