• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Stabæk, søn. 6. apr. kl. 19:00

Started by Lasaron, March 30, 2014, 20:35:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Joggi Bogga

Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krakra


Spelaren

Gå av.

Belfort

Har etterlyst stoppere med fart i åresvis nå selv om vi har hatt 8 stoppere

krakra


Spelaren

Gå av.

Brann4


Joggi Bogga

Det er deilig å se på!

Ikke beste motstand, men vi spiller med en idé. Etter 5 år i mørket, så har vi en plan!
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Belfort

Skjønner godt at skaanes aldri har scoret noe på aldersbestemt nivå

Kjell249

Demidov må ta målet på sin kappe. Forferdelig inngripen som sikring. Er ikke lov å selge seg sånn som han gjorde der. Kjipt at alle stopperne er så treige.

Merker at jeg blir mektig irritert når Haugen lunter tilbake i forsvar. Hadde det vært meg han han vært rett på benken.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Spelaren

Så langt litt ruskete bakover, men framover er det spennende. 5-6 svære sjanser så langt, burde ha vært ledelse her. Problemet er at me i altfor stor grad blir avslørt bakover, mot kjappe tekniske angripere kommer det til å bli litt for hawaii baki der.
Gå av.

Belfort

Føler meg jævlig nervøs med den balltrillingen vi har i egen forsvarssone

krakra

Quote from: Kjell249 on April 06, 2014, 18:30:19 PM


Merker at jeg blir mektig irritert når Haugen lunter tilbake i forsvar. Hadde det vært meg han han vært rett på benken.
Hva har Haugen gjort mot deg personlig? Har lagt ned en kjempeinnsats i dag.

Belfort


Spelaren

Quote from: krakra on April 06, 2014, 18:33:57 PM
Quote from: Kjell249 on April 06, 2014, 18:30:19 PM


Merker at jeg blir mektig irritert når Haugen lunter tilbake i forsvar. Hadde det vært meg han han vært rett på benken.
Hva har Haugen gjort mot deg personlig? Har lagt ned en kjempeinnsats i dag.


Fikk du ikkje beskjeden? Haugen er den nye hakkekyllingen etter Sokolowski.
Gå av.

Belfort


Joggi Bogga

Quote from: Spelaren on April 06, 2014, 18:32:11 PM
Så langt litt ruskete bakover, men framover er det spennende. 5-6 svære sjanser så langt, burde ha vært ledelse her. Problemet er at me i altfor stor grad blir avslørt bakover, mot kjappe tekniske angripere kommer det til å bli litt for hawaii baki der.


Ja, regner med fart i forsvar er prioritet nr 1 til sommeren.
Svært spennende måte vi bygger opp angrepene på, men med mindre vi blir enormt mye mer passningssikre, må vi ha betydelig mer fart og en-mot-en ferdigheter bak.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

skuteviken

Quote from: Belfort on April 06, 2014, 18:34:27 PM
Hvor i helvete er presset vårt !!!


Det ligger igjen lenger fremme på banen. De spiller all out angrepsfotball med offensive spillere.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Fullstendig kaos baki der, aldri i verden om dette holder inn ut kampen.
Gå av.

Belfort

Blir ikke organiseringen vår bak der bedre i andre omgang så taper vi garantert

skuteviken

Folk har da spurt om 4 - 3 kamper, heller enn 1 - 0 kamper ;)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

Syns vi spiller veldig bra. Skaper mye, mot etablert forsvar. Det flyter ikke helt, men vi angriper med en plan vi ikke har sett før. Rotete bakover. Skjønner ikke hvorfor ikke Grønner blir satset på i dette forsvaret. Mojsov rotet sist og Jonsson er jo treg som en åttiåring.

Falkman

Quote from: Joggi Bogga on April 06, 2014, 18:16:11 PM
Det er deilig å se på!

Ikke beste motstand, men vi spiller med en idé. Etter 5 år i mørket, så har vi en plan!


Vi har nå ingen ide om hvordan vi skal forsvare oss, det er iallefall tydelig.  Ufattelig naivt.

Baunebob

Godkjent offensivt. Skaanes skal putte. Haugen en av våre beste.
Bakover er jo det helt texas, og på samme måte som med Aron Samuel slipper vi til Boli.

Dette kan gå alle veier, men fint å se tendenser.

Kjell249

Quote from: krakra on April 06, 2014, 18:40:31 PM
Syns vi spiller veldig bra. Skaper mye, mot etablert forsvar. Det flyter ikke helt, men vi angriper med en plan vi ikke har sett før. Rotete bakover. Skjønner ikke hvorfor ikke Grønner blir satset på i dette forsvaret. Mojsov rotet sist og Jonsson er jo treg som en åttiåring.
Når vi sliter defensivt så er det veldig logisk å bytte inn stopperen som er dårligst defensivt... Grønner er ikke noe raskere enn Mojsov.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Belfort

Kan vi håpe at Heggland blir vår hurtige stopper på sikt

Spelaren

Nest-Sotra vant mot Ranheim, dommer blåste omsider av etter over ni overtidsminutter!
Gå av.

krakra

April 06, 2014, 18:47:32 PM #127 Last Edit: April 06, 2014, 18:50:05 PM by krakra
Quote from: Kjell249 on April 06, 2014, 18:45:39 PM
Quote from: krakra on April 06, 2014, 18:40:31 PM
Syns vi spiller veldig bra. Skaper mye, mot etablert forsvar. Det flyter ikke helt, men vi angriper med en plan vi ikke har sett før. Rotete bakover. Skjønner ikke hvorfor ikke Grønner blir satset på i dette forsvaret. Mojsov rotet sist og Jonsson er jo treg som en åttiåring.
Når vi sliter defensivt så er det veldig logisk å bytte inn stopperen som er dårligst defensivt... Grønner er ikke noe raskere enn Mojsov.
Grønner har ikke fremstått noe svakere enn det både Jonsson og Mojsov har gjort så langt. Vi kan like gjerne satse på det store talentet som løfter evnen vår til å spille oss ut bakfra når de andre uansett ikke tilfører oss noe bakover.

Det viktigste er uansett å få satt en backrekke og la dem bli samspilt. Da nytter det ikke å satse på en som uansett kommer til å bli skadet etter et par kamper og være ute halve sesongen. Iallefall når han uansett ikke løfter oss på kort sikt.

tintin

mye bra offensivt, en del rart bakover. Haugen vært bra offensivt idag, både han og barmen litt slappe bakover etter min mening, med et nytt spillesystem så tar det tid, tipper dette sitter bedre og bedre og etter 16 mai sånn ca, vil vi se mer innarbeidet system. In Norling we trust!

pidre

Saludar a los monos!

Spelaren

Erdin Demir viser sin angrepsvilje så det holder, skjønner ingenting annet enn at han vel så gjerne kunne ha vært venstreving som back.
Gå av.

Kjell249

Quote from: krakra on April 06, 2014, 18:33:57 PM
Quote from: Kjell249 on April 06, 2014, 18:30:19 PM


Merker at jeg blir mektig irritert når Haugen lunter tilbake i forsvar. Hadde det vært meg han han vært rett på benken.
Hva har Haugen gjort mot deg personlig? Har lagt ned en kjempeinnsats i dag.
jeg liker ikke spillere som går tilbake i forsvar. Spesielt når Sæv må ta en professional fault og gult kort for å avverge en stor overgangsmulighet til Stabæk.

Savner Badji defensivt, men ikke offensivt. Skaper masse, men blir også farlig hver gang Stabæk har ballen. Må klare å finne en bedre balanse, og ikke tømme midtbanen helt.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Belfort

Erdin har vært meget god i første omgang. Aldri i livet om skjønningen hadde kommet på så mange løp

Belfort


Spelaren

Jonsson fortsetter å opptre nervøst og nonchalant.
Gå av.

Baunebob

Demir redder Jonsson der. Fy så råttent forsvar vi har.

dudo

Hvem skuffer egentlig mest av forsvaret og store stå?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

pidre

Saludar a los monos!

Spelaren

Quote from: dudo on April 06, 2014, 18:57:30 PM
Hvem skuffer egentlig mest av forsvaret og store stå?


Forsvaret. Himmel og hav så latterlig svakt det er baki der.
Gå av.

Belfort

Hva er det som gjør at vi får middelmådige spisser til å se ut som Messi!!!

krakra

Jeg vil aldri se Jonsson starte en Brannkamp igjen. Aldri.

Spelaren

Går det an å gi Jonsson førtidspensjon? Svakere stopperspill har me ikkje sett siden... siden...
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Man kan vel ikke forvente at Jonsson skal være i kjempeform med den oppkjøringen han har hatt. Men jeg hadde ikke trodd at han skulle være svak.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

skuteviken

Huseklepp er i form, han mangler bare det siste lille som kommer med selvtillit.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

OmOssSjølOgHansaøl

Det skjer mye bra offensivt. Nå trenger vi bare å få ballen i mål.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Er det mulig, sjanse på sjanse på sjanse som brennes.
Gå av.

pidre

Jonson og Demidov er dei to beste stopperane vi har pr dato
Saludar a los monos!

Spelaren

Badji begynner å skyte frå 40 meter, tror han han er Askar?
Gå av.

Spelaren

Dette er idiotisk, og jækla typisk Brann.
Gå av.

Gepard

Se til HELVETE å få den ballen i mål da. Latterlig dårlig avlsutninger. Vil de være i bunn eller ?? Kvalitet.

Go Up