• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2015

Started by Nixon, December 16, 2014, 16:02:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Det virker som et toppet lag. I følge brann.no er ikke Hanstveit på benken heller.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: krakra on January 29, 2015, 16:31:17 PM
Branns lag er klart. Laget som forventet. Kapteinen på benken der han nok vil starte flertallet av kampene.


Han er ikke på benken. Så jeg vet ikke om man kan lese så mye ut av dette laguttaket.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Forøvrig er jeg enormt hypp på å dra på kamp. Bittert om den blir avlyst.
Tren på langskudd

krakra

Quote from: Nixon on January 29, 2015, 16:50:45 PM
Quote from: krakra on January 29, 2015, 16:31:17 PM
Branns lag er klart. Laget som forventet. Kapteinen på benken der han nok vil starte flertallet av kampene.


Han er ikke på benken. Så jeg vet ikke om man kan lese så mye ut av dette laguttaket.
Tviler på han får fast plass på laget uansett. Kunne vært venstreback hvis vi hadde hatt kanter.

krøvel vellevold

January 29, 2015, 16:56:51 PM #54 Last Edit: January 29, 2015, 16:58:23 PM by krøvel vellevold
Quote from: pidre on January 29, 2015, 15:06:54 PM
Taper ein kampar som ein "dominerer" og skyter stang ut over tid, ja så er man ikkje god nok. Slik uflaks er det eg kaller udyktighet.



Selv om det ikke BARE handler om uflaks, så handler det jo heller ikke BARE udyktighet. Det handler også mye om stang ut/inn og tilfeldigheter. (Det er jo bare å se på det faktum at vi hadde fått 10 poeng mer om alle stolpeskudd for OG mot hadde gått inn). Spillere som har hatt lang måltørke, begynner plutselig å bøtte inn mål - eller motsatt, uten at spilleren har blitt veldig mye bedre/dårligere ferdighetsmessig sånn plutselig. Tilfeldigheter i to situasjoner i løpet av en 90 minutter lang kamp, kan være det som skiller seier og tap. Ja i teorien kan det være så lite som én situasjon som skiller, hvis situasjonen fører til sjanse (og scoring) ene veien i stedet for at det ble sjanse (og scoring) andre veien. Jeg mener det er hevet over enhver tvil at vi kunne fått mange flere poeng i fjor, bare ved hjelp av flyt, marginer og form på enkeltspillere - og uten å gjøre noe som helst annerledes fra trenerens side. Vi spilte ikke mye GOD fotball i fjor, og vi tapte også en del kamper fullt fortjent etter svak fotball. Men vi dominerte og var det førende laget mye oftere enn vi tok poeng/vant. Da er veien frem til resultater kortere enn om man blir rundspilt og presset bakover i alle kampene.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krakra on January 29, 2015, 16:53:35 PM
Quote from: Nixon on January 29, 2015, 16:50:45 PM
Quote from: krakra on January 29, 2015, 16:31:17 PM
Branns lag er klart. Laget som forventet. Kapteinen på benken der han nok vil starte flertallet av kampene.


Han er ikke på benken. Så jeg vet ikke om man kan lese så mye ut av dette laguttaket.
Tviler på han får fast plass på laget uansett. Kunne vært venstreback hvis vi hadde hatt kanter.


Ikke godt å si hvordan Hanstveit vil gjøre det i år. Det var bare litt prematurt å basere en spådom på en kamp der han ikke er med i det hele tatt. Jeg regner med at det er fordi han er forhindret av en eller annen grunn.

Ellers ser det bra ut i forhold til om kampen blir spilt eller ikke. Det er ikke meldt kuldegrader før på lørdag.
Rød makt på Hansa

Nixon

BT skriver at kampen blir spilt i Vestlandshallen på lørdag dersom den ikke kan bli spilt i morgen.
Jeg stemmer for det!:)
Rød makt på Hansa

Corran

Det sto vel i BA sin artikkel at Hanstveit ikke er skadet men kjører et eget tilpasset treningsopplegg og at det ikke er meningen at han skal spille kamper enda.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Det er nettopp besluttet at fredagens treningskamp mot Fyllingsdalen flyttes fra Varden til den nye fotballhallen på Straume idrettspark. Kampstart blir 16.30.
Brann.no kommer med mer info i formiddag.


Nettopp lagt ut på Facebook.
Rød makt på Hansa

Nixon

Det blir gratis inngang på kampen. Men så er det vel heller ikke noen tribuner der ute, og alle må stå på bakkenivå.
Rød makt på Hansa

Yngve

Kva skjedde med Vestlandshallen?

Nixon

Brann skriver på Facebook at Vestlandshallen er opptatt. Og de anbefaler faktisk folk om å se kampen på Sumo siden det er så dårlige publikumsfasiliteter. Det er vel første og eneste gang at klubben vil vi skal se kampen på TV!:)
Rød makt på Hansa

Spelaren

Synd for kamparrangør, som hadde håpet på minst 50 000 i inntekter. Men igjen, det er januar det her.
Gå av.

Nixon

Rød makt på Hansa

Spelaren

Tipper det er dette de frykter!!

Gå av.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yngve


Nixon

He he, bra jeg sjekket før jeg satte meg i bilen!:)
Rød makt på Hansa

Spelaren

January 30, 2015, 16:02:04 PM #68 Last Edit: January 30, 2015, 16:03:37 PM by Spelaren
"Se" kampen på bt.no skriver de. Hvor? Sumo koster jo penger.
Gå av.

dudo

BT skulle vel også ta 79 eller 99 pr kamp?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Spelaren

Takker, kom lovlig seint den artikkelen.
Gå av.

Spelaren

Stemningen er til å ta og føle på. Tipper FKF-spillerne skjelver i de fancy buksene sine, selveste SK Brann har beæret dem med årets første treningskamp! Tidenes opplevelse...
Gå av.

Hatleking

Quote from: Spelaren on January 30, 2015, 16:16:23 PM
Stemningen er til å ta og føle på. Tipper FKF-spillerne skjelver i de fancy buksene sine, selveste SK Brann har beæret dem med årets første treningskamp! Tidenes opplevelse...


Tippar på at det blir ein teitt og jamn kamp og at det ikkje er lett å sjå kva lag som spelar i Tipp.... Gløym det.

Hatleking

Eit par gode sjansar så langt!

Spelaren

Frisk åpning ihvertfall. To store sjanser, hvorav én smalt i aluminiumen.
Gå av.

Spelaren

Andre som sliter med BT sin stream? Legendarisk hakkete her.
Gå av.

TCAC

Det gikk fint i starten, nå har den stoppet helt opp.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Det er ambisiøst, med mye klikk-klakk som krever litt mer presisjon og fart enn det det ser ut til at vi makter fullt ut no. Men så er det bare januar, fortsatt...
Gå av.

Spelaren

Gå av.

Klaus_Brann

Synes det funka bra i starten. Falt av litt nå og FKF scorer...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

pidre

Skal huske på at vi spiller mot et meget godt 2 div lag, og at vi dessuten er stinne av trening!
Saludar a los monos!

dudo

Faen, fremskyndet start! Det hadde jeg glemt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Det er altfor tidlig å felle noen dom over Brann anno 2015, men vi ligner oss selv på det verste i haust. Alle trekk er lette å lese, vi blir stresset, og våre framstøt ser mer tilfeldige enn kalkulerte ut.
Gå av.

Falkman

Quote from: Spelaren on January 30, 2015, 16:44:51 PM
Det er altfor tidlig å felle noen dom over Brann anno 2015, men vi ligner oss selv på det verste i haust. Alle trekk er lette å lese, vi blir stresset, og våre framstøt ser mer tilfeldige enn kalkulerte ut.


Husk nå på at vi at vi har lagt bak oss en god treningsuke. kanskje til og med to!!

Superjack

Brannsupporter.

Spelaren

January 30, 2015, 16:51:18 PM #88 Last Edit: January 30, 2015, 16:53:35 PM by Spelaren
Pedersen løp nettopp av banen og la seg i et mål og holdt seg til hodet. Skadet, eller sein kveld i går?  ;)
Gå av.

pidre

Skaper veldig lite, har ballen mye.
Saludar a los monos!

Superjack

Driter i fyllesyke, stinne bein, manglende linser eller troll i trompeten... Om ikke Brann kjører over motstanden i treningskampene mot ANTATT dårligere motstand bør ikke Norling lede laget i første seriekamp.
Brannsupporter.

Hatleking

Orkar ikkje sjå meir. Hadde nesten gløymd kor gale det var i fjor.

Spelaren

Orlov (hvorfor har vi ham fortsatt?) brenner en gigantsjanse.
Gå av.

Gulløl

Quote from: pidre on January 30, 2015, 16:39:01 PM
Skal huske på at vi spiller mot et meget godt 2 div lag, og at vi dessuten er stinne av trening!


FKF er like stinn i trening.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Pause.

Vel, dette var svakt. Skikkelig svakt.
Gå av.

TCAC

2 gode minutter i starten. Bortsett fra det er denne kampen bare egnet til å vekke minner fra i fjor.

krakra

Quote from: Spelaren on January 30, 2015, 17:03:25 PM
Orlov (hvorfor har vi ham fortsatt?) brenner en gigantsjanse.
Vi har han fortsatt fordi han kostet mye

Spelaren

January 30, 2015, 17:14:03 PM #97 Last Edit: January 30, 2015, 17:20:53 PM by Spelaren
Vent vent vent, eg har knapt rukket å spise en blings - pausen over og stillingen 0-2??
Gå av.

Xminator

Så mange spillere med Branndrakt og vi er ikke bedre? Hvordan er det mulig?

Xminator

Vi får håpe det er en vekker laget trenger og ikke bedre spillere. Jeg har en magefølelse på det siste så tabelltipset mitt står seg...

Go Up