• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Odd torsdag 12.06 kl 18

Started by hasunds, May 29, 2014, 10:12:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Jada, flott forsvarsarbeid. Dyktige i press, mannsoppdekning og besluttsomhet som lukter svidd.

Jækla udugelige flopper.
Gå av.

Kruxleiven

Sånn går det når vi står så vanvittig høyt. Plutselig er Bentley nesten alene med keeper også kommer målet på ettertrykk.

Dommer Rafik!

Churchill

0-1oglike etterpå blirvi snytt for straffe! Det vil seg liksom ikke for denne gjengen...

Vi taper nok denne også.
...we shall never surrender.

Belfort

Et lag i fullstendig oppløsning dette

Spelaren

Samuelsen sender ballen i tverrligger etter et pinlig svakt press av Haugen.
Gå av.

pidre

Quote from: pidre on June 12, 2014, 17:20:16 PM
Quote from: Spelaren on June 12, 2014, 17:18:52 PM
Er det 4000 frammøtte i dag? Ser ut som en cupkamp.


Copyright RBH


kan vel forresten konkludere med at produktet hans er gått rett i dass.
Saludar a los monos!

Hatleking

Quote from: pidre on June 12, 2014, 17:23:22 PM
Quote from: pidre on June 12, 2014, 17:20:16 PM
Quote from: Spelaren on June 12, 2014, 17:18:52 PM
Er det 4000 frammøtte i dag? Ser ut som en cupkamp.


Copyright RBH


kan vel konkludere med at produktet hans er gått rett i dass.


Inga skuld er på Norling? Ikkje gløym kva Skarsfjord fekk til med dårlegare mannskap førre sesong. Eg er ikkje av dei som seier at me 'skulle haldt på Skarsfjord', men det ein har fått til under Norling har vore for dårleg sjølv om det er hans første sesong. Han er ikkje einaste der.

KEO

Er mange spillere som er dårlig her utpå, men nå håper jeg faen jeg slipper å se Haugen på banen mer.
Rett og slett ubrukelig
Nu kør vi!

haak


Belfort

Faen, Haugen er veik og tafatt i dag

pidre

Quote from: KEO on June 12, 2014, 17:24:57 PM
Er mange spillere som er dårlig her utpå, men nå håper jeg faen jeg slipper å se Haugen på banen mer.
Rett og slett ubrukelig

Tull - Haugen er vel blant våre beste så langt - om ikkje den beste.
Saludar a los monos!

Spelaren

Orlov er helt ubrukelig sålangt idag, sklir og faller i ett sett og er stadig feilplassert.
Gå av.

Kruxleiven

Quote from: pidre on June 12, 2014, 17:27:28 PM
Quote from: KEO on June 12, 2014, 17:24:57 PM
Er mange spillere som er dårlig her utpå, men nå håper jeg faen jeg slipper å se Haugen på banen mer.
Rett og slett ubrukelig

Tull - Haugen er vel blant våre beste så langt - om ikkje den beste.


Forstår ikke hvordan det er mulig å mene det. Forlanger man så lie av en sentral midtbanespiller? Sammenlign han med Samuelsen så ser du hva han burde prøvd på i steden.

Belfort

Quote from: Kruxleiven on June 12, 2014, 17:29:49 PM
Quote from: pidre on June 12, 2014, 17:27:28 PM
Quote from: KEO on June 12, 2014, 17:24:57 PM
Er mange spillere som er dårlig her utpå, men nå håper jeg faen jeg slipper å se Haugen på banen mer.
Rett og slett ubrukelig

Tull - Haugen er vel blant våre beste så langt - om ikkje den beste.


Forstår ikke hvordan det er mulig å mene det. Forlanger man så lie av en sentral midtbanespiller? Sammenlign han med Samuelsen så ser du hva han burde prøvd på i steden.


Tror nok Pidre er i det ironiske hjørnet

Spelaren

Det er noe uhyggelig svakt når keeperen til Odd får spele ballen langt og INGEN forstyrrer Bentley, han får jo ta ballen ned upresset.
Gå av.

Torvanger

De skulle hatt rundjuling hele gjengen og Norling er og blir ansvarlig, jeg liker mannen, men jeg tror enkelt og greit at ikke han er rett mann for Brann.

roaldinho

Quote from: Belfort on June 12, 2014, 17:31:03 PM
Quote from: Kruxleiven on June 12, 2014, 17:29:49 PM
Quote from: pidre on June 12, 2014, 17:27:28 PM
Quote from: KEO on June 12, 2014, 17:24:57 PM
Er mange spillere som er dårlig her utpå, men nå håper jeg faen jeg slipper å se Haugen på banen mer.
Rett og slett ubrukelig

Tull - Haugen er vel blant våre beste så langt - om ikkje den beste.


Forstår ikke hvordan det er mulig å mene det. Forlanger man så lie av en sentral midtbanespiller? Sammenlign han med Samuelsen så ser du hva han burde prøvd på i steden.


Tror nok Pidre er i det ironiske hjørnet


Tok Pidre en Krakra?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kruxleiven

Skaanes er kanskje den dårligste av alle sammen. Null, niks og nada å bidra med.

pidre

Saludar a los monos!

pidre

Mange gode kandidater til dagens dåligaste!
Saludar a los monos!

Brannfan23

Var det egentlig lurt å fjerne Skarsfjord? Tviler på at vi hadde vært i denne situasjonen hvis han var fortsatt trener.

Romarius

Hadde vi byttet haugen mot samuelsen, hadde vi ikke ligget i nedrykkskampen. Han hadde vært akkurat det vi trenger. Luksusspillere som Haugen funker dessverre ikke på et lag som Brann i den situasjonen de er i nå.

Belfort

Quote from: Brannfan23 on June 12, 2014, 17:35:18 PM
Var det egentlig lurt å fjerne Skarsfjord? Tviler på at vi hadde vært i denne situasjonen hvis han var fortsatt trener.


Det hadde vi!

pidre

Quote from: Brannfan23 on June 12, 2014, 17:35:18 PM
Var det egentlig lurt å fjerne Skarsfjord? Tviler på at vi hadde vært i denne situasjonen hvis han var fortsatt trener.


Ja det var lurt, etter mitt syn.
Saludar a los monos!

Spelaren

Utspillet til Leciejewski illustrerer jo fint kvaliteten på laget.
Gå av.

Hatleking

Nitrist omgang. Det er nesten slik at ein får lyst til å vere med på Mars 1-prosjektet.

TCAC

Quote from: Kruxleiven on June 12, 2014, 17:29:49 PMForstår ikke hvordan det er mulig å mene det. Forlanger man så lie av en sentral midtbanespiller? Sammenlign han med Samuelsen så ser du hva han burde prøvd på i steden.


Satt selv og sammenliknet Haugen med Samuelsen gjennom førsteomgangen. Nitrist. Det er rett og slett divisjonsforskjell på midtbanen til disse to lagene.

Spelaren

Odds mål går forbi fire Brannforsvarere, ingen klarer å dekke ballbanen. Askars skuddforsøk? Dekkes av god innsats.
Gå av.

Kruxleiven

Quote from: Brannfan23 on June 12, 2014, 17:35:18 PM
Var det egentlig lurt å fjerne Skarsfjord? Tviler på at vi hadde vært i denne situasjonen hvis han var fortsatt trener.


Selvsagt vanskelig å si. Lillebøe Hansen sa i et intervju at han hadde snakket med Skarsfjord rett før han gikk. Skars hadde sagt til han at han var meget sterk i troen på å snu trenden og at han hadde en plan for neste sesong. Etter å ha jobbet vinteren gjennom så tviler jeg på at Rune hadde åpnet så dårlig som dette. Og han ville også greid å forbedre statistikken fra de 12 siste kampene sine. En statstikk som faktisk er bedre enn Norlings 12 første.

haak

Skandalen var at man ikke forsterket laget da alt lå til rette for det i Desember/Januar.

Romarius

Quote from: Brannfan23 on June 12, 2014, 17:35:18 PM
Var det egentlig lurt å fjerne Skarsfjord? Tviler på at vi hadde vært i denne situasjonen hvis han var fortsatt trener.


At han forsvant er det mest positive som har skjedd laget på mange år. Det går dårlig for tiden, men jeg gleder meg i hvert fall til hver Brann-kamp igjen.  
Når det er sagt, er det ikke tvil om at Norling skal ha sin del av skylden for årets sesong. Uten at det betyr at jeg vil ha ham fjernet.

Spelaren

Quote from: haak on June 12, 2014, 17:44:01 PM
Skandalen var at man ikke forsterket laget da alt lå til rette for det i Desember/Januar.



Pengene blei jo svidd at på Orlov og Demidov. Ingen av disse har vært verdt pengene.
Gå av.

Brannfan23

Quote from: Kruxleiven on June 12, 2014, 17:40:44 PM
Quote from: Brannfan23 on June 12, 2014, 17:35:18 PM
Var det egentlig lurt å fjerne Skarsfjord? Tviler på at vi hadde vært i denne situasjonen hvis han var fortsatt trener.


Selvsagt vanskelig å si. Lillebøe Hansen sa i et intervju at han hadde snakket med Skarsfjord rett før han gikk. Skars hadde sagt til han at han var meget sterk i troen på å snu trenden og at han hadde en plan for neste sesong. Etter å ha jobbet vinteren gjennom så tviler jeg på at Rune hadde åpnet så dårlig som dette. Og han ville også greid å forbedre statistikken fra de 12 siste kampene sine. En statstikk som faktisk er bedre enn Norlings 12 første.


Et godt analysert svar. Er enig med deg. Akkurat nå så vil jeg se Skarsfjord fotball. Kun for at vi skal begynne å vinne igjen. Begynner å miste troen på Norling. Greit nok at han vant gullet med Malmø, men Prahl gjorde jo det også i Sverige. Og han floppet jo fullstendig i Viking.

kabelmann

Skulle tro vi spilte borte. Odd kjører jo kampen totalt. Og det er vel knapt flere tilskuerer enn det er på en hvilken som helst Odd-kamp.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Hatleking

Det var ikkje slik Roald Bruun-Hansen såg for seg denne kampen.

haak

Prosjektet til RBH er nærmere å lykkes en noen gang. Det lukter 1.div lang vei av dette laget.

Spelaren

Quote from: haak on June 12, 2014, 17:49:41 PM
Prosjektet til RBH er nærmere å lykkes en noen gang. Det lukter 1.div lang vei av dette laget.



NFFs utsendte slet i førstesesongen, men etterhvert som han jobbet mer og mer med prosjekt adecco fekk han ting på skinner.
Gå av.

Baunebob

Vi er mentalt rævkjørt. Fullstendig blottet for selvtillit. Alle er usikre på hverandre, ingen går foran, ingen orker. Dette laget har ikke fått kjent på flyt i det hele tatt siden sesongen startet. Det kommer.

Spelaren

Forskjellen på lagene er at Odd tar ned ballen når de har rom og tid, i motsetning til Brann der ballen helst skal vekk for enhver pris.
Gå av.

Spelaren

Fomlingen til Sævarsson og Askar gir ballen til Odd og nesten scoring for Bentley.
Pokker Skaanes, TA BALLEN når du kan. Tåpelig corner.
Gå av.

Brannfan23

Anti-Drillo fotball please. Slipper man ikke inn mål, taper man ikke. Så enkelt er det.

Spelaren

Skikkelig kollegialt av "kaptein" Hanstveit å spele ballen opp mot en presset Badji som knapt kan noe annet enn å klarere.
Gå av.

dudo

Quote from: Spelaren on June 12, 2014, 18:07:55 PM
Skikkelig kollegialt av "kaptein" Hanstveit å spele ballen opp mot en presset Badji som knapt kan noe annet enn å klarere.


provoserende. Og så beklager Badji det etterpå. Makan.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Spelaren

Hver. Eneste. Brann-pasning annonseres i avisen dager i forveien. Det er sååå forutsigbart.
Gå av.

TCAC

Jeg mister all kraft i kroppen av å se Badji spille. Europas dårligste pasningsfot.

Giles

På tide Fakiri ble pensjonert. Dagens beste Brannprestasjon.
Håper vi nå kan være enig om å rehabilitere oss tverre pessimister og istedenfor innse hvor rørende positive selv vi har vært.

Belfort

Jeg kan ikke med beste evne se hvordan dette laget kan overleve. Enten må klubben gjøre noen solide kjøp eller så kan man allerede nå begynne å planlegge tilværelsen i 1 divisjon

bernu

June 12, 2014, 18:18:17 PM #148 Last Edit: June 12, 2014, 18:20:18 PM by bernu
Dette er ikke spørsmål om Skarsfjord eller Norling. Dette laget kunne hatt Ronnie Deila, Solbakken eller Mourinho som trener.
Det hadde ikke hjulpet en dritt. Det er innholdet er skandaløst dårlig.
Forsvarsrekka holder adecconivå.
Midtbanen er en gjeng jyplinger som kan bli gode,  men per dags dato heller burde spilt adecco for å trene.
Pluss en olding som holdt tippeliganivå for en mannsalder siden.
Spissen som egentlig skal være tilrettelegger scorer litt innimellom og spissen som skal score er blitt lubben og fornøyd med livet som pappa og  lokal helt.
Med mindre 4-5 spillere av høy kvalitet kommer inn til sommeren rykker Brann ned.
Så enkelt og skremmende er det.
Adecco neste.
Og det er kun en eneste person sin feil.
Roald forbanna Bruun Hansen.
Takk skal du faen meg ha!
HANSA - Z

Spelaren

Jadda no har sløseriet begynt. Orlov og Lorentzen med to sjanser alle lag putter på oss.
Gå av.

Go Up