• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Lillestrøm, mandag 21.04.2014, kl.18 (runde 4)

Started by Gulløl, April 11, 2014, 22:03:57 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

April 11, 2014, 22:03:57 PM Last Edit: April 11, 2014, 22:14:22 PM by Gulløl
Andre hjemmekamp, mandagskamp og andre påskedag. Folk er drittlei av dårlig påskevær og strømmer mot Stadion og beste gressbanen i eliteserien for å se Brann sette sjansene sine og ta sin første 3 poenger. Med seier i denne kampen behøver det ikke være så mange poeng opp til medaljekamp i en serie som trolig blir ganske jevn.

HÃ¥per Norling starter med dette laget:

                          Piotr
Sævarsson  Demidov  Jonsson   Demir
  Skaanes       Badji    Fakiri     Larsen
                   Orlov    Drame
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain

Jeg ville nok ha byttet ut Jonsson med Grønner i dette tilfellet. Jonsson var "bedre" enn Demidog i forrige kamp, men det er vel ikke lenge før han blir overbelastet igjen...

Gulløl

April 11, 2014, 22:25:58 PM #2 Last Edit: April 11, 2014, 22:28:21 PM by Gulløl
Quote from: Kagain on April 11, 2014, 22:12:18 PM
Jeg ville nok ha byttet ut Jonsson med Grønner i dette tilfellet. Jonsson var "bedre" enn Demidog i forrige kamp, men det er vel ikke lenge før han blir overbelastet igjen...


Nå må Brann ikke vingle med en haug med forskjellige midtstopper konstellasjoner slik som i fjor. Demidov og Jonsson spilte seg opp gjennom kampen i dag og er på gang og hadde full kontroll siste halvtimen. Derfor bør de få sjansen i sin tredje kamp på rad for å bli enda mer samspilt. I fjor hadde vel Brann ingen "3-kamper på rad" uten skifte av duoen der bak, og det viste igjen i bakmåls protokollen. Både Demidov og Jonsson mangler en del på formkurven enda, mulig de begge ligger på 70-75 prosent av potensialet. Så både formkurve og samspill vil bli enda bedre om de får spille videre sammen i de neste kampene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Det er ingen grunn til å endre på laget som møtte Stabæk i noen andre posisjoner enn midtforsvaret. Det var en veldig god kamp, som er verdt å bygge videre på. Den eneste endringen som kan bli nødvendig er en makker til Haugen hvis Barmen fortsatt er ute. Da velger jeg Fakiri.

Ellers bør laget være det samme.

Jeg syns det er spesielt at du vil gjøre to endringer på laget som spilte mot Stabæk, hvorav alle er offensive, mens du freder Jonsson og Badji som var våre klart svakeste spillere.

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on April 11, 2014, 22:03:57 PM
Andre hjemmekamp, mandagskamp og andre påskedag. Folk er drittlei av dårlig påskevær og strømmer mot Stadion og beste gressbanen i eliteserien for å se Brann sette sjansene sine og ta sin første 3 poenger. Med seier i denne kampen behøver det ikke være så mange poeng opp til medaljekamp i en serie som trolig blir ganske jevn.

HÃ¥per Norling starter med dette laget:

                           Piotr
Sævarsson  Demidov  Jonsson   Demir
   Skaanes       Badji    Fakiri     Larsen
                    Orlov    Drame


Fine bytter med Dramé og Fakiri, men du glemte Grønner og å la Huse få spille i stedet for Orlov, jeg tror og håper han vil blomstre fremover. Nå fikk vi et poeng i går, og det vil no hjelpe laget å roe seg mer inn mot LSK-kampen. Hadde vi stått med tre smultringer hadde presset vært enda høyere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

At Demidov ikke skulle være i toppform i begynnelsen var jeg forberedt på, men han har jo knapt hatt fremgang. Tror at denne 10-dagerspausen vil gjøre ham godt.
Jeg er på den ene siden veldig imot denne runddansen av midtstopperpar. På den andre siden mener jeg det er håpløst å prøve å samspille en stopper med Jonsson. Derfor er jeg for nok et bytte der. Jeg vil satse på Grønner.
Sæv har ikke vist seg god nok. Jeg vil se Vindheim.
Huseklepp har vært elendig. Jeg vil se Dramé.
Badji har vært svært synlig i alle kampene, aller mest på ondt.
Larsen sitt innhopp var strålende. Han var akkurat slik vi drømmer om.

Fakiri, altså. Han har alltid imponert en-to kamper pr år, men i går var det annerledes. Han var overalt fra sin midtbaneposisjon, var en offensiv kraft. Ryktene vil ha det til at han har vist de samme tendensene i vinter. Tror ikke vi får se mange slike kamper. Han er gammel og alt det der. Men det er lenge til neste kamp. Og jeg tror han vil ha meget god innflytelse på de rundt seg.

GÃ¥r for dette laget:

Piotr
Vindheim - Demidov (c) - Grønner - Demir
Skaanes - Haugen - Fakiri - Larsen
Dramé - Orlov

Askar, Huseklepp og Hanstveit er selvsagt på benken, ilag med tre andre utespillere.
Tren på langskudd

ostraume

Tenker vi sier dette:

                      Piotr
Sævarsson  Demidov  Jonsson   Demir
   Skaanes       Haugen Fakiri     Larsen
                    Orlov    Huseklepp

Huseklepp henger i en tynn tråd. Haugen har vært bedre enn Badji i 3 kamper. Fakiri enormt innhopp og får plassen ved siden av. Larsen rullerer inn for Askar.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


psv-hasund

                      Piotr
Sævarsson  Demidov  Jonsson   Demir
   Askar    Haugen Fakiri     Larsen
        Orlov.               Huseklepp

Jeg tror det er lurt Ã¥ ikke gjøre for mange bytter, men Fakiri mÃ¥ fÃ¥ en plass.   
         

Giles

Laget når alt kommer til alt.
Vindheim, Sævarsson, Demidov, Demir
Askar, Skaanes, Haugen, Larsen
Orlov, Huseklepp

Mulig det kan være lurt med Fakiri men jeg mener Skaanes er bedre i alt unntatt rutine.
Mulig med Grønner i stedet for Demidov men en av to stoppere må uansett ha fart og hvis Heggland ikke er klar så må Sævarsson ta jobben.
Kan jo også bli en luftkamp mot LSK og det kan bli en morsom utfordring.

Xminator

Har Brann noen som kan stoppe Kippe? Jeg tror spiller for spiller ellers at vi holder følge i luften, men når du har en enkeltspiller som har en spisskompetanse ingen på eget lag matcher, så blir det fort Fakiri som markerer ham på defensiv dødball. Og Kippe som ryddet opp i det meste av det offensive balleriet vi måtte sende inn i boksen luftveien.

Corran

jeg tror det blir mye samme laget som startet sist. Mulig Larsen får sjansen fra start. Men hvis det ikke kommer skader eller lignende i uken tror jeg det blir mye det samme.
Personlig håper jeg på Larsen for Askar og Fakiri for Badji. Men samtidig er jeg litt i tvil. Badji tror jeg fikk litt selvtillit av at han ikke ble byttet ut og en kan se framgang hos ham så kanskje han skal få noen sjanser til for å se om utviklingen fortsetter.
Larsen er jeg også i tvil om. Askar liker jeg ikke og synes han ofte er dårlig (var bra mot Stabæk) og vil gjerne at Larsen skal få det til men samtidig så har ikke larsen tatt vare på sjansene han har fått fra start.
Midtforsvar vil jeg ha inn Grønner men samtidig er det viktig å spille sammen to midtstoppere, men de vi har harr de 2 siste kampene har vært dårlige og meget trege.
Men som sagt jeg tror at laget blir som sist
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Romarius

 Laget mitt:
                      Piotr
Sævarsson  Demidov  Jonsson  Hanstveit
   Larsen     Haugen    Fakiri    Demir
              Huseklepp Orlov   

Hanstveit sikrer litt bedre kontroll defensivt, mens Demir får utnyttet sine offensive bidrag enda bedre. Larsen og Demir på flankene tror jeg blir bra. Askar har vært svak hittil i år, og Skaanes kan godt ta en kamp på benken.
Fakiri får sjansen igjen etter sitt gode innhopp sist - der det var som å se Fakiri i 2001. Haugen var bra sist hjemmekamp, og får sjansen igjen (så kan heller Baji starte borte mot bartene). Ellers greit å starte med samme midtstopperpar igjen, nå når disse har startet de to siste. Men håper Grønner er nestemann inn når det neste gang blir bytte i midtforsvaret.

Lasaron

Tren på langskudd


Corran

Hvorfor har Skaanes godt av en kamp på benken?
Er i utgangspunktet helt uenig Heller ham en demir (mest pga at jeg vil ha Demir på back istedenfor Hanstveit) og larsen
Haugen Fakiri er jeg og lysten på å se sammen fra start
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ostraume

Tanken med det er vel å matche ungdommen forsiktig. Som Barkley og Januzaj.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Er vel ikke nødvendig når det er 10 dager mellom 2 kamper?
Dessuten nå i starten er det vel så viktig å finne en fungerende startoppstilling og så lempe inn en her og en der når ting fungerer og det er lettere å erstatte en plass
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ostraume

Ja, jeg er enig i det. Skaanes er bankers på laget mitt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Romarius

Mest fordi jeg vil gjøre plass til Larsen og Demir på flankene. Men starter Demir på backen, går Skaanes inn på vingen.
Skaanes var for øvrig god mot Stabæk, men middels i de to bortekampene - noe som er helt normalt for en unggutt i sin (i praksis) første sesong på toppnivå. Har for øvrig veldig stor tro på gutten, og når han har fått litt mer muskler på kroppen kan han bli akkurat den sentrale midtbanespilleren vi mangler i dag. Han kommer uansett til å spille masse i år

Lasaron

Kantrollen i Brann er litt smal. Er slettes ikke sikkert vi vil få se Demir fosse fremover fra sin kantposisjon som han nå gjør fra sin backposisjon.
Tren på langskudd

Romarius

Kan tenkes. Men jeg kunne godt tenke meg å prøve ham i den rollen likevel. Uten at jeg tror det kommer til å skje.

StuckedPaaOstlandet

Jeg tror Demir fortsetter på backen, slik jeg har fortstått Norlings taktikk går den ut på at en av backene har et veldig aktiv del i oppspillsfasen. I den første kampen var det sævarsson utne noe særlig hell, nå kan det se ut som om det er Demir som har den jobben? Han er hvertfall fryktelig mye innvolvert fremover.

Corran

Quote from: Romarius on April 14, 2014, 11:06:52 AM
Mest fordi jeg vil gjøre plass til Larsen og Demir på flankene. Men starter Demir på backen, går Skaanes inn på vingen.
Skaanes var for øvrig god mot Stabæk, men middels i de to bortekampene - noe som er helt normalt for en unggutt i sin (i praksis) første sesong på toppnivå. Har for øvrig veldig stor tro på gutten, og når han har fått litt mer muskler på kroppen kan han bli akkurat den sentrale midtbanespilleren vi mangler i dag. Han kommer uansett til å spille masse i år

Trenger da ikke å mye muskler på kroppen for å bli en god fotballspiller. Det han trenger er mer erfaring og rutine og det får han av å spille
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Quote from: Klaus_Brann on April 18, 2014, 20:49:47 PM
Dette må være tidenes tammeste dag på forumet;)


Husk at det var årets helligste dag i går:)

Lasaron

Mye smårusk i stallen for tiden. Vi skal nå inn i en intens kampperiode. Håper de ikke bruker noen uten at de er 100 % klar. Vil ikke risikere at de ryker de fire neste kampene.
Tren på langskudd

Markmus

Irriterende at NFF legger opp til kamp på andre påskedag. Jeg kan garantere at dette er den dagen i året da flest mennesker hører på kampen på bilradio og ikke ser den.
Ka du ve?

Gulløl

Ja store og lange køer fra påskefjellet når kampen pågår. Og med det fine været er det vel omtrent ingen som reiser hjem igjen før de må.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Belfort on April 19, 2014, 08:33:52 AM
Quote from: Klaus_Brann on April 18, 2014, 20:49:47 PM
Dette må være tidenes tammeste dag på forumet;)


Husk at det var årets helligste dag i går:)


Hehe, var klar over det, men fortsatt;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Voldsomt med smårusk for tiden. Demidov og Badji mest sannsynligvis ute. Mojsov halter. BA skriver at Jonsson også er småskadet (bombe). Sæv har hatt omgangssyke og Askar er blitt pappa (gratulerer!) Det kan lukte Hanstveit som midtstopper, men mest sannsynligvis Jonsson og Grønner. Jonsson må gi seg litt ut i andre omgang, eller i pausen. Nå må Grønner for svingende benytte sjansen.
Tren på langskudd

osoerli

Dette laget:

                         Piotr
Vindheim    Demidov   Grønner   Demir
Askar       Hansson    Fakiri     Larsen
              Drame      Lorenzen
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Corran

Som sagt litt over så er Demidov MEGET usikker til i morgen så han må nok ut av laget ditt
Og tviler sterkt på at din våte drøm om Hansson sentralt slår til
Eneste stedet jeg tror han er aktuell er på benken og knapt nok der
Håper selv på Skaanes istedenfor Askar, men blir vel istedenfor Larsen og regner med at Sæv starter (dessverre) om han er frisk
På topp regner jeg med Huse og Orlov starter. En liten mulighet for at huse får "hvile"
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Styx

Tror ikke Huse får hvile i en hjemmekamp når vi trenger en seier
Bergen til eg dør

dudo

Men kanskje "hvile" ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Huseklepps ballerinakunster er nødvendige frå starten av. Vi vet han er god for både mål og målgivende, det må bare løsne for året. Det bare må, snarest. Sjansene er jo der, men ketchupen har stivnet i tuten og det må et kraftig grep om midten for å klemme den ut. Det kommer til å sprute i alle retninger, og det blir rødt og vakkert.
GÃ¥ av.

Belfort

.

Lasaron

For oss som ikke bor sentrumsnært, kan det være klokt å beregne ekstra god tid til Stadion i dag.
Tren på langskudd

aleksanderhjelleseth

Quote from: Spelaren on April 21, 2014, 07:28:20 AM
Huseklepps ballerinakunster er nødvendige frå starten av. Vi vet han er god for både mål og målgivende, det må bare løsne for året. Det bare må, snarest. Sjansene er jo der, men ketchupen har stivnet i tuten og det må et kraftig grep om midten for å klemme den ut. Det kommer til å sprute i alle retninger, og det blir rødt og vakkert.

nero

Quote from: aleksanderhjelleseth on April 21, 2014, 12:07:33 PM
Quote from: Spelaren on April 21, 2014, 07:28:20 AM
Huseklepps ballerinakunster er nødvendige frå starten av. Vi vet han er god for både mål og målgivende, det må bare løsne for året. Det bare må, snarest. Sjansene er jo der, men ketchupen har stivnet i tuten og det må et kraftig grep om midten for å klemme den ut. Det kommer til å sprute i alle retninger, og det blir rødt og vakkert.

En opplagt kandidat til assistent for Norling!
Lions led by donkeys.

OmOssSjølOgHansaøl

Norling ville ha fått frysninger av den formuleringen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Corran

Brann er vel veldig sent ute med troppen denne gangen?
Mao en del usikre kort i dag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Pleier vel ikke alltid offentliggjøre troppen til hjemmekampene.

Spelaren

(bukker)
Det som skremmer er det stadige rusket. Småting som akkumulerer og forstyrrer treningsukene. Me var jo så flinke på dette feltet inntil nylig.
GÃ¥ av.

Sindre32

Brann (4-4-2): Piotr Leciejewski - Birkir Már Sævarsson, Jonas Grønner, Markus Jonsson, Erdin Demir - Amin Askar, Hassan El Fakiri, Fredrik Haugen, Kasper Skaanes - Jakob Orlov, Erik Huseklepp.

Grønner og Jonsson, faktisk. Tydelig at Jonsson skal spilles inn, og anses som fast ved siden av Demidov (når Demidov er frisk). Interessant med Fakiri fra start, blir en spillende midtbane som er avhengig av at vi er førende. Jeg er redd for at den kan bli for lett hvis vi ikke er det.

OmOssSjølOgHansaøl

I fjor høst ville det førstelaget (med Pusic i stedet for Orlov) gjort meg deprimert, men odde nok er jeg nå positiv og vagt optimistisk. Det kan fort gå mot et nytt hjemmetap, men dette er nok det beste laget vi kan mønstre for tiden - og ville kanskje også ha vært det selv om Badji og Demidov hadde vært friske ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Sindre32

Så du ville ha vært fornøyd om en mann som ville ha vært selvskreven på landslaget i form, og som er 28 år og spilte brukbart forrige kamp, benkes til fordel for en spiller som er 32, har mindre potensial og nettopp har kommet tilbake fra skade?

Stian


Spelaren

Csports var rosa en liten stund men er ok no.
Svak åpning for øvrig.
GÃ¥ av.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Sindre32 on April 21, 2014, 16:17:29 PM
Så du ville ha vært fornøyd om en mann som ville ha vært selvskreven på landslaget i form, og som er 28 år og spilte brukbart forrige kamp, benkes til fordel for en spiller som er 32, har mindre potensial og nettopp har kommet tilbake fra skade?


Demidov burde ha startet hvis han hadde vært frisk, for å få ham i gang. Men for denne enkeltkampens del, og i den formen Demidov ser ut til å være, synes jeg ikke Grønner - Jonsson virker som en svekkelse i forhold til Demidov - Jonsson eller Demidov - Grønner.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Stian on April 21, 2014, 16:56:23 PM
Flere som sliter med å komme inn på CMore?


Ja, i starten lugget det litt. Nå går det imidlertid bra.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Sindre32

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 21, 2014, 17:01:41 PM
Quote from: Sindre32 on April 21, 2014, 16:17:29 PM
Så du ville ha vært fornøyd om en mann som ville ha vært selvskreven på landslaget i form, og som er 28 år og spilte brukbart forrige kamp, benkes til fordel for en spiller som er 32, har mindre potensial og nettopp har kommet tilbake fra skade?


Demidov burde ha startet hvis han hadde vært frisk, for å få ham i gang. Men for denne enkeltkampens del, og i den formen Demidov ser ut til å være, synes jeg ikke Grønner - Jonsson virker som en svekkelse i forhold til Demidov - Jonsson eller Demidov - Grønner.



Dessuten var Demidov helt grei forrige kamp. Jonsson var høyst middelmådig, og langt svakere slik jeg ser det.

Spelaren

GÃ¥ av.

Joggi Bogga

Dette er en kamp hvor Norling kan vise seg frem. Vi ble utspilt, men noen grep kan endre mye.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

pidre

Saludar a los monos!

OmOssSjølOgHansaøl

Tja. 0-0 til pause. FÃ¥ gjerne inn noen andre for Orlov i andre omgang. Og spill litt bedre, alle mann ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Belfort

Dette er skuffende, ikke rart vi sliter som vi gjør

Spelaren

Kanskje Huseklepp blir bedre til neste år? Eller året etter det?
GÃ¥ av.

pidre

Hadde ein følelse at det skulle løsne i denne kampen, og satsa ein halv laks på det. Puslets greier i 1 omg, og må vel snart innsjå at dette er "as good as it gets".
Saludar a los monos!

Sindre32

Quote from: Spelaren on April 21, 2014, 17:43:15 PM
Kanskje Huseklepp blir bedre til neste år? Eller året etter det?


Bare vent til 2018!

Belfort

Den Huseklepp vi husker vil vi få aldri se igjen. Vinner han noen løpsdueller i det hele tatt lengre?

Joggi Bogga

Nå har de to spisser med fart. Nå må vi drive gjennvinning i Bielsa-stil, hvis ikke blir dette 0-4.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Spelaren

GÃ¥ av.

OmOssSjølOgHansaøl

1-0 !!!!!!!!!!

Unnskyld Orlov for at jeg ville skifte deg ut i pausen!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Veldig fin målgivende, herlig nøyaktig ekspedering videre i nettet!
GÃ¥ av.

pidre

Det vert no interessant å sjå korleis laget under Norling responderer på å være i leiing.
Saludar a los monos!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

GÃ¥ av.

Spelaren

Phew, det var godt. Endelig god uttelling, flott at Orlov viser prov på målteft tross et svakt samspill med Huseklepp. Ingen baklengs er også stjerne i margen til Piotr, som var på hugget i dag og hadde to matchvinnende redninger eg kommer på i farten.
GÃ¥ av.

OmOssSjølOgHansaøl

Veldig moro kamp fra og med 1-0 omtrent til byttet mellom Askar og Larsen (uten at det var noe galt med byttet; det var nok andre ting som gjorde at LSK økte trykket mot slutten).

Orlov hevet seg veldig etter pause, ikke bare når det gjelder målene. Og Fakiri har et fotballhode som ingen av de andre midtbanespillerne er i nærheten av. Haugen kledde Fakiri som makker, og Skaanes løp fortsatt som en helt. Forsvaret klarte seg ganske bra, og takk også til Piotr for viktige redninger.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Hatleking

Endeleg! Eit bra steg framover sjølv om det sjølvsagt er mykje å gå på.

- Fakiri må spele i midtbana framover
- Skaanes må fortsetje. Jobbar hardt og er god teknisk. Er veldig viktig for oss
- Larsen bør starte for Askar sjølv om sistnemnde hadde ein betre kamp i dag

Jose Arrogantio

Quote from: pidre on April 21, 2014, 18:09:10 PM
Det vert no interessant å sjå korleis laget under Norling responderer på å være i leiing.


Veldig godt er fasiten.

aleksanderhjelleseth

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on April 21, 2014, 17:01:41 PM
Quote from: Sindre32 on April 21, 2014, 16:17:29 PM
Så du ville ha vært fornøyd om en mann som ville ha vært selvskreven på landslaget i form, og som er 28 år og spilte brukbart forrige kamp, benkes til fordel for en spiller som er 32, har mindre potensial og nettopp har kommet tilbake fra skade?


Demidov burde ha startet hvis han hadde vært frisk, for å få ham i gang. Men for denne enkeltkampens del, og i den formen Demidov ser ut til å være, synes jeg ikke Grønner - Jonsson virker som en svekkelse i forhold til Demidov - Jonsson eller Demidov - Grønner.


Hvem skal spille midstoppere mot RBK? Demidov-Grønner? Demidov-Jonsson? Demidov-Jonsson? Grønner-Jonsson?


aleksanderhjelleseth

Grunnformen til Demidov er nok sikkert på plass, det er kamptrening han trenger. Han har vell ikke spillt på to år.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

kabelmann

Huseklepp bør få hvile seg lenge... håpløst dårlig for tiden. Orlov leverer varene. Ganske utrolig at Skarsfjord brukte Fakiri som venstreback, fyren er jo overalt og løper mer enn de fleste på laget. Selvskreven på laget fremover. Jonsson spiller seg kraftig opp i forhold til forrige kamp og Piotr er verdens beste keeper igjen. Ikke altfor bra spill, men to mål og smultring bak gir håp... og forhåpentligvis sårt tiltrengt selvtillit.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: Hatleking on April 21, 2014, 18:46:48 PM
- Skaanes må fortsetje. Jobbar hardt og er god teknisk. Er veldig viktig for oss


Enig at han var god. Men er det bare meg som synes at han ganske ofte trekker mye inn mot midten? Noe som etter min mening gjør at han blir mindre brukt enn han kunne blitt. I tillegg kunne han med fordel våget mer. Han blir litt "feig" når han kunne utfordret. Men absolutt godkjent.

Ellers utrolig deilig med seier! Denne var etterlengtet!!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Baunebob

Deilig med seier, men ingen kjempekamp fra vår side. I første omgang ble vi lave og ukloke i møte med Lillestrøms fart. I 2.omgang burde vi fremstått som mye giftigere på 2-0 når vi fikk rom.

Grønner ble tryggere, men svak i pasningsspillet. Fakiri og Orlov bør trekkes frem.

Ellers noe daft på tibunen mtp. seier og ledelse store deler av 2.omgang. Hang selvsagt sammen med at kampen også var litt seig.

Belfort

Vi er på ingen måte friskmeldt, til det viser kampen i dag store svakheter. Det viktigste var å få en seier så det ikke blir mer snakk om det.

Nå bør Norling forøvrig la Huseklepp hvile i to tre kamper. Det han driver med om dagen er ufattelig dårlig. Tenk at denne mannen er en av fotball norges best betalte spillere(delfinansiering av auto23)

La Drame og Lorentzen få noen kamper nå.

Nixon

Quote from: krakra on April 21, 2014, 19:32:50 PMGrønner klarte seg bra og bør få tillitt fremover.


Tja, klarte seg bra er vel en grei oppsummering. Men jeg syns svensken var bedre. Grønner trøblet f.eks. mer med ballen i beina enn jeg hadde trodd, og de gode igangsettingene som han er kjent for var nesten fraværende. Men han har vært ute av laget en stund nå, så det var kanskje for mye å forvente at han skulle være i topp kampform. Så jeg er fint med på at han kan få fortsette.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Huff

Enig med de som på ingen måte vil friskmelde Brann, for dette var en høyst middelmådig prestasjon. Klart steg tilbake offensivt ift Stabæk-kampen, men kanskje årsbeste defensivt, uten at en var solide her heller.

Når dette er sagt er det selvsagt herlig med en seier. Jeg har overhodet ikke mistet troen på prosjekt Norling, men tror vi trenger et tosifret antall serierunder før vi får se et Brannlag der ting begynner å sitte.

Northside

Virkelig på tide med seier nå! Håper det løsner litt for klubben nå og at tribunene etterhvert kan fylles.

Tifoen i dag:


Flere bilder her:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.731799560173748.1073741835.149857955034581

Henki

Hva i alle dager var det som gikk for seg borte hos LSK-supporterne i dag?
Ballen skal fremover!


Klaus_Brann

Quote from: Northside on April 21, 2014, 20:12:40 PM
Virkelig på tide med seier nå! Håper det løsner litt for klubben nå og at tribunene etterhvert kan fylles.

Tifoen i dag:


Flere bilder her:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.731799560173748.1073741835.149857955034581


Fin tifo, spesielt fint med alle tostangs-flaggene, i alle fall så lenge de holdes nede under kampen;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Giles

Det hjelper ikke hvor mye dette laget spiller sammen. De kommer ikke til å bli bedre sammenliknet med andre lag fordi det ikke er potensiale til stort mer. Skarsfjordseier er en god betegnelse og med dette laget får det være godt nok.
La så Norling få frie hender til sommeren og til høsten så kan 2015 bli bra.

Baunebob

Lurer på om Haugen bevisst treffer Orlov på 1-0 eller om det er et mislykket skudd. På stadion var jeg sikker på det siste, men etter å ha sett reprisen er jeg usikker. Fint overblikk (som han også viste i 1.omgang ved en lik situasjon) har han uansett.

Ser på TV2 at spillerne og Nordling skryter over nye store stå. Hyggelig, men fy så mye mer trøkk de kan vente seg hvis stadion fylles og finfotballen kommer.

krakra

Jeg trodde først at den gikk rett inn fra Haugen. Selv ikke på reprisene ser jeg noen stor retningsendring. Var det samme med Stabæk-målet. Veldig liten styring. Ser ekstremt og tilfeldig ut, men det er neppe det.
.
Ser man reprisen ser det ut som Haugen sikter på Orlov. Alternativet er at han ikke ser ham. For treffet er rent.

gladiporno

Quote from: Giles on April 21, 2014, 21:47:54 PM
Det hjelper ikke hvor mye dette laget spiller sammen. De kommer ikke til å bli bedre sammenliknet med andre lag fordi det ikke er potensiale til stort mer. Skarsfjordseier er en god betegnelse og med dette laget får det være godt nok.
La så Norling få frie hender til sommeren og til høsten så kan 2015 bli bra.


En typisk Skarsfjord-seier hadde vært:

- en positiv start på kampen fulgt av tap av initiativ, aggressivitet, entusiasme og dominanse utover kampen.

- Man parkerer bussen de siste 30 minuttene, til tross for dette skaper motstander sjanser på sjanser

- Brann haler inn seieren likevel, uten at man skjønner hvordan det var mulig.

Brann under Norling har vært bedre i andre omgang enn første i samtlige kamper. Med Skarsfjord skjedde det nesten aldri.

krøvel vellevold

Quote from: gladiporno on April 21, 2014, 22:54:35 PM
Quote from: Giles on April 21, 2014, 21:47:54 PM
Det hjelper ikke hvor mye dette laget spiller sammen. De kommer ikke til å bli bedre sammenliknet med andre lag fordi det ikke er potensiale til stort mer. Skarsfjordseier er en god betegnelse og med dette laget får det være godt nok.
La så Norling få frie hender til sommeren og til høsten så kan 2015 bli bra.


En typisk Skarsfjord-seier hadde vært:

- en positiv start på kampen fulgt av tap av initiativ, aggressivitet, entusiasme og dominanse utover kampen.

- Man parkerer bussen de siste 30 minuttene, til tross for dette skaper motstander sjanser på sjanser

- Brann haler inn seieren likevel, uten at man skjønner hvordan det var mulig.

Brann under Norling har vært bedre i andre omgang enn første i samtlige kamper. Med Skarsfjord skjedde det nesten aldri.


Og vi vinner selv om vi gjør tre ikke-defensive bytter etter at vi har tatt ledelsen. Det hadde neppe Skars gjort...
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Svært viktig med en seier nå, og samtidig null baklengs og dermed nærmere en positiv målforskjell totalt.

Ser at ingen har nevnt Skaanes sin involvering her, der han gir et unødvendig livsfarlig frispark til Lillestrøm. Det er amatørmessig, men ellers hadde gutten en solid kamp.

Herlig med Orlov og håper han fortsetter i det sporet. Første omgangen fra hele laget var ikke mye å skryte av, heldigvis tok det seg opp i andre. Skarsfjord hadde vel gått for å sikre 0-0 i andre.

Fakiri bør spille fremover sammen med Haugen, Badji er rett og slett ikke god nok til å ta ut noen av de.

Er også enig med de som vil la Grønner fortsette på stopperplassen.

Huseklepp mangler litt, men det er mulig han bare trenger å spilles opp for å komme i bedre form. Om det ikke blir bedring snart er nok benken det beste for han en periode.

Ser en total forandring fra Skarsfjord til Norling, og en mye mer positiv forandring ogsÃ¥. Først og fremst byttene, ogsÃ¥ det Ã¥ ikke legge seg tilbake nÃ¥r man tar ledelsen. Er selvsagt en hel del Ã¥ bedre seg pÃ¥, for offensivt var det ikke like bra som mot Stabæk.  ForhÃ¥pentligvis blir dette bedre og bedre utover sesongen nÃ¥r taktikken har satt seg og spillerne er mer samspilt i den. Jeg gleder meg.

En annen ting: Bortekampen så kan man visstnok glemme å henge på Martins, iallefall denne sesongen. Grunnen skal være at noen Brann-supportere i løpet av de siste sesongene har oppført seg svært dårlig og dermed har ødelagt for alle andre Brann-supportere som ønsker å være der. Bare til informasjon.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hatleking

Quote from: roaldinho on April 21, 2014, 23:59:13 PM


Fakiri bør spille fremover sammen med Haugen, Badji er rett og slett ikke god nok til å ta ut noen av de.




Tja. På bortebane er det ikkje umogleg at Badji kan vere eit vel så bra alternativ saman med Fakiri. Han spelte vesentleg betre med Fakiri enn med Haugen. Fakiri er einaste midtbanespelar som er bevegeleg med og utan ball og som gjer seg ledig. Altfor ofte har det vore slik at medspelarar nærmast har gøymt seg og ikkje tilbydd noko alternativ - noko som ofte resulterar i den lange ballen opp mot Huseklepp i lufta.

roaldinho

Quote from: Hatleking on April 22, 2014, 00:24:59 AM
Quote from: roaldinho on April 21, 2014, 23:59:13 PM


Fakiri bør spille fremover sammen med Haugen, Badji er rett og slett ikke god nok til å ta ut noen av de.




Tja. På bortebane er det ikkje umogleg at Badji kan vere eit vel så bra alternativ saman med Fakiri. Han spelte vesentleg betre med Fakiri enn med Haugen. Fakiri er einaste midtbanespelar som er bevegeleg med og utan ball og som gjer seg ledig. Altfor ofte har det vore slik at medspelarar nærmast har gøymt seg og ikkje tilbydd noko alternativ - noko som ofte resulterar i den lange ballen opp mot Huseklepp i lufta.


Ja, at Badji spilte bedre med Fakiri enn Haugen er sant, men Haugen kan bli en svært god midtbanespiller på sikt sammen med Fakiri. Det kan riktignok Badji også, men Badji har vært svak denne sesongen. Det har jo en hel del med at Haugen og Badji ikke passer sammen, og som du sier at de har gjemt seg og dermed ikke tilgjengelig for baller. Kanskje dette er noe Fakiri kan vise dem, og på sikt når Fakiri ikke takler mer få en glimrende duo i Badji og Haugen. Det er iallefall lov å håpe, men sånn i det hele syntes jeg Fakiri og Haugen passer best.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Xminator

Eller det kan være at Badji løste koden sist og spiller godt sammen med haugen også.

Torvanger

Piotr: TLs i særklasse beste keeper, kan han forsvinne i sommer?

Sævarsson: God, på riktig vei.

Grønner: Spilte seg opp, men hvor har det blitt av presisjonen på langpasningene?

Jönsson: En klippe, som også er konstruktiv i pasningsspillet.

Demir: I likhet med Sæv på riktig vei, er god når han får det til med løp mot dødlinjen, ser ditto dumt ut når han ruser inn i motstander, i forsøk på å gå forbi.

Skaanes: I mine øyne alt for lett for førsteelleveren, mangler punch og kan ha godt av å starte på benken mot RBK.

Haugen: Haugen kommer mer og mer til sin rett, utsøkt pasningsfot og skuddpasningene hans er i ferd med å bli et giftig våpen. Etterhvert kommer vi også til å få se noen mål fra distanse tipper jeg.

Fakiri: Branns beste utespiller, for en ro mannen har, for en kontroll, gjør aldri pasningsfeil. Jeg husker at det var mye sutring over at Fakiri kom inn på på sentral midt som innbytter mot VIF borte for noen år tilbake, mye snakk om hvorfor man gir den gamlingen tillit på bekosning av ....... Norling gir heldigvis blaffen i alder og har klart å få ut det beste i Fakiri. Brann har funnet sin midtbanegeneral og Fakiri bør få kapteinsbindet snarest!

Askar: Anonym, men vi vet hva som bor i ham. Fint skuddforsøk i 2 omgang.

Huseklepp: Gode tendenser i 1 omgang, men så låser det seg ettervhert. Når det løsner for Erik, kommer kritikerne til å holde kjeft. Og det kommer til å løsne.

Orlov: Klassespiss, Brann har ikke hatt giftigere mann siden Helstad. 3 mål på 4 kamper tilsvarer 22-23 mål på en sesong, klarer han 15-20 mål, er Brann på god vei mot en strålende sesong.

Drame, Larsen og Barmen gjorde seg ikke bort, Drame hadde noen fine dragninger, innlegget til Larsen var det ekstremt mye skru i, noe som gjorde at LSK-spilleren totalbommet og ga Orlov muligheten for 2-0.


Leffen

Her sparte du ikke på superlativene, Torvanger. Tror vi skal være litt mer edruelige i analysen av vår egen stall. At Orlov er den giftigste siden Helstad kan ikke jeg forstå at du har grunnlag for å mene. Og at Jonsson er en klippe faller på sin egen urimelighet når mannen er så usannsynlig treig. Haugen er fortsatt en skygge av sin egen hype.

Henki

Noen som vet hva som foregikk borte hos LSK-fansen i går?
Ballen skal fremover!

olebrann3


Henki

Quote from: olebrann3 on April 22, 2014, 10:34:51 AM
Gikk rykter om at trommen ble trakket i stykker


Var det derfor de var sint og sur og Politiet måtte ordne opp?
Ballen skal fremover!

Northside

Uansett legendarisk når det runget "Kor e trommen hen Lillestrøm".

roaldinho

I følge han som var vakt hos LSK-fansen så skjedde det ikke noe spesielt utenom at gjerdet foran dem fikk gjennomgå. Trommen er fortsatt intakt.

Eneste var at det var noen fra TGB (Riktig?) som spanet på fuglene på Sjøboden, der de var.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

kabelmann

Har Stabækfansen casuals blant seg? Når jeg gikk forbi bortetribunen på vei hjem fra Stabæk-kampen krydde det av politi med skjold. I går stod det bare en 4-5 politi og slappet av.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Styx

Kan kanskje ha sammenheng med bråket som nettopp hadde vært i Sverige
Bergen til eg dør

Northside

Quote from: kabelmann on April 22, 2014, 12:49:37 PM
Har Stabækfansen casuals blant seg? Når jeg gikk forbi bortetribunen på vei hjem fra Stabæk-kampen krydde det av politi med skjold. I går stod det bare en 4-5 politi og slappet av.


Samme bussjåfør som fikk rutene knust av brostein for noen år siden. Han krevde politieskorte.
Samtidig er det full konflikt mellom politiavdelingene som har jobben inne på Stadion og utenfor Stadion. Dårlig kommunikasjon førte til at de handlet i panikk og dro frem skjold og hele pakken, selvsagt helt uten grunn!

Det jobbes med å tiltrekke familier til kampene, da kan ikke politiet stille klar til krig uten grunn rett utenfor familietribunen. Det ble tydelig påpekt til politiet i ettertid.

hansastril

Stolt og kry

KenHasle

Quote from: Northside on April 22, 2014, 10:50:26 AM
Uansett legendarisk når det runget "Kor e trommen hen Lillestrøm".


Absolutt et betimelig spørsmål, men denne hørte jeg fra min posisjon ikke langt fra bataljonsfeltet og dessverre funket det heller dårlig. "Kor e trommen hen" ble mumlet, og det eneste vi hørte tydelig var "Lillestrøm".

Uansett ingen god ide å synge sanger som nevner motstanderlagets navn så mange ganger.




Corran

Endelig var seieren i land :-)
Synes det begynte håpløst men det kom seg i andre omgang
Grønner som så mange hyller sånn her inne synes jeg har langt å gå før han er god nok
Men han sa jo selv at de første 20 minuttene antageligvis var det dårligste han har prestert.
Johnsson har spilt seg kraftig opp og var meget god i går.
Sæv er ok minus for min del Trekker voldsomt ned at han må rette på frisyren før han løper hjemover
Askar er midels og skyter for ofte. Greit nok han har et kanon skudd men bør se etter bedre løsninger og bruke dem når det er mulig.
Huse er svak igjen. Om han hadde kunne kikke opp litt av og til og velge en enkel pasning istedenfor å skulle prøve å drible nok en mann så hadde han antageligvis gjort et mye bedre inntrykk. Jobber mye og løper mye Det skal han ha
Orlov MOM for meg. Beveger seg mye og jobber hardt. Og i går vant han ballen noen ganger og tvang fram feil hos motstanderen flere ganger. Også nedtaket og flikker videre satt bedre i går en før i sesongen.
Demir god igjen også men stort minus når han ble rundlurt tidlig i første
Skaanes løper mye og jobber bra. Har et par juniorfeil og det må vi regne med i den alderen. Synes han til tider er for lite på kant og han kommer sjelden seg forbi en mann nedover på siden
Haugen er trygg og god i går.
Fakiri, vel han var ikke bestemann i går rent spillemessig, men han er en sjef med autoritet utpå der og som styrer de andre spillerne. Dette er det som de andre ikke klarer og som ofte mangler. I tillegg så spiller han bra. Imponert over pensjonisten
Hørte forresten Norling på Ballspark si at helst ville de at Fakiri ikke skulle spille og at de andre måtte ta fra ham plassen
Piotr er en klasse keeper nÃ¥r det er angrep i mot, men nÃ¥r det gjelder Ã¥ sette i gang er han treg og ubesluttsom. Noe resten  av forsvaret foruten Demir ogsÃ¥ er, men det er spesielt Sæv, grønner og Piotr som bruker for lang tid og ikke ser mulighetene eller bruker for lang tid nÃ¥r det skal settes  gang. I gÃ¥r var det mange ganger jeg tenkte at der er det bare sÃ¥ sette i gang for han er helt Ã¥pen og sÃ¥ tok det litt tid og sÃ¥ "lukket" muligheten seg. Demir var eneste som fikk ballen og nÃ¥r han mottok den sÃ¥ hadde han allerede sett seg rund og spilte gjerne pÃ¥ 1 touch eller forserte litt først. Ingen av de andre er i nærheten av dette enda og det bør de om vi skal spiller slik det legges opp til.
Men men en opptur ed 2 mål, 3 poeng og 0 baklengs Skulle hatt 2 til så vi hadde passert lsk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

koffe

Deilig med årets første 3-poenger! :)

Men lurte på om noen kunne forklare meg hvorfor det føltes som om samtlige buet på Mjelde da han kom inn? Mange tidligere Brann-spillere har blitt møtt med applaus på Stadion, og for meg fortjente han også applaus. Jeg var en av få som klappet for han, og merket at omtrent samtlige rundt meg buet. Han var en av få som turde å gå i mot Skarsfjord da han var trener, og ble derfor sendt på dør. Hadde Mjelde fått valget, så hadde han nok fortsatt spilt i Brann, så synes det ble feil å bue på han. Er det noe jeg ikke har fått med meg?
Her é Bergen,
vårt eget lille land.
Kjent for Hansa øl og SK Brann!

krøvel vellevold

Quote from: koffe on April 22, 2014, 23:11:53 PM
Deilig med årets første 3-poenger! :)

Men lurte på om noen kunne forklare meg hvorfor det føltes som om samtlige buet på Mjelde da han kom inn? Mange tidligere Brann-spillere har blitt møtt med applaus på Stadion, og for meg fortjente han også applaus. Jeg var en av få som klappet for han, og merket at omtrent samtlige rundt meg buet. Han var en av få som turde å gå i mot Skarsfjord da han var trener, og ble derfor sendt på dør. Hadde Mjelde fått valget, så hadde han nok fortsatt spilt i Brann, så synes det ble feil å bue på han. Er det noe jeg ikke har fått med meg?



Mjelde var jo hakkekylling allerede da han var her.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det er vel nettopp fordi han fortsatt ville vert her om han valgte selv som gjør ham en smule upopulær. Mjelde var ikke god nok og er ikke god nok, og om spilleren vil sette seg selv foran klubben så er ikke det noe pluss.

Utmedsnolken

Quote from: Northside on April 22, 2014, 14:55:02 PM
Quote from: kabelmann on April 22, 2014, 12:49:37 PM
Har Stabækfansen casuals blant seg? Når jeg gikk forbi bortetribunen på vei hjem fra Stabæk-kampen krydde det av politi med skjold. I går stod det bare en 4-5 politi og slappet av.


Samme bussjåfør som fikk rutene knust av brostein for noen år siden. Han krevde politieskorte.
Samtidig er det full konflikt mellom politiavdelingene som har jobben inne på Stadion og utenfor Stadion. Dårlig kommunikasjon førte til at de handlet i panikk og dro frem skjold og hele pakken, selvsagt helt uten grunn!

Det jobbes med å tiltrekke familier til kampene, da kan ikke politiet stille klar til krig uten grunn rett utenfor familietribunen. Det ble tydelig påpekt til politiet i ettertid.


Det gjerdet er vel bare med på å øke konfliktnivået. Hver gang de fikk en avgjørelse mot seg løp jo de og hoppet mot gjerdet så det nesten falt ned. når vaktene/politiet står på andre siden så føler de seg ganske immune. Uten gjerde hadde de ikke hatt muligheten til å reagere så aggressivt og skremmende og politiet kunne lett plukket de som gikk over streken,
"og der snubler Sæternes igjen"

aleksanderhjelleseth

Quote from: Utmedsnolken on April 23, 2014, 08:51:45 AM
Quote from: Northside on April 22, 2014, 14:55:02 PM
Quote from: kabelmann on April 22, 2014, 12:49:37 PM
Har Stabækfansen casuals blant seg? Når jeg gikk forbi bortetribunen på vei hjem fra Stabæk-kampen krydde det av politi med skjold. I går stod det bare en 4-5 politi og slappet av.


Samme bussjåfør som fikk rutene knust av brostein for noen år siden. Han krevde politieskorte.
Samtidig er det full konflikt mellom politiavdelingene som har jobben inne på Stadion og utenfor Stadion. Dårlig kommunikasjon førte til at de handlet i panikk og dro frem skjold og hele pakken, selvsagt helt uten grunn!

Det jobbes med å tiltrekke familier til kampene, da kan ikke politiet stille klar til krig uten grunn rett utenfor familietribunen. Det ble tydelig påpekt til politiet i ettertid.


Det gjerdet er vel bare med på å øke konfliktnivået. Hver gang de fikk en avgjørelse mot seg løp jo de og hoppet mot gjerdet så det nesten falt ned. når vaktene/politiet står på andre siden så føler de seg ganske immune. Uten gjerde hadde de ikke hatt muligheten til å reagere så aggressivt og skremmende og politiet kunne lett plukket de som gikk over streken,

Godt poeng! Snut er ut!

kabelmann

Quote from: Northside on April 22, 2014, 14:55:02 PM
Quote from: kabelmann on April 22, 2014, 12:49:37 PM
Har Stabækfansen casuals blant seg? Når jeg gikk forbi bortetribunen på vei hjem fra Stabæk-kampen krydde det av politi med skjold. I går stod det bare en 4-5 politi og slappet av.


Samme bussjåfør som fikk rutene knust av brostein for noen år siden. Han krevde politieskorte.
Samtidig er det full konflikt mellom politiavdelingene som har jobben inne på Stadion og utenfor Stadion. Dårlig kommunikasjon førte til at de handlet i panikk og dro frem skjold og hele pakken, selvsagt helt uten grunn!

Det jobbes med å tiltrekke familier til kampene, da kan ikke politiet stille klar til krig uten grunn rett utenfor familietribunen. Det ble tydelig påpekt til politiet i ettertid.


Aha, sånn å forstå.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

koffe

Quote from: Xminator on April 23, 2014, 05:53:27 AM
Det er vel nettopp fordi han fortsatt ville vert her om han valgte selv som gjør ham en smule upopulær. Mjelde var ikke god nok og er ikke god nok, og om spilleren vil sette seg selv foran klubben så er ikke det noe pluss.


Synes alikavel ikke han bør bues på. Mannen er en bergenser på sin hals, og elsker Brann. Han var en av få som turde å stå opp mot Skarsfjord, og delte sånn sett supporternes syn. Han var en av folket, en av oss, og jeg synes han fortjener applaus, uavhengig av hvor god spiller han var da han var i Brann.
Her é Bergen,
vårt eget lille land.
Kjent for Hansa øl og SK Brann!

Corran

Mjelde elsker Mjelde og ikke Brann
Fortjener ikke noe applaus, men heller ikke buing
Registrerte ham knapt nok selv :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up