• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spillerbørs 2014

Started by Jose Arrogantio, March 30, 2014, 22:52:27 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

May 20, 2014, 19:47:42 PM #350 Last Edit: May 20, 2014, 20:50:56 PM by dudo
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

psv-hasund

May 20, 2014, 19:49:35 PM #351 Last Edit: May 20, 2014, 22:01:06 PM by psv-hasund

Huff


ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kruxleiven


Utmedsnolken

Nå bryr jeg meg egentlg ikke om denne tråden, men 5 til Øvretveit?? Samme poeng som orlov og dårligere enn huseklepp?
"og der snubler Sæternes igjen"




pidre

May 20, 2014, 21:11:11 PM #359 Last Edit: May 20, 2014, 21:12:48 PM by pidre
Saludar a los monos!

Spelaren

May 20, 2014, 21:26:54 PM #360 Last Edit: May 21, 2014, 09:48:52 AM by Spelaren
Sogndal - Brann 2-1
GÃ¥ av.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Tom C

Aldri mer Obos....

Yngve


brann89

May 21, 2014, 20:29:29 PM #369 Last Edit: May 21, 2014, 22:06:06 PM by brann89
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

olebrann3


Jose Arrogantio

Spillerbørsen er stengt. Teller opp stemmer i løpet av morgendagen.

Jose Arrogantio

Resultatet etter 17 stemmer:

Sogndal - Brann

Spelaren

En poengsum på 69 skal bety kalasseier i vår favør. Og er der d&d-terning du refererer til?
GÃ¥ av.

Jose Arrogantio

Refererer jeg til en d&d-terning?

Spelaren

Quote from: Jose Arrogantio on May 25, 2014, 02:21:53 AM
Refererer jeg til en d&d-terning?


Askar som fekk terningkast 2. VG-børsen går vel mellom 1 og 10 :) .
GÃ¥ av.

Jose Arrogantio

Quote from: Spelaren on May 25, 2014, 06:47:41 AM
Quote from: Jose Arrogantio on May 25, 2014, 02:21:53 AM
Refererer jeg til en d&d-terning?


Askar som fekk terningkast 2. VG-børsen går vel mellom 1 og 10 :) .


Ah, hehe ok. Forvirret i gjerningsøyeblikket tenker jeg vi sier ;)

Spelaren

Brann - VÃ¥lerengen 2-3

Leciejewski      4        
Vindheim          5         God bÃ¥de fram- og bakover. Branns beste.
Grønner            4         Brukbar kontroll innledningsvis, herlig scoring! Svakere i andre.
Hanstveit         3         Grei kontroll bakover i første, gedigen nedtur i andre
Sævarsson       3         Uvant posisjon, tidvis sleivete. Neppe pÃ¥ banen i neste kamp.
Skaanes           4         Bra framover, litt veik i duellene. Kjipt med skaden.
Haugen            4         Fin ballfordeling, for svake innlegg. Tapte seg i andre, for het
Fakiri                3         Rett-i-dusjen-Ã¥pning, spilte seg opp, fancy assist pÃ¥ 1-0. Ut uten Ã¥ imponere.
Askar               3         Ute av form, svak en mot en. Benk framover takk.
Orlov                4         Grei i duellene, men direkte svak uttelling.
Huseklepp        4         Meh Ã¥pning, kom seg etterhvert. Elendige avslutninger.

Larsen             4           Inn for Skaanes etter pause. Satte fart framover. Sløste voldsomt.

Barmen og Lorentzen for seint inn, men sistnevnte imponerte!

Nok et heimetap. Bergenskomplekset manifesterer seg for alvor, og det er skremmende lite poeng me henter på Brann Stadion.
GÃ¥ av.

Kruxleiven

May 25, 2014, 19:58:12 PM #378 Last Edit: May 25, 2014, 19:59:57 PM by Kruxleiven
Leciejewski               4
Vindheim                   4 sÃ¥ en fin JGS tversover rett til motstander. Ikke bra pÃ¥ 1-3
Grønner                     5
Hanstveit                  3
Sævarsson               3
Skaanes                    4
Haugen                     5 kompenserer for Ã¥ ha gitt mye dÃ¥rlig karakterer tidligere. I dag var han i hvert fall synlig
Fakiri                         4
Askar                        4 opp og ned. Dessverre mest ned. Bedre enn tidligere
Orlov                         4 litt usynlig i spillet som alltid. Mye dÃ¥rlige avslutninger
Huseklepp                5 veldig varierende. At han ikke kan score vet vi, men det er tendenser i spille

Larsen                       6 frisk. Var høyt og lavt. Mye involvert. Skuffer som alle andre med avslutninger

osoerli

Brann - Vålerengen 2-3

Leciejewski      4
Vindheim         5
Grønner           2
Hanstveit         3
Sævarsson       4
Skaanes           5
Haugen            3
El Fakiri            4
Askar               3
Orlov               3
Huseklepp        5
Larsen             6

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Romarius


Leciejewski      4
Vindheim         5
Grønner           4
Hanstveit         5
Sævarsson       4
Skaanes           4
Haugen            5
El Fakiri            3
Askar               4
Orlov               4
Huseklepp        6
Larsen             6

Kjell249

Leciejewski      5
Vindheim         4
Grønner           2
Hanstveit         5
Sævarsson       4
Skaanes           4
Haugen            3
El Fakiri            4
Askar               4
Orlov               4
Huseklepp        6
Larsen             5
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Jose Arrogantio

Leciejewski - 5

Vindheim - 4
Grønner - 5
Hanstveit - 4
Sævarsson  - 4

Askar - 3
Haugen - 5
Fakiri - 5
Skaanes - 4
Larsen(45) - 6

Huseklepp - 5
Orlov - 3

Klaus_Brann

May 25, 2014, 20:36:40 PM #383 Last Edit: May 25, 2014, 23:05:54 PM by Klaus_Brann
Brann - VÃ¥lerengen 2-3

Leciejewski      4
Vindheim         5
Grønner           2
Hanstveit         3
Sævarsson       3
Skaanes           4
Haugen            3
El Fakiri            4
Askar               3
Orlov               3
Huseklepp        5
Larsen             6
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Ser ikke helt hva som gjør Fakiri bedre enn Haugen i dag, og når den samme som tar den vurderinger smeller til med å gi Hanstveit over dobbelt så høy karakter som Grønner er det avslørende nok.


Piotr: 5
Vindheim: 5
Grønner: 3
Hanstveit: 3
Sævarsson: 3

Skaanes: 4
Haugen 4
Fakiri: 3
Askar: 3

Orlov: 4
Huseklepp: 5


Larsen: 6

Huff

Piotr: 5
Vindheim: 5
Grønner: 4
Hanstveit: 3
Sævarsson: 3

Skaanes: 4
Haugen 5
Fakiri: 3
Askar: 3

Orlov: 4
Huseklepp: 5


Larsen: 5

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dragn

Piotr: 3
Vindheim: 6
Grønner: 5
Hanstveit: 4
Sævarsson: 4

Skaanes: 3
Haugen 5
Fakiri: 3
Askar: 4

Orlov: 4
Huseklepp: 5
Larsen: 5

Lasaron

Piotr: 5
Vindheim: 5
Grønner: 5
Hanstveit: 4
Sævarsson: 3

Skaanes: 4
Haugen 4
Fakiri: 3
Askar: 3

Orlov: 3
Huseklepp: 5


Larsen: 5
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 25, 2014, 20:40:52 PM
Ser ikke helt hva som gjør Fakiri bedre enn Haugen i dag, og når den samme som tar den vurderinger smeller til med å gi Hanstveit over dobbelt så høy karakter som Grønner er det avslørende nok.


Greit at Grønner putter, men han er utrolig slapp på begge baklengsmålene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dragn

Quote from: Klaus_Brann on May 25, 2014, 21:09:02 PM
Quote from: krakra on May 25, 2014, 20:40:52 PM
Ser ikke helt hva som gjør Fakiri bedre enn Haugen i dag, og når den samme som tar den vurderinger smeller til med å gi Hanstveit over dobbelt så høy karakter som Grønner er det avslørende nok.


Greit at Grønner putter, men han er utrolig slapp på begge baklengsmålene.


Hvilket mål mener du han var utrolig slapp på utenom mål nr. 2?

krakra

Quote from: Klaus_Brann on May 25, 2014, 21:09:02 PM
Quote from: krakra on May 25, 2014, 20:40:52 PM
Ser ikke helt hva som gjør Fakiri bedre enn Haugen i dag, og når den samme som tar den vurderinger smeller til med å gi Hanstveit over dobbelt så høy karakter som Grønner er det avslørende nok.


Greit at Grønner putter, men han er utrolig slapp på begge baklengsmålene.
Ja, men så gjør han mye bra defensivt ellers også. Særlig i førsteomgang etter scoringene. Jeg sier ikke at han spilte en stor kamp, men hvordan i all verden var Hansteit dobbelt så god?

Yngve

Leciejewski - 5

Vindheim - 4
Grønner - 5
Hanstveit - 4
Sævarsson  - 2

Askar - 3
Haugen - 5
Fakiri - 4
Skaanes - 4
Larsen(45) - 4

Huseklepp - 5
Orlov - 3

psv-hasund

Leciejewski - 5

Vindheim - 5
Grønner - 4
Hanstveit - 4
Sævarsson  - 4

Askar - 4
Haugen - 5
Fakiri - 4
Skaanes - 4
Larsen(45) - 5

Huseklepp - 5
Orlov - 3

olebrann3

Leciejewski - 5

Vindheim - 4
Grønner - 5
Hanstveit - 4
Sævarsson  - 3

Askar - 2
Haugen - 5
Fakiri - 4
Skaanes - 4

Huseklepp - 4
Orlov - 3

Larsen - 5

Klaus_Brann

Quote from: dragn on May 25, 2014, 21:11:16 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 25, 2014, 21:09:02 PM
Quote from: krakra on May 25, 2014, 20:40:52 PM
Ser ikke helt hva som gjør Fakiri bedre enn Haugen i dag, og når den samme som tar den vurderinger smeller til med å gi Hanstveit over dobbelt så høy karakter som Grønner er det avslørende nok.


Greit at Grønner putter, men han er utrolig slapp på begge baklengsmålene.


Hvilket mål mener du han var utrolig slapp på utenom mål nr. 2?


Han dekket stolpen på Stengels mål.
Hanstveit rygger for å heade ballen ut og ser ikke Birkir (?) bak seg, noe som burde vært kommunisert, men Grønner bør ikke stå på stolpen der.
På det første målet er det mulig å stoppe flikken, men til Grønners forsvar må det sies at den kommer brått på han.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 25, 2014, 21:11:26 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 25, 2014, 21:09:02 PM
Quote from: krakra on May 25, 2014, 20:40:52 PM
Ser ikke helt hva som gjør Fakiri bedre enn Haugen i dag, og når den samme som tar den vurderinger smeller til med å gi Hanstveit over dobbelt så høy karakter som Grønner er det avslørende nok.


Greit at Grønner putter, men han er utrolig slapp på begge baklengsmålene.
Jeg sier ikke at han spilte en stor kamp, men hvordan i all verden var Hansteit dobbelt så god?


Det vet jeg ikke, jeg ga de henholdsvis 2 og 3.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

blobby winters

Piotr: 5
Vindheim: 5 kjempesynd med feilpasning før det 3. målet. Spilte ellers utrolig bra synes jeg
Grønner 6
Hanstveit: 4
Sævarsson: 2 Fikk meg til å savne Demir. Det sier litt

Skaanes: 2 var gutter mot menn for han i dag dessverre
Haugen 5
Fakiri: 3
Askar: 3

Orlov: 4
Huseklepp: 3


Larsen: 4

dr_cyanid

May 25, 2014, 22:32:30 PM #398 Last Edit: May 25, 2014, 22:36:15 PM by dr_cyanid
Leciejewski - 4 - slipper inn tre, men rimelig uten skyld på målene

Vindheim - 4 - igjen bra offensivt, direkte skyld i ene baklengsmålet, det trekker dessverre ned totalinntrykket. Fikk vel assist på Lorentzen-målet.

Grønner - 4 - mest positiv bak, men klar markeringsvikt på Kjartanssons mål, derfor ingen 5-er.

Hanstveit - 2 - håpløs treg. Mister markering på 1-3 målet. Svakt av kapteinen.

Sævarsson  - 2 - usynlig offensivt. Svak defensivt og hÃ¥pløse pasninger. Demir burde startet.

Askar - 2 - noe mer frisk i andre omgang, men likevel for dårlig. Helt håpløs første omg. Klart bytte

Haugen - 3 - for lite gjennombruddshissig. For mye støttepasninger, bakoverpasninger og feilpasninger. Dårlige dødballer.

Fakiri - 3 - helt usynlig. Fikk vel også en assist på noe som lignet mer på en feilpasning. Bør ikke være noe annet enn en nødløsning. Vi sliter stort på sentral midtbane - nok en gang.

Skaanes - 2 - totalt anonym. Like dÃ¥rlig som Askar før pause.  Klart bytte. Skadet? Sliten?

Larsen(45) - 4 -  mye skjedde pÃ¥ kanten da han kom inn. Skapende. Men elendig i avslutningsøyeblikket.

Huseklepp - 4 - bedre enn på lenge, men det var først når han ble trukket ut på kanten - der bør han forbli. På kanten så han plutselig ut som gamle Huseklepp.

Orlov - 5 - Branns beste til tross for at han burde scoret minst ett mÃ¥l. Jobber hardt. Vinner ballen ofte. Flink som møtende spiss og til Ã¥ flikke videre medspillere.  

Oppsummert:
Brann taper kampen både i forsvar og i angrep. Udyktighet og mangel på klasse. Det vi skapte av farligheter kom via kantene i andre omgang. Første omg. var meget svak.

Kjell249

Quote from: krakra on May 25, 2014, 21:11:26 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 25, 2014, 21:09:02 PM
Quote from: krakra on May 25, 2014, 20:40:52 PM
Ser ikke helt hva som gjør Fakiri bedre enn Haugen i dag, og når den samme som tar den vurderinger smeller til med å gi Hanstveit over dobbelt så høy karakter som Grønner er det avslørende nok.


Greit at Grønner putter, men han er utrolig slapp på begge baklengsmålene.
Ja, men så gjør han mye bra defensivt ellers også. Særlig i førsteomgang etter scoringene. Jeg sier ikke at han spilte en stor kamp, men hvordan i all verden var Hansteit dobbelt så god?
Hanstveit har ikke direkte skyld i to mål, og da tenker jeg ikke på det første målet. Haugen får trekk for et ekstremt negativt kroppsspråk. Når publikum piper for at han for endte gang slår ballen bakover, når vi har muligheter offensivt og ligger under, så slutter han bare spille i et minutt, og neste gang han får ballen så klinker han den ut til kast.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Go Up