• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hødd - Brann, 20.04.15, kl 19:00 (TV2 Zebra)

Started by Lasaron, April 16, 2015, 07:14:13 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Hødd-spillerne er jo helt overlegne på kunstgresset her. De tar ned baller som om de aldri har gjort annet, vet hvor medspillere går og setter våre menn i forlegenhet med hvert lille trekk de tar.

Slapp Demir virkelig kort der?? Jaja, nivået på dommerstanden hjelper jo også oss.
Gå av.

Limstift

Quote from: dudo on April 20, 2015, 18:00:12 PM
Og Larsen er gjerne påskrudd, men det virker som han mest tenker på seg selv i dag. Lite samspill ut av det.



Mhm, mange dårlige avgjørelser så langt.
Alle må gå!

Spelaren

Gå av.

OhAhCantona

Syntes vi slår alt for mye langt , og for tidlig. Få tempo på ball, det er da vi har skapt noe

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Gå av.

Herman1

Quote from: Nixon on April 16, 2015, 12:45:33 PM
Er det bare meg, eller er det flere som i et halvt sekund fortsatt tror at Hødd - Brann må være en cupkamp?:)


Godt poeng, mister.

Det tok meg en måned eller to å komme over "stikket" i brystet og overraskelsen da det kom opp "1.divisjon/OBOS" da jeg klikket på Brann-nyheter i nettavisene...

Spelaren

Nouri tar opp stafettpinnen hva blemmer angår.
Gå av.

Herman1

Quote from: aleksanderhjelleseth on April 16, 2015, 13:32:58 PM
Klart på Grønner spille, det er ingen bedre alternativ. Er det noen som skal på kampen? Skal være med i loddtrekning om noe "VIP" billetter på jobben, men visst det er en del som skal oppover kjøper eg heller på bortetribunen.


Jeg vurderte å reise til denne bortekampen.

Trodde det gikk "snøggbåt" opp dit, men nei.
En fin tur med båt hadde vært kjekt, men buss begge veier eller fly til Værnes el. Volda og buss videre, begge veier, ble helt uaktuelt.

dudo

Quote from: Spelaren on April 20, 2015, 18:06:04 PM
Quote from: dudo on April 20, 2015, 18:05:29 PM
Herlighet. Vi er ikke med i det hele tatt.


Gratulerer med 15 000!


Feiret det  med min mest treffende kommentar på noe forum, noensinne også. Ikke verst.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Herman1


Huseklepp veldig pigg i dag.
Minner litt om spilleren som reiste til Bari i sin tid, OBOS-nivået til tross.

Mye småpent fra Larsen, men prøver å gjøre det litt for teknisk "pent" som regel.
Hadde han valgt litt enklere løsninger hadde det blitt større og flere farligheter av det, tenker jeg.

Demidov viktig.

Limstift

Quote from: Herman1 on April 20, 2015, 18:09:38 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on April 16, 2015, 13:32:58 PM
Klart på Grønner spille, det er ingen bedre alternativ. Er det noen som skal på kampen? Skal være med i loddtrekning om noe "VIP" billetter på jobben, men visst det er en del som skal oppover kjøper eg heller på bortetribunen.

Trodde det gikk "snøggbåt" opp dit, men nei.
En fin tur med båt hadde vært kjekt, men buss begge veier eller fly til Værnes el. Volda og buss videre, begge veier, ble helt uaktuelt.




Artig om du hadde tatt fly til Værnes for så å ta bussen i syv timer til Ulsteinvik. Det hadde vært noe.

Alle må gå!

osoerli

Var det ikkje Huseklepp som valgte side.  dei spelar jo med lav sol i trynet.  Kjempeglipp!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Herman1

Quote from: dudo on April 20, 2015, 18:05:29 PM
Herlighet. Vi er ikke med i det hele tatt.


Men etter kommentaren din ble lagt til har vi vært det beste laget.

Limstift

Quote from: osoerli on April 20, 2015, 18:13:32 PM
Var det ikkje Huseklepp som valgte side.  dei spelar jo med lav sol i trynet.  Kjempeglipp!


Hehe, han ble vel stresset. Det tok jo noen sekunder før han forsto at han var første mann å velge. Tror han glemte hvilken side av mynten han hadde.
Alle må gå!

Limstift

Vi blir rundtspilt av noen bønder i o-båss ligaen.

1-0.

Alle må gå!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

OhAhCantona


Spelaren

Den var lett å lese, men vi har en skokk analfabeter i forsvar.
Gå av.

Herman1

Quote from: Limstift on April 20, 2015, 18:16:19 PM
Vi blir rundtspilt av noen bønder i o-båss ligaen.

1-0.




Helvete heller! Nydelig angrep, men rundspilt? Er du blind?

Edit: Med mindre du baserte utspillet kun på angrepet som førte til 1-0-målet.

OhAhCantona

Klassisk Haugen i forkant der: 3 meter for langt vekke fra han som slår pasninger, for deretter å snu ræven til

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Quote from: Herman1 on April 20, 2015, 18:17:15 PM
Quote from: Limstift on April 20, 2015, 18:16:19 PM
Vi blir rundtspilt av noen bønder i o-båss ligaen.

1-0.




Helvete heller! Nydelig angrep, men rundspilt? Er du blind?

Edit: Med mindre du baserte utspillet kun på angrepet som førte til 1-0-målet.



De virker jo å ha full kontroll på oss. Innleggene våre rett i keeperhøyde før folk har kommet seg inn i boksen. Vi har ingenting hittil i kampen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Limstift

Quote from: Herman1 on April 20, 2015, 18:17:15 PM
Quote from: Limstift on April 20, 2015, 18:16:19 PM
Vi blir rundtspilt av noen bønder i o-båss ligaen.

1-0.




Helvete heller! Nydelig angrep, men rundspilt? Er du blind?

Edit: Med mindre du baserte utspillet kun på angrepet som førte til 1-0-målet.




Vi hang ikkje akkurat med på det angrepet.
Alle må gå!

Belfort

Quote from: OhAhCantona on April 20, 2015, 18:18:20 PM
Klassisk Haugen i forkant der: 3 meter for langt vekke fra han som slår pasninger, for deretter å snu ræven til


Klassisk Haugen det. Flott kriger

osoerli

Quote from: Spelaren on April 20, 2015, 18:17:10 PM
Den var lett å lese, men vi har en skokk analfabeter i forsvar.


Som har sola i trynet, thanks to Huseklepp.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Giles

Brann spiller som de evner. Ligner mye på Viking. Flatt og uten bite. Noe må skje i denne klubben.



Torvanger

April 20, 2015, 18:20:35 PM #77 Last Edit: April 20, 2015, 18:31:01 PM by Torvanger
Hva er det Norling holder på med? Laget ligger jo plantet på egen 16  Få den fordømte svensken bort, han har tatt valget på forhånd, han har valgt en feig linje, med en stil som ikke passer Brann, defensivt  fskap uten aggresivitet. Brann har bedre ballspillere enn Hødd, kan ikke den svenske nissen l dem spille ball?! Mens jeg skrev dette har det blitt fortjent 1-0 til Hødd. Fordømte svenske!

Limstift

Gud hjelpe meg dette e tafatt.

Larsen igjen med god innlegsmulighet, men må ta en ekstra unødvendig fint så både løpene stopper opp og Høddspillerne overbemanner i feltet.

Alle må gå!

OhAhCantona

Larsen med youtube-finte før han mister ballen.. Blir for lite sluttprodukt, som det så moteriktig heter

Ricky

Håper vi har en plan B, for plan A fungerer ikke.

Kai-Olai


Spelaren

Dette er patetisk. Møtes spillerne i det hele tatt? Det er jo så forsvinnende lite kjemi.
Gå av.


dudo

Såh ... Hvor ofte har vi snudd kamper under Norling? Eller siden Mjelde, for den saks skyld?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Torvanger

Quote from: Spelaren on April 20, 2015, 18:29:37 PM
Dette er patetisk. Møtes spillerne i det hele tatt? Det er jo så forsvinnende lite kjemi.


Ser du ikke at det er Norlings verk? Alle vet at Brann ikke takler å ligge defensivt pg så legger gottskalken hele laget på egen 16! Mannen må være potte tett, skal han drite seg ut i Ulsteinvik også?!

Natan

Skal Norling lære seg OBOS også?
Ingenting ved dette spillet tilsier at vi rykker opp, det må foretas grep i Mai før det er for sent.

dudo

Nouris opptreden på baklengsmålet er nesten oppsigelsesgrunn.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kruxleiven

Begynner å bli trøtt på "Kim Larsen". Fotball er et lagspill. Du må ikke asvlutte selv. Orienter deg om hvor du har dine lagkamerater. Holder ikke at han er livlig og synlig så lenge han bare gjør tull hver gang han har ballen.

Blir slitsomt med tap her. Noen tullinger kommer til å mase om at nå tar eg heller buss 3 og 4 nordover på kamp.. De der i oransje spellar skikkelig foppall.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Hatleking

Byrjar allereie å sjå fram mot kampen mot Os. Då vil nok finspelet verkeleg vise seg.

Spelaren

Jaja, solen står fortsatt på - enda lavere no.
Gå av.

Herman1

Quote from: Limstift on April 20, 2015, 18:19:29 PM
Quote from: Herman1 on April 20, 2015, 18:17:15 PM
Quote from: Limstift on April 20, 2015, 18:16:19 PM
Vi blir rundtspilt av noen bønder i o-båss ligaen.

1-0.




Helvete heller! Nydelig angrep, men rundspilt? Er du blind?

Edit: Med mindre du baserte utspillet kun på angrepet som førte til 1-0-målet.




Vi hang ikkje akkurat med på det angrepet.



Nei, det var det jeg presiserte. At vi ar dårlige ved baklengsmålet.

Jeg synes mange maler litt fanden på veggen her.
Kanskje man har en antagelse om en litt FOR stor nivåforskjell som bør eksistere mel. Brann og OBOS-konkurrentene.

Min oppfatning av 1. omg. er at Brann hadde mange gode brudd fra sentral midtbane og forsøkte å -til forskjell fra i fjor- å kjøre fremover med kontringer ved balltapp fra Hødd.
Dessverre stokket det seg i den siste tredjedel av banen og resulterte ikke i store sjanser.

I tillegg har Huseklepp, Demir og Larsen vært friske fremover og hatt endel gode kombinasjoner.
Bl.a. grunnet at Larsen prøver å gjøre ting litt for "pent" har det blitt mye "nesten".

Ikke bra, men godkjent bakover.

Det er MIN vurdering av 1.omg.


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Limstift

Barmen har fortsatt slalåmsko på seg!!!!!!!!!!!!!!!!!




GUD HJELPE MEG, E DET MULIG!!!!!
Alle må gå!

Herman1

Quote from: Spelaren on April 20, 2015, 18:45:46 PM
Jaja, solen står fortsatt på - enda lavere no.


Barmen, da. Haha.
Fortsetter trenden fra fjoråret; kommer til mange sjanser men scorer på intet.

Helvete heller! 2-0.

Go Up