• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FKH - Brann, søndag 09.11.2014, kl.18 (runde 30)

Started by Gulløl, October 22, 2014, 12:13:01 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Det er bare å gjøre alt for å innbille Sogndal-spillerne at de er gigafavoritter.
Legg ned hele klubben!

YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

lewis

Quote from: Gulløl on November 04, 2014, 12:30:11 PM
Quote from: Felt R on November 04, 2014, 12:02:00 PM
Tviller på at billettene man har fått ekstra er rett ved siden av Måkeberget..Synes det stod en plass at de hadde gjort hele tribunen bak andre målet om til bortefelt...


http://billett.fkh.no/nb-NO/events/fk%20haugesund%20-%20brann/2014-11-9_18.00/haugesund%20stadion?hallmap

Ser du på billettkartet under linken over ser du at bortefeltet er felt G og H. Der Brann har fått ekstra billetter er på felt I. Så bortefeltene blir da felt G-H-I. Resten av tribunen bak det målet er familiefelt for FKH. Dette har jeg fått bekreftet etter å ha spurt FKH direkte. Så det er feilinformasjon det som kom frem i innslaget på NRK om at hele søndre tribune er bortetribune.


Kjøpte billett i Brannbutikken på tirsdag (en av de 200 siste) og fikk billett på felt J, så regner med at i hvert fall hele felt J også er bortetribune

ostraume

Quote from: YadaYada on November 05, 2014, 12:39:12 PM

Safer meg inn noe med en gigasatsing på HU til småpene 1.70 i odds.


Sjekket snittoddsen på betbrain.

I følge bookmakerne er det 40% sjanse for at Haugesund vinner. Og 54% sjanse for at Sogndal vinner. Hvis vi glemmer dette med målforskjell et øyeblikk og antar at vi klarer oss med U er det altså "kun"21.6% sjanse for direkte nedrykk.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

YadaYada

Quote from: ostraume on November 05, 2014, 13:06:47 PM
Quote from: YadaYada on November 05, 2014, 12:39:12 PM

Safer meg inn noe med en gigasatsing på HU til småpene 1.70 i odds.


Sjekket snittoddsen på betbrain.

I følge bookmakerne er det 40% sjanse for at Haugesund vinner. Og 54% sjanse for at Sogndal vinner. Hvis vi glemmer dette med målforskjell et øyeblikk og antar at vi klarer oss med U er det altså "kun"21.6% sjanse for direkte nedrykk.


Ja, bookmakerne betaler tydeligvis godt for Brann-nedrykk. Ser nå at Unibet f.eks gir 3.80 for direkte nedrykk og 1.22 for kvalikplass til Brann.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Gulløl

November 05, 2014, 14:39:10 PM #105 Last Edit: November 05, 2014, 14:50:28 PM by Gulløl
Quote from: lewis on November 05, 2014, 13:00:12 PM
Quote from: Gulløl on November 04, 2014, 12:30:11 PM
Quote from: Felt R on November 04, 2014, 12:02:00 PM
Tviller på at billettene man har fått ekstra er rett ved siden av Måkeberget..Synes det stod en plass at de hadde gjort hele tribunen bak andre målet om til bortefelt...


http://billett.fkh.no/nb-NO/events/fk%20haugesund%20-%20brann/2014-11-9_18.00/haugesund%20stadion?hallmap

Ser du på billettkartet under linken over ser du at bortefeltet er felt G og H. Der Brann har fått ekstra billetter er på felt I. Så bortefeltene blir da felt G-H-I. Resten av tribunen bak det målet er familiefelt for FKH. Dette har jeg fått bekreftet etter å ha spurt FKH direkte. Så det er feilinformasjon det som kom frem i innslaget på NRK om at hele søndre tribune er bortetribune.


Kjøpte billett i Brannbutikken på tirsdag (en av de 200 siste) og fikk billett på felt J, så regner med at i hvert fall hele felt J også er bortetribune


Jeg har også kjøpt på felt J, men gjennom FKH sitt billettsystem. Etter at jeg kontaktet FKH fra har de oppgitt at de som har sesongkort på I-feltet er flyttet til J-feltet. Dette i forbindelse med at Brann har fått ekstra billetter på I feltet. Er du sikker på at det er på J feltet du har kjøpt og ikke på I feltet ??

Er det også andre som kan bekrefte at de har fått kjøpt på J feltet gjennom Brann butikken ? Om dette også har blitt et Brann felt hadde det vært greit å få bekreftet for oss alle andre som har kjøpt gjennom  FKH sitt system, slik at vi trygt kan stille i supporter utstyr ved inngangen til J tribunen.

FKH har en sperrenetting som de nå har flyttet på ble fortalt på en video linket lenger oppe. Det store spørsmålet er hvor denne sperren nøyaktig går ??
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

kvitogblå

Quote from: Gulløl on November 05, 2014, 14:39:10 PM
Quote from: lewis on November 05, 2014, 13:00:12 PM
Quote from: Gulløl on November 04, 2014, 12:30:11 PM
Quote from: Felt R on November 04, 2014, 12:02:00 PM
Tviller på at billettene man har fått ekstra er rett ved siden av Måkeberget..Synes det stod en plass at de hadde gjort hele tribunen bak andre målet om til bortefelt...


http://billett.fkh.no/nb-NO/events/fk%20haugesund%20-%20brann/2014-11-9_18.00/haugesund%20stadion?hallmap

Ser du på billettkartet under linken over ser du at bortefeltet er felt G og H. Der Brann har fått ekstra billetter er på felt I. Så bortefeltene blir da felt G-H-I. Resten av tribunen bak det målet er familiefelt for FKH. Dette har jeg fått bekreftet etter å ha spurt FKH direkte. Så det er feilinformasjon det som kom frem i innslaget på NRK om at hele søndre tribune er bortetribune.


Kjøpte billett i Brannbutikken på tirsdag (en av de 200 siste) og fikk billett på felt J, så regner med at i hvert fall hele felt J også er bortetribune


Jeg har også kjøpt på felt J, men gjennom FKH sitt billettsystem. Etter kontakt med FKH har de oppgitt at de som har sesongkort på I-feltet er flyttet til J-feltet. Dette i forbindelse med at Brann har fått ekstra billetter på I feltet. Er du sikker på at det er på J feltet du har kjøpt og ikke på I feltet ??

Er det også andre som kan bekrefte at de har fått kjøpt på J feltet gjennom Brann butikken ? Om dette også har blitt et Brann felt hadde det vært greit å få bekrefte for oss alle andre som har kjøpt hos FKH, slik at vi trygt kan stille i supporter utstyr ved inngangen til J tribunen.

FKH har en sperrenetting som de nå har flyttet på såg jeg på en video. Det store spørsmålet er hvor denne sperren nøyaktig går.


Brannfansen har fått HELE søre tribunen.. altså 740 billetter.  Felt G-H-I-J-K  (L-feltet existerer ikke)

Hjemmesupporterne som hadde billetter her er blitt flyttet andre steder  :)

Snart utsolgt forøvrig.. ca 100 billetter igjen.  Håper på en god avslutning for begge lag  :)

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

November 05, 2014, 14:59:24 PM #108 Last Edit: November 05, 2014, 15:04:07 PM by Gulløl
Quote from: kvitogblå on November 05, 2014, 14:49:38 PM
Quote from: Gulløl on November 05, 2014, 14:39:10 PM
Quote from: lewis on November 05, 2014, 13:00:12 PM
Quote from: Gulløl on November 04, 2014, 12:30:11 PM
Quote from: Felt R on November 04, 2014, 12:02:00 PM
Tviller på at billettene man har fått ekstra er rett ved siden av Måkeberget..Synes det stod en plass at de hadde gjort hele tribunen bak andre målet om til bortefelt...


http://billett.fkh.no/nb-NO/events/fk%20haugesund%20-%20brann/2014-11-9_18.00/haugesund%20stadion?hallmap

Ser du på billettkartet under linken over ser du at bortefeltet er felt G og H. Der Brann har fått ekstra billetter er på felt I. Så bortefeltene blir da felt G-H-I. Resten av tribunen bak det målet er familiefelt for FKH. Dette har jeg fått bekreftet etter å ha spurt FKH direkte. Så det er feilinformasjon det som kom frem i innslaget på NRK om at hele søndre tribune er bortetribune.


Kjøpte billett i Brannbutikken på tirsdag (en av de 200 siste) og fikk billett på felt J, så regner med at i hvert fall hele felt J også er bortetribune


Jeg har også kjøpt på felt J, men gjennom FKH sitt billettsystem. Etter kontakt med FKH har de oppgitt at de som har sesongkort på I-feltet er flyttet til J-feltet. Dette i forbindelse med at Brann har fått ekstra billetter på I feltet. Er du sikker på at det er på J feltet du har kjøpt og ikke på I feltet ??

Er det også andre som kan bekrefte at de har fått kjøpt på J feltet gjennom Brann butikken ? Om dette også har blitt et Brann felt hadde det vært greit å få bekrefte for oss alle andre som har kjøpt hos FKH, slik at vi trygt kan stille i supporter utstyr ved inngangen til J tribunen.

FKH har en sperrenetting som de nå har flyttet på såg jeg på en video. Det store spørsmålet er hvor denne sperren nøyaktig går.


Brannfansen har fått HELE søre tribunen.. altså 740 billetter.  Felt G-H-I-J-K  (L-feltet existerer ikke)

Hjemmesupporterne som hadde billetter her er blitt flyttet andre steder  :)

Snart utsolgt forøvrig.. ca 100 billetter igjen.  Håper på en god avslutning for begge lag  :)


Kvitogblå: Infoen i den NRK saken om at hele søndre har blitt Brann tribune var feil har jeg fått oppgitt fra FKH. Det er bare I feltet det er flyttet folk fra stod det i svarmailen jeg fikk. Så jeg oppfattet det slik at G-H-I er  bortefeltene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

kvitogblå

Quote from: Gulløl on November 05, 2014, 14:59:24 PM
Quote from: kvitogblå on November 05, 2014, 14:49:38 PM
Quote from: Gulløl on November 05, 2014, 14:39:10 PM
Quote from: lewis on November 05, 2014, 13:00:12 PM
Quote from: Gulløl on November 04, 2014, 12:30:11 PM
Quote from: Felt R on November 04, 2014, 12:02:00 PM
Tviller på at billettene man har fått ekstra er rett ved siden av Måkeberget..Synes det stod en plass at de hadde gjort hele tribunen bak andre målet om til bortefelt...


http://billett.fkh.no/nb-NO/events/fk%20haugesund%20-%20brann/2014-11-9_18.00/haugesund%20stadion?hallmap

Ser du på billettkartet under linken over ser du at bortefeltet er felt G og H. Der Brann har fått ekstra billetter er på felt I. Så bortefeltene blir da felt G-H-I. Resten av tribunen bak det målet er familiefelt for FKH. Dette har jeg fått bekreftet etter å ha spurt FKH direkte. Så det er feilinformasjon det som kom frem i innslaget på NRK om at hele søndre tribune er bortetribune.


Kjøpte billett i Brannbutikken på tirsdag (en av de 200 siste) og fikk billett på felt J, så regner med at i hvert fall hele felt J også er bortetribune


Jeg har også kjøpt på felt J, men gjennom FKH sitt billettsystem. Etter kontakt med FKH har de oppgitt at de som har sesongkort på I-feltet er flyttet til J-feltet. Dette i forbindelse med at Brann har fått ekstra billetter på I feltet. Er du sikker på at det er på J feltet du har kjøpt og ikke på I feltet ??

Er det også andre som kan bekrefte at de har fått kjøpt på J feltet gjennom Brann butikken ? Om dette også har blitt et Brann felt hadde det vært greit å få bekrefte for oss alle andre som har kjøpt hos FKH, slik at vi trygt kan stille i supporter utstyr ved inngangen til J tribunen.

FKH har en sperrenetting som de nå har flyttet på såg jeg på en video. Det store spørsmålet er hvor denne sperren nøyaktig går.


Brannfansen har fått HELE søre tribunen.. altså 740 billetter.  Felt G-H-I-J-K  (L-feltet existerer ikke)

Hjemmesupporterne som hadde billetter her er blitt flyttet andre steder  :)

Snart utsolgt forøvrig.. ca 100 billetter igjen.  Håper på en god avslutning for begge lag  :)


Kvitogblå: Infoen i den videoen var feil har jeg fått oppgitt fra FKH. Det er bare I feltet det er flyttet folk fra stod det i svarmailen jeg fikk.


Godt mulig.. de gikk først opp til 540 billetter. Så til slutt bestemte de seg for å gi hele tribunen vekk.  Sikkert fornuftig :)

osoerli

Syns ikkje Askar har vært veldig god siste kampane.  Eg ville satsa på Demir, som kan hamra innlegg i boksen til skallen til orlov eller i bakrom til Huse.  Hvis Norling framleis satsar på 352 nmå det bli slik:

                          Piotr
        Grønner    Jonsson   Moisov
Vindheim            Badji           Demir
              Haugen        Skaanes
             Huseklepp     Orlov
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

lewis

Quote from: Gulløl on November 05, 2014, 14:39:10 PM
Quote from: lewis on November 05, 2014, 13:00:12 PM
Quote from: Gulløl on November 04, 2014, 12:30:11 PM
Quote from: Felt R on November 04, 2014, 12:02:00 PM
Tviller på at billettene man har fått ekstra er rett ved siden av Måkeberget..Synes det stod en plass at de hadde gjort hele tribunen bak andre målet om til bortefelt...


http://billett.fkh.no/nb-NO/events/fk%20haugesund%20-%20brann/2014-11-9_18.00/haugesund%20stadion?hallmap

Ser du på billettkartet under linken over ser du at bortefeltet er felt G og H. Der Brann har fått ekstra billetter er på felt I. Så bortefeltene blir da felt G-H-I. Resten av tribunen bak det målet er familiefelt for FKH. Dette har jeg fått bekreftet etter å ha spurt FKH direkte. Så det er feilinformasjon det som kom frem i innslaget på NRK om at hele søndre tribune er bortetribune.


Kjøpte billett i Brannbutikken på tirsdag (en av de 200 siste) og fikk billett på felt J, så regner med at i hvert fall hele felt J også er bortetribune


Jeg har også kjøpt på felt J, men gjennom FKH sitt billettsystem. Etter at jeg kontaktet FKH fra har de oppgitt at de som har sesongkort på I-feltet er flyttet til J-feltet. Dette i forbindelse med at Brann har fått ekstra billetter på I feltet. Er du sikker på at det er på J feltet du har kjøpt og ikke på I feltet ??

Er det også andre som kan bekrefte at de har fått kjøpt på J feltet gjennom Brann butikken ? Om dette også har blitt et Brann felt hadde det vært greit å få bekreftet for oss alle andre som har kjøpt gjennom  FKH sitt system, slik at vi trygt kan stille i supporter utstyr ved inngangen til J tribunen.

FKH har en sperrenetting som de nå har flyttet på ble fortalt på en video linket lenger oppe. Det store spørsmålet er hvor denne sperren nøyaktig går ??


Helt sikker på at det er felt J. På billetten er det trykt inngang JKL og felt L. Så er det strøket over felt L og skrevet J med kulepenn

aleksanderhjelleseth

Quote from: osoerli on November 05, 2014, 15:51:34 PM
Syns ikkje Askar har vært veldig god siste kampane.  Eg ville satsa på Demir, som kan hamra innlegg i boksen til skallen til orlov eller i bakrom til Huse.  Hvis Norling framleis satsar på 352 nmå det bli slik:

                          Piotr
        Grønner    Jonsson   Moisov
Vindheim            Badji           Demir
              Haugen        Skaanes
             Huseklepp     Orlov

Eg er i utgangspunktet enig at det hadde vært bedre med demir, MEN han har vell ikke spillt kamp siden tidenes morgen. Tror han ville vært meget rusten...

Joggi Bogga

Jeg tviler på at vi fortsetter i 3-5-2.

Om det er slik at Haugesund stiller i noe som minner mest om :

---------------------X---------------------
---------------------X---------------------
X-------------X------------X-------------X
X-------------X------------X-------------X

Vil vi i en 3-5-2 slite heftig med Feks Vindheim og Demir mot to kantspillere. Vi har ikke i nærheten av gode nok ballspillere til å dominere kampen mot et aggressivt pressende Haugesund. Det er selvsagt greit med to på topp, men det spørs hvor mye vi får brukt dem når kantene våre trolig har mer enn nok å gjøre på egen halvdel. Og hvem skal spille på topp? Helst ingen, slik jeg ser det. Vi har for tiden ikke en eneste spiss som holder et godt tippeliganivå.


Skifter vi derimot til 4-2-3-1 vil vi kunne utnytte store rom fremover på banen. Vi har en rekke spillere som er beste i rollen som en av de -3- (Askar, Huse, Skaanes, Haugen) og vi har en spiller som knapt holder adecconivå fremover, men funker til å ødelegge motstanders spill (Badji). Perfekt som en av de -2-. Samtidig vil vi blir langt mindre utsatt på kantene og likevel kunne dominere sentralt.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krakra

Jeg syns Badji fortjener å slippe dette stemplet om at han er så forferdelig fremover. Det varierer, men tidvis er pasningsspillet hans strålende. Han var god, også fremover, mot Sogndal

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hatleking

Badji har jamnt over vore vår beste spelar sidan sommarferien. Han skal absolutt ha for det, og namnet hans er av dei første på papiret.

Joggi Bogga

Quote from: krakra on November 05, 2014, 17:02:47 PM
Jeg syns Badji fortjener å slippe dette stemplet om at han er så forferdelig fremover. Det varierer, men tidvis er pasningsspillet hans strålende. Han var god, også fremover, mot Sogndal


Vi er helt uenig her. Har tilgode å oppleve "tidvis strålende" pasningsspill fra Badji. Har derimot sett ham sentre ballen vekk eller misten den pga dårlig mottak en rekke ganger. Ikke sjelden ødelegger dette vår overgang før det bidrar til kjempesjanse imot. Hans begrensninger fremover er faktisk til mer ulempe enn hans bidrag bakover er til vår fordel, slik vi har spilt store deler av sesongen.

Tross dette har jeg ham likevel med i en 4-2-3-1, da kun som en defensiv ryddegutt.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

fineste drakten er 1995

Hei, alle sammen!

Jeg har 1 BILLETT TIL OVERS på bortefeltet. Den som melder seg kan få denne til for en 200-lapp. (Det samme som jeg ga for billetten)

Har noen en ekstra plass i bilen hjem?

Vær grei og ta kontakt!


Irene

November 05, 2014, 22:45:13 PM #119 Last Edit: November 05, 2014, 22:48:58 PM by Irene
.

Nixon

Quote from: Irene on November 05, 2014, 22:45:13 PM
.



Ikke dårlig! Irene ble medlem av forumet i 2003 og debuterer som skribent med en prikk i 2014!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

aleksanderhjelleseth



lewis

Quote from: lewis on November 05, 2014, 16:06:01 PM
Quote from: Gulløl on November 05, 2014, 14:39:10 PM
Quote from: lewis on November 05, 2014, 13:00:12 PM
Quote from: Gulløl on November 04, 2014, 12:30:11 PM
Quote from: Felt R on November 04, 2014, 12:02:00 PM
Tviller på at billettene man har fått ekstra er rett ved siden av Måkeberget..Synes det stod en plass at de hadde gjort hele tribunen bak andre målet om til bortefelt...


http://billett.fkh.no/nb-NO/events/fk%20haugesund%20-%20brann/2014-11-9_18.00/haugesund%20stadion?hallmap

Ser du på billettkartet under linken over ser du at bortefeltet er felt G og H. Der Brann har fått ekstra billetter er på felt I. Så bortefeltene blir da felt G-H-I. Resten av tribunen bak det målet er familiefelt for FKH. Dette har jeg fått bekreftet etter å ha spurt FKH direkte. Så det er feilinformasjon det som kom frem i innslaget på NRK om at hele søndre tribune er bortetribune.


Kjøpte billett i Brannbutikken på tirsdag (en av de 200 siste) og fikk billett på felt J, så regner med at i hvert fall hele felt J også er bortetribune


Jeg har også kjøpt på felt J, men gjennom FKH sitt billettsystem. Etter at jeg kontaktet FKH fra har de oppgitt at de som har sesongkort på I-feltet er flyttet til J-feltet. Dette i forbindelse med at Brann har fått ekstra billetter på I feltet. Er du sikker på at det er på J feltet du har kjøpt og ikke på I feltet ??

Er det også andre som kan bekrefte at de har fått kjøpt på J feltet gjennom Brann butikken ? Om dette også har blitt et Brann felt hadde det vært greit å få bekreftet for oss alle andre som har kjøpt gjennom  FKH sitt system, slik at vi trygt kan stille i supporter utstyr ved inngangen til J tribunen.

FKH har en sperrenetting som de nå har flyttet på ble fortalt på en video linket lenger oppe. Det store spørsmålet er hvor denne sperren nøyaktig går ??


Helt sikker på at det er felt J. På billetten er det trykt inngang JKL og felt L. Så er det strøket over felt L og skrevet J med kulepenn


Sendte mail til FKH og fikk bekreftet at bortesupporterne har feltene GHIJ

Gulløl

Jeg har også sendt mail til FKH og har også fått bekreftet at G-H-I-J er Brann-felt.

Skillenettet går mellom J/K.

K er hjemmefelt/ familietribune.

Felt L finnes ikke, det er ikke satt opp.

FKH kommer til å kontakte Brann slik at dette også blir formidlet på brann.no.

Billettkart:
http://billett.fkh.no/nb-NO/events/fk%20haugesund%20-%20brann/2014-11-9_18.00/haugesund%20stadion?hallmap
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

YadaYada

30 stk billetter til bortefeltet er lagt ut for salg i Brann-butikken. Førstemann til mølla prinsippet.

Epost fra Brann:

"Noen få billetter igjen!
Vi har 30 billetter på bortetribunen til kampen FK Haugesund vs Brann tilgjengelig i Brannbutikken på Stadion. Dette er billetter som ikke er hentet fra tidligere bestillinger og reservasjoner. Selges i Brannbutikken etter prinsippet "først til møllen". Vi holder åpent til kl 16 i dag, og åpner igjen i morgen kl 9.
Max 2 billetter til hver!"
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 06, 2014, 08:51:26 AM
Quote from: Irene on November 05, 2014, 22:45:13 PM
.



Ikke dårlig! Irene ble medlem av forumet i 2003 og debuterer som skribent med en prikk i 2014!:)


Hehe, det er sånne ting jeg lever for.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Gjør regning med at vi enten blir griserundspilt og taper 0-7, mens Sogndal vinner 3-0. Eller så rykker vi ned etter et eller annet dramatisk på overtid i en av kampene.
Legg ned hele klubben!


YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Gulløl

Det er ikke akkurat en kongetribune denne bortetribunen. Ynkelige 9 rader og ikke tak.
Det er meldt øs pøs regn under kampen. Nedrykket skal fordøyes våt til skinnet, hakkende tenner, med en irriterende speaker som skal gryle og gni det inn og med et hoverende hjemmepublikum. Og det som han der Osdal frykter aller mest, at de skal klaske seg på lårene.

Neida bare tuller, det blir nok helt sikkert seier. Nå får Norling en skikkelig våt bane som han aller helst vil ha for å spille sin drømmefotball så da går det nok veien  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

November 07, 2014, 12:51:53 PM #135 Last Edit: November 07, 2014, 12:59:26 PM by Gulløl
Jeg liker at et par dager før kampen er fokus til FKH på neste sesong. Ser ut som de mister en av sine beste spillerne i Maic Sema. De melder også i dag om tre andre spillere som er ferdig i klubben. På en pressekonferanse i dag melder de at de har en storsignering på trenersiden i Mark Dempsey. Flott at søndagens kamp kommer i bakgrunnen for de.

http://www.h-avis.no/sport/sema-pa-vei-bort-1.8645910
http://www.h-avis.no/sport/dempsey-ny-assistenttrener-1.8645872
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Kamptråden til Maakeberget har fokus på:

1.   At Brann skal rykke ned. Selvfølgelig.
2.   Skrive på dialekt. Grådig tøft.
3.   Redselen for å få en bergenser i nærheten av seg. Stor angst.

http://maakeberget.no/forum/viewtopic.php?f=2&t=4403
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

YadaYada

Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 11:25:34 AM
Det blir tidenes verste Brann-opplevelse.


Jeg er helt enig. Det er så gale at jeg har flere ganger vurdert å ikke reise ned.
Det som topper nedrykket for min del er at det skjer i Haugesund. Jeg hadde taklet det bedre på Ullevål og Viking stadion. Det overrasker meg at folk er så positiv til denne kampen og ser på det som en folkefest av en bortetur. Personlig har jeg aldri vært mer sikker på et Brann-tap noensinne.

Kun et mirakel kan gi oss poeng og da kommer jeg til å juble høyere enn jeg gjorde hjemme mot Lyn i 2007.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Tom C

Tidenes gavepakke fra Norsk Tipping. 2.25 på Haugesund seier. Spiller du en 500-lapp på Haugesund og Sogndal, så innkasserer du ihvertfall en pen trøstegevinst som du kan slukke sorgene med.
Aldri mer Obos....

Kruxleiven

Quote from: YadaYada on November 07, 2014, 15:20:14 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 11:25:34 AM
Det blir tidenes verste Brann-opplevelse.


Jeg er helt enig. Det er så gale at jeg har flere ganger vurdert å ikke reise ned.
Det som topper nedrykket for min del er at det skjer i Haugesund. Jeg hadde taklet det bedre på Ullevål og Viking stadion.


Ullevål ja. De blå og røde fra Jordal hadde nok trøstet oss og syntes det ville vært leit om vi gikk ned ja. FKH og maakene er noen paranteser og ubetydelige i fotball-Norge. Må være bedre å rykke ned der enn foran erkerivalen

YadaYada

Quote from: Tom C on November 07, 2014, 15:47:52 PM
Tidenes gavepakke fra Norsk Tipping. 2.25 på Haugesund seier. Spiller du en 500-lapp på Haugesund og Sogndal, så innkasserer du ihvertfall en pen trøstegevinst som du kan slukke sorgene med.

Ja, bookmakerne skal få betale turen min til Haugesund også om vi rykker ned på søndag.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Klaus_Brann

Quote from: Tom C on November 07, 2014, 15:47:52 PM
Tidenes gavepakke fra Norsk Tipping. 2.25 på Haugesund seier. Spiller du en 500-lapp på Haugesund og Sogndal, så innkasserer du ihvertfall en pen trøstegevinst som du kan slukke sorgene med.


Så ender det med U i Haugesund og H med 4-0 til Sogndal og det blir dobbel nedtur.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Var det ikke noen som sa noe om 3,75 på direkte nedrykk for Brann? Så slipper man alle forbehold.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2014, 16:20:35 PM
Quote from: Tom C on November 07, 2014, 15:47:52 PM
Tidenes gavepakke fra Norsk Tipping. 2.25 på Haugesund seier. Spiller du en 500-lapp på Haugesund og Sogndal, så innkasserer du ihvertfall en pen trøstegevinst som du kan slukke sorgene med.


Så ender det med U i Haugesund og H med 4-0 til Sogndal og det blir dobbel nedtur.
Uavgjort i Haugesund og Sogndal-seier med 0-2 i handikap gir 17,5 i odds hos betsafe.

YadaYada

Quote from: Kruxleiven on November 07, 2014, 16:03:10 PM
FKH og maakene er noen paranteser og ubetydelige i fotball-Norge. Må være bedre å rykke ned der enn foran erkerivalen


Et ubetydelig lag historisk sett kanskje. Men FKH har per idag et bedre lag, bedre økonomi, bedre resultater de siste årene og har i tillegg fullstendig kontroll på oss på hjemmebane. At de sender oss ned i siste runde vil kanskje være den største fotball-opplevelsen araberene noen sinne har opplevd. De sender ned sin erkerival, og det kommer til å bli husket og harselert med lenge.

For meg er det verre at et lite fiskevær med en befolkning på størrelse med Fyllingsdalen sender oss ned, enn at vi hadde gått ned på Ullevål.


Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

YadaYada

Quote from: Klaus_Brann on November 07, 2014, 16:20:35 PM

Så ender det med U i Haugesund og H med 4-0 til Sogndal og det blir dobbel nedtur.


Unibet gir 3.80 på at Brann rykker direkte ned på søndag.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

krøvel vellevold

Quote from: YadaYada on November 07, 2014, 16:35:47 PM
Quote from: Kruxleiven on November 07, 2014, 16:03:10 PM
FKH og maakene er noen paranteser og ubetydelige i fotball-Norge. Må være bedre å rykke ned der enn foran erkerivalen


Et ubetydelig lag historisk sett kanskje. Men FKH har per idag et bedre lag, bedre økonomi, bedre resultater de siste årene og har i tillegg fullstendig kontroll på oss på hjemmebane. At de sender oss ned i siste runde vil kanskje være den største fotball-opplevelsen araberene noen sinne har opplevd. De sender ned sin erkerival, og det kommer til å bli husket og harselert med lenge.

For meg er det verre at et lite fiskevær med en befolkning på størrelse med Fyllingsdalen sender oss ned, enn at vi hadde gått ned på Ullevål.



Legg ned hele klubben!

1908


krøvel vellevold

Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund. Men tre ganger har vi rotet vekk muligheten til å gjøre noe tilsvarende de siste 8 årene: I 2006 spilte vi siste runde i Stavanger, i 2008 på Ullevål og i 2012 på Fosshaugadn. Alle disse kunne blitt tilsvarende ille opplevelser, men vi rotet vekk sjansen med plasseringer langt høyere på tabellen. Men vi tok det fint inn igjen i 2011 da det for en gangs skyld ble spilt serierunder etter cupfinalen. Og selvsagt skulle vi etter cupfinalen ha bortekamp mot laget vi tapte for i cupfinalen.
Legg ned hele klubben!

Henki

Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 17:28:00 PM
Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund.
Ballen skal fremover!

Go Up