• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lillestrøm - Brann 1. august 19:00

Started by Xminator, August 01, 2014, 08:20:25 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Jose Arrogantio

Dette kunne blitt vendepunktet vårt i sesongen. Kampen hvor vi endelig snudde en kamp til seier. Hvor vi endelig fikk uttelling på sjansene. Så ødela de alt for seg selv på 10 minutter. Mojsovs røde spiller ingen rolle, vi var like hodeløse før det skjedde.

Jose Arrogantio

Det som er mest irriterende er at vi hadde kontroll på kampen i det vi scorte tredje målet. Det var ingen grunn til å legge seg slik bak. Vi slapp ikke til sjanser, Lillestrøm hadde ingenting å komme med inntil vi sluttet å spille. Helvete!

Spelaren

Quote from: pidre on August 01, 2014, 19:47:41 PM
Heilt forbanna latterlig at Mohn har gitt RBH immunitet i årevis. Dette prosjektet totalt mislykket. Nå får fan ta meg Mohn rette opp i den driten RBH har ført klubben ut i, og bla opp for 3 klassespillere umiddelbart.




Mohn dekker inn publikumsunderskuddet vårt, lengre strekker ikkje han seg.
Når det gjelder forsterkninger får heller Brann ta opp lån, bruke kredittkort og tigge hjelp andre steder. Uten et par gode forsterkninger rykker me til helsiken ned, den saken er bare grei. Norling har mislykkes totalt, en dundrende fiasko og har bare jobb fordi me tok så voldsomt imot ham når han kom hit. Andre trenere med slik elendig trenergjerning hadde forsvunnet før ferien. Han kan meget gjerne følge oss ned og få oss opp igjen, men med dette mannskapet her??? Ha. Haha.
Gå av.

pidre

Trur ikkje vi får sjå noko vendepunkt.
Saludar a los monos!

Spelaren

Quote from: Falkman on August 01, 2014, 19:52:00 PM
Quote from: vekkreist on August 01, 2014, 19:49:08 PM
Eneste postive idag var Vindheim.  Bygg laget rundt han neste sesong i Adeccoen! Haha....  faen så tragisk.  Aner ikke ka eg skal tenke og tro. Kanskje dette kun er en dårlig drømm vi snart våkner opp fra??


Vindheim? Som fikk Fofana til å se ut som Messi??


Vindheim var svak i kveld. Kun på banen fordi alternativet er like svakt mann mot mann.
Gå av.

vekkreist

Hanstveit sin involvering på 3-3 målet er ikkje akuratt klasse. Og ikkje si at det var uflaks. Den må han ta på seg.

Og takk til Petter VM at han ikke feirer 4-3 målet. Respekt.

Jose Arrogantio

Norges nest største klubb er i fare for nedrykk, og det som blir hentet for å redde oss er en skadet tenåring og Azar Karadas. Hele jævla klubben må bygges om, den er råtten fra roten opp.

Brannfan23

Tegn tyder på at det blir adecco til neste år, med mindre det kommer 3 superspiller som snur alt på hodet for oss. Men det tviler jeg sterkt på.

pidre

Quote from: Spelaren on August 01, 2014, 19:55:07 PM
Quote from: pidre on August 01, 2014, 19:47:41 PM
Heilt forbanna latterlig at Mohn har gitt RBH immunitet i årevis. Dette prosjektet totalt mislykket. Nå får fan ta meg Mohn rette opp i den driten RBH har ført klubben ut i, og bla opp for 3 klassespillere umiddelbart.




Mohn dekker inn publikumsunderskuddet vårt, lengre strekker ikkje han seg.
Når det gjelder forsterkninger får heller Brann ta opp lån, bruke kredittkort og tigge hjelp andre steder. Uten et par gode forsterkninger rykker me til helsiken ned, den saken er bare grei. Norling har mislykkes totalt, en dundrende fiasko og har bare jobb fordi me tok så voldsomt imot ham når han kom hit. Andre trenere med slik elendig trenergjerning hadde forsvunnet før ferien. Han kan meget gjerne følge oss ned og få oss opp igjen, men med dette mannskapet her??? Ha. Haha.


Ja får vi ikkje meir frå Mohn, er det vel berre å sparke RBH i det minste - så får vi starte på nytt.
Saludar a los monos!

TCAC

Quote from: Jose Arrogantio on August 01, 2014, 19:57:06 PM
Norges nest største klubb er i fare for nedrykk, og det som blir hentet for å redde oss er en skadet tenåring og Azar Karadas. Hele jævla klubben må bygges om, den er råtten fra roten opp.


Ja, vi er DESIDERT dårligst i TL når det gjelder å finne spillere utenfor egen junioravdeling. Det skal ikke være mulig at en klubb med vårt budsjett går inn i TL med den dårligste (evt. nest dårligste) stallen. Det er faktisk helt utrolig.

Spelaren

Quote from: Jose Arrogantio on August 01, 2014, 19:57:06 PM
Norges nest største klubb er i fare for nedrykk, og det som blir hentet for å redde oss er en skadet tenåring og Azar Karadas. Hele jævla klubben må bygges om, den er råtten fra roten opp.


Men tenk så masse ukultur vi kan luke vekk! Helst må me bli der en stund så all ukulturen kan fjernes. Roalds neste strategiplan har opprykk 2018 som mål.
Gå av.

Belfort

Quote from: TCAC on August 01, 2014, 19:59:44 PM
Quote from: Jose Arrogantio on August 01, 2014, 19:57:06 PM
Norges nest største klubb er i fare for nedrykk, og det som blir hentet for å redde oss er en skadet tenåring og Azar Karadas. Hele jævla klubben må bygges om, den er råtten fra roten opp.


Ja, vi er DESIDERT dårligst i TL når det gjelder å finne spillere utenfor egen junioravdeling. Det skal ikke være mulig at en klubb med vårt budsjett går inn i TL med den dårligste (evt. nest dårligste) stallen. Det er faktisk helt utrolig.


Dreier seg som inkompetente gjøker som får lov til å holde på uten noen form for konsekvenser

pidre

2018 heheh, ja vil ikkje overraske meg.
Saludar a los monos!

bulldog

vi vil se lønnsbudsjettet. hvordan i all verden kan vi være blandt de som betaler mest?
bulldog

Brannfan23

Quote from: Belfort on August 01, 2014, 20:01:01 PM
Quote from: TCAC on August 01, 2014, 19:59:44 PM
Quote from: Jose Arrogantio on August 01, 2014, 19:57:06 PM
Norges nest største klubb er i fare for nedrykk, og det som blir hentet for å redde oss er en skadet tenåring og Azar Karadas. Hele jævla klubben må bygges om, den er råtten fra roten opp.


Ja, vi er DESIDERT dårligst i TL når det gjelder å finne spillere utenfor egen junioravdeling. Det skal ikke være mulig at en klubb med vårt budsjett går inn i TL med den dårligste (evt. nest dårligste) stallen. Det er faktisk helt utrolig.


Dreier seg som inkompetente gjøker som får lov til å holde på uten noen form for konsekvenser


Det blir jo en konsekvens nå: Vi rykker ned mest sannsynligvis.

pidre

Har dessverre mista all tru på klubben så lenge RBH styrer skuta. Nå må den klovnen vekk!
Saludar a los monos!

Jose Arrogantio

Klubben er så forbannet pillråtten. Jeg vil ha alle vekk. Spillere, trenere, ledere  og styret. Et eller annet i klubben er pillråttent, alt som kommer hit forvitrer. Demidov, Badji, Huseklepp, Demir, Korcsmar. Alle spillere visner så fort de tar i klubben. Det er ingen vinnerkultur, tvert i mot så er miljøet i klubben direkte skadelig for suksess. Ny start må til. Med nye ark. Jeg har ikke tro på at RBH vekk er nok. Han har vært her for lenge og gjort for mye skade. Forgiftet hele forbanna klubben vår.

Belfort

Quote from: bulldog on August 01, 2014, 20:02:07 PM
vi vil se lønnsbudsjettet. hvordan i all verden kan vi være blandt de som betaler mest?


Tenk deg Huseklepp som etter sigende har nærmere 3 mill i lønn. Huseklepp er faktisk en av de siste jeg kjenner som jeg ville tatt med meg i krigen. Han er 30 år nå men så lite mann at det er ikke til å fatte

Brann4

Helt fra jeg virkelig begynte å engasjere meg i Sportsklubben Brann (ca 2003-2004) har jeg aldri forstått hvordan det var mulig at vi gikk 44 år uten å ta gull.

Nå begynner det å demre for meg.

Sportsklubben Bånn.

Jose Arrogantio

Quote from: Spelaren on August 01, 2014, 20:00:57 PM
Quote from: Jose Arrogantio on August 01, 2014, 19:57:06 PM
Norges nest største klubb er i fare for nedrykk, og det som blir hentet for å redde oss er en skadet tenåring og Azar Karadas. Hele jævla klubben må bygges om, den er råtten fra roten opp.


Men tenk så masse ukultur vi kan luke vekk! Helst må me bli der en stund så all ukulturen kan fjernes. Roalds neste strategiplan har opprykk 2018 som mål.


Vi klarer nok opprykk i 2018. Fra fjerde divisjon. Med en glisende Roald i bakrommet.

roaldinho

Den nye sangen blir vel: " Hater Hønefoss, Bærum. Hater Nest-Sotra, Hødd. Hater Mjøndalen, Strømmen, men Sportsklubben Brann elsker vi."
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Koffert1

Enig i at det meste virker pillråttent i denne klubben på de fleste områder.
Tror likevel ikke vi skal rope for høyt om at treneren ikke duger. Vi har en merittert, karismatisk trener med en svært godt passende fotballfilosofi. Problemet ligger i at han ikke har de spilletypene han trenger, og desverre ser ikke spillegruppen ut til å være god nok til å holde seg i øverste divisjon mens RN skifter ut og bygger sin egen stall.
For min del er det ingen tvil om at jeg vil ha med RN videre, og det vil være en stor gladnyhet om han blir med oss i et eventuelt nedrykk, slik at han kan bygge opp en stall på nytt og sette et fintspillende og sjanseskapende lag.

Hvilken trener ville vi hatt i stede?
Da blir det en Mons IM, Rune S eller Tom N, som er mestere på å berge tilværelsen, men "aldri" kommer videre derfra.


Spelaren

Quote from: Jose Arrogantio on August 01, 2014, 20:06:00 PM
Quote from: Spelaren on August 01, 2014, 20:00:57 PM
Quote from: Jose Arrogantio on August 01, 2014, 19:57:06 PM
Norges nest største klubb er i fare for nedrykk, og det som blir hentet for å redde oss er en skadet tenåring og Azar Karadas. Hele jævla klubben må bygges om, den er råtten fra roten opp.


Men tenk så masse ukultur vi kan luke vekk! Helst må me bli der en stund så all ukulturen kan fjernes. Roalds neste strategiplan har opprykk 2018 som mål.


Vi klarer nok opprykk i 2018. Fra fjerde divisjon. Med en glisende Roald i bakrommet.


Ser for meg at han popper en billig flaske sjampis mens denne Osdal aller nådigst er invitert inn i garderoben - som eneste supporter som gadd ta turen til den avgjørende kampen mot Tambarskjelvar.
Gå av.

Spelaren

Tipper Demidov gleder seg til neste år.
Gå av.

Tom C

Jeg vil ha bort spillere som Hanstveit, Demir, Mojsov, Badji og Grønner. Dette er spillere som gang på gang driter på leggen og koster oss poeng. Inn med noen som ikke driter i buksen når man er under press, eller mister hodet og pådrar seg latterlige røde kort eller straffer imot. Norling bør få sjansen til å bygge et lag med litt kvalitet i bunn, og ikke dette rusket og rasket som tusler rundt på stadion og hever feite lønninger.
Og ja. Roten til alt det vonde er fremdeles syregliset. Kan ikke fyren snart innse det sjøl?
Aldri mer Obos....

TCAC

Quote from: Spelaren on August 01, 2014, 20:13:40 PM
Tipper Demidov gleder seg til neste år.


Jeg vil tro han hundredobler lønnsrekorden for førstedivisjonsspillere som ikke spiller et eneste minutt, så det ser jeg ikke bort fra.

krakra

Quote from: Tom C on August 01, 2014, 20:24:07 PM
Jeg vil ha bort spillere som Hanstveit, Demir, Mojsov, Badji og Grønner. Dette er spillere som gang på gang driter på leggen og koster oss poeng. Inn med noen som ikke driter i buksen når man er under press, eller mister hodet og pådrar seg latterlige røde kort eller straffer imot. Norling bør få sjansen til å bygge et lag med litt kvalitet i bunn, og ikke dette rusket og rasket som tusler rundt på stadion og hever feite lønninger.
Og ja. Roten til alt det vonde er fremdeles syregliset. Kan ikke fyren snart innse det sjøl?
Man sender ikke vekk en 20 åring med stort potensiale fordi han gjør noen feil. Badji har et såpass høyt toppnivå at han bør bli han og. Resten av vi godt prøve å selge. Det er ikke mye potensialet i de.

Jose Arrogantio

Quote from: Koffert1 on August 01, 2014, 20:09:38 PM
Enig i at det meste virker pillråttent i denne klubben på de fleste områder.
Tror likevel ikke vi skal rope for høyt om at treneren ikke duger. Vi har en merittert, karismatisk trener med en svært godt passende fotballfilosofi. Problemet ligger i at han ikke har de spilletypene han trenger, og desverre ser ikke spillegruppen ut til å være god nok til å holde seg i øverste divisjon mens RN skifter ut og bygger sin egen stall.
For min del er det ingen tvil om at jeg vil ha med RN videre, og det vil være en stor gladnyhet om han blir med oss i et eventuelt nedrykk, slik at han kan bygge opp en stall på nytt og sette et fintspillende og sjanseskapende lag.

Hvilken trener ville vi hatt i stede?
Da blir det en Mons IM, Rune S eller Tom N, som er mestere på å berge tilværelsen, men "aldri" kommer videre derfra.


Norling er god han, men andre gode trenere finnes også som står for underholdende fotball. Nå er det blitt sånn at det viktigste er å rydde opp i klubben. Skikkelig. Ikke en liten kattevask som vi gjorde med Skarsfjordsaken. Her må alt rykkes opp fra bunnen, og jeg ser Norling som en del av denne kulturen som må vekk. Best for begge parter at han finner en annen klubb mens vi gjenoppbygger klubben Roald brant ned.

eivhelle

Forbanna utgjort. Nok en gang har vi dommere som griper aktivt inn med avgjørende feil. I fjor ble det feilaktig annulert to scoringer i år en. Rødt kort for to taklinger der den ene ikke var i nærheten av kort. LSK slapp vel helt unna kortstokken til dommeren til tross for flere forseelser langt verre enn det først kortet til Mojsov.

Den første scoringen i en kamp er alltid viktig og det er typisk at Brann nok en gang ikke får sjansen til å gå i ledelsen. Straffen til LSK var fullstendig unødvendig og PVM konstruerte den da Badji så beleilig satte foten frem, han ville nemlig aldri hatt sjansen til å rekke ballen. Også veldig symptomatisk at Pjotr hadde en hånd på begge de to første målene til LSK uten å klare å avverge noen av dem. LSK hadde vel strengt talt nesten ingen store sjanser bortsett fra de to dødballmålene før de scoret på overtid etter styring fra Hanstveit.

Det eneste positive fra denne kampen er at Brann nok en gang er spillemessig langt bedre enn motstanderen. De klarer å snu 2-0 til 2-3 og klarer faktisk å score 4 mål på et lag som hittil bare har sluppet inn 5 på hjemmebane før denne kampen.

Brann4

Jeg sliter fortsatt med å innse hvor reell nedrykksfaren faktisk er







Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on August 01, 2014, 20:13:40 PM
Tipper Demidov gleder seg til neste år.


Han har jo bidratt i retning nedrykk de få gangene han har vært på banen. Hører like mye hjemme der han.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tom C

Quote from: Brann4 on August 01, 2014, 20:44:57 PM
Jeg sliter fortsatt med å innse hvor reell nedrykksfaren faktisk er





Da har jeg lyst å gå på de samme pillene som du gjør...
Aldri mer Obos....

Belfort

Quote from: Brann4 on August 01, 2014, 20:44:57 PM
Jeg sliter fortsatt med å innse hvor reell nedrykksfaren faktisk er









Hvis du har en kompis i nærheten så få han til å gi deg et "kakk" så du våkner

chamill

Nå har dere fått det som dere hadde så lyst til, Skarsfjord ble fjernet. En svenske med gode resultater i Svergie ble hentet inn. Fakler og håp om seriegull ble tent. Nå er vi i 1. divisjon. For klubben sin del ber eg med dette om dere fint kan slutte å tro at dere kan drive en fotballklubb. La denne svensken dere elsker så høyt få drive i fred, å la nå denne Bruun Hansen ha sitt verv i fred.

963 lett som bare det!

krøvel vellevold

Quote from: chamill on August 02, 2014, 00:50:32 AM
Nå har dere fått det som dere hadde så lyst til, Skarsfjord ble fjernet. En svenske med gode resultater i Svergie ble hentet inn. Fakler og håp om seriegull ble tent. Nå er vi i 1. divisjon. For klubben sin del ber eg med dette om dere fint kan slutte å tro at dere kan drive en fotballklubb. La denne svensken dere elsker så høyt få drive i fred, å la nå denne Bruun Hansen ha sitt verv i fred.




Tullprat!

Skars var et problem langt utover svake resultater. Under Norling har vi fått bevist at stort sett den samme gjengen klarer å spille langt bedre fotball. Vi hadde neppe blitt noe topplag med Skars. Og vi hadde aldri i verden blitt det med den underholdende og offensive fotballen som må til for å engasjere i Bergen. Skars var dessuten arrogant og flåsete mot dem som var så frekke å kritisere ham, og han skapte splid i spillergruppen. Nå har vi en mann som står for noe helt annet og mye mer positivt både når det gjelder fotballfilosofi og personlige egenskaper. At resultatene har gått til helvete, handler en god del om tilfeldigheter som ikke har gått vår vei. Hvis Norling får fortsette, tror jeg han har en god mulighet til å bygge et lag både som kan få resultater og god fotball. Han har bare vært her et halvår, for faen!

Men hva har RBH fått til som forsvarer at vi skal la han få være i fred? Han har IKKE vært her et halvt år. Han har vært her i snart 8 år. Etter gullet - som strengt tatt ikke var hans verk - har alt gått nedover med klubben. Både sportslig, økonomisk og interessemessig.

Regner forresten med at du også driter i stemme på valg, da det tross alt er politkerne selv som vet best.
Legg ned hele klubben!

chamill

August 02, 2014, 01:22:09 AM #237 Last Edit: August 02, 2014, 01:24:49 AM by chamill
Etter lengre tid på forumet her er eg klar over at du Krøvel er av de supporterne som tror at du kan slenge rundt deg og ønske alle i brønnen - uten å ha noen langsiktig plan over det.

Spennede teori du har om Skars. Mener du virkelig at Brann kommer styrket ut av det etter ha å sparke en trener, ansette en ny trener, samtidig som vi betaler etterlønn til den forrige treneren og rykke ned??

Er mange spennende teorier der rundt om. Men nå ber eg igjen om dere lar sportsklubben være en sportsklubb og en supporter må gjerne e være en supporter. En supporter som selvsagt ikkje tror på gull og grønne skoger selv om vi sparker folk i motgang.

Kan det være så feil??

Eg benytter min stemmerett. Mener du det har noen form for relevans? Hvordan?
963 lett som bare det!

Ricky

Quote from: chamill on August 02, 2014, 00:50:32 AM
For klubben sin del ber eg med dette om dere fint kan slutte å tro at dere kan drive en fotballklubb.


Fiffig at du har større problemer med dem som mener noe om hvordan klubben drives, enn dem som faktisk driver den.

Jose Arrogantio

August 02, 2014, 02:46:14 AM #239 Last Edit: August 02, 2014, 03:06:28 AM by Jose Arrogantio
Quote from: chamill on August 02, 2014, 01:22:09 AM
Etter lengre tid på forumet her er eg klar over at du Krøvel er av de supporterne som tror at du kan slenge rundt deg og ønske alle i brønnen - uten å ha noen langsiktig plan over det.

Spennede teori du har om Skars. Mener du virkelig at Brann kommer styrket ut av det etter ha å sparke en trener, ansette en ny trener, samtidig som vi betaler etterlønn til den forrige treneren og rykke ned??

Er mange spennende teorier der rundt om. Men nå ber eg igjen om dere lar sportsklubben være en sportsklubb og en supporter må gjerne e være en supporter. En supporter som selvsagt ikkje tror på gull og grønne skoger selv om vi sparker folk i motgang.

Kan det være så feil??

Eg benytter min stemmerett. Mener du det har noen form for relevans? Hvordan?


Mener du klubben var på rett vei før Skarsfjord ble sparket/trakk seg?

I så fall, var det den gradvise svekningen av stallen hvert vindu eller de dalende resulatene hvert år siden 2011 som ga deg troen?




Jose Arrogantio

Quote from: chamill on August 02, 2014, 00:50:32 AM
Nå har dere fått det som dere hadde så lyst til, Skarsfjord ble fjernet. En svenske med gode resultater i Svergie ble hentet inn. Fakler og håp om seriegull ble tent. Nå er vi i 1. divisjon. For klubben sin del ber eg med dette om dere fint kan slutte å tro at dere kan drive en fotballklubb. La denne svensken dere elsker så høyt få drive i fred, å la nå denne Bruun Hansen ha sitt verv i fred.




Hva har Bruun Hansen gjort som forsvarer hans verv i klubben?


Du kommer med masse vagt vås om at de som er i posisjonen de er i, ikke må røres, uten å begrunne det. Masse ord uten substans. Så vær så snill, kom med en skikkelig redegjørelse for oss om nøyaktig hva Roald Bruun Hansen har gjort for klubben som gjør at han er rette mannen til å rette opp skuten?

krøvel vellevold

Quote from: chamill on August 02, 2014, 01:22:09 AM
Etter lengre tid på forumet her er eg klar over at du Krøvel er av de supporterne som tror at du kan slenge rundt deg og ønske alle i brønnen - uten å ha noen langsiktig plan over det.

Spennede teori du har om Skars. Mener du virkelig at Brann kommer styrket ut av det etter ha å sparke en trener, ansette en ny trener, samtidig som vi betaler etterlønn til den forrige treneren og rykke ned??

Er mange spennende teorier der rundt om. Men nå ber eg igjen om dere lar sportsklubben være en sportsklubb og en supporter må gjerne e være en supporter. En supporter som selvsagt ikkje tror på gull og grønne skoger selv om vi sparker folk i motgang.

Kan det være så feil??

Eg benytter min stemmerett. Mener du det har noen form for relevans? Hvordan?
Legg ned hele klubben!

Torvanger

August 02, 2014, 07:37:37 AM #242 Last Edit: August 02, 2014, 08:23:15 AM by Torvanger
Har ikke  Norling skjønt at Mojsov er en vandrende kortsamler? Greit nok at han tar av Badji for å forhindre det neste gule, men hvorfor lar han Mojsov fullføre med 1 gult? Brann hadde vunnet matchen uten utvis ingen, det er så latterlig, innforjælig irriterende at man ikke helt vet hva man skal gjøre. Kampen igår viser bare at fotball ikke handler om rettferdighet, er man ikke på i samtlige 90 minutter, i hver kamp, taper man  
hver kamp. Har rett og slett ikke ord, på engelsk er det noe som heter suckerpunch, igår føltes det som om man fikk en høyre hook ut av intet.

Brann_ruler

Kampen i går viser at vi har spillere som overhodet ikke holder tippeliganivå. Gjennomgangsmelodien i år er personlige feil i begge bokser. Det handler om dårlige ferdigheter og manglende evne til å holde konsentrasjonen oppe. Hiv på en dose angst så er dette Titanic som allerede har gått på isfjellet.

eivhelle

Quote from: chamill on August 02, 2014, 00:50:32 AM
Nå har dere fått det som dere hadde så lyst til, Skarsfjord ble fjernet. En svenske med gode resultater i Svergie ble hentet inn. Fakler og håp om seriegull ble tent. Nå er vi i 1. divisjon. For klubben sin del ber eg med dette om dere fint kan slutte å tro at dere kan drive en fotballklubb. La denne svensken dere elsker så høyt få drive i fred, å la nå denne Bruun Hansen ha sitt verv i fred.




Jeg er blandt dem som syntes at Skarsfjord fikk urettferdig mye kritikk, men det betyr ikke at jeg vil slå hodet av Nordling fordi han hittil ikke har fått resultater. På mange måter fremstår Brann på en bedre måte nå enn tidligere, men vi har fått fryktelig dårlig betalt.

Jeg er derimot veldig skuffet over at publikum ikke gidder å komme på stadion når supporterne endelig har fått den treneren de ønsker seg. Hva er det egentlig folk flest er ute etter, underholdning, eller å sole seg i glansen når laget har medgang. Det har vært plenty av kamper med underholdning og nerve hittil i år, men derimot har medgangen vært fullstendig fraværende.

I forkant av at Skarsfjord trakk seg var det mange her på forumet som mente at vi kunne forvente langt flere tilskuere og økte inntekter ved å investere i en topp trener. Dette har ikke slått til. Jeg tror det er tilsvarende naivt å tenke at alt vil løses seg bare RBH også trekker seg. Uansett hvem som måtte ta over vil vedkommende etter hvert også fremstå som et problem som hindrer utviklingen for klubben.

I stedet for å bruke energi på å klage på alt som er galt bør en heller mobilisere alt en kan på å få med folk til stadion for å gi laget maksimal støtte i de hjemmekampene som er igjen. Det er nok tid til å klage over tingenes tilstand når sesongen er over.


krøvel vellevold

Quote from: eivhelle on August 02, 2014, 09:32:40 AM
I forkant av at Skarsfjord trakk seg var det mange her på forumet som mente at vi kunne forvente langt flere tilskuere og økte inntekter ved å investere i en topp trener. Dette har ikke slått til.
Legg ned hele klubben!

krakra

Quote from: eivhelle on August 02, 2014, 09:32:40 AM
Quote from: chamill on August 02, 2014, 00:50:32 AM
Nå har dere fått det som dere hadde så lyst til, Skarsfjord ble fjernet. En svenske med gode resultater i Svergie ble hentet inn. Fakler og håp om seriegull ble tent. Nå er vi i 1. divisjon. For klubben sin del ber eg med dette om dere fint kan slutte å tro at dere kan drive en fotballklubb. La denne svensken dere elsker så høyt få drive i fred, å la nå denne Bruun Hansen ha sitt verv i fred.




Jeg er blandt dem som syntes at Skarsfjord fikk urettferdig mye kritikk, men det betyr ikke at jeg vil slå hodet av Nordling fordi han hittil ikke har fått resultater. På mange måter fremstår Brann på en bedre måte nå enn tidligere, men vi har fått fryktelig dårlig betalt.

Jeg er derimot veldig skuffet over at publikum ikke gidder å komme på stadion når supporterne endelig har fått den treneren de ønsker seg. Hva er det egentlig folk flest er ute etter, underholdning, eller å sole seg i glansen når laget har medgang. Det har vært plenty av kamper med underholdning og nerve hittil i år, men derimot har medgangen vært fullstendig fraværende.

I forkant av at Skarsfjord trakk seg var det mange her på forumet som mente at vi kunne forvente langt flere tilskuere og økte inntekter ved å investere i en topp trener. Dette har ikke slått til. Jeg tror det er tilsvarende naivt å tenke at alt vil løses seg bare RBH også trekker seg. Uansett hvem som måtte ta over vil vedkommende etter hvert også fremstå som et problem som hindrer utviklingen for klubben.

I stedet for å bruke energi på å klage på alt som er galt bør en heller mobilisere alt en kan på å få med folk til stadion for å gi laget maksimal støtte i de hjemmekampene som er igjen. Det er nok tid til å klage over tingenes tilstand når sesongen er over.


Jeg vil ikke at RBH skal gå fordi publikum kommer tilbake med en gang. Jeg vil at han skal gå fordi han åpenbart ikke behersker jobben sin. Jeg er uenig i denne forgudingen av de som som styrer Brann hvor vi "vanlig dødelige" ikke har noen forutsetninger for å avgjøre om jobben de gjør er god nok eller ikke. De har utarbeidet konkrete planer med konkrete målsetninger som det er enkelt å måle dem etter.

Når man ikke oppnår de langsiktige målsetningene man har satt seg er det vanlig at lederen går av. Iallefall når man bommer så ekstremt grov. Det er oppsiktsvekkende at når man sier at innen 2015 så skal Brann være et stabilt topplag, med 15.000 på kampene og over 170 millioner i omsetning så kan folk fortsatt sitte å si at RBH gjør en god jobb når vi i 2014 ligger an til direkte nedrykk, har under 10.000 på kamp og er i ferd med å forsvinne under 100 millioner i omsetning. Det er åpenbart at han ikke gjør en god jobb i det hele tatt. På noen områder.

Med den modellen vi har i dag, uten sportssjef, er det RBHs jobb å gi best mulig forutsetninger for det sportslige apperatet. Det er han overhodet ikke i stand til. Kontinuiteten det mases om har vært ikke-eksiterende. Vi har hatt hyppige utskiftinger av stallen og trenerne som har erstattet hverandre har stått for totalt forskjellig fotball som har medført store omveltninger, som ikke har lykkes.

Det begynner å bli umulig å argumentere for at RBH må bli. Vi har rett og slett en bunnsolid sak i vårt krav om at han må gå. Strategiplanen alene ville fått enhver leder med respekt for seg selv til å trekke seg, men ikke RBH. Han disker nok bare opp med en ny en, med gliset på plass og store ord, som en klovn.

Nok er nok. Vi kan ikke fortsette å la oss manipulere av ord som langsiktighet og kontinuitet. Dette har vært ikke-eksisterende etter gullet. Vingling og klomsing har vært stikkordene. Dyre feilavgjørelser både på spillersiden, trenersiden og faktisk ellers i klubben har kostet oss dyrt i tillegg. Vi trenger en real opprydning, og den kan ikke kakkerlakken RBH overleve.

Torvanger

August 02, 2014, 14:06:04 PM #247 Last Edit: August 02, 2014, 14:08:49 PM by Torvanger
Jeg tror det har kommet til et punkt der en ettmålsledelse er noe av det verste Brann kan ha, for da blir det ryggen mot veggen og poling ut igjen til motstander som kommer på bølge etter bølge. Og Norling, hvorfor kjørte du ikke full uthaling før 3-3? Istedenfor å ha oppspilte spillere som girer rundt,  få dem til å hale tid, la dem rulle rundt og spille skadd, stykk opp spillet med alle midler, få motstanderen frustrert og ødelegg momentet de har. Jeg trodde vi fikk en merittert trener som kan gamet, mot LSK i sluttminuttene lot de bare LSK tute og kjøre på. Jeg vi se uthaling av tid,  ALLE midler skal tas i bruk når man trenger 3 poeng, alt er lov. Godset kjørte jo for pokker uthaling hele veien etter 0-1! Amatærmessig!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Jose Arrogantio

Både Badji og Piotr vil bli savnet om de forsvinner. Dessuten god sjanse for at talentene som har noe for seg, Skaanes og Vindheim, forsvinner også. Birkelund blir nok, men bare fordi han akkurat har kommet og nok ikke finner noen nye arbeidsgivere.

Go Up