• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-FKH, onsdag 30.04.2014, kl.19 (runde 6)

Started by Gulløl, April 28, 2014, 09:44:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Det er midtukekamp, jeg har knapt rukket hjemom for å summe meg etter jobb, det er nok flere som er på den. Ingen grunn til å stresse seg opp på stadion for å sitte der i kulda 1 time før kamp heller.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Limstift

Her forventes det tre poeng.


Har troen på en storseier i dag. Da tror eg mye hadde løsnet.
Alle må gå!

Huff


brann89

Har en godfølelse før denne kampen, håper på en målrik for branns del
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Baunebob

Herlighet så glissent det ser ut på tv. Livsviktig med seier her for å ikke havne helt i sumpen.

Spelaren

10-0-seier her og 5-0 seier borte i neste kamp så blir det nok fullt neste kamp.
Gå av.

Falkman

hmm.. merker at det ikke  er en eneste spiller på dette laget jeg forventer at vil bidra til god underholdning.  muligens med lite unntak for Skaanes. en temmelig trist observasjon  må jeg si.

Limstift

Alle må gå!

Spelaren

Gå av.

Jepphepp

Fryktelig åpent på høyresida, som vanlig
- Mitt mål er å slippe inn null mål. Det blir vanskelig, men det er mitt mål. (Piotr Leciejewski 2014)

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Limstift

Alle må gå!

Baunebob

Haha, et drittmål, men resultat av herlig overkjøring!

Spelaren

Viljen til å vinne ball tilbake var avgjørende der. FANTASTISK gjenvinning!
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Demidov begynner å betale tilbake det han kostet. Det der kan bli årets gjenvinning.

Og nå begynner det nesten å bli sånn at hjemmekamp = Orlov-scoring. :D
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Belfort

Herlig aggressivitet av Demidov i forkant av målet


Limstift

Askar e for dårlig. Skjønner ikke hva han gjør på banen.  ???
Alle må gå!

Giles

Er det en fast regel at Pjotr skal settes i situasjoner han ikke behersker? Hva med at utespillere tar ansvar for oppspillene selv. Vennligst. Ellers friske takter av Skaanes og Huseklepp. Fint hvis de kan dra med seg flere etterhvert.

Joggi Bogga

Foreslår at publikum slutter å rope "skyt" når vi har ballen på 30m og mange folk med fremme. Selvskudd.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Limstift

Alle må gå!

Belfort


OmOssSjølOgHansaøl

Straffen er først og fremst Demidov sin skyld, ikke Sævarssons.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Baunebob

TYPISK!! Juniorfeil av Sæv og håpløst av Demidov. Vi var på gang..

Spelaren

Så forbannet mange straffespark me får imot oss. Drittunger.
Gå av.

krakra

For noe jævla piss. Og hvor mange straffespark har vi gitt bort nå? 6? 7? Det er jo halvparten av baklengsmålene

Belfort


OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Limstift

Alle må gå!

Belfort


krakra

Det var da voldsomt som Demi skulle rasere. Er han sendt hit for å ødelegge Brann?

Kruxleiven

Regner med Demidov sier etter kampen at han feilberegner totalt og bommer på ball. Om han mente å ta Sema så var det vel ikke meningen å pløye opp gresset også.

Da må vi score 2 mål til. Dette laget trenger trygghet. Hvordan får de det?

Belfort

Avslutningene til Haugen er utrolig slappe av seg

Spelaren

Skuddene til Haugen går inn en gang i skuddåret.
Gå av.

Sindre32

Trenger bare å lage én straffe til nå, så har vi laget 6 straffer på 6 kamper. Det er imponerende!

Spelaren

Det snur fort, for alle andre enn oss. Patetisk omgang av en patetisk gjeng med sulliker.
Gå av.

Belfort

Hvis ikke noe blir gjort med de personlige feilene bak der ganske raskt så er det helt sikkert at vi er på vei ned

Spelaren

Hanstveit : "spiller mykje bra fotball".

Håper det medisinske apparatet sjekker den mentale tilstanden snarest.
Gå av.

krakra

Vi kjører totalt over Haugesund i 40 minutter, så får de to mål servert på sølvfat av Demidov. Jeg tror ikke det er noen krise at han må stå over neste kamp. Forrige kamp han sto over vant vi og holdt nullen

aleksanderhjelleseth

Dette gjør meg illsint, hva i helvette er det demidov gjør på? han har egenhendig snudd denne kampen i våres disfavør. Og sæv, ka i alle dager er det med han?

Handleliste: Høyreback, midstopper, kant og sentralmidtbane.

pidre

Slapp av Demidov kommer, er øverste hylle..
Saludar a los monos!

Kjell249

Imponerende hvor søppel vi er i forsvar. Må bytte hele backrekken til sommeren...

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

aleksanderhjelleseth

Ja det er no greit nok at han har nivået inne, et eller annet sted. Men han har jo ikke spillt siden 95 og det synest, desverre.

OmOssSjølOgHansaøl

Hvis Mohn hadde vært i det gavmilde hjørnet, vet jeg hva jeg hadde bedt om:

Tilby Viking 50 millioner for å bytte hele forsvarsrekken vår med deres.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

brann89

Sævarsson og Askar kan gjerne byttes ut til 2 omgang
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Kagain

Ryktene (om Demidov) sier i alle fall øverste hylle. JEg noterer meg at Gytkjær er en farlig fyr, Gytkjær som jeg trakk frem i en annen tråd om hvilke spillere fra Haugalandet som kunne tenkes å gjøre en god jobb for Brann. Ellers herlig å høre Norling støtte og se Pinnedyret vise noe av det som vi ble "forelsket" i den gangen han kom til Brann...

aleksanderhjelleseth


Giles

April 30, 2014, 18:46:05 PM #97 Last Edit: April 30, 2014, 18:48:23 PM by Giles
Kanskje på tide å revurdere Demidovs status. Ser mer og mer ut som en stivbeint oldboysspiller. Grønner er heller ingen redningsmann dessverre. Sævarsson burde ta opp igjen spurttrening og taktikkundervisning. Hanstveit gjør akkurat det du kan forvente av en spiller på hell. Etpar ballsikre sentrale midtbanespillere hadde også vært fint. Det var til å begynne med. Brann minner om et typisk breddelag, enorme innbyrdes forskjeller mellom enkeltspillere i dette laget.

osoerli

Syns vi har vært bra i lange tider.  Svak opning og svak avslutning av omgangen.  Kjørte kampen veldig bra før og etter vårt mål.  Så slakker vi av og er ukonsentrerte, vi er tross alt Brann.

Bytter: Askar ut, Larsen inn frå pause.
Så får vi vurdere fleire bytter etterkvart.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Belfort

Send Pepe og Ramos til Brann og de hadde faen meg opptred som klovner de og.

Go Up