• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredrik Pallesen Knudsen

Started by krakra, October 16, 2014, 19:44:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Jeg ser at det er noen gode argumenter for å avvente, og ikke minst dette med at han neppe er den ideelle spillertypen.

På den annen side er det en lokal mann i sin beste fotballalder som har en spisskompetanse som mangler i troppen. Laget burde kunne være i stand til å tilpasse seg å kunne spille med en "enkel panserstopper" på laget. Vi er tross alt ikke Man City.

Han er og den eneste stopperen i stallen som ser ut til å være noenlunde "driftssikker", og han har klart seg meget bra mot europeisk motstand. Han var vel mannen som startet angrepet foran 1-0 i Alkmaar og hadde og et meget ukarakteristisk raid som ga 4-0 (?) mot Aafk. En spiller som kanskje blir bedre. Nok en spiller som blir bedre under Horneland. Synes kanskje det er noe som bør nevnes oftere enn de endeløse sukkene om ungdommen som mangler.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

fortune

Vi er ikke Manchester City nei, men uavhengig av spillestil for øvrig, er det vanskelig å stå høyt og presse motstander dersom man ikke har tilstrekkelig fart i forsvarsleddet. Isåfall vil det at man bruker Palle medføre at man må endre hvordan hele laget forsvarer seg. Jeg er usikker på om det da er «verdt det», selv om Palle har spilt i bauekorps og er flink til å forsvare egen boks.
First is first, second is nothing

Spelaren

Flere enn meg som hver gang en spillers tråd postes i forventer at det handler om en ny skade?
Gå av.

esp123

April 18, 2024, 08:46:31 AM #253 Last Edit: April 18, 2024, 08:56:43 AM by esp123
Syns Pallesen ser vesentlig lettere og ikke minst kjappere ut denne sesongen. Har startet sesongen meget bra, og er for meg selvskreven på laget. Har virkelig hatt en bra utvikling under Horneland!

Fun fact: Så langt denne sesongen har han kommet til 8 avslutninger med en total xG på 0,56. I hele fjor kom han til 10 avslutninger med en total xG på 0,65.


Corran

Ja jeg må innrømme at Palle har imponert meg i år.
Han var virkelig stor i går og virker lettere i steget og raskere.
Fomler litt med ball enda men mye bedre der også.

Så om han fortsetter slik så skylder jeg ham en stor unnskyldning for jeg hadde avskrevet ham totalt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Jeg mener det er roen med ballen som er den største utviklingen i år. Tidligere er jeg vært livredd når han fikk press på seg med ballen i beina, men nå løser det seg bare, og skuldrene er senket.

krakra

Quote from: Spelaren on September 17, 2023, 09:27:58 AMFlere enn meg som hver gang en spillers tråd postes i forventer at det handler om en ny skade?
Hvis ikke folk slutter å skryte av Palle så kommer den nok snart.

Churchill

Palle på landslaget. Akkurat den ryddegutten Norge trenger.
...we shall never surrender.

Superjack


Palle er absolutt typen som burde vært i det forsvaret og tatt rollen.

Blir nok Jostein Gundersen som kommer inn i den funksjonen.
Brannsupporter.

Churchill

Gundersen har sikker en bedre standing hos Solbakken, men slik Palle spiller nå, hadde jeg fortrukket sistnevnte.
...we shall never surrender.

stigh

Elsker at vær gang en av våre overprestere litt så skal di på landslaget.

Mene at man bør sikte etter en bedre stopper sammen med jeff, palle overprestere per i dag.

Superjack

Var da veldig negativ?

Er det ikke gøy at spillere som kommer til og får spille i dagens Brann faktisk utvikler seg og blir bedre?

Brann sin stall er stort sett satt sammen av spillere som er avskiltet og funnet for dårlig andre steder?
Og så kan de faktisk nevnes i samme setning som landslaget, uten at det bare er tøys.

Palle har tatt store steg siste året. Store!

Brannsupporter.

Lasaron

Jeg er ikke helt klar for å lansere ham for landslaget. Men med Solbakken vet man aldri. Palle spiller bedre enn Strandberg gjorde da han hadde klippekort på landslaget.
Tren på langskudd

David

Denne tråden trenger et videoklipp.

https://www.instagram.com/reel/C5_qPD8qQxl/?igsh=dzVuaWo1b2hjamMy


Hvis noen også skulle sitte på brassesparket mot Åsane som dessverre ikke gikk inn (et enormt forspilt øyeblikk), så føler jeg det er noe denne tråden skriker etter.

Kagain

Ser at han er ute og brisker seg i BA i dag, via video på Brann sine nettsider.

https://www.brann.no/nyheter/far-sin-100.kamp-for-brann--kommer-med-stikk-til-ba-ekspert

Visstnok kamp #100 i dag, og dermed er han forbi Grønner som i likhet med Pallesen Knudsen står med 99 kamper for Brann. Grønner ser ut til å prøve å terge han til å prøve å få seg et mål også.

"«Palle» burde jo ha scoret 40 mål mer enn meg med den fysikken han har, og det forteller jeg at han ikke har fått maks ut av karrieren sin. Jeg regner med at hans niende Brann-mål kommer i denne kampen, svarer Grønner på stikket fra den tidligere lagkompisen."

https://www.ba.no/folg-brann-odd/s/5-8-2592402?p=lc-7564206-45907-bergensavisen


Corran

Palle fortsetter med det bra spillet. Var en løpsduell i første som jeg var sikker på at han skulle tape men neida han fikset brasene.
SÅ også at Odd bevist spurtet i press i det Palle fikk ballen så de hadde nok planlagt at han kunne en overrumple og skape feil hos, men foruten en liten en så gikk det bra. Merket jeg var mindre nervøs enn i fjor i lignende situasjoner
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Ja, jeg har to-tre ganger i år blitt forbauset over tempoet til Palle. Har han tatt en Finne og trent seg kjappere i høy alder? Glimrende!
Tren på langskudd

nero

Ja, Palle må ha blitt litt raskere. Eller så må han ha blitt en god del flinkere til å lese spillet og starte løpene tidligere. Uansett har han tatt noen steg. Bra!
Lions led by donkeys.

ACHTUNG

Pallesen er midtforsvarets Heltne Nilsen, en leder, en man kan stole blindt på, en som ikke gjør brølere. I tillegg har han  blitt mye bedre med ball, mer kreativ offensivt, han er så god om dagen at når Solbakken har gitt klippekort til Strandberg, så bør Pallesen vurderes til neste landslagstropp.

Go Up