• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvartfinale cupen: Odd-Brann torsdag 14. august kl. 20.00

Started by Nixon, August 10, 2014, 12:06:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Ricky


roaldinho

Quote from: Spelaren on August 14, 2014, 20:16:22 PM
Karadas med takling etter boken. Pusedommer tenker naturligvis annerledes.


Fordi det er Karadas. Hanstveit og det ville blitt innkast.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

vekkreist


Kruxleiven

Går det an å få en forklaring fra Barmen etter kamp hvorfor den sjansen ikke ender i nettet? Vil jeg gjerne ha.

Nixon

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 14, 2014, 20:15:47 PM
Ja ut med Lorentzen, det var ufint.


Alle skjønner jo at det ikke er fordi Lorentzen har spilt dårlig. Det går på typer. Så jeg tror neppe at Lorentzen legger mye i det.
Rød makt på Hansa

aleksanderhjelleseth

Ja får håpe han skjønner det, men for moralen til Lorentzen må det være drepen.

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Det begynner å koke i kålen på Badji no. Står neppe kampen ut om det blir ekstraomganger.
Gå av.

vekkreist

Dette går jo strååååålende........ jaja  som en annen nevnte her. Kanskje bedre at vi taper etter 90 minutter enn etter 120. Drit i cupen. ..

Romarius


Ricky

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 14, 2014, 20:20:00 PM
Ja får håpe han skjønner det, men for moralen til Lorentzen må det være drepen.


Hvis kampplanen var at Marcus Pedersen skulle innpå for Orlov halvveis ut i 2.omgang, så er det vel ikke utenkelig at Lorentzen har vært forberedt på byttet helt siden han kom innpå.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

pidre

Jævla usportslig jone samuelsen, filmer straffe og forsøker nå å få badji utvist - det greier han sikkert også. Hafsaas elendig.
Saludar a los monos!

Ricky


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Helsiken! Som forventet, men ikke mindre surt av den grunn!
Rød makt på Hansa

Spelaren

Naturligvis, så mange cornere og innlegg imot, er jo bare ønsketenkning å tro at det ikkje skulle straffe seg.
Gå av.

Kruxleiven

Forbanna flaksent av ODD der i forkant av corneren. På et eller annet underlig flipperspillaktig vis får de revet ballen til seg som senere ender i corner som så ender imål. Irriterende!

Brann_ruler86

Etter ørten cornere imot måtte det jo skje til slutt...
Gå ta banen!

Gulløl

Frem med Karadas håper jeg. Ut med Barmen og inn med Grønner.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stigh


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Gå av.

Churchill

...we shall never surrender.

stigh

Mojsov er jo den fest bremsen vær forbanna gang klare han å øddelege når vi leder

osoerli

herregud kor mange ballar me mistar i løpet av ein kamp pga tilbakespela til Piotr
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Snublefot

jeg forstår ikke dette helt jeg..  Johnsen header i goalen fra 5 meter, helt upresset på en corner.

Hvordan i all verden er det mulig å få gå opp så alene? Og er det virkelig så vanskelig for de som står i feltet å forsøke å gå i den duellen? alle står jo planta i bakken.

håpløst forsvarspill!

vekkreist

Eg hadde faktisk tro på Mosjov en gang i tiden. Men nå gidder eg ikkje mer. Han hat fått sin del av sjanser.  Og enten har han blitt utvist eller laget straffe.  Takk for deg.

Spelaren

Quote from: Snublefot on August 14, 2014, 20:28:55 PM
jeg forstår ikke dette helt jeg..  Johnsen header i goalen fra 5 meter, helt upresset på en corner.

Hvordan i all verden er det mulig å få gå opp så alene? Og er det virkelig så vanskelig for de som står i feltet å forsøke å gå i den duellen? alle står jo planta i bakken.

håpløst forsvarspill!


Uten å ha sett reprisen så mange ganger, men det virker som om forsvarerne var mest opptatt av rommet rett foran Piotr, og at ingen fekk rom til å hoppe opp i noe særlig grad. Johnsen var jo rene Lyderhorn der, komplett alene.
Gå av.


Kruxleiven

Vi får nå trent på etablert angrepsspill. Tydelig at vi ikke er noe særlig på det. Ikke på bortebane mot gode lag i hvert fall. Det er vel ingen vits i å si noe fra eller til om MP, men det ser ikke ut som han kjenner til laget og hvordan de relaterer seg til hverandre i det hele tatt. Forsåvidt skuffende men ut i fra sjanser og ballebsittelse så er vel 2-1 helt greit. Eventuelt 3-1. Jævla Herolind.

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Pokker ta dommerfaen, Huseklepp nesten med ufrivillig trøyebytte - men frispark? Nehehei. Odd må jo få angripe seg til 3-1 må vite.
Gå av.


Huff

Soleklart frispark til Huse foran tre en, soleklart.

Men vi har vært dårlige i dag

kabelmann

Har vært klasseforskjell på lagene, så helt greit med Odd-seier.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Kjell249

Helt greit. Vi har spillt en elendig fotballkamp og får heller bruke flaksen til å få poeng i serien.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Nixon

Er det ikke denne Shala som ikke vil skrive ny kontrakt? Noe for Brann?
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: kabelmann on August 14, 2014, 20:33:48 PM
Har vært klasseforskjell på lagene, så helt greit med Odd-seier.


Helt greit er det, Brann har viktigere ting å tenke på i høst, men å forære Odd en slik kontring er noe herk. Drittdømming.
Gå av.

Nixon

Ja, ja, uansett flott å se at vår nye millionspiss har vært god...
Rød makt på Hansa

Churchill

Marcus Pedersen er frisk han. Viser at innsats ikke er noen ulempe å legge i kurven...
...we shall never surrender.

Joggi Bogga

Nok en gang får vi ettertrykkelig bevist at vår 4-4-2, og i særdeleshet de to sentralt, ikke har en snøballs sjanse i helvete mot lag som bruker 3 på midten.

Og når går vi inn i en rekke med motstandere som ikke kommer til å møte oss i 4-4-2. Dette kan bli drit.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Belfort

Denne kampen betyr ingenting . Vil heller at vi vinner der i serien senere i høst. Tror helt klart RBK har en klar fordel av å ha spillefri i dag. Vi burde startet med flere reserver

aleksanderhjelleseth

Latterlig for et jævlig lag Odd er. For et elendig publikum med den monotone lyden de gir fra seg og den latterlige scorings musikken. Faen ta Fagermo og faen ta Skien.

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kruxleiven

Molde spiller da i 4-4-2. Og Rosenborg?

Hva om Vindheim hadde scoret på raidet? Hva om det ikke hadde blitt dømt straffespar? Er vel like greit og bare å prøve å ikke tenke på det. ODD har vært klart best.

Kjell249

Tror det er en grei realitet check hvor langt vi er unna medaljekvalitet med dette laget. Skal vi spille med to på midten, så må kvaliteten være ekstremt mye høyere enn Haugen-Badji er.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Det finnes ingen gode grunner for at Mojsov skal være foran verken Demir eller Grønner i køen. Han er rett og slett en matchtaper. Hadde troen på ham før sesongen, men de idotiske feilene har han ikke klart å renske vekk og da er han ingenting å samle på.

Utover det hadde MP et bra innhopp. Gleder meg til å se ham fra start mot bartene.

Go Up