• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Winters

Started by Sjøboden, December 08, 2003, 16:49:26 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Sjøboden

Jeg mener at vi burde stille opp utenfor huset til Robbie og synge. I fult Supporter utstyr. Da hadde han kanskje vurdert Ã¥ bli. Tenk deg 20-30 menn og damer kledd i rødt fra topp til tÃ¥, stÃ¥ en hel lørdags kveld og synge for Robbei. Bare en tanke. Tror dere dette er mulig?   Kjør debatt.
in skigard kan ikke vare evig veit du.

Formica

NÃ¥ er det ikke Robbie som vil vekk. Det er kjerringen.

Sotraanda

Sjøboden, min venn fra Sotra, dette var det mest glimrende forslag på lang lang tid på dette forumet.

Men ikke la dette bare bli med tanken, er det noen som er seriøst med å stille opp i brann drakt, muligens lage noen bannerer med stay robbie osv, å avtale en dag??
Eg er herved en av de, garantert!

Dette vil nok gi konen et løft også!

Kom an alle Brann fans, vi trenger virkelig Robbie!
ater, heter, hater NFF!

Ã?rnen

Det hadde gjort seg. 2 timer med synging en kveld! Visst det blir tungen på vektskålen for at Winters blir, er det jammen verdt det. Den spilleren er det klasse over. Jeg er fortiden bosatt i Kristiansand, og ikke så veldig fleksibel. Men håper dette ordner seg.

jinxter

Tja, spørs om ikke konen ihvertfal vil komme seg vekk hvis lørdagskvelden blir ødelagt av at noen rare folk står utenfor huset deres og gauler i timesvis.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "jinxter"Tja, spørs om ikke konen ihvertfal vil komme seg vekk hvis lørdagskvelden blir ødelagt av at noen rare folk står utenfor huset deres og gauler i timesvis.


He he, ja, tenkte det samme med en gang eg leste førsteinnlegget!!

Sjøboden

Eg trur dette hadde hjulpet.
in skigard kan ikke vare evig veit du.

Ricky

Man kan jo eventuelt henge opp noen lakener med "Stay, Robbie" over diverse gangbroer etc. :)

KennethS

tå på Brann

Stoffi

La oss håpe at det enten blir et skambud, som brann ikke aksepterer, eller at det blir et skyhøyt bud som brann kan utnytte ved å kjøpe en ny klassespiss.
Jeg har mest troen på at det kommer et skambud.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Stoffi"La oss håpe at det enten blir et skambud, som brann ikke aksepterer, eller at det blir et skyhøyt bud som brann kan utnytte ved å kjøpe en ny klassespiss.
Jeg har mest troen på at det kommer et skambud.


Dundee Utd. har nok ikke råd til noe skyhøyt bud, så vi får håpe at det blir et skambud og at han blir.

ChRiStEr87

Dette er et godt forslag, endelig kan suporterene gjøre noe så stort som å få Robbie te å bli...
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Formica

Er ikke overgangsvinduet i Skottland stengt nå?

Knixen


Go Up