• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ta ett tak

Started by BRANNFL, August 02, 2014, 12:18:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BRANNFL

Er det ikke på tide att gjengen her på forumet viser muskler på stadion. Mobiliser alle, fyll stadion til randen, være den 12. mann. 12000 innlegg på forumet har vel aldri hjelpt Brann. Det er ikke bare Brann som må "back to basic" vi på tribunen må ta tak også, løft stemningen med sanger alle kan. Vi kan faktisk være med å snu dette for Brann, stemningen på stadion for tiden er som å høre på ett beskjedent pikekor.

Hvodan fylle stadion, mobiliser alt av media BT BA og TV2, ja til og med Doddo kan ta ett tak.

La oss fylle stadion mot Aalesund, ta ett tak for Brann drit i RBH, han blir dokkar ikke kvitt alikavell

Brann e' Best

Ricky

Jeg sliter nok som det er med å gi vekk billetter hvis jeg er forhindret fra å gå selv.

Tror det er større sjanser for at Brann vinner serien i 2015 enn at vi opplever et fullsatt Stadion med et voldsomt liv og sydende stemning i løpet av denne høsten.

Red Rabitt

Quote from: BRANNFL on August 02, 2014, 12:18:01 PM
Er det ikke på tide att gjengen her på forumet viser muskler på stadion. Mobiliser alle, fyll stadion til randen, være den 12. mann. 12000 innlegg på forumet har vel aldri hjelpt Brann. Det er ikke bare Brann som må "back to basic" vi på tribunen må ta tak også, løft stemningen med sanger alle kan. Vi kan faktisk være med å snu dette for Brann, stemningen på stadion for tiden er som å høre på ett beskjedent pikekor.

Hvodan fylle stadion, mobiliser alt av media BT BA og TV2, ja til og med Doddo kan ta ett tak.

La oss fylle stadion mot Aalesund, ta ett tak for Brann drit i RBH, han blir dokkar ikke kvitt alikavell




Helt enig, her må det mobiliseres! Det må kjempes 100% fra tribunen i alle de resterende hjemmekampene, vi trenger 7 seire til! Går du ikke på stadion nå i disse tider når de trenger deg som mest, ja da har du ingenting der å gjøre i fremtiden heller. Alle Brannsupportere må nå kjenne sin besøkelsestid!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Lasaron

Ja! Enten er du med oss, eller mot oss. Her må du gå, selv om du ikke har lyst. Alle som ikke går mer på Stadion i år, men kommer tilbake når vi er i toppen, er hyklere. Alle. Bare motgangssupportere er velkommen hos oss. Bare ekte supportere.
Tren på langskudd

BRANNFL

Lasaron bull shit
Du er nok avviket her og resten av Bergen
Brann trenger alle
Brann e' Best

dex1974

Hvis forumet går sammen om å skaffe privatfly for meg tilbake over fjellet etter kampen stiller jeg gladelig opp fredag.
I og med det er sju-kamp rekker jeg ikke vanlig rutefly hjem. Nattog er uaktuelt fda jeg begynner på jobb kl 6 lørdag morgen. Må dessuten opp kl 4 for å nå bussene jeg er avhengig av å komme meg på jobb.

Ellers sees vi vel i Skien i kvarten og i serien? Kanskje og en eventuell semi- og cupfinale?
Hvis ikke sees vi nok neste år! Planlegger allerede turer til Florø, Kristiansund og Alta ;)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Spelaren

August 02, 2014, 18:49:25 PM #6 Last Edit: August 02, 2014, 19:11:20 PM by Spelaren
Gjør som meg; Flytt hem.
Gå av.

Lasaron

Quote from: BRANNFL on August 02, 2014, 15:49:00 PM
Lasaron bull shit
Du er nok avviket her og resten av Bergen
Brann trenger alle


Prøv å les innlegget mitt på nytt, denne gang med ironibrillene på.
Tren på langskudd

Kruxleiven

Jeg ser det slik at hvis jeg stiller opp på resten av kampene så sant jeg har tid og mulighet så har jeg gjort mitt. Da har jeg prøvd det lille jeg kan for å få klubben til å bli i eliten. Det har gått forbi stadiet med sinne og bitterhet mot egen klubb for min del. Det hjelper jo ingenting uansett. Klubben har tatt poenget om hvordan vi ser på dem for lengst.  RBH vet han har ca 1 % støtte. Om i det hele tatt så mye. Men poenget er ikke RBH eller vanstyre.  Poenget er å prøve å gjøre noe konstruktivt som supporter. Roald ryker vel etter sesongen uansett.

pidre

Gå på stadion og støtte klubben. Ok den teorien, men samtidig så støtter ein jo RBH. I eit større perspektiv, er ikkje den beste støtten nettopp å la være å gå på stadion inntil RBH er vekk? Mohn betaler jo likevel billetten.
 
Saludar a los monos!

krøvel vellevold

Det viktigste akkurat nå må vel være å støtte laget slik at vi unngår nedrykk? Mange har allerde gitt opp, men det er jo for faen tolv kamper igjen - og flere lag der foran som sliter minst like mye som oss. Vi blir på ingen måte pisset på. Med litt mindre marginer imot, så kan vi vinne på de fleste baner mot nesten hvem som helst i Norge. Det der RBH-greiene kan vi ta når nedrykket enten er avverget eller et faktum. Vi kan fremdeles få både i pose og sekk. Skal alt handle om RBH fremover, øker sjansen for at det er det eneste vi oppnår denne sesongen.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Gå av.

Corran

Quote from: pidre on August 03, 2014, 08:06:11 AM
Gå på stadion og støtte klubben. Ok den teorien, men samtidig så støtter ein jo RBH. I eit større perspektiv, er ikkje den beste støtten nettopp å la være å gå på stadion inntil RBH er vekk? Mohn betaler jo likevel billetten.
 

Ved å gå på stadda støtter du Brann og spillerne som representerer Brann IKKE rbh
Melder du deg inn i Brann og mobiliserer nok medlemmer så kan du aktivt legge press på styret for å få RBH sparket. Du kan også si din mening fra tribunen og bli hørt om du mobiliserer nok supportere.
Lar du vær å gå på stadda pga rbh så støtter du IKKE Brann
Jeg mener at ved å ikke gå på stadda og skylde på rbh bare er en dårlig unnskyldning for at du er en medgangsupporter som ikke gidder å gå når klubben og spillere trenger støtte
Nå er tiden hvor det lille ekstra fra tribunen kan være med å gi spillerne den ekstra energien og troen som vipper kamper i vår favør
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Quote from: pidre on August 03, 2014, 08:06:11 AM
Mohn betaler jo likevel billetten.
 


Dette. Burde Brann delt ut gratisbilletter resten av sesongen? Kompensert partoutkortinnehavere på en eller annen måte og delt ut 100 000 billetter til de gjenværende kampene, om det er slik at Mohn likevel tar regningen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

1908

Første som må skje i dag er at Odd må slå Sandnes no. 0-0 etter 35 min..

Sarpsborg må slå Haugesund.
Helst 1-1 aafk-Glimt og stabæk-rbk= borteseier..

Vi trenger veldig hjelp fra andre no.. Vi kan ikke klare dette selv..

Go Up