• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Var det riktig å "sparke" Skarsfjord?

Started by 7fjell, March 23, 2015, 10:41:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Jeg synes ikke det er så rart at han opplever det slik. Hans opplevelse av saken, betyr jo ikke at det blir et objektivt faktum.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Kanskje vi skal samle en gjeng på 25 stk og melde oss inn i Hønefoss og kuppe årsmøtet deres :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Quote from: krøvel vellevold on March 27, 2015, 06:58:39 AM
Ser Skarsfjord i dagens BT mer eller mindre hinter om at kritikere er ute etter å ødelegge. Litt av en type. Nå får han kose seg i en klubb der ingen vil forvente eller kreve noe som helst, og heller ikke vil stille kritiske spørsmål. Det passer ham nok bedre.


Vi var møkk lei spark og spenn, poling på en enslig mann på topp og rett i forsvar på hjemmebane, med en gang man ledet med et par mål. Så får det heller være at mannen som overtok trakk oss enda lenger ned i driten.

Ricky

Follo - Hønefoss 4-0

Follos nest største hjemmeseier noensinne på nivå to (og en slags tangering av bestenoteringen, som er 5-1 over Manglerud Star)

Soler

Quote from: Ricky on April 06, 2015, 16:28:01 PM
Follo - Hønefoss 4-0

Follos nest største hjemmeseier noensinne på nivå to (og en slags tangering av bestenoteringen, som er 5-1 over Manglerud Star)


Sorry men vi spiller i OBOS-ligaen og kommer fra Norges nest største by. Vi er ikke i posisjon til å hovere over andres ulykke.

krakra

Fortsatt spent på hvor poppis Skars er der borte ved sesongslutt. Når motgangen kommer kommer også personlighetsbristene

krøvel vellevold

Noen Hønefoss-resultater under Skarsfjord:

Strømmen - Hønefoss 6-0
Mjøndalen - Hønefoss 4-0
Ranheim  - Hønefoss 4-1
Hønefoss - Hødd 1-4
Follo - Hønefoss 4-0
Legg ned hele klubben!

Ricky

Quote from: Soler on April 06, 2015, 16:31:53 PM
Sorry men vi spiller i OBOS-ligaen og kommer fra Norges nest største by. Vi er ikke i posisjon til å hovere over andres ulykke.


Glemte helt at vi spiller i OBOS-ligaen og kommer fra Norges nest største by. Da kan vi selvsagt ikke diskutere om det var riktig å "sparke" Skarsfjord.

Go Up