• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

forslag til ny sang

Started by CHRISTIbrANn, December 13, 2003, 10:55:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

CHRISTIbrANn

Lå og tenkte litt sent i går kveld og plutselig poppet denne opp i hodet mitt:

eg gikk en tur på stadion og hørte Store stå, så hørte jeg fra klanen (eller kjernen, en kanari,isberget osv.) en gjøk som sa kokko, kokko,eg tror vi taper no. Kokko,kokko, eg tror vi taper no.
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID


Skumling

øøhhem

syns den begynte litt svakt, så dabbet den litt av på midten, og jo mindre vi sier om slutten jo bedre.

Tonje

Ehhm... Håper denne sangen ikke var seriøs. Blir til latter av å synge det der...
idenskapen min har et navn --> Brann!

JhonnyBeGood

Ka e det, det går i med folk då? Her er en tråd med forslag til nye sanger... Så isteden for å bruke den til å komme med forslag til nye sanger, dårlige eller gode(?), så kommer det bare drittslenging...Ikke bra!

Vi e` Brann, vi e`Brann viiii gruuuser/knuuuuser alle mann, Vi e`Brann, vi e` Brann viiiii gruuuser/knuuuser alle mann...Så reis opp no å syng for Brann.. ALLE MAN!!

Dette forslaget blir sikkert gruslagt før det blir lest, men så har no aldri noen påstått at jeg er så veldig poetisk av meg ;-(
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Ã?rnen


Ã?rnen


Gina

Høres veldig bra ut! Men hvordan går melodien?
ina

DrMeland

Teksten er jo grei, men kan vi virkelig ta en gammel Fyllingen-sang og gjøre om til vår egen?? Grøsser på ballene bare jeg tenker på pakket fra Dalen...
rMeland

Ã?rnen

Nå er det 10 år siden den sangen ble sunget i Fyllingsdalen. Tommy Sulen(gammel supporterkjempe fra Fyllingen) på hansatribunen blir sikkert bare stolt når han hører at melodien lever videre.

Det er helt sikkert noen her inne som husker melodien, og klarer dere å synge dere igjennom teksten min vil dere merke at det er utrolig bra flyt og trøkk.

C@Bøe_79

Hva med noe veldig enkelt som kan skape trykk??

Mel: Queen-We will rock you!!

Vi er Brann fra Bergen (klapp) Bergen (klapp)

Mvh
Christian(Tifo-gruppen)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Sotraanda

Føler det blir litt for lite trøkk i den siste der...

Men, absolutt noe å jobbe videre med.....
ater, heter, hater NFF!

Ã?rnen


Go Up