• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RIL - Brann mandag 21.09 kl 19, DnB NOR Arena

Started by Torvanger, September 15, 2015, 09:33:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Er ikke sikker på om jeg følger deg på det. Før de tapte knepent hjemme mot Kristiansund i en kamp som ifølge matchrapporten kunne vippet begge veier, og som Ranheim dominerte spillemessig, så hadde de fire seire hjemme på rad, der de bl.a slo Sogndal. Så tror ikke vi skal forvente noen lett match i Trøndelag.
Aldri mer Obos....

krøvel vellevold

Quote from: Tom C on September 21, 2015, 10:20:40 AM
Er ikke sikker på om jeg følger deg på det. Før de tapte knepent hjemme mot Kristiansund i en kamp som ifølge matchrapporten kunne vippet begge veier, og som Ranheim dominerte spillemessig, så hadde de fire seire hjemme på rad, der de bl.a slo Sogndal. Så tror ikke vi skal forvente noen lett match i Trøndelag.


Jo bare uker/måneder etter at hele verden var bedre enn oss og vi visstnok stod i fare for å rykke ned til 2.div., så har vi vunnet noen kamper og plutselig blitt uslåelige og skal suse gjennom resten av kampene med kalassifre. Konkurrentene våre kollapser alle sammen, og vi kommer til og med til å ende suverent foran Sogndal nå. Stemingen snur fort...
Legg ned hele klubben!

Kjell249

I Bergen er det svart/hvitt så ikke noe nytt der. Ingen har vel pratet om nedrykk etter vi fikk ny trener, og med Norling var sjansen for nedrykk absolutt tilstede.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krøvel vellevold

Quote from: Kjell249 on September 21, 2015, 10:59:56 AM
I Bergen er det svart/hvitt så ikke noe nytt der. Ingen har vel pratet om nedrykk etter vi fikk ny trener, og med Norling var sjansen for nedrykk absolutt tilstede.


I grunn ikke. Da han fikk sparken hadde vi 14 poeng. Beste nedrykkslag hadde 8. Vi har strengt tatt aldri vært i nærheten av å rykke ned.
Legg ned hele klubben!

Torvanger

Quote from: krøvel vellevold on September 21, 2015, 11:23:50 AM
Quote from: Kjell249 on September 21, 2015, 10:59:56 AM
I Bergen er det svart/hvitt så ikke noe nytt der. Ingen har vel pratet om nedrykk etter vi fikk ny trener, og med Norling var sjansen for nedrykk absolutt tilstede.


I grunn ikke. Da han fikk sparken hadde vi 14 poeng. Beste nedrykkslag hadde 8. Vi har strengt tatt aldri vært i nærheten av å rykke ned.

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on September 21, 2015, 12:02:22 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 21, 2015, 11:23:50 AM
Quote from: Kjell249 on September 21, 2015, 10:59:56 AM
I Bergen er det svart/hvitt så ikke noe nytt der. Ingen har vel pratet om nedrykk etter vi fikk ny trener, og med Norling var sjansen for nedrykk absolutt tilstede.


I grunn ikke. Da han fikk sparken hadde vi 14 poeng. Beste nedrykkslag hadde 8. Vi har strengt tatt aldri vært i nærheten av å rykke ned.
Legg ned hele klubben!

ostraume

Enig i det.

For eksempel nå som vi  spillt en overbevisende kamp i OBOS, og enkelte tror vi holder medaljenivå i TL.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kjell249

Enkle mekanismer. Det samme gjelder spillerne. Skal ikke så mye til for å bygge selvtillit og positiv innstilling.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Torvanger

Laget har funnet seg selv, av og til faller bare bitene på plass. Ranheim er ikke mer verdt enn en RIL i en kurvstol i kveldens match.

Nixon

Quote from: Kjell249 on September 21, 2015, 14:45:10 PM
Enkle mekanismer. Det samme gjelder spillerne. Skal ikke så mye til for å bygge selvtillit og positiv innstilling.


Sant nok. Men forhåpentligvis bedriver de ikke å undervurderer motstanderne like mye som enkelte her på forumet...
Rød makt på Hansa

krakra

Nei, vi får virkelig håpe at dagens spillere  anser det som umulig å komme på øvre halvdel eller blande seg inn i medaljestriden til neste år. Det er veldig viktig at de ikke tror at det er noen mulighet for det.

Chrisstah

Quote from: ostraume on September 21, 2015, 12:59:24 PM
Enig i det.

For eksempel nå som vi  spillt en overbevisende kamp i OBOS, og enkelte tror vi holder medaljenivå i TL.


Er vel ingen her som hevder bastant at laget er mer en godt nok til å ta medalje i TL.
Det folk påpeker er at med flyt så er det mulig å spille seg opp på medlaje plass. Når det kommer til oss, så påpeker også de samme at det også må litt mer kvalitet i rekkene før dette kan blir en realitet.

Tror at alle her inne er inneforstått med at hardt arbeid er det eneste som kan få oss opp i TL igjen.
Når vi først er der , kan vi senke skuldrene og gå inn i sesongen som utfordrere.

Jeg personlig mener at topp 10 er innen rekkevedde med årets stall. Topp 3 bør være målet for en klubb som Brann.

Først og fremst må vi komme oss opp, det er ingen enkel oppgave og i dag får en pekepinn på hvor stor viljen vår er.
3 poeng er det eneste som gjelder i de resterende kampene. Jeg ser et sterkt kollektiv og jeg har klokketro på at vi klarer det.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

ostraume

Acosta og Piotr inn, ellers identisk som sist.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

OmOssSjølOgHansaøl

RIL starter med Mads Reginiussen, visstnok lillebror til Tore Reginiussen og seksmenning til vår egen ubenyttede venstreback "Reggie" Reginussen. Mads uttaler til CMore at han er skuffet over at "Reggie" ikke starter kampen for Brann; han hadde håpet på en familiekamp i kampen.

Sorry, kunne ikke dy meg. Konse på fotballkamp nå!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Gå av.

Spelaren

Stor sjanse imot før to minutter har gått, holde konsen oppe no.
Gå av.

Klaus_Brann

Piotr har øvd på utspark med Udjus! Laaange og gode utspark.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Ranheim virker umiddelbart som et langt bedre fotballag enn Fredrikstad.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Gå av.

Hatleking

Nouri har blitt runda litt for lett eit par gongar no.

Spelaren

Noen som også følger live-bloggingen til Doddo? Virker nærmest overdrevent entusiastisk.
Gå av.

Klaus_Brann

Har de virkelig vuvuzela? OG bruker de det uten ironi?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 21, 2015, 18:04:12 PM
Ranheim virker umiddelbart som et langt bedre fotballag enn Fredrikstad.


Det blir lett sånn når de har god selvtillit hjemme og har vunnet mange i det siste der.
De hadde nok sett en del dårligere ut på stadion om de hadde møtt oss der nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth

skulle akkurat til å nevne det, tenkte det var en slik gassfløye, uansett er det et forferdelig påfunn.

Spelaren

Gå av.

blobby winters

kanskje bra Acosta spliier for Grønner. det der med Stene ville vært straffe med Grønner

Klaus_Brann

Dette her er dessverre litt tilbake til gamle synder offensivt. Altfor stillestående, for dårlige bevegelser og for lavt tempo i pasningsspillet, men vi ser ut til å ha kommet oss litt de siste minuttene.
Håper det fortsetter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth


Spelaren

Gå av.

Brannfan23

Brann blir en dumpekandidat hvis de havner i tippeligaen.

ostraume

Greit med en reality check på nivået. Nouri blir pisset på et par ganger utpå der. Haugen vår beste.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth


Spelaren

Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

0-0 til pause. Da har vi fått reality checken. Kan vi vær så snill å guffe på litt mer i andre omgang og lage noen mål?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Hatleking

Me har kome sopass langt at i ein dårleg omgang mot eit Ranheim-lag i vinden, er me minst like gode som Ranheim. Her er det moglegheiter i andre omgang. Bra med alternativ på benken har me òg.


Nixon

Quote from: krakra on September 21, 2015, 16:27:00 PM
Nei, vi får virkelig håpe at dagens spillere  anser det som umulig å komme på øvre halvdel eller blande seg inn i medaljestriden til neste år. Det er veldig viktig at de ikke tror at det er noen mulighet for det.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 21, 2015, 18:46:00 PM
0-0 til pause. Da har vi fått reality checken. Kan vi vær så snill å guffe på litt mer i andre omgang og lage noen mål?


Demidov er i alle fall dønn ærlig og sier det som det er.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Rennie tar en del elendige valg når vi har store muligheter.
Gå av.

Klaus_Brann

Bedre de første 7 enn hele første.
Dessverre er Barmen som vanlig elendig foran mål og Rennie må lære seg å spille pasninger når vi kommer på kontringer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det er noe litt Larsensk over Rennie de siste to kampene. Fra det geniale til det forferdelige.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Gå av.

Paldan

Det elendige innlegget etter den deilige driblingen var vel en feilpasning og ikke et feilvalg av Rennie. Rett skal være rett.

dudo

Jesus. Vi blir jo rundspilt!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Spelaren

Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Paldan on September 21, 2015, 19:10:55 PM
Det elendige innlegget etter den deilige driblingen var vel en feilpasning og ikke et feilvalg av Rennie. Rett skal være rett.


Heng med.
Vi snakker om da han valgte å gå i stedet for å spille en av de to-tre andre som var med i kontringsforsøket rett etter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking


dudo

Inn med Azar for Skålevik, takk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up