• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ironi på høyt nivå?

Started by paf, December 08, 2003, 09:57:40 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

paf


Stoffi

Tror han har oppfattet virkeligheten litt feil.

PFO den største stjernen i Brann?

Brann skaper lite sjanser?

PFO gir alltid 100%?

Stort defensivt ansvar?

Jaja, de får leve i sin egen lille drømmeverden.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DrMeland

Hehe... Tipper det er noen svensker som blir skuffet når sesongen begynner! Han Espen Rørvik fyren må jo enten være blind eller mindre fotballfaglig intelligent...
rMeland

jinxter


grei

Tror de får endel glede av han jeg. Akkurat som vi fikk, Så spørs det om hukommelsen deres er like dårlig som vår...

Ricky

Enhver flopp i Norge kan jo slå til i Allsvenskan. Skulle ikke forundre meg om PFO putter 10+ neste sesong, noe a la Kaj Eskelinen.

Kruxleiven

Synes dere er for streng med PFO. Han kom seg veldig på slutten. Kan ikke skjønne hvordan man med lett hjerte kan sende en spiss på dør slik spissituasjonen er i klubben. Må være Bodø/Glimt episoden folk ikke har glemt. Var det fordi han var dårlig viff, lyn, stbk og odd ønsket ham? Har vi noe bedre nå?

grei

Fyren var en klassespiss. Som ikke scorte så mye mål. Og uten han og Robbie blir det tafatt på topp, ja.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Fiore9"Synes dere er for streng med PFO. Han kom seg veldig på slutten. Kan ikke skjønne hvordan man med lett hjerte kan sende en spiss på dør slik spissituasjonen er i klubben. Må være Bodø/Glimt episoden folk ikke har glemt. Var det fordi han var dårlig viff, lyn, stbk og odd ønsket ham? Har vi noe bedre nå?


Vi har ikke bruk for spillere som oppfører seg slik som PFO gjorde. Så enkelt er det.

Sotraanda

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Vi har ikke bruk for spillere som oppfører seg slik som PFO gjorde. Så enkelt er det.
ater, heter, hater NFF!

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Sotraanda

Hmmm, så vidt eg vet så har eg vel aldri sagt at han plutselig var så dårlig og teit?
Dette er vel bare en av dine mange påstander slengt ut uten noen som helst begrunnelse, men men!
Begynner jo å ligne deg det der!

PFO er ikke uerstattelig, men han er da faen meg bedre enn de spissene vi har i dag... ELLER? er han kansje ikke det??
ater, heter, hater NFF!

Erik

åhhh er PFO bedre enn Winters?? det skal du få meg til og tro!!

Barode

Quote from: "Sotraanda"
PFO er ikke uerstattelig, men han er da faen meg bedre enn de spissene vi har i dag... ELLER? er han kansje ikke det??



Om PFO er bedre enn Winters så må Waltin ha vært bedre enn Zidane. Nei PFO kan ikke sammenlignes med Winter i det hele tatt. Og når han er så vannvittig vinglete hva skal vi med ham da? Nei takke meg til med spillere som er villige til å gi litt innsats. Det holder ikke å si at du vil vekk fordi om laget du spiller på taper noen kamper. Da er det bare å brette opp ermene og øke innsatsen. Det var en mangelvare hos PFO.

Stoffi

PFO var god med Helstad, for Helstad dro med seg alle forsvarsspillerene. Da Helstad forsvant, var PFO "den farlige" spissen, men det viste seg fort at han ikke var så farlig.

Han bommet i ett sett, gadd så vidt løpe etter ballen, og var en arrogant primadonna.

For meg, så er det helt ufattelig hvordan noen kan si han var en god spiss.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up