• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Strømmen - Brann 30. august kl. 15.00

Started by Nixon, August 24, 2015, 10:26:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Belfort

Greit at dette er Obos ligaen men NFF kan da ikke leve med denne dommeren!!

Soler

Dommerene på dette nivået er helt krise. Her må vi bare rykke opp igjen så fort som mulig, slik at vi slipper dette makkverket.

De ligger kompakt og godt dette Strømmen-laget. Synes Brann skyter litt for mye. Skal treffe godt fra det holdet for å score hvis keeperen ser utgangen. Vi bør derfor prøve å komme nærmere før vi avslutter.

Rennie fortsetter å imponere. Han har tilført spillet en helt annen dynamikk som også gir bedre arbeidsvilkår for resten av laget. Savner ikke Larsen for å si det slik.

Corran

Quote from: Klaus_Brann on August 30, 2015, 14:49:28 PM
Quote from: dudo on August 30, 2015, 14:34:55 PM
Fortsatt noen som lurer på om vi kom godt ut av backbyttet? :-P


Jeg synes vi har kommet fantastisk ut av begge backbyttene og ikke minst Rennie, selv om han ikke har vært så het i dag, men det er Huseklepps skyld.


Sorry men skjønner ikke hvordan det er Huseklepp sin skyld at ikke Rennie har vært så het i dag?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Tom C

Beste omgangen jeg har sett av Brann på lenge. Fortsetter vi i samme sporet, så går dette veien til slutt. Dersom vi ikke får ledermålet før siste 15, så inn med Karadas.
Aldri mer Obos....

Finfin respons

Det er noe med treeren på midtbanen som fungerer latterlig bra i denne kampen.
Eller skulle vi si femmeren. Huseklepp og Rennie er veldig fint involvert der de ligger tildels lavt på kantene.
Jeg vet ikke hva det er.
Tempo og selvtillit, kanskje?
Kanskje.

Klaus_Brann

Quote from: Corran on August 30, 2015, 14:58:14 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 30, 2015, 14:49:28 PM
Quote from: dudo on August 30, 2015, 14:34:55 PM
Fortsatt noen som lurer på om vi kom godt ut av backbyttet? :-P


Jeg synes vi har kommet fantastisk ut av begge backbyttene og ikke minst Rennie, selv om han ikke har vært så het i dag, men det er Huseklepps skyld.


Sorry men skjønner ikke hvordan det er Huseklepp sin skyld at ikke Rennie har vært så het i dag?


Hehe, det var spøkefullt ment. Det er Huseklepps skyld fordi han har vært så bra i dag og fordi mye bra offensivt derfor har skjedd på venstresiden.
Høyrebacken til Strømmen måtte jo ut fordi han var svimmel;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Ok då tok eg den Tenkte det da får være
måte på kor me skyld han skal få ;-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Gå av.

ostraume

Jeg tenkte akkurat at Nilsen har vært bra og fremadrettet i dag. Så kommer denne rett-i-dusjen pasningen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Quote from: Spelaren on August 30, 2015, 15:10:19 PM
Nilsen gjør mye rart.


To forferdelige pasninger på et halvt minutt. Så ikke ut som han ante hva han driver med.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Finfin respons

Nå skjer det noe med tempoet hos Brann.
Slappe pasninger mellom de fire bak smitter på hele laget.
Temposmitte.
Kanskje.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Spelaren

RENNNIIEEEEE!!!
Men gåmann kor seint den ballen trillet inn mellom beina på forsvareren. Fikk ca 2000 grå hår.
Gå av.


Norlings hund

Quote from: Klaus_Brann on August 30, 2015, 14:49:28 PM
Quote from: dudo on August 30, 2015, 14:34:55 PM
Fortsatt noen som lurer på om vi kom godt ut av backbyttet? :-P


Jeg synes vi har kommet fantastisk ut av begge backbyttene og ikke minst Rennie, selv om han ikke har vært så het i dag, men det er Huseklepps skyld.



Der var han brennheit :)

osoerli

Og der gjekk prisen opp på Rennie.  Bra Soltvedt!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Få en fra Skålevik også nå, så ror vi dette trygt i havn.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Herlig gjennomspill! Kaldt av Rennie, men var også nervøs mens ballen trillet inn. Nå mangler vi et SHN og Skålevik-mål.

krakra

Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:15:55 PM
Og der gjekk prisen opp på Rennie.  Bra Soltvedt!
Fordi han scoret i OBOS-ligaen?

Norlings hund

August 30, 2015, 15:21:30 PM #70 Last Edit: August 30, 2015, 15:23:05 PM by Norlings hund
Quote from: krakra on August 30, 2015, 15:16:46 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:15:55 PM
Og der gjekk prisen opp på Rennie.  Bra Soltvedt!
Fordi han scoret i OBOS-ligaen?


Hvorvidt vi har opsjon på Rennie eller ei, er da underordnet i forhold til opprykk. Hvis det stemmer at det var en prosess som pågikk lenge, vil jeg nok tro at de prøvde å få opsjon.

Uansett har vi et styrket lag og en styrket tropp, og hvis Orlov presterer og de kjøper ham regner jeg med at vi får på plass en brukbar kantspiller før neste sesong. I verste fall har vi vel Askar også?

Vinn-vinn, opsjon eller ei.

osoerli

Quote from: krakra on August 30, 2015, 15:16:46 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:15:55 PM
Og der gjekk prisen opp på Rennie.  Bra Soltvedt!

Fordi han scoret i OBOS-ligaen?

Fordi han scora for Brann
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Norlings hund

Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:22:53 PM
Quote from: krakra on August 30, 2015, 15:16:46 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:15:55 PM
Og der gjekk prisen opp på Rennie.  Bra Soltvedt!

Fordi han scoret i OBOS-ligaen?

Fordi han scora for Brann


Så dette er noe vi kan holde imot Soltvedt?

Corran

Om rennie forsetter som nå så kan vi bytte ham med Orlov for min del
Om de er interessert i Orlov da
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Finfin respons

Det er noe Ojoansk over Rennie. Han er rask. Men også noe annet. Ikke Sanne, ikke Martin Knudsen.
Jeg tør ikke enda likne han med Super-Ray eller Robbie. Men han har fin teknikk og smarte løp.
Ok bytte likevel.
Kanskje.

Corran

Uforståelig bytte for min del. Hadde skjønt det mer om det var Skålevik eller til og med Haugen som ble byttet ut
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

pidre

Quote from: Norlings hund on August 30, 2015, 15:23:33 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:22:53 PM
Quote from: krakra on August 30, 2015, 15:16:46 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:15:55 PM
Og der gjekk prisen opp på Rennie.  Bra Soltvedt!

Fordi han scoret i OBOS-ligaen?

Fordi han scora for Brann


Så dette er noe vi kan holde imot Soltvedt?

Selvfølgelig, så lenge vi ikkje har opsjon. Spesielt når det er opsjon på Orlov som gikk andre veien.
Saludar a los monos!

osoerli

Quote from: Norlings hund on August 30, 2015, 15:23:33 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:22:53 PM
Quote from: krakra on August 30, 2015, 15:16:46 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:15:55 PM
Og der gjekk prisen opp på Rennie.  Bra Soltvedt!

Fordi han scoret i OBOS-ligaen?

Fordi han scora for Brann


Så dette er noe vi kan holde imot Soltvedt?


Eh? går utfrå sportssjefen forhandlar fram utlånsavtalar for Brann.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Corran

Quote from: Finfin respons on August 30, 2015, 15:29:06 PM
Det er noe Ojoansk over Rennie. Han er rask. Men også noe annet. Ikke Sanne, ikke Martin Knudsen.
Jeg tør ikke enda likne han med Super-Ray eller Robbie. Men han har fin teknikk og smarte løp.
Ok bytte likevel.

Minner meg om Bentley (og det det positive med Bentley)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Norlings hund

Quote from: pidre on August 30, 2015, 15:30:10 PM
Quote from: Norlings hund on August 30, 2015, 15:23:33 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:22:53 PM
Quote from: krakra on August 30, 2015, 15:16:46 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:15:55 PM
Og der gjekk prisen opp på Rennie.  Bra Soltvedt!

Fordi han scoret i OBOS-ligaen?

Fordi han scora for Brann


Så dette er noe vi kan holde imot Soltvedt?

Selvfølgelig, så lenge vi ikkje har opsjon. Spesielt når det er opsjon på Orlov.


Det verste er at du trolig er seriøs.

dudo

Quote from: Corran on August 30, 2015, 15:29:26 PM
Uforståelig bytte for min del. Hadde skjønt det mer om det var Skålevik eller til og med Haugen som ble byttet ut


Mister fart, men får mer ballvinneregenskaper inn. Defensivt bytte.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Norlings hund

Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:30:40 PM
Quote from: Norlings hund on August 30, 2015, 15:23:33 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:22:53 PM
Quote from: krakra on August 30, 2015, 15:16:46 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:15:55 PM
Og der gjekk prisen opp på Rennie.  Bra Soltvedt!

Fordi han scoret i OBOS-ligaen?

Fordi han scora for Brann


Så dette er noe vi kan holde imot Soltvedt?


Eh? går utfrå sportssjefen forhandlar fram utlånsavtalar for Brann.


Tenker du da at vi er svekket som lag? Vi ville ha stilt sterkere med Orlov i troppen? Eller går du automatisk ut fra at Soltvedt valgte å ikke ha noen opsjon, og at han ikke kan jobben sin?

La oss si at valget var at man enten kunne stå fast på opsjon, eller at byttelånet ikke kunne skje. Hva da? Synes du vi burde ha beholdt Orlov i troppen ut sesongen, selv om sjansen for opprykk var mindre pga. en mindre godt sammensatt tropp?

Corran

Liker ikke defensive bytter da det ofte fører til baklengs (føles i alle fall sånn)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

E Brann supporterne dotte helt i dass der borte?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Typisk at keeperen deres skal ha drømmedagen i dag då.
Gå av.

osoerli

Quote from: Norlings hund on August 30, 2015, 15:35:31 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:30:40 PM
Quote from: Norlings hund on August 30, 2015, 15:23:33 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:22:53 PM
Quote from: krakra on August 30, 2015, 15:16:46 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:15:55 PM
Og der gjekk prisen opp på Rennie.  Bra Soltvedt!

Fordi han scoret i OBOS-ligaen?

Fordi han scora for Brann


Så dette er noe vi kan holde imot Soltvedt?


Eh? går utfrå sportssjefen forhandlar fram utlånsavtalar for Brann.


Tenker du da at vi er svekket som lag? Vi ville ha stilt sterkere med Orlov i troppen? Eller går du automatisk ut fra at Soltvedt valgte å ikke ha noen opsjon, og at han ikke kan jobben sin?

La oss si at valget var at man enten kunne stå fast på opsjon, eller at byttelånet ikke kunne skje. Hva da? Synes du vi burde ha beholdt Orlov i troppen ut sesongen, selv om sjansen for opprykk var mindre pga. en mindre godt sammensatt tropp?


Kva bablar du om?  Eg kommenterer prisen som truleg går opp om Rennie presterer bra i Brann.
Og eg leser BT, det burde du også gjera.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Defensivt bytte, ja ... :-P
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

KONGEinnhopp av Karadas! Så utrolig deilig med 3-1 der, bra for Skaanes at han får hull på byllen.
Gå av.

Corran

Faen der satt den igjen KANON
Putte ett eller to til nå så begynner målforskjellen å komme seg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Piss. Straffe og rødt kort pga helt utrolig slurv i bakre rekker.
Gå av.

Finfin respons

Rødt kort dersom man fratas åpenbar skoringssjanse.
Spillte ikke strømmen-spissen den ballen altfor langt forran seg til å være en åpenbar skoringssjanse??
Kanskje.

dudo

Hvor lenge blir det karantene nå? Uten både Acosta og Piotr mot Fredrikstad, i hvert fall.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: Finfin respons on August 30, 2015, 15:46:23 PM
Rødt kort dersom man fratas åpenbar skoringssjanse.
Spillte ikke strømmen-spissen den ballen altfor langt forran seg til å være en åpenbar skoringssjanse??


Nei, soleklart korrekt dømt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

Hadde vært bedre om Piotr slapp inn mål istedenfor å lage straffe siden vi ledet med to mål
Nå må vi klarer oss uten piotr i neste kamp
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Altfor masse tillegg. Dårlige til å forsvare oss i sånne situasjoner er vi også.
Gå av.

Finfin respons

Hadde dette vært en av de øvrige kampene under Nilsens ledelse ville vi nok ikke hatt flere bytter igjen i den situasjonen. Har en følelse av at Nilsen gjennomfører de fleste byttene før det 85. minutt.
Noe jeg forøvrig egentlig ikke har noe imot, til vanlig.
Kanskje.

Norlings hund

Quote from: osoerli on August 30, 2015, 15:42:07 PM
Kva bablar du om?  Eg kommenterer prisen som truleg går opp om Rennie presterer bra i Brann.
Og eg leser BT, det burde du også gjera.


Jeg leser BA iblant, men jeg tror jeg gikk glipp av artikkelen om at Hammarby tilbød opsjon på Rennie og at Soltvedt avslo dette.

Jeg babler om at opsjon konta ingen opsjon nødvendigvis ikke er så svart/hvitt som at Soltvedt har gjort en dårlig jobb, og at han har andre hensyn å ta også.

Torvanger

Dette haler vi i land, men det er forjævlig at vi alt for ofte må hale i land matcher med et nødskrik, istedenfor å pynte på målforskjellen.

Spelaren

Gå av.

Go Up