• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lagoppstilling pr.dags dato??

Started by C@Bøe_79, December 18, 2003, 12:40:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Rick Maverick

er har dere den!

Ricky

Det eneste vi trenger er en skikkelig god spiss. Vi har dobbel dekning på alle andre plasser, og nesten halve laget kan jo spille defensiv midtbane (der hvor Soma ser ut til å havne). Arve Walde må gjerne få sjansen, men hva gjør vi om han ikke slår til fra dag 1? Da er vel overgangsvinduet stengt, og vi må begynne å rokkere på hele laget; f.eks flytte Kvisvik frem igjen som spiss (det var jo der han begynte).
Hvis Brann 'bare' har 2-3 millioner tilgjengelig til spillerkjøp, så håper jeg de ikke bruker alt på Scharner og Soma i håp om at flere villige investorer skal dukke opp i tide før sesongstart.

C@Bøe_79

Helt enig angående Arve Walde.
Men har noen hørt om hvordan det går med ham etteroperasjonen??
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Ã?rnen


Stoffi

Et kongelag!

Vi e berømte brann fra bergen, vi vinner serien i år!!!!!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Rønningen
Ophaug,Wassberg,Bjarnason,Hanstveit
Guntveit,Soma,Olofin,Kvisvik
Winters,Ystaas

Håper fremdeles vi kan se en virkelig klassespiss i angrepet til Brann før vi starter sesongen. Må jo si at laget over virker bunnsolid, kanskje mangler det løpsstyrke, men både knudsen og guntveit gjør jo dobbelt opp :p Ellers så er laget over faktisk ganske sterkt i høyden. Det er jo bare Kvisvik,Guntveit og Winters som ikke ruver litt i høyden. Om Knudsen spiller istedenfor Guntveit så blir det jo enda mer luftstyrke. Akkurat det vet vi jo er viktig i norsk fotball - både i angrep og forsvar :p

Branntilegdør

en ting jeg ikke skjønner, når ble høyde synonymt med hodestyrke??

Var personlig ikke noe særlig høy da jeg var aktiv, men ble regnet som en god hodespiller..

Og desverre er Ystaas klar for Brann =( Det er 1 million dårlig brukte penger. Han har ikke scoret mye mål siden Gutte/juniornivå. tror han blir en flopp. Kunne heller satset på Arve Walde da. En ungdom vi har i troppen allerede, og spart pengene til en skikkelig kanon som kommer med målgaranti. Men de fleste togene der er vel gått allerede.

Rossi#46

Koffer skriver dere Rønningen til målvakt, han e ik god nok til å bli 1 keeper denne sesongen....
vi bør sats håkon fra sarten av sesongen. han e den beste keeperen VI har!!
l

Erik

Har du sett Ivar da?? trene og kamper i vinter?? Han var god nokk når sesongen sluttet og vil stå der når den starter... enkelt og greit!

KennethS

Christian: kor mye hadde du drukket når du foreslo Soma som venstreback og ett lag uten Hanstveit?
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Branntilegdør"en ting jeg ikke skjønner, når ble høyde synonymt med hodestyrke??

Var personlig ikke noe særlig høy da jeg var aktiv, men ble regnet som en god hodespiller..

Og desverre er Ystaas klar for Brann =( Det er 1 million dårlig brukte penger. Han har ikke scoret mye mål siden Gutte/juniornivå. tror han blir en flopp. Kunne heller satset på Arve Walde da. En ungdom vi har i troppen allerede, og spart pengene til en skikkelig kanon som kommer med målgaranti. Men de fleste togene der er vel gått allerede.



Ystaas spilte inderløper og ving i Sogndal, ikkje rart han ikkje scoret masse mål, tror han kan bli en god spiss.
tå på Brann

Xminator

1 million for en ubeskrevet fotballspiller er mye penger. I utgangspunktet har han ikke prestert før og det burde derfor være en ren bonus om han slår til.

MEN! Når han nå har en prislapp på 1 million å leve opp til, så har han mye å bevise. Alt annet enn over 10 mål fra Ystaas pr sesong, og vi snakker om en plass på fiaskolisten.

KennethS

gutten e 21 år og har 4 års kontrakt, gi han tid og han vil blomstre. Vi har brukt mange penger på ubruklige spillere før så koffor trakke ned når vi endelig får en hordalending på 21?
tå på Brann


Ã?rnen

Helt enig. Brann trenger tid på å bygge opp et stabilt og slagkraftig lag. Og da må vi ha spillere som kan være med oss over lengre tid. Her ligger nøkkelen til suksess. Ystaas er i så måte en meget bra tilvekst for Brann. Han er lokal og betegner Brann som en ønskedrøm å spille for. Folk skal ha lov å ha meninger, men det er jo ingen tvil om at Ystaas har talent når han har spilt på U-21 landslaget. Det er det kun 20-25 fotballspillere i Norge som får lov til hvert år!

Stoffi

Ystaas virker lovende og jeg hÃ¥per han lykkes. Han har i hvertfall den rette holdningen.  :D
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ricky

"Halvsutringen" i forbindelse med Ystaas-overgangen er nok heller et resultat av at vi har forventet litt mer i snart et halvår. Det har svirret rykter rundt folk som Kovacs, Helstad, Karadas, Ijeh, Christian Johnsen og toppscorerne i henholdsvis Nigeria og Romania. Når vi så til slutt ender opp med Ystaas, som var indreløper på Sogndal (og, om vi skal kalle en spade for en spade, hadde en elendig sesong i fjor), så forstår jeg godt at enkelte supportere "surmuler" litt, og mener at Brann burde ha siktet høyere.
Talenter fra Hordaland har vi mer enn nok av i A-stallen, det er 'stjernene' vi mangler!

Men men, Ystaas skal selvfølgelig få sjansen, kan godt hende han blir en hit. Det vet vi jo ikke før vi har kommet skikkelig i gang... Holdningene er jo ihvertfall de riktige.


Xminator

Det er en forskjell mellom å skrive Halleluja vi har fått Ystaas, han scorer 20 mål og vi vinner gull, og til å håper at han slår igjennom, og videre til at Brann skal være i mål med fortserkninger. Om Brann skal være sikre på å havne høyere enn i fjor, så bør de skaffe seg en litt mer meritert spiller enn Ystaas. Millionen som er brukt kan veldig fort bli brukt som grunn når de ikke får råd til å hente en bedre spiss senere. Det er derfor Ystaas har mye å bevise, utdanningskompensasjon eller ikke!

KennethS

det e ingen spisser i norge pr dags dato som e istand til og score 20 mål.
tå på Brann

Runar

Kan også legges til at det er 3 måneder til transfervinduet stenger..............................

HÃ¥kon

Tror Ystass kommer til Ã¥ gjøre en manns jobb for Brann, selv om han kanskje ikke scorer sÃ¥ mange mÃ¥l enda (hÃ¥per pÃ¥ ca 10 i Ã¥r, noe som ville vært kjempe positivt) tror jeg han kommer til Ã¥ bruke sin fysikk til Ã¥ gjøre plass til andre mÃ¥lscorere ogsÃ¥ tror jeg han er typen som kommer  til Ã¥ ofre seg for laget og blø for drakten, Brann er jo strengt tatt drømmeklubben hans. Det  er sÃ¥nne spillere Brann bør ha og dere aner jo ikke hvordan han gjør det som spiss, alle som har trent han mener han er bedre spiss enn indreløper, men altsÃ¥ ikke har fÃ¥tt spille dette fordi H. Flo har den rollen i Sogndal. Gleder meg til Ã¥ se Ystaas ta pÃ¥ seg Brann drakten og plassere hjertet pÃ¥ utsiden

Yngve

Eg må berre få lov til å kommentera ein ting. Eg kjem på i farten ein annan og som har uttalt det at brann er favorittklubben, og at han er ekstremt glad for å være her. Eg trur han spelar i RBK no..ingen premie for å gisse namnet hans...

Stoffi

Svikeren trenger ikke nevnes her. Ystaas kan ikke sammenlignes med den "mannen". Ystaas er en potensiell helt, svikeren er en Karadass, sånn er det bare.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Branntilegdør

Ystaas spilte inderløper og ving i Sogndal, ikkje rart han ikkje scoret masse mål, tror han kan bli en god spiss.[/quote]

Vel Seyi spilte midtbane på Brann og scorte like mange mål i første sesong som Ystaas gjorde på 68 kamper? Og da er Ystaas opprinnelig spiss, dvs han skal ha målteft. Seyi blir regnet som en defansiv spiller på landslaget sitt.

Men vi skal aldri si aldri. Finner Ystaas tilbake til formen fra før han kom til sogndal, og han får spille i godposisjonen sin, så kan han sikkert bøtte inn.

ChRiStEr87

Viss du spiller spiss, er du isje akuratt god på midtbanen.

Tror Krisitan banker inn noen mål når han spiller på rett plass.
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Ricky

Quote from: "KennethS"
Ystaas spilte inderløper og ving i Sogndal, ikkje rart han ikkje scoret masse mål, tror han kan bli en god spiss.


U21-landslaget har ogsÃ¥ valgt Ã¥ bruke han som indreløper eller vingspiller (i allefall i de 14 kampene han har spilt i Ã¥r), sÃ¥ enten har Brann feilvurdert hans kvaliteter, eller sÃ¥ har "alle de andre" gjort det. Jeg mÃ¥ si jeg er veldig skeptisk, men hÃ¥per jo at han glimter til! Han har en ok mÃ¥l-pr-kamp rate til nÃ¥ ihvertfall; 5 mÃ¥l pÃ¥ 21 U21-landskamper. Helstad hadde 5 mÃ¥l pÃ¥ 30  :)

KennethS

Det e pga at Norske landslag spiller 4-5-1 samme som Sogndal spiller, tror han passer bedre i 4-4-2 som spiss.
tå på Brann

HÃ¥kon

Ystaas har også slitt med at palssen hans har vært opptatt, både i sogndal og på U21

paperboy

Har du en fotball, så har du alt!

ChRiStEr87

Quote from: "paperboy"


Bra lag oppstiling, men eg ville heller latt Opdal prøve seg i år!
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Go Up