• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tribunekultur

Started by Lasaron, March 21, 2015, 10:21:39 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Quote from: Dickens on November 27, 2023, 22:15:30 PMFra bluss til en annen brannfakkel:

Jeg får kreft i øynene av disse som tror de er på en Coldplay-konsert og drar opp mobilene sine og skrur på den forbanna lommelykten.

Dette må kuttes ut med en forbanna gang.
Gjør det noe da at noen unger synes det er gøy?
De sjenerer da ingen i motsetning til de som veiver med flagg og blusser foran en hel tribune?

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

RepublikkenBergen

Quote from: Corran on November 27, 2023, 22:28:26 PM
Quote from: Dickens on November 27, 2023, 22:15:30 PMFra bluss til en annen brannfakkel:

Jeg får kreft i øynene av disse som tror de er på en Coldplay-konsert og drar opp mobilene sine og skrur på den forbanna lommelykten.

Dette må kuttes ut med en forbanna gang.
Gjør det noe da at noen unger synes det er gøy?
De sjenerer da ingen i motsetning til de som veiver med flagg og blusser foran en hel tribune?



100 ganger verre når folk skal på død og liv flagge som gal når Brann angriper osv.. La ungene få ha det litt gøy.

Dickens

Hadde det bare vært ungene. Men for hver gang dette tullet oppstår så hiver flere og flere seg på. I alle aldre.

På fotballkamp skal det synges! Vi er ikke på en "koslig konsert".

RepublikkenBergen

Quote from: Dickens on November 27, 2023, 22:54:28 PMHadde det bare vært ungene. Men for hver gang dette tullet oppstår så hiver flere og flere seg på. I alle aldre.

På fotballkamp skal det sy
! Vi er ikke på en "koslig konsert".
Quote from: Dickens on November 27, 2023, 22:54:28 PMHadde det bare vært ungene. Men for hver gang dette tullet oppstår så hiver flere og flere seg på. I alle aldre.

På fotballkamp skal det synges! Vi er ikke på en "koslig konsert".

Du få dele ut lapper som beskriver at du ikke liker litt lys på tribunen.......

Corran

Quote from: Dickens on November 27, 2023, 22:54:28 PMHadde det bare vært ungene. Men for hver gang dette tullet oppstår så hiver flere og flere seg på. I alle aldre.

På fotballkamp skal det synges! Vi er ikke på en "koslig konsert".

Men hva er det som er gale med det da? Det står jo ikke i veien for å synges og det er jo mulig at spillerne synes det er litt kult utpå der?

Er jo ikke noe dummere enn folk som står med ryggen til fotballkampene og skriker inn i en ropert for å få folk til å synge i takt akkurat det de bestemmer samtidig som de har våte drømmer om å kunne bruke trommer slik at alle kan holde takten.
Heller noen lysende mobiler i de 2-4 kampene det er mulig enn korøvelse helt uten impulsivitet
Eller hva med de super tøffe typene som blusser og står med skimasker så ikke moren deres skal se dem på tv (er det noen annen grunn til å stå på kamp md skimasker?)?

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Det er jo alltid litt gøy når folk som står på sangfeltet og er representanter for det innøvde og konforme, skal henge seg opp i hva andre folk gjør. Det er liksom bare deres vei som gjelder. Nei, hvis noen syns det er gøy med lys, så la de bare kjøre på. Er det ikke viktigst at folk føler at de bidrar med noe?

Når det gjelder blussing så er det, når man tenker etter, ganske absurd at det skal brukes 1000 graders pyro i trange folkemengder. Av hvem som helst, og ofte etter utstrakt bruk av alkohol i forkant. Og gjerne fyrt opp ved skåring når det er mest bevegelse og minst kontroll på feltet. Hadde jo vært utenkelig alle andre steder i samfunnet!

Det er jo tøft å se på, men jeg kan forstå at Brann og andre klubber nå må ta bedre kontroll. Sikkerheten er tross alt deres ansvar, og man kan ikke overlate det helt til supporterne. Men man må da kunne finne løsninger som kan gi nesten samme effekt? Som blussing i trapper og midtganger litt vekk fra den verste trengselen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lasaron

Quote from: Corran on November 27, 2023, 23:48:04 PM
Quote from: Dickens on November 27, 2023, 22:54:28 PMHadde det bare vært ungene. Men for hver gang dette tullet oppstår så hiver flere og flere seg på. I alle aldre.

På fotballkamp skal det synges! Vi er ikke på en "koslig konsert".

Men hva er det som er gale med det da? Det står jo ikke i veien for å synges og det er jo mulig at spillerne synes det er litt kult utpå der?

Er jo ikke noe dummere enn folk som står med ryggen til fotballkampene og skriker inn i en ropert for å få folk til å synge i takt akkurat det de bestemmer samtidig som de har våte drømmer om å kunne bruke trommer slik at alle kan holde takten.
Heller noen lysende mobiler i de 2-4 kampene det er mulig enn korøvelse helt uten impulsivitet
Eller hva med de super tøffe typene som blusser og står med skimasker så ikke moren deres skal se dem på tv (er det noen annen grunn til å stå på kamp md skimasker?)?



Igjen enig med Corran. Joda, jeg syns den der Coldplaykonsertlysingen er litt teit, men det saboterer ikke sikten eller gjør vondt i ører eller øyne.
Tren på langskudd

Lasaron

Tren på langskudd

Optimist

Quote from: RepublikkenBergen on November 27, 2023, 23:42:23 PM
Quote from: Dickens on November 27, 2023, 22:54:28 PMPå fotballkamp skal det synges! Vi er ikke på en "koslig konsert".

Du få dele ut lapper som beskriver at du ikke liker litt lys på tribunen.......

Det samme kan alle som ikke liker ropert gjøre 😄 Fra spøk til alvor, er ikke folk LITT enig at det er en ukultur å klage på alle mulig bagateller? Og med bagateller mener jeg å klage på lommelykter, at forsanger står med ryggen mot banen, ropert, etc. Mye bedre å fokusere på det positive og jobbe videre der vi kan forbedre oss :-)
Kokende idiot

Spelaren

Siit Ned og Hold Kjæft. Man ere da paa Football-kamp og kan holde Leven paa andre lokasjoner
Gå av.

Corran

Quote from: Optimist on November 28, 2023, 17:00:38 PM
Quote from: RepublikkenBergen on November 27, 2023, 23:42:23 PM
Quote from: Dickens on November 27, 2023, 22:54:28 PMPå fotballkamp skal det synges! Vi er ikke på en "koslig konsert".

Du få dele ut lapper som beskriver at du ikke liker litt lys på tribunen.......

Det samme kan alle som ikke liker ropert gjøre 😄 Fra spøk til alvor, er ikke folk LITT enig at det er en ukultur å klage på alle mulig bagateller? Og med bagateller mener jeg å klage på lommelykter, at forsanger står med ryggen mot banen, ropert, etc. Mye bedre å fokusere på det positive og jobbe videre der vi kan forbedre oss :-)
Enig med det å fokusere på det positive.
Men dette med ropert, evt trommer o.l. er ting som for mange av oss ødelegger den spontane supporterkulturen som vi alltid har likt og omfavnet.
Og så blir det jo i samme slengen en enkel dritt slenging og billig poeng dette med de som står med ryggen til for det er så unaturlig for oss litt eldre.
Samtidig minner det oss om klanen og kanarifansen som er alt vi frykter at Brann supportere skal bli. Da bytter eg tribune så langt vekk som mulig uten å komme for tett på bortesupportere :-D
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

Quote from: Dickens on November 27, 2023, 22:15:30 PMFra bluss til en annen brannfakkel:

Jeg får kreft i øynene av disse som tror de er på en Coldplay-konsert og drar opp mobilene sine og skrur på den forbanna lommelykten.

Dette må kuttes ut med en forbanna gang.

En ganske tøff effekt spør du meg og junior på 10 og juniorine på 12 er gladelig med. Helt enig at man skal holde det så ekte som mulig, men man må akseptere at det kommer nye elementer inn og forsanger/ropert var jeg mot i starten, men nå er det en del av pakken å høre meldinger bli sendt via roperten, da vet resten av Stadion at allsang er på vei.

RepublikkenBergen

Noen som vet hva som skjer i saken om å flytte store stå ned?

Optimist

Quote from: RepublikkenBergen on December 15, 2023, 17:07:25 PMNoen som vet hva som skjer i saken om å flytte store stå ned?

Siste som ble sagt var vel at det var så mye som stod på agendaen sist medlemsmøte at det var litt lenger ned på prioriteringslisten akkurat nå.
Kokende idiot

Corran

Quote from: RepublikkenBergen on December 15, 2023, 17:07:25 PMNoen som vet hva som skjer i saken om å flytte store stå ned?
Er det en sak eller er det et ønske fra de fleste andre enn de som står med ryggen til kampen og styrer supporterne på SS
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Optimist

Quote from: Corran on December 16, 2023, 00:38:05 AM
Quote from: RepublikkenBergen on December 15, 2023, 17:07:25 PMNoen som vet hva som skjer i saken om å flytte store stå ned?
Er det en sak eller er det et ønske fra de fleste andre enn de som står med ryggen til kampen og styrer supporterne på SS

Inntrykket mitt er at flere ønsker å ha Store stå på nedre del enn øvre del. I alle fall på Twitter som kanskje er den største plattformen for Brannsupportere. Så vil tro litt flere enn de som står med ryggen til kampen, også kalt forsangere.
Kokende idiot

Corran

Quote from: Optimist on December 16, 2023, 01:29:49 AM
Quote from: Corran on December 16, 2023, 00:38:05 AM
Quote from: RepublikkenBergen on December 15, 2023, 17:07:25 PMNoen som vet hva som skjer i saken om å flytte store stå ned?
Er det en sak eller er det et ønske fra de fleste andre enn de som står med ryggen til kampen og styrer supporterne på SS

Inntrykket mitt er at flere ønsker å ha Store stå på nedre del enn øvre del. I alle fall på Twitter som kanskje er den største plattformen for Brannsupportere. Så vil tro litt flere enn de som står med ryggen til kampen, også kalt forsangere.
Tviler på at forsangerne og deres meningsfeller vil flytte ned igjen alt. Må jo i så fall være litt tap å flytte ned igjen når veldig mange advarte dem mot å flytte opp.
Men det er lov å gjøre feil så om de vil ned igjen så kudos til dem
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Eivind

Det at man flyttet opp var en kjempetabbe. Aldri for sent å snu når man ser at noe ikke fungerer.

Ser det argumenteres med at det var dårligere stemning, færre på store stå osv, når man sto nede. Men det kan jo ikke sammenlignes. En helt annen giv blant og folk og større interesse rundt Brann nå enn da.

Optimist

Erlend Vågane sa på Twitter at det jobbes med å få til en ny ståplass-løsning på Frydenbø, hvor ståplassene også kan brukes i Europa. Blir spennende å følge med på dette videre.

@antiranda har også en interessant og god tråd rundt stemningen på Frydenbø. Her er den delen av den hvor han skriver om plassering av SS:

«Selv om vi har veldig mye å jobbe med, mildt sagt, så har vi helt andre forutsetninger for å flytte ned i dag enn da vi flyttet opp. På den tiden var store stå, helt seriøst, ti ultras og en haug med juletrær som aldri sang. Z sang enkelt ut hele feltet, bare de orket. Nå er det noe helt annet. Vi har mange genuint gode organiserte miljøer, hvor flere legger mye prestisje i alt som skjer på tribunen. samarbeidet er, tross alt, bedre enn det noensinne har vært. Folk snakker sammen på tvers av miljøer og deler samme mål. Tilveksten av nye og unge krefter har aldri vært bedre i min tid. Å sammenligne med da vi flyttet opp og ble mer høylytte av litt betongekko, er egentlig ikke relevant lengre. Forutsetningene er helt annerledes nå.»

Argumentene for å flytte Store Stå opp i 2019 var gjerne bra med de forutsetningene som var da. Det har endret seg mye de siste par årene.
Kokende idiot

RepublikkenBergen

December 29, 2023, 02:07:46 AM #669 Last Edit: December 29, 2023, 02:13:04 AM by RepublikkenBergen
Merkelig at stemningen var så bra i 2007 når hele Hansa var en rød vegg.... Det har blitt klaget over at folk ikke synger på SS i år...

Optimist

Quote from: RepublikkenBergen on December 29, 2023, 02:07:46 AMMerkelig at stemningen var så bra i 2007 når hele Hansa var en rød vegg.... Det har blitt klaget over at folk ikke synger på SS i år...


Jeg kan bekrefte at det er mange som ikke synger på SS. Men fortsatt myyye bedre enn før korona. På de vanlige kampene var ikke stemningen i 2007 så enormt bra heller når man setter det i perspektiv. Det var veldig bra når alle først tok i, men ellers var det en del «dødminutter». Er jo litt dette vi jobber med å bli kvitt i dag også.
Kokende idiot

Lasaron

Jeg tenker det ikke skal være et mål i seg selv å ha null dødminutter. Om det er et par minutter her og der at vi bare hører publikumsbruset i dynamikk med spillet på banen, så er det bare fint.
Tren på langskudd

Optimist

Quote from: Lasaron on December 29, 2023, 11:17:01 AMJeg tenker det ikke skal være et mål i seg selv å ha null dødminutter. Om det er et par minutter her og der at vi bare hører publikumsbruset i dynamikk med spillet på banen, så er det bare fint.

Helt enig i at dynamikken fortsatt må være der. Brøl ved taklinger, corner, kontringer, etc. Problemet er jo at det ofte er et par minutter her og der med bare summing på stadion. Vet ikke med andre her, men jeg er ikke fan av summingen, spesielt ikke hvis bortefeltet kjører på. Dette skjer jo gjerne mens et av lagene driver med balltrilling, hvor det er vi supportere som må ta initiativ for stemningen.
Kokende idiot

Lasaron

Joda. Men jeg er litt redd for at man går i den fellen at når man skal unngå dødminutter ender man opp med krampaktig og/eller monoton ralling.
Tren på langskudd

RepublikkenBergen

Quote from: Optimist on December 29, 2023, 09:36:28 AM
Quote from: RepublikkenBergen on December 29, 2023, 02:07:46 AMMerkelig at stemningen var så bra i 2007 når hele Hansa var en rød vegg.... Det har blitt klaget over at folk ikke synger på SS i år...


Jeg kan bekrefte at det er mange som ikke synger på SS. Men fortsatt myyye bedre enn før korona. På de vanlige kampene var ikke stemningen i 2007 så enormt bra heller når man setter det i perspektiv. Det var veldig bra når alle først tok i, men ellers var det en del «dødminutter». Er jo litt dette vi jobber med å bli kvitt i dag også.

Stå og gaule i megafoner er ikke veien å gå.. Det dreper mer enn det skaper...

RepublikkenBergen

Jobbes med å lage ståfelt på nedre del. Samme bredde som øvre slik at det blir ståfelt i midten på øvre og nedre..

Optimist

Quote from: RepublikkenBergen on December 29, 2023, 18:51:17 PMJobbes med å lage ståfelt på nedre del. Samme bredde som øvre slik at det blir ståfelt i midten på øvre og nedre..

Flott!
Kokende idiot

Optimist

Quote from: Lasaron on December 29, 2023, 14:38:51 PMJoda. Men jeg er litt redd for at man går i den fellen at når man skal unngå dødminutter ender man opp med krampaktig og/eller monoton ralling.

Så lenge alle er med på sang, blir det ikke krampaktig. Men da er vi tilbake til det med sangmentalitet på tribunen igjen🤠
Kokende idiot

Gulløl

Quote from: RepublikkenBergen on December 29, 2023, 18:51:17 PMJobbes med å lage ståfelt på nedre del. Samme bredde som øvre slik at det blir ståfelt i midten på øvre og nedre..
Fra 2025 sesongen, siden salget for sitteplasser allerede er godt i gang på nedre B og C ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

RepublikkenBergen

Quote from: Gulløl on December 29, 2023, 19:54:12 PM
Quote from: RepublikkenBergen on December 29, 2023, 18:51:17 PMJobbes med å lage ståfelt på nedre del. Samme bredde som øvre slik at det blir ståfelt i midten på øvre og nedre..
Fra 2025 sesongen, siden salget for sitteplasser allerede er godt i gang på nedre B og C ?

Regner med at de får nye plasser? De fleste står fra før på de feltene..

Optimist

Quote from: RepublikkenBergen on December 29, 2023, 20:21:47 PM
Quote from: Gulløl on December 29, 2023, 19:54:12 PM
Quote from: RepublikkenBergen on December 29, 2023, 18:51:17 PMJobbes med å lage ståfelt på nedre del. Samme bredde som øvre slik at det blir ståfelt i midten på øvre og nedre..
Fra 2025 sesongen, siden salget for sitteplasser allerede er godt i gang på nedre B og C ?

Regner med at de får nye plasser? De fleste står fra før på de feltene..

Det er sant. Bør være færre utfordringer enn da SS flyttet opp. Det er også blitt sagt at det er kompleks arbeid, og det tar nok en del arbeidstimer å finne en løsning med partoutkortinnehaverne på bedre B og C. Uansett spennende å følge med videre. Første steg mot å gjøre hele Frydenbø til ståplasser? 👀
Kokende idiot

Corran

Quote from: Optimist on December 29, 2023, 00:30:29 AM@antiranda har også en interessant og god tråd rundt stemningen på Frydenbø. Her er den delen av den hvor han skriver om plassering av SS:

«Selv om vi har veldig mye å jobbe med, mildt sagt, så har vi helt andre forutsetninger for å flytte ned i dag enn da vi flyttet opp. På den tiden var store stå, helt seriøst, ti ultras og en haug med juletrær som aldri sang.

Dette er veien å gå for å så splid i supporter miljøer der noen føler seg bedre enn andre og snakker ned med supportere ved å kalle dem Juletrær bare pga at de går med supporter utstyr på seg.
Ja enkelte kan ha i overkant mye og kanskje det ikke ser så smart ut med 20 sjal knyttet på seg diverse steder, men ikke snakk ned til dem for det.
Og en del av de såkalte juletrærne synger da alltid

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Enig i den.

Jeg sitter på en annen tribune, så det jeg skriver nå er bare spekulasjoner. Men jeg tror at så lenge det jobbes godt, jevnt og trutt, så vil flere og flere av de som ikke synger, bli mer og mer med på sang. Så lenge de står der de står. Noen av dem trenger litt lang tid på å "varmes opp." Da tror jeg det er kontraproduktivt å bli møtt med utsagn om juletrær eller beskjeder om å enten synge med av full hals hele tiden, eller se til å komme seg vekk.
Tren på langskudd

Kagain

Quote from: Corran on December 30, 2023, 00:26:12 AMDette er veien å gå for å så splid i supporter miljøer der noen føler seg bedre enn andre og snakker ned med supportere ved å kalle dem Juletrær bare pga at de går med supporter utstyr på seg.
Ja enkelte kan ha i overkant mye og kanskje det ikke ser så smart ut med 20 sjal knyttet på seg diverse steder, men ikke snakk ned til dem for det.
Og en del av de såkalte juletrærne synger da alltid



Jeg følte litt at begrepet juletrær forsvant litt da Barten-gjengen ikke skrev så mye. Nå er det liksom langt mer aksept for at folk rasker rundt med supporterutstyr. Jeg personlig ville nok aldri ha tatt på meg supporterutstyr, men det har mer med hva jeg føler er rett for meg (mest mulig nøytral fremtoning) enn hva jeg er bekymret for at andre skal beskylde meg for. Men føler folk for å vise sin støtte til Brann gjennom å ta på seg supporterutstyr sier jeg "Gud velsigne dem..."

Når det er sagt er jeg heller ikke blodfan av denne trenden med at det å være på stadion skal være omtrent som å være på tvungen øving med et mannskor hvor alle, uansett sangstemme, SKAL synge med. Igjen så er jeg i den situasjonen at jeg ikke har noe problem med at andre liker å synge med den stemmen de har, men om det er snakk om at "alle skal" så blir jeg litt opprørt.

opplett

Sitter og ser på CL-kampen. Hører jeg en ny sang med melodien til Sway som mange kjenner fra Dean Martin/Michael Bublé?
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Hickok

January 31, 2024, 21:19:21 PM #685 Last Edit: January 31, 2024, 21:21:21 PM by Hickok
Quote from: opplett on January 31, 2024, 20:38:47 PMSitter og ser på CL-kampen. Hører jeg en ny sang med melodien til Sway som mange kjenner fra Dean Martin/Michael Bublé?
Det stemmer at det er kommet en sang på den.

https://www.facebook.com/brannbataljonen/?locale=nb_NO

RepublikkenBergen

Ser på fck-city.. 6-7 stk på rekke som hamrer løs på trommer.. Megafon med sirene.. Måtte sånt aldri dukke opp på stadion...

Lasaron

Ja, den sirenen er grusom. Scoringsmusikk har de også.
Tren på langskudd

RepublikkenBergen

Quote from: Lasaron on February 13, 2024, 21:39:51 PMJa, den sirenen er grusom. Scoringsmusikk har de også.

Trodde det sto bedre til i Danmark.. Men dette er lavmål...

Optimist

Quote from: RepublikkenBergen on February 13, 2024, 21:12:30 PMSer på fck-city.. 6-7 stk på rekke som hamrer løs på trommer.. Megafon med sirene.. Måtte sånt aldri dukke opp på stadion...

Sirene? Den var ny! Når det er sagt synes jeg at stemningen i Parken kan være skikkelig kul. Men litt for mye av det gode av og til.
Kokende idiot

Lasaron

Dessverre ikke ny for meg. Har hørt det flere ganger på tv det siste året. Kampen i går var det verste så langt.
Tren på langskudd

Optimist

Quote from: Lasaron on February 14, 2024, 18:36:33 PMDessverre ikke ny for meg. Har hørt det flere ganger på tv det siste året. Kampen i går var det verste så langt.

Men hva er vitsen med sirene? Jeg kan skjønne megafon og tromme som blir brukt som «hjelpemiddel» for supporterne. Men sirene blir da ikke brukt som et «hjelpemiddel», bare ulyder?
Kokende idiot

Lasaron

Den ble bare slått på når motstander hadde ballen. Kanskje det var ment å skulle forstyrre dem?
Tren på langskudd

Corran

Lille sitt brukte vel en sirene i Bergenshallen på BIK kamper sist de hadde noe å fare med
Ble spesielt brukt ved timeout for å overdøve taktikk prat i borteboksen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Forferdelig å høre på. Få det vekk! Det er ingenting imponerende med det heller. Det blir som om speaker skulle ha satt på metalcore kjempehøyt over lydanlegget innimellom.
Tren på langskudd

Lasaron

Molde har en særegen og ekstra motbydelig variant av scoringsmusikk. De setter på en Moldesang ca 2 sek etter scoring, i starten av refrenget, lar den stå på i 3-4 sek, og så slår de den av fordi da skal publikum ha hengt seg på, noe de gjør, og så fortsetter de syngingen. Type allsang.

De "tvinger" altså publikum inn i organisert allsang mens det skal være organisk, spontan og jublende jubel over mål.

Trist.
Tren på langskudd

Optimist

Quote from: Lasaron on February 15, 2024, 19:08:32 PMMolde har en særegen og ekstra motbydelig variant av scoringsmusikk. De setter på en Moldesang ca 2 sek etter scoring, i starten av refrenget, lar den stå på i 3-4 sek, og så slår de den av fordi da skal publikum ha hengt seg på, noe de gjør, og så fortsetter de syngingen. Type allsang.

De "tvinger" altså publikum inn i organisert allsang mens det skal være organisk, spontan og jublende jubel over mål.

Trist.

Gruer meg allerede til å høre den når de scorer mot Brann på Aker i år...
Kokende idiot

Hickok

Quote from: Lasaron on February 15, 2024, 19:08:32 PMMolde har en særegen og ekstra motbydelig variant av scoringsmusikk. De setter på en Moldesang ca 2 sek etter scoring, i starten av refrenget, lar den stå på i 3-4 sek, og så slår de den av fordi da skal publikum ha hengt seg på, noe de gjør, og så fortsetter de syngingen. Type allsang.

De "tvinger" altså publikum inn i organisert allsang mens det skal være organisk, spontan og jublende jubel over mål.

Trist.
Det er jo knapt folk der, så det hadde sikkert ikke blitt noe organisk jubel uansett. De trenger vel hjelp.

Lasaron

Det er et par håndfull norskboende Legia-supportere på tribunen. De har æsset på Tornekrattet gjennom hele kampen.
Tren på langskudd

Lasaron

Tribune og tribune......

Jeg vil rette en stor takk til de som drar i gang Ove Thue-marsjen. I år skjer det for tredje år, på rad. Da er det tradisjon. En fin en, som vi må holde på. Supportertog er kjempegøy!!! Kjekt med samling i Marinehallen i forkant også.
Tren på langskudd

Go Up