• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger vinteren 2015

Started by Lasaron, August 14, 2014, 08:14:52 AM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

vivamusica

Brann forhandler om salg av Badji
http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Brann-forhandler-om-salg-av-Badji-484935_1.snd

"Trolig vil et salg av Badji kunne innbringe Brann rundt en million euro - noe over ni millioner norske kroner..."
Hva sa Napoleon da han møtte sitt Waterloo? Det kunne vært værre - jeg kunne vært trener i Brann

Kagain

....og så sto det at agenten skulle ha en del penger. Så det blir vel i beste fall en overgang der de går i null med overgangssum, men ikke om man inkluderer signeringsbonus osv.

osoerli

Skal selgende klubb betale agenten?  For kva?  Dette blir elddåpen til Soltvedt.  1 million euro høyrest lite ut.  Is i magen og press opp prisen.  Jo lenger Brann ventar, jo meir pengar. Krona er i fritt fall.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: Kagain on January 12, 2015, 21:14:31 PM


Jeg tror alt avhenger av hva som skjer med Piotr, for �vretveit sin del. Blir Piotr drar nok �vretveit, for han vil nok ikke være 3. keeper i 1. div.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: vivamusica on January 13, 2015, 13:08:59 PM
Brann forhandler om salg av Badji
http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Brann-forhandler-om-salg-av-Badji-484935_1.snd

"Trolig vil et salg av Badji kunne innbringe Brann rundt en million euro - noe over ni millioner norske kroner..."
Flott. Større sjanser for Hansson.

Nixon

Quote from: krakra on January 13, 2015, 17:09:47 PM
Quote from: vivamusica on January 13, 2015, 13:08:59 PM
Brann forhandler om salg av Badji
http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Brann-forhandler-om-salg-av-Badji-484935_1.snd

"Trolig vil et salg av Badji kunne innbringe Brann rundt en million euro - noe over ni millioner norske kroner..."
Flott. Større sjanser for Hansson.


Tenker du at Badji ikke må erstattes? Jeg syns det virker tynt uten en god erstatter.

Ellers ville jeg trodd at du først og fremst ville tenke på Birkelund. Har du gitt han opp?
Rød makt på Hansa

krakra

Nei, men Hansson er et større talent. Kanskje det største talentet vi har hatt i Brann på mange tiår, og kan fort bli en av de neste hete potetene i norsk fotball. Så er mer spent på ham enn Birkelund, som også er et stort talent, men et godt stykke unna Hanssons kaliber.

viks

Quote from: krakra on January 13, 2015, 17:57:10 PM
Nei, men Hansson er et større talent. Kanskje det største talentet vi har hatt i Brann på mange tiår, og kan fort bli en av de neste hete potetene i norsk fotball. Så er mer spent på ham enn Birkelund, som også er et stort talent, men et godt stykke unna Hanssons kaliber.


Hansson slet til tider med tempo og fysikk i 2 divisjon i fjor. For all del et stort talent, men tror du skal stikke fingen i jorden litt. Selvsagt kan han plutselig ta store steg gjennom vinteren, men vi skal ikke legge forventninger om det på en 16 årings skuldre...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Tom C

Like greit at han ikke blir altfor god, for da blir han plutselig aktuell for Real Madrid...
Aldri mer Obos....


Jose Arrogantio

Quote from: Tom C on January 13, 2015, 20:45:05 PM
Like greit at han ikke blir altfor god, for da blir han plutselig aktuell for Real Madrid...


Tar gjerne noen titalls millioner fra Madrid for Hansson jeg.

Kagain

Quote from: osoerli on January 13, 2015, 15:40:00 PM
Skal selgende klubb betale agenten?  For kva?  Dette blir elddÃ¥pen til Soltvedt.  1 million euro høyrest lite ut.  Is i magen og press opp prisen.  Jo lenger Brann ventar, jo meir pengar. Krona er i fritt fall.


Det var det jeg og tenkte. Skal selgende klubb betale? Det har jeg aldri hørt om før. Det er mulig at det er en eller annen lur avtale som er gjort da Badji kom til klubben, men i følge artikkelen som det ble linket til så står det dette om salgssummen (min utheving)

"Trolig vil et salg av Badji kunne innbringe Brann rundt en million euro - noe over ni millioner norske kroner. Det vil da være før de impliserte agenter har fått sin del av kaken

Xminator

La oss se, Kråken vil erstatte Badjis muskler med Hanssons (finner ikke liten nok font) muskler. Genialt.

Selges Badji må vi få inn en ny spiller enkelt og greit. Det er jo godt mulig Barmen tar rollen i 1. divisjon, det er også mulig han er god nok i 2016 til å holde Brann fra 1. divisjon i 2017, men noen medaljespiller på midtbanen i Brann blir han ikke. Nå tror jeg Badji har for mange begrensinger til å utvikle en Brannmedalje-midtbane også. Tror ærlig talt ikke vi har de som skal bære en midtbane for Brann på medaljejakt.

Igjen, jeg gir en generell faen i lokale talenters utvikling om det går på bekostning av Branns plassering.

Lasaron

Quote from: Xminator on January 14, 2015, 07:39:03 AM
La oss se, Kråken vil erstatte Badjis muskler med Hanssons (finner ikke liten nok font) muskler. Genialt.

Selges Badji må vi få inn en ny spiller enkelt og greit. Det er jo godt mulig Barmen tar rollen i 1. divisjon, det er også mulig han er god nok i 2016 til å holde Brann fra 1. divisjon i 2017, men noen medaljespiller på midtbanen i Brann blir han ikke. Nå tror jeg Badji har for mange begrensinger til å utvikle en Brannmedalje-midtbane også. Tror ærlig talt ikke vi har de som skal bære en midtbane for Brann på medaljejakt.

Igjen, jeg gir en generell faen i lokale talenters utvikling om det går på bekostning av Branns plassering.

Det kan være det blir vanskelig å hente noen som i dag garantert holder medaljenivå i eliteserien. Vi er tross alt i 1. divisjon. Dette til orientering.
Tren på langskudd

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

osoerli

Duré var vel pÃ¥ prøvespel bÃ¥de hos Freiburg og Rosenborg for nokre Ã¥r sidan, og takka vel nei til kontrakt med Brann.  Tippar han angrar litt pÃ¥ det i dag.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

Quote from: osoerli on January 14, 2015, 10:55:21 AM
Duré var vel pÃ¥ prøvespel bÃ¥de hos Freiburg og Rosenborg for nokre Ã¥r sidan, og takka vel nei til kontrakt med Brann.  Tippar han angrar litt pÃ¥ det i dag.


Slik er det bare, de fleste store talent slokner eller blir middelmådige når de er kommet tidlig i tjueårene. Skal ikke avskrive Duré enda, men nå har han mer en nok med å spille seg inn på et 1 divisjonslag som blir blant de mest sannsynlige nedrykks lagene i 2015.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain

Ja, men problemet til Duré er vel ikke nødvendigvis nivået, det er vel heller det at fyren er en Jonsson i emning med alle de skadeproblemene han har hatt. Blir interessant å se hvordan det går med broren hans...

OhAhCantona

Quote from: Xminator on January 14, 2015, 07:39:03 AM
La oss se, Kråken vil erstatte Badjis muskler med Hanssons (finner ikke liten nok font) muskler. Genialt.


Samme mann mente vel at det bare var å hente inn Birkelund for å komplementere Haugen på sentral midtbane. Vi som har sett Birkelund slite med nivået i 2 div er vel ikke like overbevist om at han er mannen å satse på.

Gulløl

January 14, 2015, 12:03:45 PM #1069 Last Edit: January 14, 2015, 12:05:34 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Hagos er en spennende spiller. Såvidt jeg kan huske har jeg sett han live i to kamper.: Juniorsemifinalen mot Brann i 2013 og cupkampen i fjor. I begge disse kampene spilte han til tider meget godt. Så flott at han får seg en uke med Brann. Selv om sjansen selvsagt er liten for at det skal bli noe mer.
Rød makt på Hansa

krakra

January 14, 2015, 13:04:06 PM #1072 Last Edit: January 14, 2015, 13:18:49 PM by krakra
Quote from: Xminator on January 14, 2015, 07:39:03 AM
La oss se, Kråken vil erstatte Badjis muskler med Hanssons (finner ikke liten nok font) muskler. Genialt.

Selges Badji må vi få inn en ny spiller enkelt og greit. Det er jo godt mulig Barmen tar rollen i 1. divisjon, det er også mulig han er god nok i 2016 til å holde Brann fra 1. divisjon i 2017, men noen medaljespiller på midtbanen i Brann blir han ikke. Nå tror jeg Badji har for mange begrensinger til å utvikle en Brannmedalje-midtbane også. Tror ærlig talt ikke vi har de som skal bære en midtbane for Brann på medaljejakt.

Igjen, jeg gir en generell faen i lokale talenters utvikling om det går på bekostning av Branns plassering.
Nei, jeg vil ikke erstatte Badji med Hansson, men Badji ut betyr naturlig nok at Hansson rykker frem. Det er ikke nødvendigvis sånn at vi må ha en jordfreser med bare muskler på midtbanen. Det er nok av lag som klarer seg fint uten det, og det er ikke noe vi er avhengig av.

Men det var ikke helt seriøst ment. Skulle bare sjekke reaksjonene, og ser at Gulløl gikk fullstendig av skaftet så det var visst et skummelt forsøk. Badji kan godt erstattes, men jeg tviler på at Norling ønsker å erstatte ham med en ny fotballdum muskelbundt.

Det er fult mulig å kombinere talentutvikling med sportslig suksess, selv om vi ikke har fått det til. Alle lagene som tok medlaje i år, har klart det. Om jeg faller, og deretter dør av kreft så blir det noe feil å si at jeg døde av fallet. På samme måte er det feil å si at det er talentenes skyld at vi rykket ned, slik det blir fremsilt i ranten over her. Du kan like gjerne si at vi rykket ned fordi vi spilte 4-4-2.

Vi rykker ned på grunn av at vi ga ansvaret for spillerkjøp til en mann som var totalt ubrukelig i jobben sin. Det toppet seg med en trener som verken kjente til Brann eller Tippeligaen og som bommet i sin opprinnelige taktikk, som var for sen med å gjøre grep og som stort sett gjorde dårlige grep da de ble gjort. At noen tror at hvis vi hadde lagt ned utviklingsavdelingen helt, slik enkelte ønsker og dermed gitt RBH maks 3-4 millioner mer i året å handle for, så hadde han hentet oss en gullstall er mildt sagt søtt. Han ville sannsyneligvis ikke hentet spillere som er bedre enn Grønner, Vindheim, Skaanes, Barmen og co.

krakra

Quote from: Gulløl on January 14, 2015, 12:03:45 PM
Jøss her tok det fullstendig av gitt. Du mener altså at det var på grunn av talentarbeidet av vi rykket ned. Kan du argumentere for det? Kan du sannsyneliggjøre at hvis RBH hadde hatt 3-4 millioner ekstra å handle for, så ville kvaliteten på spillerne han hentet vært betydelig bedre?

Det er det eneste i den lille tiraden din jeg fant vært å kommentere.

Nixon

Quote from: krakra on January 14, 2015, 13:04:06 PMDet er fult mulig å kombinere talentutvikling med sportslig suksess, selv om vi ikke har fått det til. Alle lagene som tok medlaje i år, har klart det.


Men har disse fokusert så mye på helt egenproduserte talenter som det vi har gjort? Hvor mange av disse spillere (som spilte en del kamper i fjor) har spilt i klubbene siden de var 14 år?

Jeg syns at en del klubber forsyner seg av spillere som er på de eldste U-landslagene, mens Brann ikke gjør noe. Vi kan ikke forvente at alle våre talenter skal slå til og burde vært flinkere til å hente litt eldre talenter fra andre steder også.

Ja, forhåpentligvis fra og med neste år. I år er vi lite attraktive for denne type spillere.

Rød makt på Hansa


Lasaron

Quote from: krakra on January 14, 2015, 13:40:58 PM



Problemet har vært at vi henter for dårlige spillere, og det skyldes dårlig vurderinger. Ikke at vi ikke bruker nok på spillerkjøp. Vi har brukt mer enn nok på spillerkjøp til å være et topplag, og de få kronene vi hadde spart på å legge ned talentarbeidet hadde ikke gjort noen forskjell.




Veldig enig. Og så kan det føyes til at en del av de erfarne spillerne har sviktet, som i fjor.
La oss si at Huseklepp, Demidov, Pedersen og Badji stabilt hadde ligget rundt 80-90% av det beste de har vist over tid tidligere, så hadde Brann kommet enormt mye høyere opp på tabellen. Da hadde talentene løftet seg enda mer og.
Tren på langskudd

Joggi Bogga

HÃ¥kon Lorentzen takker nei til Brentford.
Det kan vise seg å være en kjempebommert for talentet. Fra de som kjenner klubben har det helt siden league 1 tiden blitt hevdet at treningsfasiliteter og utviklingsavdelignen holder PL nivå. Det er bare et tidsspørsmål før den svært veldrevne klubben er i PL.


http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Branns-stortalent-takket-nei-til-engelsk-klubb-485148_1.snd
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Hatleking

Quote from: Joggi Bogga on January 14, 2015, 16:07:27 PM
HÃ¥kon Lorentzen takker nei til Brentford.
Det kan vise seg å være en kjempebommert for talentet. Fra de som kjenner klubben har det helt siden league 1 tiden blitt hevdet at treningsfasiliteter og utviklingsavdelignen holder PL nivå. Det er bare et tidsspørsmål før den svært veldrevne klubben er i PL.


http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Branns-stortalent-takket-nei-til-engelsk-klubb-485148_1.snd


Nei, alle nordmenn burde blitt nekta å gå til Championship. Ein frykteleg liga.

Jose Arrogantio

Quote from: Joggi Bogga on January 14, 2015, 16:07:27 PM
HÃ¥kon Lorentzen takker nei til Brentford.
Det kan vise seg å være en kjempebommert for talentet. Fra de som kjenner klubben har det helt siden league 1 tiden blitt hevdet at treningsfasiliteter og utviklingsavdelignen holder PL nivå. Det er bare et tidsspørsmål før den svært veldrevne klubben er i PL.


http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Branns-stortalent-takket-nei-til-engelsk-klubb-485148_1.snd


Hvilke storspillere har kommet gjennom Brentford?

Tom C

January 14, 2015, 17:03:06 PM #1080 Last Edit: January 14, 2015, 17:09:19 PM by Tom C
Høøiiii!!!! Ingen drittslenging om Brentford takk....

hilsen fan# 30942

Skal f.eks ikke lenger tilbake enn 1936 da "The Bees" slo: Chelsea  (2-1), Arsenal (2-0), Manchester United (4-0) og Liverpool (5-2).
Aldri mer Obos....

Klaus_Brann

Quote from: Joggi Bogga on January 14, 2015, 16:07:27 PM
HÃ¥kon Lorentzen takker nei til Brentford.
Det kan vise seg å være en kjempebommert for talentet. Fra de som kjenner klubben har det helt siden league 1 tiden blitt hevdet at treningsfasiliteter og utviklingsavdelignen holder PL nivå. Det er bare et tidsspørsmål før den svært veldrevne klubben er i PL.


http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Branns-stortalent-takket-nei-til-engelsk-klubb-485148_1.snd


Han takket nei til et treningsopphold, det er en liten forskjell på det og en overgang.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Quote from: Lasaron on January 14, 2015, 07:56:29 AM
Quote from: Xminator on January 14, 2015, 07:39:03 AM
La oss se, Kråken vil erstatte Badjis muskler med Hanssons (finner ikke liten nok font) muskler. Genialt.

Selges Badji må vi få inn en ny spiller enkelt og greit. Det er jo godt mulig Barmen tar rollen i 1. divisjon, det er også mulig han er god nok i 2016 til å holde Brann fra 1. divisjon i 2017, men noen medaljespiller på midtbanen i Brann blir han ikke. Nå tror jeg Badji har for mange begrensinger til å utvikle en Brannmedalje-midtbane også. Tror ærlig talt ikke vi har de som skal bære en midtbane for Brann på medaljejakt.

Igjen, jeg gir en generell faen i lokale talenters utvikling om det går på bekostning av Branns plassering.

Det kan være det blir vanskelig å hente noen som i dag garantert holder medaljenivå i eliteserien. Vi er tross alt i 1. divisjon. Dette til orientering.

Lasaron

Quote from: Xminator on January 15, 2015, 08:53:56 AM
Quote from: Lasaron on January 14, 2015, 07:56:29 AM
Quote from: Xminator on January 14, 2015, 07:39:03 AM
La oss se, Kråken vil erstatte Badjis muskler med Hanssons (finner ikke liten nok font) muskler. Genialt.

Selges Badji må vi få inn en ny spiller enkelt og greit. Det er jo godt mulig Barmen tar rollen i 1. divisjon, det er også mulig han er god nok i 2016 til å holde Brann fra 1. divisjon i 2017, men noen medaljespiller på midtbanen i Brann blir han ikke. Nå tror jeg Badji har for mange begrensinger til å utvikle en Brannmedalje-midtbane også. Tror ærlig talt ikke vi har de som skal bære en midtbane for Brann på medaljejakt.

Igjen, jeg gir en generell faen i lokale talenters utvikling om det går på bekostning av Branns plassering.

Det kan være det blir vanskelig å hente noen som i dag garantert holder medaljenivå i eliteserien. Vi er tross alt i 1. divisjon. Dette til orientering.

Ok, en grei presisering.
Jeg er heller ikke for Hansson i min foretrukne startellever, enda.
Tren på langskudd

krakra


kabelmann

Hamoud har signert treårskontrakt med godset, så da er i hvert fall han ute av bildet - om han noensinne var i bildet i det hele tatt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lasaron

Brann sa nei til å låne Badji til West Ham. Enig.
Tyrkisk klubb byr 3,5 mill for Badji. For lite.
Tren på langskudd

Henki

Quote from: Lasaron on January 16, 2015, 14:42:52 PM
Tyrkisk klubb byr 3,5 mill for Badji. For lite.


Ikke bare for lite. Det er et fullstendig latterlig tilbud.
Ballen skal fremover!

osoerli

Mindre enn eg hadde trudd.  Slike tullebud skal avvisast.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Yngve

Kva kan me forventa? Me spelar i den nest høgste divisjonen i eit middels foppaland. Det kjem til å komma skambod an mass.

Det er ikkje som om me byr over oss til klubbar på nest høgste nivå nedover i Europa heller (då held eg dei store foppanasjonane utanfor)

Joggi Bogga

Quote from: Lasaron on January 16, 2015, 14:42:52 PM
Brann sa nei til å låne Badji til West Ham. Enig.
Tyrkisk klubb byr 3,5 mill for Badji. For lite.


Helt kurant sum. Faktisk litt over det jeg hadde forventet.
FÃ¥ ham vekk.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Jose Arrogantio

Quote from: Joggi Bogga on January 16, 2015, 17:10:40 PM
Quote from: Lasaron on January 16, 2015, 14:42:52 PM
Brann sa nei til å låne Badji til West Ham. Enig.
Tyrkisk klubb byr 3,5 mill for Badji. For lite.


Helt kurant sum. Faktisk litt over det jeg hadde forventet.
FÃ¥ ham vekk.


3,5 millioner for en spiller som en klubb i øvre halvdel av Premier League forsøkte seg på er over forventet?

krakra

Joggi Bogga har vel en tendens til å overdrive litt når han har bestemt seg for noe. 3,5 mill er ikke over forventet hvis vi skal selge til PL. Da er det rimelig dårlig. Vi bør klare å få mer for ham, men det er ikke sikkert vi får tilbake det RBH betalte.

Nå har jo Erna snakket kronekursen opp igjen, så ingen bonus der.

Gulløl

January 17, 2015, 01:23:29 AM #1093 Last Edit: January 17, 2015, 01:29:38 AM by Gulløl
Hvem skulle tro at Martin Pusic utskjelt av de fleste på dette forumet nå skulle være toppscorer i Superligaen i Danmark. Det ryktes at toppklubbene FC København og FC Midtjylland jakter han. Og han omtales som billig å hente, kun 1 million euro fordi han sikret seg en klausul når han forlot Brann.
http://www.bt.dk/superligaen/superligatopscorer-billigt-til-salg-tophold-kan-udnytte-klausul

Akk ja vi solgte han for mellom 1,5 og 2 millioner norske kroner.
Og noen som tror at Roald Bruun-Hanssen sikret seg en videresalgsavtale. Neppe.

Og opp i det hele erstattes vi Pusic med Orlov som vi betalte 4 millioner for.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Demba var også het i Denmark

Kagain

Mulig at jeg begynner å bli gammel og glemsk, men det var vel ikke landesorg da Brann kvittet seg med Pusic? Mange stilte seg vel undrende til salget, men slo seg til ro med at det var en skikkelig målsnik av en spiss på vei inn. Det ble vel litt mer bråk da Orlov viste seg å være den nye spissen. Han ble kjøpt for verdien av to Martin Pusicer, men hadde ikke noe fryktinngytende målstatistikk med seg fra Sverige. Jeg mener at jeg (og sikkert noen andre) refererte til han som en slags Kottila-type? Og det var da det ble litt mer fyr siden denne spilleren ikke var det vi hadde forventet?

Ricky

Salget av Pusic var helt greit. Han ble fristilt av tre (!) klubber i 2012, og da er det jo greit å få et par mill for ham etter 2013-sesongen, som for så vidt var ganske middels.

Spelaren

Kan det ha vært et utslag av trivsel? Pusic er jo en skrue.
GÃ¥ av.

Joggi Bogga

Quote from: Jose Arrogantio on January 16, 2015, 17:36:05 PM
Quote from: Joggi Bogga on January 16, 2015, 17:10:40 PM
Quote from: Lasaron on January 16, 2015, 14:42:52 PM
Brann sa nei til å låne Badji til West Ham. Enig.
Tyrkisk klubb byr 3,5 mill for Badji. For lite.


Helt kurant sum. Faktisk litt over det jeg hadde forventet.
FÃ¥ ham vekk.


3,5 millioner for en spiller som en klubb i øvre halvdel av Premier League forsøkte seg på er over forventet?


Jeg tror Badji er en spiller som kan fremstÃ¥  som spennende for flere klubber. Men kun før de har kikket nærmere pÃ¥ ham.

Sett utenfra er jo det respektabelt å holde en plass på Senegal (som kan bli afrikamestre) og hans fysikk er bedre enn vanlig for fotballspillere.

Men hvis vi ser på hans europeisk klubbkarriere har han ingen ting å vise til i en av kontinentets svakeste ligaer. Klubber fra høyere nivå enn vårt vil bli skeptisk når de ser at han selv i vår liga fungerer som en propp i både overgangspill og offensivt spill generelt. Hvordan i all verden skal han mestre dette på høyere nivå?

Tidligere har PL klubber kjøpt spillere usett og det er mange nok eksempler på uforklarlige overganger, men jeg kan aldri i livet forestille meg at en klubb på øverste nivå i europas 5-6 beste ligaer henter Badji.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Spelaren

Quote from: Joggi Bogga on January 18, 2015, 12:32:40 PM
...en av kontinentets svakeste ligaer...


Hvorfor skrives dette fortsatt? Dette er rangeringen. Vi er midt på treet. "En av de svakeste" assossieres ikkje med de som er midt på treet, med mindre en går fullstendig svart hvitt og sier "de beste" fra midten og opp. I så fall er vi der, i en av de beste ligaene i Europa.
GÃ¥ av.

Go Up