• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2016

Started by Gulløl, October 12, 2015, 15:04:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Brann beholder partoutkort-prisene. Selv om det skulle bli opprykk til Tippeligaen velger Brann å beholde prisene på dagens nivå.

http://www.brann.no/news/article/d1731gdu8u901jwdpn1s8t6a6/title/brann-beholder-partoutkort-prisene
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Tren på langskudd

Nixon

Er ikke dagens nivå i bunn og grunn TL-nivå?;)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on October 12, 2015, 17:23:24 PM
Er ikke dagens nivå i bunn og grunn TL-nivå?;)


Vi har i 2015 i hvert fall landets høyeste prissnitt, selv om vi spiller på nivå 2...
Legg ned hele klubben!

Gulløl

October 12, 2015, 18:34:06 PM #5 Last Edit: October 12, 2015, 18:37:38 PM by Gulløl
Har vi virkelig det ? Hvordan er den snitt prisen utregnet, prisen for hvert sete summert og delt ut med totalt antall plasser på Stadion ? Kan tenke meg den store Sp.Vest tribunen drar opp snittet vårt kraftig. Hva er snittprisen vår sammenlignet med Rosenborg ?

Ser ihvertfall at barn og honnør ikke kan klage. Mange partoutkort til 500 kr/stk, til og med på øvre Frydenbø B og C, veldig mange gode plasser ledig, ser ut for meg til å være kanonkjøp. Mye for pengene 33,33 kr pr.kamp.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

October 12, 2015, 18:37:20 PM #6 Last Edit: October 12, 2015, 18:38:57 PM by krøvel vellevold
Quote from: Gulløl on October 12, 2015, 18:34:06 PM
Har vi virkelig det ? Hvordan er den snitt prisen utregnet, prisen for hvert sete summert og delt ut med totalt antall plasser på Stadion ? Kan tenke meg den store Sp.Vest tribunen drar opp snittet vårt kraftig. Hva er snittprisen vår sammenlignet med Rosenborg ?

Ser ihvertfall at barn og honnør ikke lenger kan klage. Mange partoutkort til 500 kr/stk, til og med på øvre Frydenbø B og C, veldig mange gode plasser ledig, ser ut for meg til å være kanonkjøp. Mye for pengene 33,33 kr pr.kamp.


Her er snittprisene i de to øverste divisjonene regnet ut fra antall seter i hver priskategori - med og uten pølse-vip, før og etter prisstigning ved en gitt dato, for voksne, for barn, for honnør, for student, for familiepakker, for supporterfelt, osv. http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/854288_sesongkortpriser-tippeliga-og-1-div-2015

Legg merke til at alle nye kjøpere i 2015 måtte betale "etter-pris" hos Brann, mens man hos andre klubber også kunne tilby "før-prisene" for nye kjøpere.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Det er vel bare å fornye og håpe på at det er TL-fotball man fornyer til.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Partoutkortene er handlet inn :) . Brann har en tøff likviditets situasjon nå fremover så oppmoder alle som har mulighet til det å kjøpe nå.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Hm, betalte 3000 for partoutkort voksen, samt 500 for barn og honnør i fjor. Så dette blir jo en gledelig reduksjon.
Gå av.

Lasaron

Jeg vil faktisk gå opp i pris, fordi de jeg sitter med nå sitter på kompispartoutkort, og de var så greie å gå med på gjennomsnittspris for alle tre. Men uansett bra at de fryser prisene selv med opprykk, vi er jo fortsatt blant de dyreste i hele Norge, uansett nivå.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: krøvel vellevold on October 12, 2015, 18:37:20 PM
Quote from: Gulløl on October 12, 2015, 18:34:06 PM
Har vi virkelig det ? Hvordan er den snitt prisen utregnet, prisen for hvert sete summert og delt ut med totalt antall plasser på Stadion ? Kan tenke meg den store Sp.Vest tribunen drar opp snittet vårt kraftig. Hva er snittprisen vår sammenlignet med Rosenborg ?

Ser ihvertfall at barn og honnør ikke lenger kan klage. Mange partoutkort til 500 kr/stk, til og med på øvre Frydenbø B og C, veldig mange gode plasser ledig, ser ut for meg til å være kanonkjøp. Mye for pengene 33,33 kr pr.kamp.


Her er snittprisene i de to øverste divisjonene regnet ut fra antall seter i hver priskategori - med og uten pølse-vip, før og etter prisstigning ved en gitt dato, for voksne, for barn, for honnør, for student, for familiepakker, for supporterfelt, osv. http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/854288_sesongkortpriser-tippeliga-og-1-div-2015

Legg merke til at alle nye kjøpere i 2015 måtte betale "etter-pris" hos Brann, mens man hos andre klubber også kunne tilby "før-prisene" for nye kjøpere.

Men nå får nye kjøpere også slippe til ser det ut til
Men ser de
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Da er 2016 partoutkort i boks (i alle fall betalt)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Gå av.

Lasaron

http://www.ba.no/tv/brannmagasinet-na-skal-alle-ha-partout-kort-igjen-5-8-181599.html

Algerøy med nytt og spennende PR-stunt. "Nå skal alle ha partout-kort igjen," sier han. Jeg tror meningen er å få folk til å tenke at hey, dette er populært, dette vil jeg være med på. Rart han ikke har prøvd noe lignende før.
Tren på langskudd

I_Medgang_Og_Motgang

Da er mitt partoutkort kjøpt.

Jeg synes ikke at 1.800 (120 pr kamp) er mye for et partoutkort på Store Stå. Selv om det er på kortsiden, så liker jeg stemningen, sangene og ikke minst den humoristiske hetsen mot motstanderen.
Success is temporary, loyalty is forever

Nixon

Da fikk jeg endelig somlet meg til å fornye partoutkortet før den første fristen.

http://www.brann.no/news/article/1wnx6aoc2nius1ahxfoyjl2udj/title/julegave-barnepartoutkort-til-500-

Men på mitt dykk inn på brann.no ser jeg at man kan kjøpe partoutkort til barn for sympatiske 500 kroner på mange av Brann sine tribuner. Men ikke på øvre Z på Hansa (eller øvre D på Frydenbø som Brann insisterer å kalle det..) der jeg har plassen min. Er det fordi de ser på det feltet som litt høyrisiko for litt knuffing og ukvemsord?;)
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on November 06, 2015, 08:14:22 AM
Men ikke på øvre Z på Hansa (eller øvre D på Frydenbø som Brann insisterer å kalle det..) der jeg har plassen min. Er det fordi de ser på det feltet som litt høyrisiko for litt knuffing og ukvemsord?;)


Ja, det stemmer. Det har eg rett fra min skråsikkerhet. Kikket selv, for moro skyld, innpå det feltet og fant ut det samme. Når det er sagt, min erfaring fra 1 1/2 sesong med små uskyldsrene ører ved siden av meg er at det er vel så stor sjanse for ukvemsord og direkte uhøfligheter fra øvre B også.

Det er en teoretisk mulighet for at enkelte eksponeringer for den slags verbaliteter kan være signert undertegnede.
Gå av.

Gulløl

Et annet poeng er at Z-feltet(øvre D) delvis er et ståfelt. En 10 åring skal se litt av kampen han også, ikke bare lære å banne.
Ellers har jeg for første gang partoutkort på øvre Frydenbø B neste år, gleder meg til å se Spelaren i fri dressur ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Det er bare å lytte etter han som holder primalskriket ved scoring riktig vei i 8-12 sekunder. Sjelelig detox.
Gå av.

Corran

Ikke like barnevennlig på Hansa felt C heller :-) Hadde en unge foran oss som mor og unge ikke var begeistret for banning og skriking (ikke hovedsakelig meg) De gikk litt før tiden
Men sist kamp var det en liten jente som kiket rart opp på meg i starten av kampen med et smil og etter det ledet an i sang og rop ;-)
Men vi flyttet (en av mange grunner) fra BT til Hansa for å slippe å ta hensyn til barnefamilier
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Før var det ikke partoutkort for barn(500 kr) på øvre Frydenbø A-B-C. Om jeg ikke husker feil var det i fjor de begynte med det. Naturlig nok har det da økt på med barn. Forståelig for det er en bedre stemning og mer fotballengasjert publikum (og mindre mobiltrykking) en på BT. Stort sett er nevnte felt barnevennlig også, og barna har bare godt av å bli litt tidlig herdet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Da er partoutkortet fornyet! De jeg satt med i år, ble trigget av nedrykket. Nå gidder de ikke mer. Men den ene som ikke gadd 1.divisjon er nå tilbake, og så har jeg fått med en helt ny. Dermed er tre partoutkort fornyet i dag.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio


Lasaron

Quote from: Jose Arrogantio on November 07, 2015, 21:05:05 PM
Motgangssupportere?


Jepp. Det fins tre typer supportere: medgangssupportere, supportere og motgangssupportere. Disse er motgangssupportere.
Tren på langskudd

Kagain

Kan motgangssupportere overlappe med hipstere i et venn-diagram? Ironisk support, kan hende?

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

January 07, 2016, 23:17:42 PM #27 Last Edit: January 07, 2016, 23:22:08 PM by Gulløl
Tro hvordan partoutkort salget har gått siste to måneder etter siste oppdatering. Litt trått sannsynligvis. Uten forsterkninger til stallen og navn som kan trigge interessen og optimismen er det ikke lett å få fart på salget. Og når bookmakerne i snitt har oss på 13 plass gir det ikke akkurat et løft det heller. Kan tenke meg at Algerøy også ønsker seg noen nyheter(gode spillere) snart.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Quote from: Gulløl on January 07, 2016, 23:17:42 PM
Tro hvordan partoutkort salget har gått siste to måneder etter siste oppdatering. Litt trått sannsynligvis. Uten forsterkninger til stallen og navn som kan trigge interessen og optimismen er det ikke lett å få fart på salget. Og når bookmakerne i snitt har oss på 13 plass gir det ikke akkurat et løft det heller. Kan tenke meg at Algerøy også ønsker seg noen nyheter(gode spillere) snart.


Tja, det kan godt tenkes det vi hentes navn på linje med Ruben Kristiansen og SHN, navn som ikke gir særlig fart på salget men som likevel løfter laget.
Tren på langskudd

Torvanger

I England kjører noen klubber hjemmebaneavgift på noen hundre kroner, for de som dropper p-kort og ønsker å kjøpe biletter løst. Dersom man for å kunne kjøpe billetter løst på Stadion, betaler en engangssum på 300,-, vil ikke det kunne bli en fin tilleggsinntekt om f.eks 5.000 publikummere betaler denne avgiften? 1.5 mill ekstra er 1.5 mill og jeg tror ingen som kjøper løst lar seg avskrekke av at man må betale denne engangsavgiften.

Nixon

Hvor mange enkeltbilletter kjøper en stadiongjenger i snitt? Det må jo nødvendigvis være ganske mange for at denne avgiften ikke skal virke avskrekkende. Og den første billetten blir jo uansett veldig dyr.

Og sist, men ikke minst. Hvilke engelske klubber er det snakk om? Klubber med knapphet på billetter?
Rød makt på Hansa

Henki

Quote from: Torvanger on January 11, 2016, 17:20:35 PM
I England kjører noen klubber hjemmebaneavgift på noen hundre kroner, for de som dropper p-kort og ønsker å kjøpe biletter løst. Dersom man for å kunne kjøpe billetter løst på Stadion, betaler en engangssum på 300,-, vil ikke det kunne bli en fin tilleggsinntekt om f.eks 5.000 publikummere betaler denne avgiften? 1.5 mill ekstra er 1.5 mill og jeg tror ingen som kjøper løst lar seg avskrekke av at man må betale denne engangsavgiften.


Hvorfor i alle dager skal Brann gjøre noe slikt? Det er jo ikke sånn at det er mangel på ledige billetter?
Ballen skal fremover!

Corran

Tror det ville virke mot sin hensikt her
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Er 300,- for en hel sesong, noe man vil steile over? 300,- for å ha muligheten til å kjøpe billetter når man vil. Bl.a har WBA og Nottingham denne løsningen. Dersom en person kjøper på vegne av 5 andre, blir det 60,- i engangsavgift ekstra ved førstegangskjøp, ikke veldig urovekkende.

Men som sagt, bare en idè.

Nixon

Jeg tror ikke at Brann er i posisjon til å be om mer penger fra billettkjøperne enn det de gjør i dag. Det ville, som Corran skriver, sannsynligvis virket mot sin hensikt.
Rød makt på Hansa

Ricky

Quote from: Torvanger on January 12, 2016, 09:15:30 AM
Er 300,- for en hel sesong, noe man vil steile over? 300,- for å ha muligheten til å kjøpe billetter når man vil. Bl.a har WBA og Nottingham denne løsningen.


Hva slags opplegg er det de har, egentlig? Etter å ha sjekket sidene til både WBA og Nottingham, så finner jeg ingenting annet enn at de selger klubbmedlemsskap; altså at man får forkjøpsrett og spesialttilbud på billetter, prosenter i supporterbutikken o.s.v.
Altså det som man normalt også forbinder med medlemsskapet i Brann (minus stemmerett på årsmøtet).

dudo

Jeg tipper at en veldig stor andel av billettene som ble solgt i fjor var rabatterte billetter. En engangsavgift vil være kontraproduktivt overfor disse kjøperne, og terskelen for i det hele tatt å dra på 1-3 kamper i året blir skyhøy.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Jeg syns det er en dårlig idé.
Tren på langskudd

Gulløl

Der kom det en oppdatering.
3647 partoutkort solgt til nyttår.
Salget av partoutkort pr 31. desember 2015 er høyere enn samme dato i 2014 og 2013.
Internt mål om å selge 6000 partoutkort til denne sesongen.
I OBOS-ligaen solgte Brann 5300 partoutkort, og i nedrykkssesongen 2014 var antallet 6700.

http://www.brann.no/news/article/1m4lr7lnt1px61ko8tvflxuh1r/title/solgte-3647-partoutkort-til-nyttar
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Pris betyr nok en god del for salget.

Klipp:

Snittprisen på Branns partoutkort har også gått kraftig ned siden glansdagene. Mens man lå på 2500 kroner pr. partoutkort i de de beste årene rundt seriegullet, var klubben nå nede i 1600 pr. partoutkort i fjor. Det er blant annet en konsekvens av at Brann har solgt billetter til redusert pris.

http://www.aftenbladet.no/100Sport/fotball/eliteserien/Billettsalg-Nilsen-selger-mer-enn-Norling-670932_1.snd
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Quote from: dudo on January 12, 2016, 10:40:27 AM
Jeg tipper at en veldig stor andel av billettene som ble solgt i fjor var rabatterte billetter. En engangsavgift vil være kontraproduktivt overfor disse kjøperne, og terskelen for i det hele tatt å dra på 1-3 kamper i året blir skyhøy.




Ifjor var vi i OBOS, i år er vi i TL.

Torvanger

Quote from: Ricky on January 12, 2016, 10:13:23 AM
Quote from: Torvanger on January 12, 2016, 09:15:30 AM
Er 300,- for en hel sesong, noe man vil steile over? 300,- for å ha muligheten til å kjøpe billetter når man vil. Bl.a har WBA og Nottingham denne løsningen.


Hva slags opplegg er det de har, egentlig? Etter å ha sjekket sidene til både WBA og Nottingham, så finner jeg ingenting annet enn at de selger klubbmedlemsskap; altså at man får forkjøpsrett og spesialttilbud på billetter, prosenter i supporterbutikken o.s.v.
Altså det som man normalt også forbinder med medlemsskapet i Brann (minus stemmerett på årsmøtet).



For å få mulighet til å kjøpe 3 billetter til Forest - Leeds i romjulen, var et av kriteriene for å kunne gjøre det, å kjøpe hjemmebanefordel til 30 pund. Dette gjaldt også om man skulle betale for en billett.

dudo

Quote from: Torvanger on January 18, 2016, 11:53:45 AM
Quote from: dudo on January 12, 2016, 10:40:27 AM
Jeg tipper at en veldig stor andel av billettene som ble solgt i fjor var rabatterte billetter. En engangsavgift vil være kontraproduktivt overfor disse kjøperne, og terskelen for i det hele tatt å dra på 1-3 kamper i året blir skyhøy.




Ifjor var vi i OBOS, i år er vi i TL.


Ja, men det er fortsatt ikke attraktivt nok å gå på stadion til at man kan ta 300 kr i billettavgift.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Nei, bare tenk på reaksjonene som hadde kommet mot "grådige" Brann.
Vi er langt unna å kunne gjøre noe sånt. Og forhåpentligvis er dette noe Brann aldri kommer til å innføre.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 10, 2016, 12:05:47 PM #45 Last Edit: March 10, 2016, 12:12:25 PM by Gulløl
At Brann nå er i rute til å selge omtrent like mange partoutkort som de gjorde foran 2014 sesongen når mange trodde på topp plassering med gulltrener Rikard Norling er MEGET BRA. Det viser at folk støtter opp om laget selv om det er svært lave forventninger til laget i år.
Pr onsdag 9. mars er det solgt og reservert 5.860 partoutkort. Algerøy mener klubben er i rute til å matche nivået fra sist Brann var i Tippeligaen. Da endte partoutkortsalget på 6.700 når status ble gjort opp til 16. mai.
Er et veldig bra og positivt tiltak at en med bare noen klikk på mobilen kan kjøpe seg partoutkort på avtalegiro der en betaler et lite avdrag pr. måned.
http://www.brann.no/news/article/qpjmgzzad55310ky0rhqjcwu3/title/har-passert-fjoraret

Partoutkortet på QR kode på mobilen er også et flott tiltak. Folk liker når ting blir gjort enklere for de. Det er større sjanse for at en glemmer partoutkortet i bilen/hjemme en at en glemmer mobilen.
http://www.brann.no/news/article/1rkzf9arcwa5bz7x2w0md1lv4/title/partoutkort-pa-mobilen
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

Quote from: Gulløl on March 10, 2016, 12:05:47 PM

Partoutkortet på QR kode på mobilen er også et flott tiltak. Folk liker når ting blir gjort enklere for de. Det er større sjanse for at en glemmer partoutkortet i bilen/hjemme en at en glemmer mobilen.
http://www.brann.no/news/article/1rkzf9arcwa5bz7x2w0md1lv4/title/partoutkort-pa-mobilen


og ikke minst blir det lettere å få gitt vekk billetten til de kampene man ikke kan gå på selv
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

1 overraskande poeng borte mot Godset bør setta litt fart i partoutkortsalget.  Uavgjort borte og seier heima endar i gull eller sølv.  Med prisen til TV2 på 4490,- er det jo billegare å gå på kamp enn å sjå den på TV.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

Andre som prøvde seg med partoutkort på mobil i går ?? Billettmaskinen klarte ikke å lese av QR-koden min ihvertfall. Vakten mente jeg måtte skru opp lysstyrken på min (nesten nye) mobil, men den var nesten på maks så tror ikke det hadde betydd noe. Bra jeg hadde plastkortet med og ikke hadde kastet det.
http://www.brann.no/latest-news/article/1rkzf9arcwa5bz7x2w0md1lv4/title/du-har-partoutkortet-pa-mobilen
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up