• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Sandnes Ulf - fredag 19. sept. kl. 19.00

Started by Nixon, September 15, 2014, 08:35:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Koffert1

September 19, 2014, 18:12:21 PM #50 Last Edit: September 19, 2014, 18:14:42 PM by Koffert1
Quote from: dudo on September 19, 2014, 18:02:41 PM
Quote from: Koffert1 on September 19, 2014, 17:47:36 PM
Uten fordommer lurer jeg på om noen kjenner til Badji sin legning?

Har vel vært et tegn tidligere å kun ha ørepynt i høyre øre.. Håper i tilfelle ikke det kommer noe utenomsportslig oppmerksomhet rundt dette..


Unnskyld meg, men hva faen?


Det er ikke til å stikke under en stol at det er en sak som, tragisk nok, har laget enormt mye utenomsportslig oppstyr med andre fotballspillere, så jeg frykter det kan bli en ekstra ting som kan sette ut Badji rent psyisk om det skulle vært tema. Om det er det eller ikke, så kan det være skummelt om det oppleves sånn. Jeg har ingen fordommer eller andre intensjoner enn overnevnte, men bekjente som har hatt store problemer med dette på fotballbanen.

Fjernet innlegget for å ikke starte en diskusjon rundt dette!

Kruxleiven

Quote from: pidre on September 19, 2014, 18:00:25 PM
Dårlig åpning..


Mildest talt. Synes det er for mye forsøk på innlegg fra kant og det legges for mye opp til hodedueller for de to på topp. Savner en boksåpner på midten. Det ser ut som om Ulf ikke ønsker å gi oss kontringer under noen omstendigheter.

pidre

Saludar a los monos!

krakra

Quote from: Koffert1 on September 19, 2014, 18:12:21 PM
Quote from: dudo on September 19, 2014, 18:02:41 PM
Quote from: Koffert1 on September 19, 2014, 17:47:36 PM
Uten fordommer lurer jeg på om noen kjenner til Badji sin legning?

Har vel vært et tegn tidligere å kun ha ørepynt i høyre øre.. Håper i tilfelle ikke det kommer noe utenomsportslig oppmerksomhet rundt dette..


Unnskyld meg, men hva faen?


Det er ikke til å stikke under en stol at det er en sak som, tragisk nok, har laget enormt mye utenomsportslig oppstyr med andre fotballspillere, så jeg frykter det kan bli en ekstra ting som kan sette ut Badji rent psyisk om det skulle vært tema. Om det er det eller ikke, så kan det være skummelt om det oppleves sånn. Jeg har ingen fordommer eller andre intensjoner enn overnevnte, men bekjente som har hatt store problemer med dette på fotballbanen.

Fjernet innlegget for å ikke starte en diskusjon rundt dette!
Jeg tror Dudo lurte på hva faen som får deg til å tro at dette er et tema??

Belfort


pidre

Saludar a los monos!


Belfort


pidre

Saludar a los monos!

Koffert1


Baunebob

Haugen med det obligatoriske 30 meter over-skuddet.

pidre

Saludar a los monos!

Belfort


Kruxleiven

Synes gløden og det store engasjemntet mangler hos spillerne. Må vi ha kniven på strupen for at de skal gidde? Nesten så Nordlies demping med nakken er kampens høydepunkt. Jeg tror Norling retter på det meste til annen omgang.

Koffert1

Elendig omgang. Og katastrofe av huseklepp at han ikke spiller (til Badji var det vel).. Må variere mer i angrep og sentrere spillet mer.

Hatleking

Traust omgang, men Sandnes Ulf er ikkje betre enn at me skal kunne VISE at me er betre enn dei med litt glød ut i andre.

Baunebob

Vi er så ræv i etablert angrep. Offensivt er vi mye bedre mot lag om gir oss mer rom (f eks. et desperat Godset). Dette blir seigt og kjedelig, måtte vi pirke inn en scoring.

dudo

Pedersen virker dau, men viser i glimt at han er vår beste spiller. Kan fort score på en dårlig dag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Romarius

Ikke overraskende i det hele tatt, slike kamper er vanskelige. Men kampen kan fort endre seg fullstendig om vi får et mål, da kan det bli flere. Jeg har fremdeles troen. Askar inn i 2.?

OmOssSjølOgHansaøl

September 19, 2014, 18:42:35 PM #69 Last Edit: September 19, 2014, 18:45:07 PM by OmOssSjølOgHansaøl
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 19, 2014, 17:11:09 PM
Jeg er i utgangspunktet litt bekymret for at Brann ikke stiller skjerpet nok og får seg en stygg overraskelse mot Sandnes-Ulf, men Azar kan forhåpentligvis bidra til å holde oppe gutsen i resten av laget.


Førsteomgangen gikk dessverre mer i tråd med bekymringene enn forhåpningene.

Med mer effektive angripere og en bedre dommer kunne Ulf fort ha ledet 2-0. Alle på Brann-laget trenger å heve nivået minst ett hakk i andre omgang.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

pidre

Både Skaanes og Vindheim svake i dag. Inn med Sæv og Askar?
Saludar a los monos!


stigh



stigh

Uten me skaanes og inn me grønner å azar på topp me orlov og Pedersen å legge om til 4.3.3

Kruxleiven

Om jeg var trener ville jeg tatt ut Orlov neste gang og satt Erik på topp. Poenget ville vært å få han til å utfordre nærmere mål og mer sentralt. Samt et lite overraskelsesmoment.

Kjære publikum. Kan dere være snil å ikke rope skyt når Badji har ballen?


Kruxleiven

Hvorfor starter ikke Askar flere kamper? Skjønner det ikke. Viktig at Skaanes også får matching selvfølgelig, men per nå er Amin mer gifitg.


krakra

Taper uansett takket være jinxernemæ. Marcus e elendignæ og Norling er en klovn som lot Azae spille i dag.

Norlings hund

Quote from: krakra on September 19, 2014, 19:12:40 PM
Taper uansett takket være jinxernemæ. Marcus e elendignæ og Norling er en klovn som lot Azae spille i dag.


Håper du fjaser.

Baunebob

Helt utrolig at vi ikke tar mer tak i kampen når vi utligner.

OmOssSjølOgHansaøl

Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke har kjørt Azar frem de siste 10 minuttene.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Belfort

Klassisk Brann nedtur/Undervurdering i kveld. Er rett og slett en skandale det vi serverte mot bunnlaget Sandnes.

Hatleking

Sjølvsagt skulle du kome med den statistikken, Spelaren!!

Kruxleiven

Tror ikke Azar frem  på slutten ville gjort noen forskjell. Laget prøvde å spille mer i angrep på slutten av denne kampen og de var i nærheten av å lykkes. Lemping på en stut ville sikkert bare endet som mot Molde. Mye man kunne sagt, men etter å ha fått fakta fra kommentator så tenker jeg at dette laget kan ikke spille hjemme. De er dårligst av alle der. 12 mål hjemm mot 21 borte. Vi bør frasi oss resten av hjemmekampene. Stusselig.

dudo

Utrolig lite energi. Ufattelig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Veldig skuffande førestilling. Sjølv med så dårleg spel, så kunne ein fint klart å vinne dette med litt betre val. Til dømes Huseklepp og Orlov sine sjansar. Det var ikkje det at Sandnes Ulf var gode heller.

Spelaren

Gå av.

Norlings hund

September 19, 2014, 20:03:25 PM #89 Last Edit: September 19, 2014, 20:07:56 PM by Norlings hund
Quote from: Spelaren on September 19, 2014, 19:51:07 PM
Så overtroiske dere er.


Så noe om Jinxing ovenfor her. Selv skylder jeg på Stadion-spøkelset. Ca. Like sannsynlig.

pidre

Kampen stadfesta vel at vi ikkje er betre enn tabellplasseringa...dette var svakt.
Saludar a los monos!

Nixon

Quote from: dudo on September 19, 2014, 19:45:38 PM
Utrolig lite energi. Ufattelig.


Ja, jeg satt og tenkte på akkurat det samme fra tribunen. Det virket utrolig slapt over hele linjen. Spesielt i første omgang der en spiller som Badji var en skygge av seg selv. Og da fungerte heller ikke Haugen. Og uten en velfungerende sentral midtbane klappet laget mer eller mindre sammen.

Utrolig skuffende. Er helt tom her jeg sitter.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Får håpe spillerne ikke hadde samme naive innstilling som en del her på forumet i hvert fall. Dette skulle jo være peace of cake, transportetappe, lett seier, og plassen var sikret, osv. i følge en del her. Jadda.....
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Kruxleiven on September 19, 2014, 19:05:43 PM
Kjære publikum. Kan dere være snil å ikke rope skyt når Badji har ballen?


Still opp selv og syng for å overdøve de 100 tullingene som roper det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Quote from: Klaus_Brann on September 19, 2014, 20:42:12 PM
Quote from: Kruxleiven on September 19, 2014, 19:05:43 PM
Kjære publikum. Kan dere være snil å ikke rope skyt når Badji har ballen?


Still opp selv og syng for å overdøve de 100 tullingene som roper det.


Folk må jo være stokk stein dum som roper skyte når Badji har ballen. Mannen har en presisjon på skuddfoten som er fra helvete. Tipper han kommer til å gå gjennom hele karrieren sin uten å score et eneste mål

ostraume

Fryktelig svak kamp med to elendige lag. Og vi var verst!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

vekkreist

Helt ufattelig at Huseklepp både  1. ikke spiller til Badji ved første store sjansen istedenfor å skyte.. og nr 2.. som er enda verre, bommer på nesten åpent mål med hodet rett etter scoringen til Askar. er det muuuuuulig..?!?!   satt der på stadion og trodde ikke mine egne øyne. lid dere gjerne gjennom den grusome reprisen av kampen.. -> http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Slik-endte-det-uavgjort-i-Bergen-463224_1.snd

ELENDIG kamp av Brann.. !!!!

Bybanen

Tilbake til gamle synder i denne kampen dessverre, la oss håpe de kan heve seg igjen.
- Haugen må ta skylden for 0-1 målet, hang overhodet ikke med inne i feltet der.
- Badji skal prise seg lykkelig over at ikke en av de totalt håpløse tversoverpasningene endte i mål i mot.
- Orlov må ta seg noen ekstra økter på tredemøllen fremover, virket helt utmattet siste 20.

Warhammer82

Hva er det med basisferdighetene til Brann spillerne? Haug med feilpasninger og støtepasninger. I tillegg ukloke valg også. Er det noe som kan gjøres med det? Eller det sånn at enkelte spillere er rett og slett dårlige? Norsk fotball er dårlig generelt sett når det gjelder tekniske ferdigheter og klokskap på banen, men Molde spiller jo ganske intelligent.

Corran

September 19, 2014, 22:10:29 PM #99 Last Edit: September 19, 2014, 22:12:32 PM by Corran
En, som ventet, tragisk kamp. Er faktisk lettet og litt gald for det ene poenget men samtidig drit sur og skuffet over dårlig spill og slett innsats
Piotr gjorde ting litt enklere med beina i dag og det er muligens sat litt fokus på dette siste uken?
Vindheim var rett og slett svak. Mange feil
Azar skulle startet dagen på benken. Var elendig
Hanstveit sin svakeste kamp på lenge
Mosjov var beste mann av de 4 bak og kunne vært enda bedre om han hadde en venstre for som kunne brukes litt
Mener Grønner skulle startet for Azar i dag og tror at litt av skylden for at Hanstveit var litt dårligere i dag skyldes at Han og Grønner er bedre samspilte en Azar og Hanstveit
Huse var jevnt over små dårlig. Han hadde mange feilvalg
Haugen var elendig
Badji var dårlig. Et lite hakk bedre en Haugen men ikke mye. Skulle hatt straffe i mor og gjorde sykt mange feil samt at han var tam
Skaanes var beste mann av midtbane spillerne og la, som vanlig, ned en syk innsats. Gjorde også midtbanen bedre når han ble flyttet inn
Askar. Kommer inn og er frisk framover og har et lekkert mål
Grunnen til at Skaanes starter og ikke Amin er vel at Skaanes er bedre i snitt begge veier mens Askar er litt mer målfarlig, men svak defensivt. Skjønner godt valget der
Orlov og Pedersen skal ha for at de legger ned en meget god innsats i press mot forsvar og keeper og på den måten vinner ball eller presser fram feil. Men med ball var de ikke gode

I dag avdekker at det dessverre kun er kamp om noen få plasser på Brann og det er mellom Azar og Grønner og mellom Askar og Skaanes. Ja og mellom Haugen og Barmen (noe jeg ikke mente for et par kamper siden)

Møkk dårlig kamp men et poeng mer en eg fryktet. Men i løpet av helgen kan vi igjen ligge på dirkete nedrykk, men med maks flaks kan vi selv med tap neste helg fremdeles være på trygg plass. Håper både åfk og sil taper i helgen selv om det da blir lengre opp til  Stabekk og Sarpsborg

Edit: Hva skyldes det at nesten alle så ut som de var helt tom for energi og så like slappe ut som eg følte meg på de varmeste dagene i sommer? Har de trent for hardt i uken? Var tenningsnivået for høyt? Ville de for mye slik at det ble krampaktig?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up