• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kristiansund â?? Brann, søndag 04.10.2015, kl.15.30 (runde 26)

Started by Gulløl, September 15, 2015, 13:21:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Rød makt på Hansa

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Det er så fantastisk deilig dette her. Så utrooolig digg at vi nå har alt i egne hender! Men dagens kaktus skrudd i setekrysset går til Cmore, for å ha kuttet streamen og sendt REKLAME minuttet før slutt.
GÃ¥ av.

aleksanderhjelleseth

Er kampen mot Nest det største hinderet? De har forsatt håp om å overleve, satser på de taper neste runde

Tom C

Cmore gjorde faktisk det samme på tv-sendingen også, så det var ikke bare stream som fikk den i trynet. Men alt er tilgitt ettersom det ikke blinket 1-1 imot oss når de kom tilbake 30 sekunder senere... :)

Rufsete og merkelig kamp, med en elendig dommer (som vanlig), men vi står på og kjemper til siste slutt, og det er vel det som gjør at vi vinner i dag. I tillegg til at Barmen er den kaldeste fisken på straffer.
Aldri mer Obos....

Lasaron

Nok en kamp som ga trening i å mestre press og hale i land seire mot lag som spiller sitt livs kamp og tilskuerrekord på tribunene. Jeg tror brannspillerne våre er i ferd med å få god psyke.
Tren på langskudd

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

OmOssSjølOgHansaøl

Ingen god kamp, men superdeilig å sikre tre poeng og endelig kunne innta andreplassen på tabellen!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Brann_ruler86

Det var ikke vakkert, men det bryr vi oss ikke om i dag! Tre utrolig viktige poeng!!!
GÃ¥ ta banen!

Hatleking

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 04, 2015, 18:46:31 PM
Ingen god kamp, men superdeilig å sikre tre poeng og endelig kunne innta andreplassen på tabellen!


Kva er ein god kamp? Det er forskjell på ein finspelt kamp og ein god kamp. Det å kunne klare å ta opp krigen mot Kristiansund på bortebane og nekte dei dominans, er veldig sterkt. Det vitnar om ein god kamp!

Corran

Ingenting med denne kampen var en god kamp. Eneste en kan si er at Piotr hadde noen gode involveringer og Barmen satt en god straffe
Ellers er det ikke noe som vitner om en god kamp
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Falkman

Quote from: Corran on October 04, 2015, 19:32:09 PM
Ingenting med denne kampen var en god kamp. Eneste en kan si er at Piotr hadde noen gode involveringer og Barmen satt en god straffe
Ellers er det ikke noe som vitner om en god kamp


For noe tull. Skulle gjerne sett at vi var gode nok til Ã¥ rundspille et sÃ¥nt primitivt møkkelag som Kristiansund. men det er vi ikke.  sÃ¥ da mÃ¥ isteden matche dem pÃ¥ det eneste de er gode pÃ¥, fysikk og duellkraft. det gjorde vi pÃ¥ en ypperlig mÃ¥te.

krakra

Mange i TL hadde nok fått trøbbel mot et heltent KrSund på bortebane. Vi hadde grei kontroll utover noen dødballer og spilte en godkjent kamp. Ikke strålende, men ikke så dårlig som enkelte skal ha det til.

Spelaren

TL-klubber ryker da ofte nok mot både første-, andre- og tredjedivisjonslag i cupen. Noe plankekjøring er det aldri.
GÃ¥ av.

Corran

Man kan da ikke si at det var noen god kamp for noen av lagene dette?
Var dårligt rett og slett.
Om en tror at dette skal holde i eliten kommer en til å få litt sjokk neste år (om vi holder ut sesongen nå)
Vi demmet ok opp for krsund som var meget upresise og hadde lite å by på egentlig og vi skapte nesten ingenting selv.
Krsund har 5 6 3 hjemme og er vel midt pÃ¥ treet som hjemmelag (er vel 7 beste hjemmelag?) 
Det var 3 deilige poeng på en helt ordinær/middels dag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


I_Medgang_Og_Motgang

F i om det blir 1. eller 2. plass, så lenge det blir direkte opprykk. Derfor håper jeg at saftkokerne banker og demoraliserer Kristiansund i neste runde.

Jeg har ikke nerver til enda en play-off....  :o
Success is temporary, loyalty is forever

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Hatleking on October 04, 2015, 19:29:09 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 04, 2015, 18:46:31 PM
Ingen god kamp, men superdeilig å sikre tre poeng og endelig kunne innta andreplassen på tabellen!


Kva er ein god kamp? Det er forskjell på ein finspelt kamp og ein god kamp. Det å kunne klare å ta opp krigen mot Kristiansund på bortebane og nekte dei dominans, er veldig sterkt. Det vitnar om ein god kamp!


Jeg vil si det var godt kjempet, men ikke god spilt. Og det er uansett mer enn godt nok så lenge vi vinner og setter oss selv i førersetet for sesongavslutningen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 05, 2015, 07:38:35 AM
Jeg vil si det var godt kjempet, men ikke god spilt.


Enig. Og selv om seieren smakte godt er det litt bekymringsfullt at vi ikke klarte å etablere mer eget spill når vi har ballen.
Rød makt på Hansa


krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: krøvel vellevold on October 05, 2015, 14:20:33 PM
Quote from: Northside on October 05, 2015, 12:26:18 PM
Rart ikke flere supportere valgte å ta turen til Kristiansund.


Det var da utsolgt?


Trodde jeg også, men det var mye ledig på feltet. I grunn mye ledig på nabofeltet også.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on October 05, 2015, 15:36:39 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 05, 2015, 14:20:33 PM
Quote from: Northside on October 05, 2015, 12:26:18 PM
Rart ikke flere supportere valgte å ta turen til Kristiansund.


Det var da utsolgt?


Trodde jeg også, men det var mye ledig på feltet. I grunn mye ledig på nabofeltet også.


Men hvis det var "utsolgt", så regner jo ikke folk med at de kommer inn hvis de stiller likevel.

Og hva er "mye ledig"? Kan det være det var tomme seter fordi folk stod tettere andre steder? Som f.eks. nede ved gjerdet?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on October 05, 2015, 16:25:20 PMMen hvis det var "utsolgt", så regner jo ikke folk med at de kommer inn hvis de stiller likevel.


Noen stilte likevel og kom ikke inn. TV2 viste bilder av noen som måtte se kampen fra utsiden. Så det var nok utsolgt og ikke bare "utsolgt".
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: krøvel vellevold on October 05, 2015, 16:25:20 PM
Men hvis det var "utsolgt", så regner jo ikke folk med at de kommer inn hvis de stiller likevel.

Og hva er "mye ledig"? Kan det være det var tomme seter fordi folk stod tettere andre steder? Som f.eks. nede ved gjerdet?


5-6 dager før kampstart annonserte Brann at det var 50 billetter igjen. Vet ikke om dette ble utsolgt.
Salget gikk uansett ikke forrykende raskt unna. For alt jeg vet så kunne vi fått større billettkvote dersom interessen var større. Det provisoriske gjerdet mellom oss og resten av tribunen flytter de nok på alt etter behov, og det var jo mye ledig på resten av tribunen.

Jeg har stått en del ganger på utsolgte bortefelt (med seter) og jeg har aldri opplevd så mange tomme seter på et utsolgt felt før. Mulig Kristiansund utvidet feltet vårt litt, ikke vet jeg.

Northside

Quote from: Nixon on October 05, 2015, 17:36:00 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 05, 2015, 16:25:20 PMMen hvis det var "utsolgt", så regner jo ikke folk med at de kommer inn hvis de stiller likevel.


Noen stilte likevel og kom ikke inn. TV2 viste bilder av noen som måtte se kampen fra utsiden. Så det var nok utsolgt og ikke bare "utsolgt".


Utrolig synd dersom det stemmer. Stod folk utenfor rett før kampstart som hadde billetter til overs. Samtidig burde Kristiansund vært litt snill å sluppet folk inn når det tross alt var kjempe god plass.
I grunn tviler jeg litt på at det stemmer, da det ikke var vakter (utrolig nok) i porten til bortefeltet underveis i kampen. I tillegg kunne man vel kjøpe billett på hjemmefeltet rett ved oss.

Nixon

For å klargjøre: Det var ikke snakk om Brannsupportere.
Rød makt på Hansa

ostraume

Klargjøring 2: "Alt" av media har meldt om utsolgt stadion.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

De har vel også regler å forholde seg til Nff er raske med bøter om en slipper inn flere enn de tillater
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Northside

Jeg stoler aldri på media ;)

Tok noen bilder fra langsiden ved innmarsj. Halvfullt på nabofeltet vårt.

Bildene kan du se her:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1008377735849261.1073741871.149857955034581

Gulløl

Noen av den ledige plassen bak mål kan også være at en del av de kjøpte billettene ikke ble brukt. Nabofeltene til bortefeltene ble solgt til ganske lave priser (100 for voksne, 50 kr for student og 20 kr for barn). Så det kan være at det ble hamstret litt mer en behovet noen grupper trengte.

Når det gjelder borte billettene ble det etterhvert også veldig dyre flybilletter fra Bergen så noen ble kanskje hjemme selv om de hadde kampbillett. Ser også muligheten at Brann hadde en god del av de 50 siste billettene igjen. Når Bataljonen ikke klarte å selge de gikk salget sikkert tregt gjennom Brann butikken også. Det ble jo ettertrykkelig gitt beskjed om at det ikke ble solgt billetter i døren der oppe og det kan blitt overholdt selv om Brann hadde en bunke igjen som de leverte tilbake. Var vel helt uaktuelt å slippe hjemmesupportere inn på bortetribunen også, derfor var det vel lite interesse for å åpne den billettluken selv om det var ledige billetter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up