• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2016

Started by Gulløl, October 12, 2015, 15:04:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

Fungerte fint på min telefon. Ikke sikker på lysstyrken
"og der snubler Sæternes igjen"

Gulløl

Hvor mange partoutkort ble det egentlig solgt i år ? Kan ikke se at Brann har hatt en nyhetssak på det enda. Får håpe målsetningen er nådd.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Er kanskje ikke riktig tråd, men la gå. Jeg har nettopp fornyet medlemsskapet i Brann, etter oppmoding på mail fra DFA. Jeg fulgte en link i mailen, og det er merkelige greier. Det står slik at det gir inntrykk av at det er en billett du kjøper. Veldig rotete og rart. På ordrebekreftelsen jeg fikk på mail står det blant annet:

Takk for at du kjøper billetter hos SK Brann.

og



Det kan meget godt være at noen som går inn på siden for å fornye, blir forvirret, og ikke gidder likevel. Dette må kunne gjøres mer tydelig.
Tren på langskudd

Norlings hund

Ikke bare er det rotete og forvirrende, det er i tillegg skrevet på svært merkelig og unaturlig norsk. Helt grusomt, det gjør vondt langt inni hjerteroten å lese.

krøvel vellevold

Denne Osdal har lagt ut en prissammenligning på partoutkort. Brann kommer som vanlig ut som en av de dyreste jevnt over, men har likevel også noen av de billigste seksjonene for barn og honnør - i hvert fall før nyttår.

http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/865745_sesongkortpriser-2016
Legg ned hele klubben!

Xminator

Re Medlemskontingent. Ser ut som Brann har fått ut fingeren og sender ut faktura på medlemsskap. Det er noen måneder siden årsmøtet der man ble gjort oppmerksom på dramatisk nedgang i medlemsmasse, årsaken til dette OG ble oppfordret til å sende ut faktura for medlemsskap.

Go Up