• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tribunekultur

Started by Lasaron, March 21, 2015, 10:21:39 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Optimist

Fint og objektivt innlegg hvor du klargjør subjektiviteten, David. Min subjektive mening er at det er Vålerenga-gjengen som har gitt mest lyd fra seg.
Kokende idiot

Lasaron

Vålerengen hadde sikkert høyeste laveste desibel. De fortsatte jo å synge gjennom første baklengs. De bare dundret på. Noe som i min bok_ikke_er bra.
Tren på langskudd

opplett

Den gamle bortetribunen på Haugesund stadion var mye bedre
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

ChristianC????

Var en hendelse som skjedde på Haugesundtribunen.

Hva skjedde egentlig?
Smånysgjerrig

ChristianC????

Fant ut av det. En som ble skallet ja.

Nixon

Quote from: opplett on November 11, 2023, 19:14:41 PMDen gamle bortetribunen på Haugesund stadion var mye bedre

Ja, den i går må være det dårligste bortefeltet i Eliteserien. Lang tarm med tribuner og et ganske bredt felt øverst der de som står der ikke ser veldig mye av det som skjer på banen. Det ble vanskelig å være samstemte. Da hadde alle de som hadde kjøpt på det nærmeste sittefeltet mye bedre arbeidsforhold. Og de gjorde en god jobb!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Utmedsnolken

Sandefjord sin er faktisk ett hakk verre. Ganske likt oppsett , men med en skillevegg på midten som deler tribunen i to med kun en smal gang imellom.
Men mye bedre kiosk og toalett-logistikk
"og der snubler Sæternes igjen"

RepublikkenBergen

Håper vi snart kan unngå sanger som innebærer hopping.. Da slipper vi høre den talentløse dunkingen som forsanger bare elsker...

Nixon

Quote from: RepublikkenBergen on November 22, 2023, 22:23:28 PMHåper vi snart kan unngå sanger som innebærer hopping.. Da slipper vi høre den talentløse dunkingen som forsanger bare elsker...

La de nå få den hopperytmen. Da er sjansen mindre for at det kommer tromme.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

RepublikkenBergen

Quote from: Nixon on November 22, 2023, 22:34:45 PM
Quote from: RepublikkenBergen on November 22, 2023, 22:23:28 PMHåper vi snart kan unngå sanger som innebærer hopping.. Da slipper vi høre den talentløse dunkingen som forsanger bare elsker...

La de nå få den hopperytmen. Da er sjansen mindre for at det kommer tromme.

Dette er jo en form for tromme.. Bare det blir brukt når det hoppes. Like irriterende å høre på..

Optimist

Skjønner faktisk ikke hvordan folk klarer å irritere seg over det. Jeg tenker ikke over det en gang. Men så er ikke jeg imot tromme pga irriterende lyd. Mer skeptisk pga frykt for stemning som ikke endrer seg ved en corner for eksempel.
Kokende idiot

huleste

Føler vi i Bergen har en egen evne til å hate alt som er nytt. Jeg er ikke for tromme, men jeg syns det er gøy at stemningen har en annen stil nå fordi det har gitt ny entusiasme og mange nye unge supportere. Så er det selvfølgelig opp til hver enkelt gubbe å bruke tiden sin på å irritere seg eller ikke.

Nixon

Quote from: Optimist on November 22, 2023, 23:35:09 PMMer skeptisk pga frykt for stemning som ikke endrer seg ved en corner for eksempel.

Ja, det er jeg enig i. Sanggjengen er ikke alltid like god på timing og å følge med på det som skjer på banen. Har de først startet på noe så skal det gjennomføres nesten uansett hva som skjer på banen.

Ellers gir jeg tommel opp for mye av det nye. At noen hopper på en eller annen plattform for å holde takten bryr jeg meg ikke om. Men setter streken ved tromme.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lasaron

Vi skal ikke irritere oss over alt som er nytt, bare fordi det er nytt. Vi skal heller ikke godta alt som er nytt, bare fordi det er nytt og dermed er det liksom bra i seg selv. Vi skal heller ikke godta ting som er kjipt i frykt for at noen unge da skal slutte å gå på stadion.
Tren på langskudd

Eivind

Vi elsker jo å se til England hvor både tromme og (trompet!) har vært fast innslag hos mange klubber og landslaget i 20-30 år.

Alltid vært mot trommer men når jeg ser hvor forbigått vi har blitt av de andre store supportergruppene i Norge er jeg ikke sikker lenger. Er det trommene som får Klanen til å lage bedre trøkk og synge mer samstemt enn oss? Aner ikke..

Lasaron

Klanen er bedre enn oss på kor, fremførelse, posering. Det er litt som at fotballkampen er en kulisse for at de skal skinne. Litt spissformulert. Som et eksempel så synger de seg gjennom baklengsmål, som om baklengsen ikke skjedde.

Jeg er ikke så sikker på om det er rett at vi skal prøve å bli bedre enn de på de tingene der.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: Eivind on November 23, 2023, 09:17:04 AMVi elsker jo å se til England hvor både tromme og (trompet!) har vært fast innslag hos mange klubber og landslaget i 20-30 år.

Alltid vært mot trommer men når jeg ser hvor forbigått vi har blitt av de andre store supportergruppene i Norge er jeg ikke sikker lenger. Er det trommene som får Klanen til å lage bedre trøkk og synge mer samstemt enn oss? Aner ikke..

Vi er vel ikke forbigått av noen
Det er ingen steder det er bedre stemning enn på staddaen og det er ingen bortesupportere som lager mer steming over alt enn Brannsupporterne.
Spør spillerne så bekrefter de det.

Men andre er bedre enn oss på organisert, monoton sang. Det er ikke noe å bli god på.
Og når du trekker fram england så er vel selv engelskmenn skuffet over stemningen som er i PL kontra hva den var. Det er jo mer liv nedover i divisjonssystemet der, mens stemingen i PL har blitt dårligere og dårligere de siste 20-30 årene

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Eivind

Quote from: Corran on November 23, 2023, 11:59:51 AM
Quote from: Eivind on November 23, 2023, 09:17:04 AMVi elsker jo å se til England hvor både tromme og (trompet!) har vært fast innslag hos mange klubber og landslaget i 20-30 år.

Alltid vært mot trommer men når jeg ser hvor forbigått vi har blitt av de andre store supportergruppene i Norge er jeg ikke sikker lenger. Er det trommene som får Klanen til å lage bedre trøkk og synge mer samstemt enn oss? Aner ikke..

Vi er vel ikke forbigått av noen
Det er ingen steder det er bedre stemning enn på staddaen og det er ingen bortesupportere som lager mer steming over alt enn Brannsupporterne.
Spør spillerne så bekrefter de det.

Men andre er bedre enn oss på organisert, monoton sang. Det er ikke noe å bli god på.
Og når du trekker fram england så er vel selv engelskmenn skuffet over stemningen som er i PL kontra hva den var. Det er jo mer liv nedover i divisjonssystemet der, mens stemingen i PL har blitt dårligere og dårligere de siste 20-30 årene


Trakk frem England fordi mange liker å se den veien. Personlig synes jeg engelsk tribunekultur er labert.

Vi er nok best på lydtopper og stadion generelt lager den beste stemningen i Norge på gode dager. Men jeg snakket om supportergrupperinger hvor jeg mener både Klanen, Kjernen og Kanari overgår Bataljonen. Monotomt eller ei.

MEN Bataljonen har det soleklart største potensialet av alle. Så diskusjonen bør vel gå mer på hvordan man skal bli bedre og utnytte interessen/antallet syngende supportere.

Lasaron

Slik jeg oppfatter det, er det et stort problem at det er så mange inne blant sangerne, som er lite med på synging.

Jeg tror at løsningen er å holde på Branns supporterkultur og smøre seg med tålmodighet. Da vil disse som er for mye på mobilen, eller er for tause, gradvis bli revet mer og mer med (eller slutte). Tror jeg.
Tren på langskudd

opplett

November 23, 2023, 22:39:07 PM #619 Last Edit: November 23, 2023, 22:40:52 PM by opplett
At folk virkelig mener at vi best i Norge sier noe om hvor tilfreds vi er. Enig i at Klanen driver med posering og liker å virke tøffe og farlige. Men det er flere som er bedre både på volum, takt og samstemthet enn det vi er. Det er bare fakta.

Blir faktisk litt irritert når folk mener vi er best i Norge, for da slår vi oss til ro med det i stedet for å utvikle oss.

Når det er sagt, kampen mot AZ var selvfølgelig ellevill på stemning (etter pause). Men det er sånn som skjer en gang i skuddåret, og vi kan ikke bare hvile i at det var så bra da.

Vi må beholde det bergenske ved oss, men vi må ikke bli så inngrodd at vi ikke kommer noen vei. Kultur er dynamisk, og det må vi omfavne om vi har lyst til å bli bedre.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

opplett

Quote from: Lasaron on November 23, 2023, 07:46:46 AMVi skal ikke irritere oss over alt som er nytt, bare fordi det er nytt. Vi skal heller ikke godta alt som er nytt, bare fordi det er nytt og dermed er det liksom bra i seg selv. Vi skal heller ikke godta ting som er kjipt i frykt for at noen unge da skal slutte å gå på stadion.

For å se det litt med de unges perspektiv: Vi skal heller ikke godta ting som er kjipt i frykt for at noen eldre da skal slutte å gå på stadion.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Corran

Quote from: opplett on November 23, 2023, 22:39:07 PMAt folk virkelig mener at vi best i Norge sier noe om hvor tilfreds vi er. Enig i at Klanen driver med posering og liker å virke tøffe og farlige. Men det er flere som er bedre både på volum, takt og samstemthet enn det vi er. Det er bare fakta.

Blir faktisk litt irritert når folk mener vi er best i Norge, for da slår vi oss til ro med det i stedet for å utvikle oss.

Når det er sagt, kampen mot AZ var selvfølgelig ellevill på stemning (etter pause). Men det er sånn som skjer en gang i skuddåret, og vi kan ikke bare hvile i at det var så bra da.

Vi må beholde det bergenske ved oss, men vi må ikke bli så inngrodd at vi ikke kommer noen vei. Kultur er dynamisk, og det må vi omfavne om vi har lyst til å bli bedre.
Spørs helt hvilke parametre du bruker for å kåre hvem som er best det.
Er det en gjeng sin samstemt het og evne til å hsynge i takt?
Eller er det når hele stadion hopper med på hoppesangen?
Siste er vel noe jeg tror jeg aldri har sett i norge i alle fall.
Jeg synes det er mye gøyere med spontanitet og sanger som passer til kampbildet enn faste traller som jomer avgårde til alle kampbilder.
Det er jo bare trist når supportere står og traller avgårde på en sang og det har null effekt på sangen at motstander scorer.
Eller som tidligere i sesongen hvor jeg tror Brann jager et mål og spiller bra så stemmes det i Jobbe Brann sangen. Husker jeg reagerte med vantro på at det var den sangen de startet.

Jeg mener også at det er ikke så viktig å være best så lenge vi har det gøyest. I alle fall om det som er best er det klanen og lsk holder på med.

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Quote from: opplett on November 23, 2023, 22:42:19 PM
Quote from: Lasaron on November 23, 2023, 07:46:46 AMVi skal ikke irritere oss over alt som er nytt, bare fordi det er nytt. Vi skal heller ikke godta alt som er nytt, bare fordi det er nytt og dermed er det liksom bra i seg selv. Vi skal heller ikke godta ting som er kjipt i frykt for at noen unge da skal slutte å gå på stadion.

For å se det litt med de unges perspektiv: Vi skal heller ikke godta ting som er kjipt i frykt for at noen eldre da skal slutte å gå på stadion.

Jeg ser den. Men jeg har en oppfatning som jeg tror (ikke vet) er rett. Det er at de aller fleste som går på Stadion, ikke vil høre tromme. Det er noen få, ivrige sjeler som vil ha det. Hvis det stemmer at de aller fleste ser på tromme som en styggedom, så er det min vinkling som gjelder. Ikke din. Hvis motsatt, er det motsatt.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: Lasaron on November 24, 2023, 07:02:16 AM
Quote from: opplett on November 23, 2023, 22:42:19 PM
Quote from: Lasaron on November 23, 2023, 07:46:46 AMVi skal ikke irritere oss over alt som er nytt, bare fordi det er nytt. Vi skal heller ikke godta alt som er nytt, bare fordi det er nytt og dermed er det liksom bra i seg selv. Vi skal heller ikke godta ting som er kjipt i frykt for at noen unge da skal slutte å gå på stadion.

For å se det litt med de unges perspektiv: Vi skal heller ikke godta ting som er kjipt i frykt for at noen eldre da skal slutte å gå på stadion.

Jeg ser den. Men jeg har en oppfatning som jeg tror (ikke vet) er rett. Det er at de aller fleste som går på Stadion, ikke vil høre tromme. Det er noen få, ivrige sjeler som vil ha det. Hvis det stemmer at de aller fleste ser på tromme som en styggedom, så er det min vinkling som gjelder. Ikke din. Hvis motsatt, er det motsatt.
Jeg vet heller ikke sikkert, men kjenner folk pÃ¥ Z, pÃ¥ SS,  pÃ¥ BT, pÃ¥ nedre Hansa og litt over alt.
Kjenner folk i de to østlands grupperingene
Men kjenner ingen som ikke er i mot trommer
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Skumling

Fra mitt perspektiv som sofasupporter så har det vært utrolig artig å følge med på mobiliseringen i fjor og i år, mange reisende på bortekampene og fulle tribuner på Stadion igjen. Flotte tifo-oppvisninger og mye liv.

Desto større blir kontrasten til den labre stemningen som det ofte er, spesielt da på hjemmebane. Selv i dagens kjempekamp var det stort sett lite trøkk i syngingen og stille i store perioder. En forholdsvis liten gjeng synger mye, men virker som tekstene er for lange og interne for massene. Når det er sagt, selv på de "gode, gamle" sangene høres det altfor daft ut.

Tror og håper fokus til neste sesong må være å utnytte det store engasjementet og få i gang mye enklere og mer fengende sanger som mange kan synge med på. Fortsette mobiliseringen og fokus på inkludere folk mest mulig. Legge til rette, ikke kjefting og mas.

Corran

Det er også mye feil sangvalg fra de som synger. Føler de er mer opptatt av å synge det de vil enn det som passer der og da.
Og denne Vi synger ka vi vil sangen går vel litt for ofte

Og i dag så blir det også flere skandaler pga bluss. En som kaster bluss og i tillegg blussing foran hele tribunen når 2 omgang starter slik at en hel tribune går glipp av 4-0 scoringen.
Her er ikke det viktigste å se kampen, men å ha det gøy.
Klarer også å irritere meg over at de skal stå innimellom alle med disse blussene før kamp.
Ble en del jakker med små hull og lidd svidd hårlukt.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Et nedsnødd menneske kastet bluss ned på tilskuerne under i ett opphetet øyeblikk i 1. omgang.

Traff så noen barn fikk dem på seg og ødelagte klær.

Jeg håper og tror denne personen skulle kaste ned på matten.

Uansett er dette slikt som fort endrer NFF sin holdning til bluss, og kanskje også Brann sin holdning.
Skal ikke mye slikt til før totalforbud er det som håndheves igjen.
Brannsupporter.

opplett

Folk var med fra første sekund i dag, flere enn vanlig som sang før det i det hele tatt var skåret et mål. Men virket som folk ble mette etter 4-0.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

RepublikkenBergen

Hvis folk skal ha med seg alt fra første sekund er ikke Frydenbø tribunen å være på.. Jeg så målet fra store stå.. Må kunne tåle at det blusses slik i starten av en omgang på en supportertribune..

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Jeg syns det var god stemning i dag.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: RepublikkenBergen on November 26, 2023, 21:13:12 PMHvis folk skal ha med seg alt fra første sekund er ikke Frydenbø tribunen å være på.. Jeg så målet fra store stå.. Må kunne tåle at det blusses slik i starten av en omgang på en supportertribune..
Helt uenig
Men jeg er på kamp pga laget og kampen.
Jeg liker å se kampen samtidig som jeg er med på stemningen og gøyen.
Synger ikke med på alt men synger med og hopper litt her og der.

Men jeg kommer aldri til å skjønne de som er på kampen der selve kampen er sekundert.
Det er det samme med vifting av flagg i utide og. Gjør det når det er pause i spillet og ikke på en corner eller midt i et angrep.

Men det er jo det jeg vil kalle tullinger som står store deler av kampen med ryggen mot banen.
Hva er poenget?
Kommer nok ikke til å skjønne det, men ta nå hensyn til de som både vil være med på stemningen OG se kampen.



In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Dickens

Helt latterlig at enkelte ikke forstår at kasting av diverse gjenstander på Stadion bare skader klubben de er glad i. Blir som å kaste TV'en gjennom vinduet hjemme i leiligheten.

Brann får garantert bøter fra NFF på dette.

Aûne

November 27, 2023, 07:22:43 AM #633 Last Edit: November 27, 2023, 07:26:25 AM by Aûne
Hva er status på å flytte store stå ned igjen som det ble snakket om etter Arouca og AZ-kampen?
Ser ut som det ikke blir noe av siden det selges partourkort for 2024 med store stå oppe..

Ble kommunisert at dette skulle vurderes etter sesongen.

Noen som vet noe her?

Dickens

Quote from: Aûne on November 27, 2023, 07:22:43 AMHva er status på å flytte store stå ned igjen som det ble snakket om etter Arouca og AZ-kampen?
Ser ut som det ikke blir noe av siden det selges partourkort for 2024 med store stå oppe..

Ble kommunisert at dette skulle vurderes etter sesongen.

Noen som vet noe her?

Du svarer på ditt eget spm ifb salget av partoutkort.

Superjack

Nå blir det krav om håndheving av blussforbudet igjen. Nesten garantert.

Jeg forstår heller ikke dem som er mer opptatt av bluss, flagg, se på tribunen enn å se kamp.
Samtidig lages det veldig bra stemning der. Men ikke noe for meg lenger.

Til cupfinalen var det greit kommunisert fra Bataljonen om hvordan opplegget ble, og de som var mest opptatt av å se, og og mindre av å bli sett og hørt plasserte seg ikke midt i koket.

Samme burde gjøres på Stadion.
Flytt store stå ned igjen, kjør hele nedre feltet på Frydenbø med en klar føring på hva som forventes og ikke minst, kan forventes der. Flagg, tifo, pyro mm.

Og så må idioter som kaster bluss og andre farlige gjenstander bare lugges ut med en gang.
Brannsupporter.

Corran

Rett skal være rett.
Slik jeg forsto det så ble han som kastet tatt hånd om av de rundt seg med en gang
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Erlend

Quote from: Superjack on November 27, 2023, 12:20:07 PMOg så må idioter som kaster bluss og andre farlige gjenstander bare lugges ut med en gang.

Husker ikke hvilken straff som ble gitt i rasismesaken som var tidligere i år, men forventer noe i samme størrelsesorden her.

Flere kilder som nevner at det var en bra indrejustis på begge disse sakene og det er jo bra om ikke annet

Nixon

Quote from: Corran on November 27, 2023, 12:53:24 PMSlik jeg forsto det så ble han som kastet tatt hånd om av de rundt seg med en gang

Jeg snudde meg da blusset føk over hodet mitt og nedover, og så at gjerningsmannen fikk seg en lusing og ble dyttet kraftig rundt. Så reaksjonen var spontan litt lenger opp på Z.

https://www.ba.no/det-kunne-gatt-mye-verre-derfor-ma-brann-ta-kontroll/o/5-8-2454893

Og det ser ut til at det strammes inn nå.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lasaron

Jeg tror dessverre Tormod Bergersen har rett. Jeg ser for meg at det går an å få til bluss, men altså mer organisert og mindre dynamisk. Det er bedre enn ingenting.
Tren på langskudd

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Jepp. SÃ¥ der var denne se litt gjennom fingrene holdingen til bluss over for denne gang.

PÃ¥ grunn av en idiot.

Brannsupporter.

Lasaron

Det er slik "se gjennom fingrene-holdning" fungerer. De fleste er enig i at man må ha et sett med regler om noe. Og så går tiden, og man opplever at det går greit å se gjennom fingrene med enkelte regelbrudd. Helt til noe litt alvorlig skjer. Da strammes praksisen inn.
Tren på langskudd

fortune

Blussing inne blant folk på tribunen synes jeg det er rart at man har fått holde på med i det hele tatt, blir fort brannskader både på hud og klær. Organisert blussing, med distanse til andre og egnet sted å gjøre av blussene, er imidlertid bare positivt. Til tross for at jeg så nada av scoring nummer 4 i går:)
First is first, second is nothing

Leffen

Blussing skjer under veldig ordnede forhold av folk som vet hvordan å håndtere det (bortsett fra på cupfinalen, da spant det litt ut av kontroll)

At en fyr velger å blusse på egenhånd og drite seg så loddrett ut er jo heelt umulig å stoppe.

Corran

Eg må ærlig innrømme at når de blusser foran tribunen når kamp pågår og stiller seg innimellom "vanlige" tilskuere og blusser før kampene så mister de min støtte. Og jeg har alltid vært for blussing.
Men en må passe på at det ikke går utover andre.
Når de stiller seg innimellom på nedre Hansa og står med bluss rett over hodet på unger så er ikke det bra for de står og kikker opp på blussene og det regner litt glør fra dem som da kan treffe disse storøyde ungene.

Beste stedet å bluss er nederst på øvre del og i midtgangen.
Skal en spre seg andre steder så er det foran tribunen og i trappegangene.
Og da selvfølgelig ikke mens kampen pågår
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Altså. Jeg sitter på langsiden, så vidt over midten nærmest BT. Så når andre omgang startet i går, så var det jo kult for meg at man blusset foran Hansa. Da kunne jeg kaste et blikk bort på det kule og stemningsfulle synet, og samtidig få med meg scoringen. Og når ballen er ute av spill, kan jeg nyte blussingen igjen.

Så jeg vil takke Bataljonen, BGG etc for å lage til en flott opplevelse for oss som sitter på langsiden.

Men blusser dere foran min tribune mens spill pågår, da blir jeg sint. Så egentlig bør dere ikke blusse foran noen tribuner mens det pågår spill. Men så lenge dere gjør det foran Hansa? Kult for meg.
Tren på langskudd


opplett

Enig i at det må praktiseres på en forsvarlig måte.

Når det kommer til at det ble blusset ved start på andre omgang. Er ikke folk som kjøper billett på Frydenbø innforstått med at det er en supportertribune?

Jeg sier ikke at man må være enige i at det blusses mens spillet pågår, men tenker noen folk generelt kunne vært litt mer fleksibel på at blussing, flagging og andre visuelle markeringer kan skje på nettopp en supportertribune under kamp. Står velt strengt tatt på billetten at man har supporterbillett om man skal på Frydenbø.

Tenker man må greie å være fleksibel nok til å se mellom fingrene, når man vet at man er på tribunen hvor slike ting er å forvente. Helt enig med Lasaron at på de andre tribunene er slikt irriterende under kamp, men nå er det nå strengt tatt Frydenbø vi snakker om.

Jeg synes dette «politiet» som kun mener det er lov å synge høyt, men absolutt ingenting annet av virkemidler under kamp begynner å bli ganske slitsomt. Sikkert like slitsomt som andre synes bluss og flagg under kamp på supportertribunen er..

Sorry for rant, jeg er nok bare lei av å være bergenser innimellom. Vi greier liksom aldri å bli enige om noe i denne byen.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Dickens

Fra bluss til en annen brannfakkel:

Jeg får kreft i øynene av disse som tror de er på en Coldplay-konsert og drar opp mobilene sine og skrur på den forbanna lommelykten.

Dette må kuttes ut med en forbanna gang.

Go Up