• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Ã?sane 12.08.15 kl 19:00

Started by Lasaron, August 08, 2015, 17:03:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Piotr
Nouri - Grønner - Acosta - Vevatne
Skaanes - Nilsen - Birkelund
Huse - Pedersen - Larsen

Udjus, Hanstveit, Karadas, Lorentzen, Orlov, Castro, Hansson

Dette er forutsatt at Demidov og Knudsen fortsatt er skadet, og at ingen er kommet inn eller gått ut.
Tren på langskudd

Corran

Håper Demidov er klar men bør kanskje uansett hvile denne kampen så han er klar mot SIL
Han og Acosta har fungert meget bra sammen

Tar også Hanson, Lorentzen eller Orlov istedenfor Larsen og Huse som skuffet meg stort i dag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hatleking

Larsen og Huseklepp har jo òg starta kvar kamp under Nilsen (trur eg), så det hadde ikkje vore så dumt å prøve ein ny på ein kant. Det einaste er at me uansett får mange byte til neste kamp, og det er ikkje så bra å ha altfor mange nye på ein gong.

dragn

Piotr
Nouri - Grønner - Acosta - Hanstveit
Skaanes - Nilsen - Birkelund
Larsen - Pedersen - Vevatne

Hatleking

Vevatne er første og framst back, og det er noko han har presisert fleire gongar. Han har prøvd seg i rolla som ving i Bryne, men då var det verkeleg naudsynt òg. Han fekk ikkje all verda til tid i dag, men synst ikkje han verka som ein naturleg ving ut frå det eg såg då. Då er det heller meir spanande å prøve Hansson eller til og med Lorentzen.

Klaus_Brann

Ja, jeg synes Vevatne bør foretrekkes på backen så vi ikke får enda en spiller vi vingler med hvor skal spille.
NÃ¥r det er sagt var Hanstveit mye mer positiv i dag enn i forrige kamp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Tren på langskudd



Tom C

Aldri mer Obos....

Hatleking

Er han usikker, bør han ikkje spele. Grønner er god nok til å spele.

Lasaron

Quote from: Hatleking on August 10, 2015, 12:46:16 PM
Er han usikker, bør han ikkje spele. Grønner er god nok til å spele.


Ja, Grønner er en svært god vikar, og Demidov er alt for viktig for resten av sesongen til å ta noen sjanser med.
Tren på langskudd

Lasaron

Tren på langskudd

blobby winters

Quote from: Lasaron on August 10, 2015, 20:33:11 PM


Godt spørsmål...
Vi kan ta et signal fra lørdagskamp da Vevatne ble byttet inn for Huseklepp og Larsen ble flyttet til høyre og sette penger på det.
Nå er vi på hjemmebanen der vi må få seier og det blir mer offensivt å bytte ut Hanstveit med Vevatne og beholde Huseklepp på kant.
Selv håper jeg at Vevatne spiller venstre kant, Larsen på høyre, Klepp på benk og Kristiansen rett inn på laget som venstreback. :)

Gulløl

Quote from: blobby winters on August 10, 2015, 20:52:03 PM
Selv håper jeg at Vevatne spiller venstre kant, Larsen på høyre, Klepp på benk og Kristiansen rett inn på laget som venstreback. :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann



13rette

Tusen takk for kjapt svar.Ã¥ der er det  plass til flere? 


Hatleking

Me veit at Barmen og Haugen er ute til neste kamp. Pallesen òg, sjølvsagt. På nettet står det no at både Demidov og Skaanes er usikker. Då må ein i så fall ta kreative val i midtbaneleddet. Ein kan sjølvsagt køyre opp Acosta og la Grønner spele saman med Hanstveit i midtforsvaret. Eit kanskje enda betre val er å anvende den nyinnkjøpte poteten vår Vevatne og ha han på ein indreløparplass.

Så spørs det om Kristiansen startar. Han får vel ei trening med laget, noko som kanskje ikkje er nok? Eg håpar sjølvsagt at han gjer det, men det blir jo tøft å starte utan å vere inne i noko som helst. Kanskje ein meir realistisk lineup er slik:

                Piotr
Nouri - Grønner - Acosta - Hanstveit
Birkelund - Heltne Nilsen - Vevatne
   Huseklepp - Pedersen - Larsen

Så spørs det då om Pedersen er i Drammen no? Viss ikkje han kan, går nok Orlov inn på posisjonen hans. Elles hadde det vore spanande å få sett Hansson på ein kant her. Både for å avlaste dei to faste, men også utfordre. Det har ikkje vore så imponerande spel frå dei i det siste. Trur nok at Larsen har blitt litt hindra av ein mindre offensiv venstreback, men likevel.

Torvanger

Jeg tror Demidov og Skaanes når kampen imorgen og at Brann stiller med følgende lag fra start:

Piotr

Nouri Acosta Demidov Kristiansen

Birkelund, SHN, Skaanes

Larsen, MP, Vevatne

Innbyttere: Huse, Karadas pluss, pluss

Corran

Vil ha Vevatne som back om ikke Kristiansen starter
Eg leste at Skaanes var klar til denne kampen og ser da ham inn på midtbanen
Ellers kan jo også Orlov ta den plassen
Ser helst at Larsen og/eller Huse får en kamp på benken
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Quote from: Corran on August 11, 2015, 12:37:21 PM
Vil ha Vevatne som back om ikke Kristiansen starter
Eg leste at Skaanes var klar til denne kampen og ser da ham inn på midtbanen
Ellers kan jo også Orlov ta den plassen
Ser helst at Larsen og/eller Huse får en kamp på benken




Jeg håper at Larsen smeller så til imorgen, at han en gang for alle, om mulig, stagger kjeften på surmagene.

dudo

Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 13:18:12 PM
Quote from: Corran on August 11, 2015, 12:37:21 PM
Vil ha Vevatne som back om ikke Kristiansen starter
Eg leste at Skaanes var klar til denne kampen og ser da ham inn på midtbanen
Ellers kan jo også Orlov ta den plassen
Ser helst at Larsen og/eller Huse får en kamp på benken




Jeg håper at Larsen smeller så til imorgen, at han en gang for alle, om mulig, stagger kjeften på surmagene.


Det tror jeg alle her inne gjør.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: dudo on August 11, 2015, 13:34:55 PM
Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 13:18:12 PM
Quote from: Corran on August 11, 2015, 12:37:21 PM
Vil ha Vevatne som back om ikke Kristiansen starter
Eg leste at Skaanes var klar til denne kampen og ser da ham inn på midtbanen
Ellers kan jo også Orlov ta den plassen
Ser helst at Larsen og/eller Huse får en kamp på benken




Jeg håper at Larsen smeller så til imorgen, at han en gang for alle, om mulig, stagger kjeften på surmagene.


Det tror jeg alle her inne gjør.


Selvsagt.

Men som vi alle vet: Gode prestasjoner er ferskvare. Det holder ikke med én god kamp og så tro at kritikken forstummer en gang for alle. Larsen sitt problem er jo at prestasjonene hans svinger fra det geniale til det motsatte.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Og bare for å ha sagt det. Jeg har fortsatt troen på Larsen og hadde satt han opp på morgendagens lag hadde jeg giddet å sette opp et lag!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

hasunds

Marcus Pedersen var på trening i dag. Skaut nesten ned journalistane på skuddtrening. Vadim stadfesta at han skulle testast i morgon. Ruben Kristiansen speleklar og blid. Elles god stemning på treninga.
Ahlsen-Geddi-Kniksen-Hasund

Corran

Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 13:18:12 PM
Quote from: Corran on August 11, 2015, 12:37:21 PM
Vil ha Vevatne som back om ikke Kristiansen starter
Eg leste at Skaanes var klar til denne kampen og ser da ham inn på midtbanen
Ellers kan jo også Orlov ta den plassen
Ser helst at Larsen og/eller Huse får en kamp på benken




Jeg håper at Larsen smeller så til imorgen, at han en gang for alle, om mulig, stagger kjeften på surmagene.

Ingenting hadde gledet meg mer men har gitt ham opp nok ganger føler jeg. Har ikke troen på at han blir noe mer enn en spiller som glimtvis viser hva han er god for og for det meste ikke er god nok
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Lasaron

Tren på langskudd

Hatleking

Eg har ikkje noko problem med å ha andre lag frå Bergen i Obos - sjølv om me mot formodning skulle spele der neste år òg. Det er ikkje så lett å sjå kva som er den store baksida med det.

Lasaron

Som en kuriositet kan man nevne at tv2 prioriterer denne kampen foran kvartfinalen mellom Viking og Molde.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Quote from: Hatleking on August 11, 2015, 17:39:08 PM
Eg har ikkje noko problem med å ha andre lag frå Bergen i Obos - sjølv om me mot formodning skulle spele der neste år òg. Det er ikkje så lett å sjå kva som er den store baksida med det.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: Lasaron on August 11, 2015, 17:43:06 PM
Som en kuriositet kan man nevne at tv2 prioriterer denne kampen foran kvartfinalen mellom Viking og Molde.


Det blir vel tre ganger så mange tilskuere på vår kamp kontra minnestunden i Stavanger.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on August 11, 2015, 17:53:04 PM
Quote from: Hatleking on August 11, 2015, 17:39:08 PM
Eg har ikkje noko problem med å ha andre lag frå Bergen i Obos - sjølv om me mot formodning skulle spele der neste år òg. Det er ikkje så lett å sjå kva som er den store baksida med det.


- Med flere lokale alternativer er ikke Brann lenger enerådende på det lokale spillermarkedet. Hadde f.eks. Nest spilt en divisjon under oss, hadde sikkert Skålevik vært Brann-spiller allerede. Nå har han et reelt lokalt alternativ i samme divisjon og har ikke hastverk med å gå til oss.


Det tror jeg ikke noe på. Hadde han fått et tilbud fra oss, selvsagt med visse lovnader om spilletid og ikke bare som benkevarmer, hadde han selvsagt ikke nølt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Henki

Quote from: Corran on August 11, 2015, 22:18:31 PM


Ikke noe fan av omlegging av system. Nå som det endelig begynner å se ok ut bør man da heller bare kjøre på med det man har brukt to måneder på å få kjørt inn.
Ballen skal fremover!

blobby winters

Quote from: Henki on August 11, 2015, 22:48:07 PM
Quote from: Corran on August 11, 2015, 22:18:31 PM


Ikke noe fan av omlegging av system. Nå som det endelig begynner å se ok ut bør man da heller bare kjøre på med det man har brukt to måneder på å få kjørt inn.


Hvis ikke Skaanes er klar har ikke vi nok av spillere til å spille 3 i midten i en 4-3-3. Da må LAN legge om systemet.

blobby winters

Quote from: Corran on August 11, 2015, 22:18:31 PM


Eller t.o.m en 4-2-3-1
                            Piotr
Nouri   Grønner/Demidov.   Acosta.     Ruben
            Nilsen.                   Birkelund
Klepp/Rennie.       Larsen.                     Vevatne
                          Pedersen

Henki

Quote from: blobby winters on August 11, 2015, 23:16:36 PM
Quote from: Corran on August 11, 2015, 22:18:31 PM


Eller t.o.m en 4-2-3-1
                           Piotr
Nouri   Grønner/Demidov.   Acosta.     Ruben
           Nilsen.                   Birkelund
Klepp/Rennie.       Larsen.                     Vevatne
                         Pedersen



4-2-3-1er vel strengt tatt bare en 4-3-3 med en offensiv midtbanespiller og to dype. Jeg er mer positiv til det enn 3--5-2, jeg håper de velger å spille med fire bak.
Ballen skal fremover!

Lasaron

Kamptroppen kommer vel snart. Det blir spennende. Er Demidov og Skaanes med? Rennie er det vel ikke, men er Kristiansen det? Hvis verken Demidov, Skaanes eller Rennie er med, så er nok Hansson og Castro inne, pluss en fra femmergruppen. Raum? Rotihaug?
Tren på langskudd

aleksanderhjelleseth

Tror ikke rennie er med, Kristiansen tror eg starter. Den er ingen grunn til å sjangse med Demidov når vi har en så god backup. Tipper 4-3-3:

Piotr
Nouri-Grønner-Acosta-Kristiansen
Birkelund-SHN-Skaanes
huseklepp-MP-Larsen.

Håper virkelig skaanes kan spille, visst ikke, kan Vi hive innpå en unggutt? Er det noen på 5'listen som kan gjøre en ok innsats?

Yngve

Basert på Kristiansens uttalingar til Ballspark i går, vert eg meir enn overraska om han ikkje startar..

Nixon

Jeg er spent på Nilsen i denne kampen. Han har ikke imponert veldig i de to kampene han har spilt, men har nå fått en del flere treninger med laget og bør kunne heve seg. Med tanke hvor hvor godt BArmen grep sjansen i sist kamp må han prestere bedre skal han forsvare en plass hos pappa på laget.

Forøvrig litt dumt at pappa Barmen ikke lenger er styreformann i klubben. Det hadde vært gode dager for de som liker konspirasjonsteorier når sønnene av treneren og styreformannen hadde kjempet om samme plass på laget!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Mr. Troen

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 12, 2015, 07:15:48 AM
Tror ikke rennie er med, Kristiansen tror eg starter. Den er ingen grunn til å sjangse med Demidov når vi har en så god backup. Tipper 4-3-3:

Piotr
Nouri-Grønner-Acosta-Kristiansen
Birkelund-SHN-Skaanes
huseklepp-MP-Larsen.

Håper virkelig skaanes kan spille, visst ikke, kan Vi hive innpå en unggutt? Er det noen på 5'listen som kan gjøre en ok innsats?


Ble ikke Vevatne nevnt som mulig indreløper hvis Skaanes ikke er matchfit?

aleksanderhjelleseth

Quote from: Mr. Troen on August 12, 2015, 10:08:03 AM
Quote from: aleksanderhjelleseth on August 12, 2015, 07:15:48 AM
Tror ikke rennie er med, Kristiansen tror eg starter. Den er ingen grunn til å sjangse med Demidov når vi har en så god backup. Tipper 4-3-3:

Piotr
Nouri-Grønner-Acosta-Kristiansen
Birkelund-SHN-Skaanes
huseklepp-MP-Larsen.

Håper virkelig skaanes kan spille, visst ikke, kan Vi hive innpå en unggutt? Er det noen på 5'listen som kan gjøre en ok innsats?


Ble ikke Vevatne nevnt som mulig indreløper hvis Skaanes ikke er matchfit?

Det ble no nevnt, her inne, men om det er et reelt alternativ vet eg ikke...

Corran

Ser på brann.no at det fremdeles er tvil om Demidov og Skaanes.
Kristiansen og Vevatne er tilgjengelige, mens Rennie mest sannsynlig ser kampen fra tribunen
De har kun kommet med "Før Kampen" artikkel og ikke troppen til kampen 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hatleking

Quote from: Mr. Troen on August 12, 2015, 10:08:03 AM
Quote from: aleksanderhjelleseth on August 12, 2015, 07:15:48 AM
Tror ikke rennie er med, Kristiansen tror eg starter. Den er ingen grunn til å sjangse med Demidov når vi har en så god backup. Tipper 4-3-3:

Piotr
Nouri-Grønner-Acosta-Kristiansen
Birkelund-SHN-Skaanes
huseklepp-MP-Larsen.

Håper virkelig skaanes kan spille, visst ikke, kan Vi hive innpå en unggutt? Er det noen på 5'listen som kan gjøre en ok innsats?


Ble ikke Vevatne nevnt som mulig indreløper hvis Skaanes ikke er matchfit?


Eg nemnde det, men det er litt for 'kven elles skal?'. Eit tredje alternativ er å flytte Acosta fram og la Grønner og Hanstveit ta stopparplassane, men då endar me opp med Heltne Nilsen i ei uvant rolle som indreløpar. Trur nok det blir for lite kreativt og offensivt mot eit lag me gjerne skal styre mot.

krakra

Kjør Hansson. Jeg tror ikke Vevatne blir særlig kreativ i en indreløperrolle. Er Demidov klar han han også flyttes opp.

Go Up