• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

alex til start

Started by brannfrik, December 18, 2003, 19:02:19 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

brannfrik

alex valencia har skrevet under en treårskontrakt for start.
eg vil bare takken han for alt han har tilført brann og ønske han lykke til i kristiansand

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article166376.ece

Erik

Bye bye bye bye bye  :twisted:

Gina

Litt trist egentlig. Hele Alex Valencia. Mannen kunne blitt noe stort dersom han hadde vist litt arbeidsinnsats.
ina

Sotraanda

Er litt forbanna på Brann no, eg hadde virkelig truen på Alex.
Men, det var nok kansje innstillingen hans det var noe gale med...

Men men, la oss tenke framover.

Takk til Alex, på sitt beste var han/er han en kanon tilføring for Brann, og eg håper han får suksess i Start.

Lykke til Alex.
ater, heter, hater NFF!

Erik

Troen?? han har jo bare blitt dårligere og dårligere... han er jo mer opptatt av håret enn Brann... nei inn med noe mer seriøse saker!

Karsten

Det var no heller åssen Brann spillte, Synes han spilte helt ok i begynnelsen av sesongen. Når han kunne konsentrere seg om å være en ren kant spiller.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Karsten"Det var no heller åssen Brann spillte, Synes han spilte helt ok i begynnelsen av sesongen. Når han kunne konsentrere seg om å være en ren kant spiller.


Snudde du deg vekk de gangene Valencia laffet rundt og så ut som om han var på søndagstur de siste sesongene? Han stiller i kategori med Thorstein Helstad, typer jeg aldri har kunnet like fordi hvis man har noenlunde normalt syn, så har det ikke vært vanskelig å se at de ofte har gått på 50 og 70% arbeidsinnsats. Det provoserer såpass kraftig at jeg aldri vil se noen av dem igjen på Stadion med mindre de endrer holdninger og arbeidsmoral. Ja, Helstad var god og jeg er glad for målene han scoret, men han kunne vært mye bedre hvis han hadde giddet.

KennethS

virker som du vil ha ett lag bestående av 11 waltin'ere.... ikkje alle spillere bør jobbe hjem i forsvar, angrep!!! kun landslaget som tenker slikt.
tå på Brann

C@Bøe_79

11 Walltin`er?? Døds fett!!!
Et lag som løper rundt og plager motstanderene uten å få tak i ballen,noe for Tv2??  Hadde knust alle reality program,til og med Valen hadde kommet til kort mot denne fotball-kampen:)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up