• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Toni Nhleko

Started by KennethS, December 05, 2003, 09:58:27 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

KennethS

ja nå kommer han tilbake, e spent på om han e villig til og svette litt for klubben og vise at han e verdig en plass på laget. Personlig har eg ikkje tro på at han kommer til og spille en eneste kamp for Brann i 2004. vi e endelig kvitt PFO vi trenger ikkje en ny lating på Brann.
tå på Brann

Bergen Sin Gutt

Hm, vær nå hvertfall positivt innstilt. Var et morsomt bilde av han i BA i dag, litt rund i kjakene og med et lite jævelunge-smil, og med en sånn stor lue på hodet. Han så mer ut som en rampegutt som er glad i boller enn en fotballspiller, men hvem vet, kanskje scorer han opptil flere mål for oss, hvis han nå har tenkt å bli værende. Spørs det, nå når han har bodd litt i USA.

Sotraanda

Vel, tviler på han blir værende lenge i byn.

Han har mykje å bevise, men gutten fortjener en sjangse...
ater, heter, hater NFF!

JhonnyBeGood

Toni"løven"Nhleko er helt konge, håper han har trent litt i statene, og er villig til å gi ihvertfall litt blod og svette når han kommer tilbake... Då tror eg vi kan ha skaffet oss den spissen vi trenger, men han trenger å terpe på skuddene sine. Sitter de, vil eg si at han har potensiale til å bli en av tidenes spiss(fargeklatt) vi har hatt i Brann!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

KennethS

Hovedgrunnen til at Dallas ikkje ville ha han var at han var alt for lat, så ikkje regn med at han e topp trent :)
tå på Brann

JhonnyBeGood

Javel, då for Monsen piske han som en slave... <Man må trene som en slave, for å bli en Konge> Noen som husker Toni sa dette :lol:
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Sotraanda

Toni kan bli en kanon spiss viss han trener sjagser.
Men det er det som er feilen hans, han må TRENE avslutninger.
Eg vil påsta at få spillere i tippeliagen kommer til like mange sjangser som han, å hadde han bare satt sjagsene kunne Brann fått en skikkelig topp spiss asså.

Så stikkordet for Toni er altså TRENING TRENING TRENING....
ater, heter, hater NFF!

jinxter

Det dumme er at Toni neppe kommer til å gjøre noe egentrening i det hele tatt. Han skårte vel bare 3 mål eller noe sånt i MLS. Ikke veldig imponerende. Han er jo rask, stor og sterk når han er i toppform, så han kunne ha blitt en god fotballspiller med litt innsats, men jeg tviler vel på om at han noengang blir god nok til å forsvare en startplass i et tippeliga lag over tid.
Han er en helt grei backup, men siden han ikke er EU spiller, så synes jeg ikke vi bør sløse en av to ikke-EU plasser på laget på ham. Han der lille Nigerianeren som var på besøk i sommer er en mye bedre spiller. Når Brann ikke fikk fingeren ut og kjøpte noen av bosman-spillerene i allsvenskan, så er vel Chibuzor Ozurumba et av de bedre alternativene.

GhostDog

Kanskje Toni må trene litt for å holde varmen igjennom vinteren , hvertfall hvis han skal campere på disse breddegrader.. Synd at Olofinjana er vekke til februar (?) kan jo være at hadde satt fart i Tonien. At han har noen kvaliteter, vel det kan vi vel ikke underslå - men det virker som han fikk sjokk når han kom hit og skulle spille i det "dretaværet".
Han får få en sjanse til å vise seg verdig en plass på laget eller ev. selge seg selv til medisinsk forskning? Sånn at SK Brann kan få dekket alle flybillettene hans.. ;-)

Spennende..
 Beer a day keeps the doctor away!

Yngve

Ein ting er sjokket han fekk av dritaværert her i byen, det får jo til og med folk frå aust og sør landet sjokk av, ein heilt annan ting er kva han viste i Dallas, der er det jo sommar og varmt store delar av året, og han har, etter som eg har forstått ikkje akurat imponert der borte heller. Så ut me mannen som kom som ei løva og nok reise som ein skinnfell.

Og alt er faktisk hans eiga skuld som ikkje er interesert i å ta vare på talentet sitt, som han uomtvisteleg har.

JhonnyBeGood

Etter det eg har hørt, er han godt likt av supporterene der... Han er utrolig rask og kommer til veldig mange sjanser, men sløser en del... Han har bare spilt 12 kamper oghar visst hatt mange assist (7-8), men bare scort 3-4 mål. Dette er vel ikke så dårlig statistikk, bedre enn både Vingle petter(som startet alle kampene denne sesongen) og kanskje Winters som nå drar... Hvis Monsen pisker han til litt skuddtrening og en løpetur eller 2, så tror eg vi har en god spiss til neste sesong. Men vi trenger fremdeles en til, noen gode forslag?

En ting til som taler til fordel nå, er at Brann spiller vel mye bedre fotball nå en sist han var her? + At vi har både Kvisen og Seyi som kan spelle noen kreative pasninger gjennom, så "Løven" får litt mat;)
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Knixen

Toni e ganske populær i Dallas, ja. Men likevel, han e'kje fullt så bra at de (dvs. MLS) vil betale for å kjøpe han permanent og ta opp en plass blant de 3 utlendingene som er tillatt.

Sist eg sjekket, så hadde han spilt 11 kamper, scoret 2 mål og hadde 7 assists. (Litt usikker på det med assistene)

Bergen Sin Gutt

Quote from: "JhonnyBeGood"Etter det eg har hørt, er han godt likt av supporterene der... Han er utrolig rask og kommer til veldig mange sjanser, men sløser en del... Han har bare spilt 12 kamper oghar visst hatt mange assist (7-8), men bare scort 3-4 mål. Dette er vel ikke så dårlig statistikk, bedre enn både Vingle petter(som startet alle kampene denne sesongen) og kanskje Winters som nå drar... Hvis Monsen pisker han til litt skuddtrening og en løpetur eller 2, så tror eg vi har en god spiss til neste sesong. Men vi trenger fremdeles en til, noen gode forslag?

En ting til som taler til fordel nå, er at Brann spiller vel mye bedre fotball nå en sist han var her? + At vi har både Kvisen og Seyi som kan spelle noen kreative pasninger gjennom, så "Løven" får litt mat;)

Ricky

Toni: 11 kamper, 2 mål, 4 assist.
Robbie: 16 kamper, 7 mål, 2 assist.

Og en liten kuriositet...
http://www.dagbladet.no/sport/2002/08/18/346321.html

KennethS

ja tenk om han hadde hatt det i beina og ikkje bare i kjeften.
tå på Brann

monzilla

Syntes ikke PFO var særlig lat jeg... I 2003 sesongen viste han god innsats

JhonnyBeGood

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article814442.ece

Jaja, då ser det ut til at han ikke kommer tilbake til brann... Synd spør du meg, no sitter vi igjen med Thomas Lund...
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Go Up