• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Ranheim IL 27. juni 2014 kl 20.00

Started by Kagain, June 19, 2014, 05:54:24 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kagain

Så i Odd-tråden at noen etterlyste en kamptråd mot Ranheim. Jeg minnes med gru da jeg var på cup-kampen mot Mjøndalen i fjor. På den tiden var det lenge siden jeg hadde sett en så tafatt utgave og laget og sportsklubben Brann. Jeg er som regel mer i Giles sin leir enn andre, og jeg frykter at dette blir nok en flau affære der Brann dumper ut.

Hva mener og tror folket? Vil Brann reise kjerringa mot småbartene eller vil laget falle sammen? Køpp e' køpp og alt sånt.


Spelaren

Skandale at så få går på disse kampene her!
Gå av.

Tom C

Kan ihvertfall ikke se for meg at Brann går i noen undervurderingsfelle her, i og med at vi suger balle for tiden... Så her er det bare å brette opp ermene, og vise at det finnes litt stolthet igjen under disse røde trøyene. Frykter nok en tidlig exit, men forventer uansett en tent gjeng som gir alt.

Er det noe håp om å snart få se Demidov i den røde drakten, eller er han en ny kjeks? Får ihvertfall innovertiss av å se Hanstveit rote rundt i midtforsvaret. Gedigen skuffelse i min bok. Grønner gjør det i det minste bra innimellom hjerneblødningene, så han skal få tid på seg til å luke av seg unotene. MEn han trenger en bedre makker enn Hanstveit.

Også helt enig i at Huseklepp må ut på kanten for å skape noe, mens Lorentsen bør få sjansen på topp fra start.
Aldri mer Obos....

ostraume

Quote from: Spelaren on June 19, 2014, 09:34:22 AM
Skandale at så få går på disse kampene her!


Hva faen? Har de fått Wifi på Widerøe-flyene nå? Regner med du er på vei nordvestoer?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

Quote from: Spelaren on June 19, 2014, 09:34:22 AM
Skandale at så få går på disse kampene her!


Poenget med å ta den diskusjonen med inn her? Dette sier du bare på pur faen, og hadde aldri sagt det om den diskusjonen ikke hadde oppstått. Nå synker du lavt.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra


Ricky

Quote from: Tom C on June 19, 2014, 10:58:58 AM
Kan ihvertfall ikke se for meg at Brann går i noen undervurderingsfelle her, i og med at vi suger balle for tiden...


Brann har vel blitt snakket så mye ned nå at det er visse sjanser for at Ranheim undervurderer oss.

Tipper Brann-seier i straffekonk, 7-6.

roaldinho

Er ikke litt optimistisk engang, og tror på 1-2 tap. Brann angriper, Ranheim kontrer.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

ostraume

Quote from: roaldinho on June 19, 2014, 14:26:00 PM
Quote from: Spelaren on June 19, 2014, 09:34:22 AM
Skandale at så få går på disse kampene her!


Poenget med å ta den diskusjonen med inn her? Dette sier du bare på pur faen, og hadde aldri sagt det om den diskusjonen ikke hadde oppstått. Nå synker du lavt.


...men du gjør det ufrivllig komisk når du prøver å kneble Spelaren også i denne tråden :-)
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

Quote from: ostraume on June 19, 2014, 15:01:12 PM
Quote from: roaldinho on June 19, 2014, 14:26:00 PM
Quote from: Spelaren on June 19, 2014, 09:34:22 AM
Skandale at så få går på disse kampene her!


Poenget med å ta den diskusjonen med inn her? Dette sier du bare på pur faen, og hadde aldri sagt det om den diskusjonen ikke hadde oppstått. Nå synker du lavt.


...men du gjør det ufrivllig komisk når du prøver å kneble Spelaren også i denne tråden :-)


Sier bare at han kan holde den diskusjonen i den ene tråden, ikke ta den med seg overalt. Prøver ikke kneble noen i det hele tatt, det er nok å ta den diskusjonen ett sted.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

Quote from: roaldinho on June 19, 2014, 15:06:17 PM
Quote from: ostraume on June 19, 2014, 15:01:12 PM
Quote from: roaldinho on June 19, 2014, 14:26:00 PM
Quote from: Spelaren on June 19, 2014, 09:34:22 AM
Skandale at så få går på disse kampene her!


Poenget med å ta den diskusjonen med inn her? Dette sier du bare på pur faen, og hadde aldri sagt det om den diskusjonen ikke hadde oppstått. Nå synker du lavt.


...men du gjør det ufrivllig komisk når du prøver å kneble Spelaren også i denne tråden :-)


Sier bare at han kan holde den diskusjonen i den ene tråden, ikke ta den med seg overalt. Prøver ikke kneble noen i det hele tatt, det er nok å ta den diskusjonen ett sted.


Hahaha! LOL, som de sier. Spelaren tar overhodet ikke med seg diskusjonen inn her, han bare egler  ;D
Tren på langskudd

roaldinho

Quote from: Lasaron on June 19, 2014, 15:09:24 PM
Quote from: roaldinho on June 19, 2014, 15:06:17 PM
Quote from: ostraume on June 19, 2014, 15:01:12 PM
Quote from: roaldinho on June 19, 2014, 14:26:00 PM
Quote from: Spelaren on June 19, 2014, 09:34:22 AM
Skandale at så få går på disse kampene her!


Poenget med å ta den diskusjonen med inn her? Dette sier du bare på pur faen, og hadde aldri sagt det om den diskusjonen ikke hadde oppstått. Nå synker du lavt.


...men du gjør det ufrivllig komisk når du prøver å kneble Spelaren også i denne tråden :-)


Sier bare at han kan holde den diskusjonen i den ene tråden, ikke ta den med seg overalt. Prøver ikke kneble noen i det hele tatt, det er nok å ta den diskusjonen ett sted.


Hahaha! LOL, som de sier. Spelaren tar overhodet ikke med seg diskusjonen inn her, han bare egler  ;D
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Birkelund har nok ikke spillerlisens for Brann før i juli.

roaldinho

Quote from: krakra on June 19, 2014, 15:21:45 PM
Birkelund har nok ikke spillerlisens for Brann før i juli.


Ok! Synd, kunne fått han i gang allerede mot Ranheim og fått litt selvtillit inn i laget.

Noen som vet hvordan situasjonen er ellers i laget? Forsvaret?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

Men trenger man lisens i cupen? Da kan jo amatørene spille.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Noe må man iallefall har så man ikke får utenfor vinduet:P Han sier jo selv at han ikke kan spille en offesiell kamp før 15. juli.

Klaus_Brann

Quote from: dragn on June 19, 2014, 09:28:47 AM


Er Mojsov klar igjen nå?
Uansett er det liten tvil om at Huseklepp bør settes på kanten for evig tid, han var mye bedre på kant enn på topp.
Ang. Larsen/Skaanes er jeg veldig usikker for Larsen har skuffet i sine siste innhopp, mens Skaanes ikke har vært helt på topp i det siste han heller.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Nixon

Kampen koster 100 kroner for alle med partoutkort. Og man kan kjøpe så mange billetter man vil til den prisen. I tillegg trekkes 20 gratisbilletter til eventuell cupfinale til alle som kjøper billett på forhånd til kampen.

Så gjenstår det å se om dette gir noe utslag på billettsalget.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lasaron

Jeg er vekkreist da, men 100 kr er en fornuftig pris.
Tren på langskudd

Spelaren

For noen snurpete tanter, er det stormenforumet dette?  ;D
Neida, skal ti stille. Kan kanskje stille på kamp med poden om ferieavviklingen går som ønsket, men man vet jo aldri.

Ranheim er soleklare favoritter i denne kampen, og kommer til å gå ut i hundre.
Gå av.

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]


bulldog

bulldog

tsrqpo

Quote from: bulldog on June 23, 2014, 20:15:48 PM


Har du ikke sett Brann i år? Ranheim tar ledelsen, for så å ligge seg bakpå.

krøvel vellevold

Quote from: tsrqpo on June 23, 2014, 21:03:39 PM
Quote from: bulldog on June 23, 2014, 20:15:48 PM


Har du ikke sett Brann i år? Ranheim tar ledelsen, for så å ligge seg bakpå.



Hvis vi taper ser jeg like gjerne for meg at vi tar ledelsen etter 3 min, alt ser bra ut, så får Ranheim 1-1 og 1-2 på et par minutter før pause. Og så øker de til 1-3 på en kontring midtveis i andre.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

June 24, 2014, 12:13:46 PM #27 Last Edit: June 24, 2014, 12:17:30 PM by Gulløl
.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Jeg tror nok man vil få muligheten til å se hvordan Brann Stadion tar seg ut uten folk på tribunene på fredag. Ikke for å være negativ, men man bør se opp for all time low. Man har hele tiden snakket om den harde kjerne, nå er ikke denne kjernen like hard lenger åpenbart.

pidre

Ranheim tapte borte mot Hønefoss i helga, men hadde før det 10 strake seiere, inkludert 4-3 over RBK. SKB har 5 strake tap. Topplag i førstedivisjon mot bunnlaget i TL. Formlaget i førstedivisjon mot et Brannlag som har slutta å vinne kamper.

Etter mitt syn er Ranheim knappe favoritter i denne kampen. RANHEIM.

Bookmakerane har eit anna syn:

Brann 1,80
Uavgjort 3,60
Ranheim 3,60

Saludar a los monos!

pidre

2399 tilskuere i fjor på stadion mot Mjøndalen i 3. runde. Kor mange blir det i 4. runde kampen mot Ranheim?

Saludar a los monos!

Corran

Hmmm bør en sette en tussing på Ranheim
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Jose Arrogantio


tsrqpo

Det var vel forhåpentligvis å ta litt i.
Har uansett hørt rykte om at vi har hatt en meget god treningsuke....

dragn

Quote from: tsrqpo on June 26, 2014, 22:05:27 PM
Det var vel forhåpentligvis å ta litt i.
Har uansett hørt rykte om at vi har hatt en meget god treningsuke....


Disse berømte gode treningsukene...

Corran

Den dagen eg høre at Brann har hatt en dårlig/elendig treningsuke kommer eg te å bli optimistisk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

roaldinho

Quote from: Corran on June 26, 2014, 23:04:22 PM
Den dagen eg høre at Brann har hatt en dårlig/elendig treningsuke kommer eg te å bli optimistisk


Da kjører dem over Molde og Godset, samme uke (forhåpentligvis), på bortebane.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Jeg vil se en fandenivoldsk innsatsvilje fra hver eneste Brann spiller i dag. Slår Ranheim oss på innsatsvilje og råskap er det bare å pakke sammen

Klipp:
Vi må tørre å være oss selv i måten vi spiller på og ønsker å spille å. Så må vi finne fram den råeste råskapen vi har i laget, og prøve å utfordre et lag som til vanlig spiller på et nivå over oss, sier Nordsteien om dagens kamp.

http://www.ranheimfotball.no/news/article/k6cqg16gaapz1n2fnrj9c89h1/title/-
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

Lions led by donkeys.

Spelaren

Quote from: nero on June 27, 2014, 12:43:31 PM
Vises denne på tv?


Får no ikkje håpe det. Men ser ut som TV2 Sportskanalen sender denne godsaken.
Gå av.

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

nero

Vet ikke om jeg tør å si hvor jeg er. Usikker på om det er langt nok unna til at fraværet aksepteres.
Lions led by donkeys.

Gulløl

Jeg forlanger alle Brann spillere i tights 24 timer i døgnet. Kanskje vi ikke ryker ned da og det blir cupfinale og jubalong  :P

http://www.bt.no/100Sport/fotball/cup/Her-er-Ranheim-strategens-hemmelige-vapen-444495_1.snd#.U61i4Nx_vo8
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: nero on June 27, 2014, 13:20:27 PM
Vet ikke om jeg tør å si hvor jeg er. Usikker på om det er langt nok unna til at fraværet aksepteres.


Nero holder seg vel i Roma ? Eller kanskje Landås :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

Quote from: Gulløl on June 27, 2014, 13:25:08 PM
Quote from: nero on June 27, 2014, 13:20:27 PM
Vet ikke om jeg tør å si hvor jeg er. Usikker på om det er langt nok unna til at fraværet aksepteres.


Roma ? Eller kanskje Landås :)


Som sagt, skjelver i buksene nå. Jeg får vel bare ta en RBH: "Jeg kommenterer av prinsipp ikke supporterlogistikk". Men la meg røpe så mye som at jeg er i Europa.
Lions led by donkeys.

Gulløl

June 27, 2014, 13:36:51 PM #46 Last Edit: June 27, 2014, 13:38:26 PM by Gulløl
- Folk har knapt registrert at Brann skal spille

http://www.adressa.no/pluss/sport/article9855912.ece

Klipp:

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: nero on June 27, 2014, 13:27:35 PM
Quote from: Gulløl on June 27, 2014, 13:25:08 PM
Quote from: nero on June 27, 2014, 13:20:27 PM
Vet ikke om jeg tør å si hvor jeg er. Usikker på om det er langt nok unna til at fraværet aksepteres.


Roma ? Eller kanskje Landås :)


Som sagt, skjelver i buksene nå. Jeg får vel bare ta en RBH: "Jeg kommenterer av prinsipp ikke supporterlogistikk". Men la meg røpe så mye som at jeg er i Europa.

Det er jeg og. Og jeg skal på Brann-kamp i dag.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: nero on June 27, 2014, 13:27:35 PM
Quote from: Gulløl on June 27, 2014, 13:25:08 PM
Quote from: nero on June 27, 2014, 13:20:27 PM
Vet ikke om jeg tør å si hvor jeg er. Usikker på om det er langt nok unna til at fraværet aksepteres.


Roma ? Eller kanskje Landås :)


Som sagt, skjelver i buksene nå. Jeg får vel bare ta en RBH: "Jeg kommenterer av prinsipp ikke supporterlogistikk". Men la meg røpe så mye som at jeg er i Europa.


Du kan vel fly om Oslo som oss andre ;)  . Evnt tog.
Gå av.

tsrqpo

Brann (4-4-2): Piotr Leciejewski - Andreas Vindheim, Jonas Grønner, Erlend Hanstveit, Erdin Demir - Kasper Skaanes, Fredrik Haugen, Stéphane Badji, Amin Askar - Jakob Orlov, Kristoffer Barmen.

Håper vi ser en god Badji i dag.

Go Up