• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ang. bildesignaturer

Started by BBB-mod, April 09, 2015, 12:20:41 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

BBB-mod

Som noen kanskje har fått med seg har det i det siste blitt brukt ulike bildesignaturer av en bruker på forumet.
Vi skal ikke nevne navn...

Det har vært en del klager på at det er både rotete og forstyrrende, og moderatorene er helt enig. Dette gjelder både bilder og videoer. Så vi har henstilt til brukeren om å slette den siste videoen, og alle må heretter utrykke sine følelser med bokstaver på signaturen sin.

BBB-mod

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Gå av.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Giles

Verden er full av krenkede mennesker. Nesten alltid er det bagateller det er snakk om, som i dette tilfellet. Terskelen blir blir gjerne lavere jo høyere velstanden blir. Snart tåler man ingenting. Pikespeidere er tøffere enn dette. Den unevnelige har markert litt ekstra med noen uskyldige streker han sikkert ville sluttet med helt uten hjelp fra BBBs etiske komite.

Corran

Er det noen som er krenket da?
Det verden er full av er mennesker som tenker på seg selv først og kun tar hensyn til andre om det passer med en selv
Verden er også full av små bitre mennesker som må la sin syrlighet dryppe ved enhver anledning

Verden e egentlig full av mye rart
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Quote from: Giles on April 09, 2015, 22:22:38 PM
Verden er full av krenkede mennesker. Nesten alltid er det bagateller det er snakk om, som i dette tilfellet. Terskelen blir blir gjerne lavere jo høyere velstanden blir. Snart tåler man ingenting. Pikespeidere er tøffere enn dette. Den unevnelige har markert litt ekstra med noen uskyldige streker han sikkert ville sluttet med helt uten hjelp fra BBBs etiske komite.
Ingen har blitt krenket, men det er irriterende og unødvendig. Er ikke MODs oppgave å passe på plagsom oppførsel?

krøvel vellevold

Quote from: Giles on April 09, 2015, 22:22:38 PM
Verden er full av krenkede mennesker. Nesten alltid er det bagateller det er snakk om, som i dette tilfellet. Terskelen blir blir gjerne lavere jo høyere velstanden blir. Snart tåler man ingenting. Pikespeidere er tøffere enn dette. Den unevnelige har markert litt ekstra med noen uskyldige streker han sikkert ville sluttet med helt uten hjelp fra BBBs etiske komite.


Det er vel ikke meningsinnholdet som er problemet, men det å ha sånne flashy signaturer i utgangspunktet. Det er irriterende.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Eg poster ofte med både mobil og nettfjøl, gif i signaturen er en irriterende greie.
Gå av.

Giles

Grenser må det være og de rammene som forumet setter respekterer jeg selv om jeg ikke er enig i alt. Men generelt bør det være takhøyde også for litt irriterende ting.
BBB bør ikke prøve å overgå tilsynet for høy moral og det blir feil å forby alt man ikke liker.
Men likevel, hvis det irriterer tilstrekkelig mange er det jo helt greit å la flashy signaturer ligge.

Corran

Det er vel ikke BBB mod som har tatt opp dette selv men som en følge av at noen har klaget etter å spurt bruker vennlig for så klage på dette (vet ikke dette med sikkerhet men har jo sett brukere har spurt andre brukere om å ikke bruke store irriterende bilder da det er spesielt plagsomt på mob/fjøl)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

På de fleste forum finnes følgende alternativer:

Blokkering/ignorering av brukere.

Sperring av avatar og signatur. (dvs at man fjerner dem og ser kun nick og innlegg)

Livlige signaturer og avatarer livner opp, for dem som setter pris på dem bør det være åpning, for dem som ikke vil se dem, bør det bare være å gå inn på innstillinger og vips.

Fins ikke disse alternativene?

Mvh
Torvanger AKA den unevnelige

aleksanderhjelleseth

Hvorfor skal flertallet gå inn å endre innstillinger for slippe disse signaturene, det er jo så enkelt å la hver.
Man kan også si at en tromme og en ropert hadde gjort det mer "livelig" på tribunen, men vi gjør det jo ikke.

Torvanger

For en gjeng med vattnisser, det er jo regulær kvelning av ytringsfriheten, består dette forumet av en gjeng med tedrikkende og strikkende tanter? Jeeezes!!


krakra


BBB-mod

Quote from: Torvanger on April 10, 2015, 11:11:21 AM
For en gjeng med vattnisser, det er jo regulær kvelning av ytringsfriheten, består dette forumet av en gjeng med tedrikkende og strikkende tanter? Jeeezes!!


Ja, det er akkurat slik dette forumet er. Men det fine med det er at det er helt frivillig å være med!

BBB-mod

Corran

Quote from: Torvanger on April 10, 2015, 11:11:21 AM
For en gjeng med vattnisser, det er jo regulær kvelning av ytringsfriheten, består dette forumet av en gjeng med tedrikkende og strikkende tanter? Jeeezes!!


hvordan er en henstilling til å ikke bruke irriterende bilder i signatur kvelning av ytringsfrihet?
Vil heller si dine karakteristikker av folk med andre meninger mer kvelning av yttringsfriheten
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Giles

April 10, 2015, 12:37:58 PM #17 Last Edit: April 10, 2015, 12:41:27 PM by Giles
Quote from: Corran on April 10, 2015, 11:41:16 AM
Quote from: Torvanger on April 10, 2015, 11:11:21 AM
For en gjeng med vattnisser, det er jo regulær kvelning av ytringsfriheten, består dette forumet av en gjeng med tedrikkende og strikkende tanter? Jeeezes!!


hvordan er en henstilling til å ikke bruke irriterende bilder i signatur kvelning av ytringsfrihet?
Vil heller si dine karakteristikker av folk med andre meninger mer kvelning av yttringsfriheten


Denne debatten burde stoppe her. Når det gjelder karakteristikker så er det knapt noen som er kvalifisert til å kaste den første steinen.Ja, selv ikke du Corran er helt skyldfri.

Kagain

...men jeg, derimot... En engel uten antydning til skitt på vingene...

Spelaren

Gå av.

Torvanger

Her på forumet har me det kjekt, Spelaren, det må du finne deg i!

Corran

Quote from: Giles on April 10, 2015, 12:37:58 PM
Quote from: Corran on April 10, 2015, 11:41:16 AM
Quote from: Torvanger on April 10, 2015, 11:11:21 AM
For en gjeng med vattnisser, det er jo regulær kvelning av ytringsfriheten, består dette forumet av en gjeng med tedrikkende og strikkende tanter? Jeeezes!!


hvordan er en henstilling til å ikke bruke irriterende bilder i signatur kvelning av ytringsfrihet?
Vil heller si dine karakteristikker av folk med andre meninger mer kvelning av yttringsfriheten


Denne debatten burde stoppe her. Når det gjelder karakteristikker så er det knapt noen som er kvalifisert til å kaste den første steinen.Ja, selv ikke du Corran er helt skyldfri.


Eg kaster gjerne noen steiner og ingen problemer med å kaste den første ;-), men skal ikke synke så lavt at eg påstår at eg e helt skyldfri i noe som helst ;-)
Synes bare det var å dra det litt lang tå trekke inn ytringsfrihet


In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on April 10, 2015, 11:11:21 AM
For en gjeng med vattnisser, det er jo regulær kvelning av ytringsfriheten, består dette forumet av en gjeng med tedrikkende og strikkende tanter? Jeeezes!!




Du beviser jo bare hvorfor folk irriterer seg over dine avatarer. Det kommer i tillegg til innlegg som dette.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Forøvrig var dette en av de bedre trådene dette året. Glad for at noen tok tak i skiten og røsket i det.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Er det mulig å fjerne slikt som dette også, gjennom innstilling på Tapatalk eller annen måte ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Småirriterende å lese denne "reklamen" for iPhone og Tapatalk stadig vekk.

Bare nevner det siden vi nå er i det irriterende hjørnet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

Settings (oppe til høyre på den siden hvor du velger forum) og så signature -> off
"og der snubler Sæternes igjen"

Kagain

Kanskje jeg skulle begynne å poste utelukkend fra min mobil? Ville vært kjekt det om det hver gang sto

sent from my BlackBerry

Spelaren

Avatarene til den unevnelige har jo bare vært herlige, men signaturene derimot :)

Sent from my PC Master Race
Gå av.

Lasaron

Jeg er enig i at det der iphone tapatalk-greiene også er irriterende.

Sent from my lenovo PC using tastatur
Tren på langskudd

Kagain

Joda, avatarene til rebellen har vært kostelige. Det var litt mindre kostelig når halve skjermen ble opptatt av et svært bilde og det å scrolle nedover ble vanskelig da man gikk glipp av meldingene inn i mellom disse bildene.

Sent from my Lenovo Thinkbad using a Filco Keyboard (But I really wanted to send it from my BlackBerry. Just because)

kabelmann

Tapatalk-greiene er irriterende.

Sent from my MacBook Pro using Safari as I didn't bother opening Chrome. Message was typed using the built in keyboard. It's a very good keyboard and I use it a lot when operating this machine. The rest of the specs of this system will be added to my signature later.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Dere er jo totalt umoderne!

Sent from my Commodore 64 using MS Dos.
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Det er bare å bøye seg i støvet for retro-Krøvel!

Sent from my C-64 emulator running on my Macbook Pro.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

olebrann3

Hva blir det neste?
Sendt fra RBH sin faks?

posemedsnopi

Henger ikkje med på dataspråket deres... ???



Sendt fra mitt postkontor

krøvel vellevold

47892124772

Sendt til min personsøker
Legg ned hele klubben!

bernu

...-  ..  -  -  ..  --.
HANSA - Z

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

aleksanderhjelleseth

Er dette den beste tråden på forumet? Det er så vakkert.

sent from yo mammas closet at yo mammas bedroom using apple macbook pro 17"

bernu

Skuffet over at ingen har tolket morse'n min ennå ;)
Det står faktisk noe der :)
HANSA - Z

sydnes76

Quote from: bernu on April 12, 2015, 17:10:03 PM
Skuffet over at ingen har tolket morse'n min ennå ;)
Det står faktisk noe der :)


Alle kan vel konstatere at dette e ganske så VITTIG

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on April 11, 2015, 08:59:23 AM
Forøvrig var dette en av de bedre trådene dette året. Glad for at noen tok tak i skiten og røsket i det.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Er du litt fancy pancy?

Torvanger

 ;D

Ellers er det artig å se at flere her inne har humoren på plass, kudos!

Spelaren

For de av dere som ikkje får opp Torvangers avatar:



Tror du må croppe den ned for at den skal vises.
Gå av.

Nixon

Quote from: Spelaren on April 13, 2015, 11:18:52 AMFor de av dere som ikkje får opp Torvangers avatar:


Tviler på at det er et folkekrav...
Rød makt på Hansa

Kagain

Jeg vet bare at jeg gråter meg i søvn hver aften fordi at jeg ikke for se Torvanger sin Avatar...

Go Up