• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RIL - Brann mandag 21.09 kl 19, DnB NOR Arena

Started by Torvanger, September 15, 2015, 09:33:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

catometeret

Håper ikke LAN venter for lenge med å bytte. Kan fort bli så seint at Ranheim bare parkerer bussen...

dudo

Parkere bussen? De produserer da flest og størst sjanser!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Paldan

Quote from: Klaus_Brann on September 21, 2015, 19:19:24 PM
Quote from: Paldan on September 21, 2015, 19:10:55 PM
Det elendige innlegget etter den deilige driblingen var vel en feilpasning og ikke et feilvalg av Rennie. Rett skal være rett.


Heng med.
Vi snakker om da han valgte å gå i stedet for å spille en av de to-tre andre som var med i kontringsforsøket rett etter.


Ah, klart. Enig der!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on September 21, 2015, 19:25:31 PM
Parkere bussen? De produserer da flest og størst sjanser!


Ja, ingen verdens grunn til at de skal gå for ett poeng sånn de kjører kampen nå.
Vi trenger endringer og det bør komme nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Men hvorfor har vi ikke funnet en måte å stoppe denne Gjertsen på etter 72 minutter?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Var det ikke Haugen som skulle begunne å skyte med vristen...?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Framleis som meiner det er udiskutabelt at me skal signera Rennie etter sesongen?

Klaus_Brann

Ja.
Er det mange du vil ha med videre fra dagens kamp?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

catometeret

Quote from: dudo on September 21, 2015, 19:25:31 PM
Parkere bussen? De produserer da flest og størst sjanser!


Ja men de har ligget lavt i store deler av kampen og er nok meget fornøyd med 1 poeng mot Brann. Tror det blir relativt lett for dem å gjøre det hvis vi ikke putter de neste ti.

Klaus_Brann

Rennie på topp og Skålevik på kant. Spennende med litt nytt sånn sett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

Quote from: Yngve on September 21, 2015, 19:28:30 PM
Framleis som meiner det er udiskutabelt at me skal signera Rennie etter sesongen?


Rennie er obos kvalitet, ingenting i TL å gjøre. Her har vi nok bare kjøpt oss tid til en skikkelig spiller om vi skulle rykke opp.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Belfort

Nå har Huseklepp holdt på i årevis med disse høye luftige dødballene uten at det noen gang blir farlig. Hvorfor får han holde på med dette fremdeles?

dudo

Byttene kommer for sent! Og Rennie som midtspiss?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det har han spilt flere ganger i Hammarby. Det kan vel ikke bli noe dårligere enn Skålevik som knapt har vært i nærheten i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Gå av.

Klaus_Brann

Gamlefar klarer nok uansett ikke noe særlig mer enn ti min;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Chrisstah

Sleng med birken for haugen så får vi litt friske bein på midten!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

catometeret

Hjelper dessverre ikke så mye når vi ikke tar mulighetene...



Hatleking


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Gå av.

Klaus_Brann

Det er litt feigt at vi ikke satser mer for å få de tre poengene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Klaus_Brann

HAUGGEGEGEBEBENNNENNn!
Faen ikke mulig å legge fra seg de elendige innsidepasningene av noen skudd.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking


Klaus_Brann

Nei, fytti. Dette her kan de ta seg en ukes charterferie for. Pokker til drittkamp og feighet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Jaja, ett poeng er ikkje tap i det minste. Svak kamp med en rekke svake prestasjoner, krydret med en del flotte soloprestasjoner, stort sett signert av en polakk.
Gå av.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Merkelig hvordan Piotr har alltid god tid på uavgjort

Nixon

Quote from: Torvanger on September 21, 2015, 19:44:55 PM
Feig drittfotball.


En annen mulighet er at det er her vi ligger ferdighetsmessig, og ikke helt er der at en bortekamp mot Ranheim er sikker seier slik du prøvde å innbille oss før kampen.
Rød makt på Hansa

dudo

Holdt nullen, da. Om enn med et nødskrik.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Dårlig kamp av LAN. For lite, for seint. Ufattelig at han venter til 84 min med å sette innpå Azar for en usynlig Skålevik. Spillerne virket fornøyd med et poeng på slutten der.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

dudo

Midtbanen ble sliten. Burde vært gjort bytter der.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

LAN slår meg ikke som en trener som med taktiske grep kan endre et kampforløp

OmOssSjølOgHansaøl

Selvfølgelig skuffende at vi ikke benyttet anledningen til å gå forbi Kristiansund, men ut fra hva som skjedde på banen er uavgjort et ok resultat. Vi kunne fort ha tapt, men vi fikk et poeng og henger godt med i kampen om andreplassen.

Banens beste: Uten tvil Ranheims venstrekant Gjertsen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!


Hatleking

Quote from: Belfort on September 21, 2015, 19:56:10 PM
LAN slår meg ikke som en trener som med taktiske grep kan endre et kampforløp


Det gjorde han gang på gang i dei tidlegare kampane, men han kunne gjerne ha byta innpå litt før i dag.

blobby winters

Denne runden hadde Kristiansund et hjemmekamp mot et lag i nedre delen av tabellen, mens vi hadde et tricky bortekamp.
Før kampene ble spilt fryktet jeg at vi kunne være 3 eller 2 poeng bak Kristiansund.

At vi fortsatt har samme poeng som Kristiansund etter denne runden er jeg ganske fornøyd med. Ville selvsagt vært deilig med 3 poeng i dag, men ok.

krakra

En kamp vi hadde vært fornøyd med for noen måneder siden. Greit med et bunnivå der vi fortsatt tar poeng mot gode lag.

osoerli

For mange pasningar bakover! og elendige innlegg.
Men dette var ein vanskeleg bortekamp.  Blir nok maks 1 poeng også borte mot KBK.
Så vinn vi resten, og då ordnar det seg til slutt.
Men i tippeligaen held dette på langt nær.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: krakra on September 21, 2015, 20:31:53 PM
En kamp vi hadde vært fornøyd med for noen måneder siden. Greit med et bunnivå der vi fortsatt tar poeng mot gode lag.


I forlengelse av tidligere diskusjoner om hvor god denne stallen er så er jeg ganske sikker på at det på langt nær var bunnivået vi så i dag. Jeg er redd for at vi var nærmere normalnivå mot god motstand på bortebane enn bunnivå.
Rød makt på Hansa

pidre

Nei er nok ikke bunnivå, men likevel snakkes det om topp TL. Tror vi da trenger mange utfordrere...

Tar dette med fatning, noen ganger må man ta et lite steg tilbake.
Saludar a los monos!

krakra

Quote from: Nixon on September 21, 2015, 21:26:55 PM
Quote from: krakra on September 21, 2015, 20:31:53 PM
En kamp vi hadde vært fornøyd med for noen måneder siden. Greit med et bunnivå der vi fortsatt tar poeng mot gode lag.


I forlengelse av tidligere diskusjoner om hvor god denne stallen er så er jeg ganske sikker på at det på langt nær var bunnivået vi så i dag. Jeg er redd for at vi var nærmere normalnivå mot god motstand på bortebane enn bunnivå.
Både aggressiviteten og tempoet var betydelig lavere enn det har vært de siste kampene. Så normalnivå var det ikke.
Men det er jo typisk. Gjør vi det bra er det motstanderne som er dårlig og det bety ingenting. Gjør vi det dårlig viser det nivået vi eeegentlig har.

Falkman

Quote from: krakra on September 21, 2015, 22:27:11 PM
Quote from: Nixon on September 21, 2015, 21:26:55 PM
Quote from: krakra on September 21, 2015, 20:31:53 PM
En kamp vi hadde vært fornøyd med for noen måneder siden. Greit med et bunnivå der vi fortsatt tar poeng mot gode lag.


I forlengelse av tidligere diskusjoner om hvor god denne stallen er så er jeg ganske sikker på at det på langt nær var bunnivået vi så i dag. Jeg er redd for at vi var nærmere normalnivå mot god motstand på bortebane enn bunnivå.
Både aggressiviteten og tempoet var betydelig lavere enn det har vært de siste kampene. Så normalnivå var det ikke.
Men det er jo typisk. Gjør vi det bra er det motstanderne som er dårlig og det bety ingenting. Gjør vi det dårlig viser det nivået vi eeegentlig har.


Eventuelt er det typisk å ta av etter par seiere mot lag som  i beste fall holdt 2.divisjonsstandard

krakra

Holder FFK i beste fall 2. divisjonsmotstand? De er da på omtrent samme nivå som Ranheim.

Go Up