• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Glimt-Brann, søndag 26.okt 20:00

Started by osoerli, October 18, 2014, 01:01:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

OmOssSjølOgHansaøl

... og det var virkelig ikke Mojsovs skyld. Han kastet seg inn for å blokkere, og det er pokkers utur at ballen fikk den banen den fikk.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Spelaren on October 26, 2014, 20:21:36 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 26, 2014, 20:20:43 PM
Flaksemål til Glimt fullstendig mot spillets gang. Det er pokker meg ikke til å tro!


Det er vel akkurat det som er til å tro.


Sant nok. Dessverre.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

To milllioner betalte vi for Karadas, men teknikken til en elefant.

Henki

Quote from: Serez on October 26, 2014, 20:19:58 PM
Karma for at Edvartsen ikke dømte straffe

Og kan ikke klandre mojsov for det der..litt håpløst å kommentere det. Mojsov skal heller ha kudos for å faktisk være den brann spilleren som er der for å blokkere..ikke at det burde være noe annet enn en selvfølge..


Selvfølgelig er ikke scoringen Mojsov sin feil. Bare litt utgjort at det var han som var på ballen.
Ballen skal fremover!

Spelaren

Quote from: krakra on October 26, 2014, 20:22:24 PM
To milllioner betalte vi for Karadas, men teknikken til en elefant.


No er du altfor snill.
Gå av.

pidre

Klokkeklar straffe, så vi kan ikkje klage på Edevartsen.
Saludar a los monos!

Limstift

Ka e det som skjer?


Synes Edvartsen dømmer veldig mye med oss?

Alle må gå!

Serez

Sa ikke kommentatoren at at Norling hadde brukt veldig mye på Bodø Glimt? *wink wink*

dragn


pidre

Quote from: Limstift on October 26, 2014, 20:24:12 PM
Ka e det som skjer?
Synes Edvartsen dømmer veldig mye med oss?


Det gjer meg kvalm, skal fanta meg ikkje ha nåke nff-hjelp.
Saludar a los monos!

Belfort

Hvorfor har ikke Badji fått streng beskjed om å la være å skyte! Det er å gi bort ballen når han skyter. Den mannen har enda ikke scoret et spillemål når han runder 34 år


Belfort


Spelaren

Askar tar på seg rollen som komplett idiot.
Gå av.

dudo

Totalt skandale å stå og vifte sånn med armene i 16-meteren, ja.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Henki

Og der har vi dårligere målforskjell enn Sogndal.
Ballen skal fremover!

Serez


Spelaren

Og naturligvis blir det mål imot på straffe. Kan jo pokker meg aldri slumpe til med redning.
Gå av.

pidre

Askar kan ikkje stå med armane rett ut i boksen. Klar straffe.
Saludar a los monos!

bernu

Quote from: bernu on October 26, 2014, 18:53:21 PM
Steike, nå er det mange desperate bytter formasjonstester her....
Skremmende at Mojsov fremdeles får spille.... Snakk om å legge opp til 1 poeng.
Mitt tips for kvelden: selvmål av Mojsov og nok et tap....


Du måtte jinxe det din idiot.....
HANSA - Z

Limstift

Har samene et jævla trommesett på stadion eller?!


Alle må gå!

Limstift

Alle må gå!

OmOssSjølOgHansaøl

Enig med Drillo. Denslags skal ikke være straffe. Det er milevis unna viljehands.

Men kampen er herved tapt og Glimt havner på sikker plass. Takk og lov for at Sogndal tapte. Vi har fremdeles mulighet til å ta kvalikplassen fra sogningene.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Gå av.

Serez

Skoene til karadas må være firkantet og laget av sement. Ballen spretter jo vekk fra han.

pidre

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 26, 2014, 20:31:37 PM
Enig med Drillo. Denslags skal ikke være straffe. Det er milevis unna viljehands.

Men kampen er herved tapt og Glimt havner på sikker plass. Takk og lov for at Sogndal tapte. Vi har fremdeles mulighet til å ta kvalikplassen fra sogningene.

Hands er hands.
Saludar a los monos!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

pidre

Saludar a los monos!

dragn

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 26, 2014, 20:31:37 PM
Enig med Drillo. Denslags skal ikke være straffe. Det er milevis unna viljehands.

Men kampen er herved tapt og Glimt havner på sikker plass. Takk og lov for at Sogndal tapte. Vi har fremdeles mulighet til å ta kvalikplassen fra sogningene.


Hånd i unormal posisjon,  hindrer et innlegg, soleklart straffe.

Spelaren

Vel, det var en omgang med mye s&m. Hard straff for små forseelser. God åpning og så går det helt på ræv som vanlig. "Styrer kampen bla bla" - men avslutterne våre er vaksinert mot scoring og på topp er det overhodet ingen dialog. Drittomgang.
Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on October 26, 2014, 20:02:39 PM
Heh, måtte spole et minutt framover pga akkumulert tid etter all hakkingen.


Ingenting å spole etter, skjer lite vår vei.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Quote from: dudo on October 26, 2014, 20:32:59 PM
Men hvem skal hjelpe meg?


Ring psykoRoaldbestialt. Eller send en fax.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Jeg husker i starten, da vi også tapte hele tiden - da gikk folk på løp og det så ut som de hadde øvd på ting og at noe var på gang, og at det definitivt kom til å løsne. Nå ligner det på Skarsfjordsk fotball.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

Ekstremt lite vilje til hurtige angrep.  Hjelper lite å trille ball når halparten av pasningane sendes bakover.  Denne kampen tapes.  det gjer også dei 2 neste med dette spelet.  Kvifor faen kan ikkje Norling setta inn spelarar med fart på kantane?  Inn med Huseklepp og Demir NO!!!
Kor giftig er eigentleg Karadas der framme?  Me har norgeshistoriens minst giftige spisspar akkurat no.  Spelet er tragisk.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Tom C

Brann spiller diametralt motsatt av Sogndal. Ikke det at jeg ikke hater gampefotball av den sorten Sogndal holder på med, men jeg er overbevist om at det vil være plankekjøring for sogndal mot oss på stadion. Der vi benytter enhver anledning til å spille ballen hjemover eller i beste fall på tvers, der pumper sogndal ballen opp i feltet der de faktisk har minst 3-4 spillere som kan vinne duellen og folk i returrommet. Sogndal skaper jo på den måten en haug med sjanser, mens vi er jo knapt inne på motstanderens halvdel før vi finner det tryggest å spille tilbake til keeper. Og det verste av alt er at vi har jo ikke spillerne til å holde på med sånn småspill heller. Nei, at ikke Norling ser det umusikalske ved å prøve å spille fiolin med boksehansker, det synes jeg er besynderlig. Man må gjøre det beste ut av den troppen man har, og denne branntroppen er laaaangt unna å kunne leke Barcelona.
Aldri mer Obos....

Giles

Tåpelig lagoppstilling, tapt på forhånd.
Laget er uansett for dårlig og Sogndal får en festaften på Stadion.
De rævkjørte Molde og burde vunnet.
Her blir det innkassert solid negativ målforskjell.
1. divisjon er helt greit.

Hatleking

Fy, det er så typisk. Deflection-mål og straffe. Straffe på Piotr er rett og slett mål. Er jo ikkje vits å ta straffesparket eingong.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

pidre

Blir vanskelig nå. Må utfordre mer på kantene, og få ein ekstra mann inn i boksen. Over til 3 bak og inn med Orlov.
Saludar a los monos!

StuckedPaaOstlandet

Quote from: dudo on October 26, 2014, 20:32:59 PM
Quote from: Spelaren on October 26, 2014, 20:31:41 PM


Men hvem skal hjelpe meg?


Trolig psykologen til Brann, etter inntoget til den blåblå regjeringen har mulighetene for å starte privat klinikk blitt større. Så alle tegnene er der, illuminati og brann's psykolog har arrangert dette. Jeg finner ingen annen logisk forklaring på at vi blir rundspilt av en samling vrakgods med 1/3 lønn helg etter helg

Ricky

Sliter med å komme på mer begrensede Brann-spisser enn Karadas.
Labukas, kanskje?

Klaus_Brann

Quote from: pidre on October 26, 2014, 20:32:18 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 26, 2014, 20:31:37 PM
Enig med Drillo. Denslags skal ikke være straffe. Det er milevis unna viljehands.

Men kampen er herved tapt og Glimt havner på sikker plass. Takk og lov for at Sogndal tapte. Vi har fremdeles mulighet til å ta kvalikplassen fra sogningene.

Hands er hands.


Presis.
I alle fall når han står med hånda rett ut.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

eivhelle

Det åpnet lovende med dømming som gikk 50:50 begge veier, men straks Glimt scoret var Edvardsen tilbake til sitt gamle jeg. Aldri verden at det skal dømmes straffe når ballen slås hardt i handa fra 1meter.

Men det er klassisk 2014 dette her. Sløser bort de få store sjansene en skaper selv, og motstanderen scorer 2 mål på omtrent 1 målsjanse. Og nå må vel snart Pjotr være den dårligste straffekeeperen i tippeligaen. Han har vel sluppet inn de siste 25 straffene Brann har fått mot seg.

Ellers er det tragisk med Azar på topp. Han vinner ikke oppspillene og er håpløs med ballen i beina. Vi kan  like gjerne sette inn Huse på topp.

Joggi Bogga

God omgang, utrolig uheldig. Mye tryggere bakover enn vanlig og uflaks med 0-2.
Dette er slett ikke tapt.
Skaanes inn for Badji. Barmen overtar Badjis rolle og Skaanes hjelper til fremover med driv innlegg og uforutsigbarhet.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Spelaren

Kriterier for å slå Brann:

1 - Stille lag. Har dere 11 mann sånn noenlunde spilleklare?
2 - Ja det var vel egentlig bare det.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: pidre on October 26, 2014, 20:32:18 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 26, 2014, 20:31:37 PM
Enig med Drillo. Denslags skal ikke være straffe. Det er milevis unna viljehands.

Men kampen er herved tapt og Glimt havner på sikker plass. Takk og lov for at Sogndal tapte. Vi har fremdeles mulighet til å ta kvalikplassen fra sogningene.


Hands er hands.


Ja, dessverre. Alle seriøse fotballspillere burde ha amputert begge armene, så hadde man unngått å gi motspillere mulighet til å få fordel ved å skyte ballen opp i armene. Jeg er sikker på at det finnes spillere som sikter på armene til motspillerne i stedet for mål når de er innenfor 16.-meteren.

Regelen og kutymen om at all kontakt mellom armer og ball gir frispark - og dermed straffe innenfor 16.-meteren - med mindre man står rett opp og ned med armene limt inntil kroppen er ufornuftig. Jeg er fortsatt enig med Drillo: Denslags skal ikke være straffe.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Hatleking

Og kva er det eigentleg med spelarar som dominerar i andre klubbar og kjem til Brann? Badji dominant i Sogndal - berre tidvis har han vist det her. Azar veldig god for Sogndal - begge forresten spelarar som har dominert for Sogndal mot oss tidlegare - og i starten såg det bra ut. Men no er han like grå som resten. Demir eit av Sveriges nye namn på venstrebacken. No er han bak Mosjov, Hanstveit, Sævarsson og Askar på venstrebacken. Pedersen, Demidov... Lista er like lang og tung som stemninga er no...

dudo

Han gjør seg jo jævlig mye større. Vi kan ikke ha det sånn at folk kan blokke med armene, det går rett og slett ikke.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

Dette har vært et ekko av 2014, et speilbilde som viser sesongen under ett. Satt med godfølelsen helt frem til scoringen. De gir oss håp med en stangskudd og noen farligheter, så går det til faen. 4-0tipset lenger oppe i tråden er brennhett. Eg synst 5-3-2 formasjonen kler oss, selv om eg helst ville hatt Huseklepp på topp istedenfor Karadas, vi bør kunne spille oss igjennom det forsvaret der. Har vi ingen kanter som kan komme rundt å slå innlegg er det ingen vits å ha Karadas forran. Eg blir så sint av å se på, men samtidig har eg jo tenkt at denne kampen var tapt før avspark, så egentlig er det ingen overraskelse. Det værste er faktisk håpet. Det jævla håpet.

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on October 26, 2014, 20:37:43 PM
Ekstremt lite vilje til hurtige angrep.  Hjelper lite å trille ball når halparten av pasningane sendes bakover.  


Det er én ting, men det som er enda mer irriterende er at nesten samtlige pasninger havner rett på spilleren eller bak han. Det blir vanskelig å få fremdrift og tempo av sånt pasningsspill.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up