• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Norling

Started by Xminator, November 28, 2013, 16:37:37 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

nummer9

Quote from: Torvanger on April 29, 2015, 12:52:35 PM
Dersom man vet at Norling kommer til å bli avskjediget innen 1 måneds tid, hvorfor utsette avgjørelsen? Robert Hauge og en assistent kan fint overta inntil en mer permanent løsning er på plass.

Hvorfor antar du at noen med myndighet til å avskjede Norling VET at han kommer til å bli avskjediget innen 1 måneds tid?

Om en går med på at dette var noe DE visste, kan det hende de anser det som mere tjenelig for Brannlagets prestasjoner at Norling fortsetter slik at de kan presentere ny trener umiddelbart og trenger tid for å få ny trener på plass.

Bærtur

Flaks for oss at Nordlie har tippeli.... ehh nei den klausulen gjaldt ikke oss nei, men han er sikkert klar for Aafk snart likevel.
Diskuterer hovedsaklig Emil Hansson, homohets og Israel & Palestinakonflikten

Joggi Bogga

Quote from: Bærtur on April 29, 2015, 17:30:37 PM
Flaks for oss at Nordlie har tippeli.... ehh nei den klausulen gjaldt ikke oss nei, men han er sikkert klar for Aafk snart likevel.


Tipper Aafk går for Troels Beck.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Kagain

Ja, om de klarer å spa de åtte ungene hans over til Norge også. Tviler på at noen klubber kan tenke seg å kjøre Brann-stilen med en trener som pendler til hjemlandet sitt.

krakra

Svar på tiltale fra Norling. Det var en klar plan i angrepsspiller i dag, tenningen var sånn passe og når vi faller nedpå treffer han perfekt på byttene.

Klarer til og med å dytte innpå Hansson som ikke uventet tar nivået og viser at han er klar for mer.

Finfin respons

April 30, 2015, 22:03:37 PM #605 Last Edit: April 30, 2015, 22:32:57 PM by Finfin respons
Quote from: krakra on April 30, 2015, 18:48:15 PM
Svar på tiltale fra Norling. Det var en klar plan i angrepsspiller i dag, tenningen var sånn passe og når vi faller nedpå treffer han perfekt på byttene.

Klarer til og med å dytte innpå Hansson som ikke uventet tar nivået og viser at han er klar for mer.


Enig. Det var tildels optimalt. Brann spilte egentlig med 3 på sentral midtbane i en skjev formasjon (Barmen var vel knapt ute på kanten), og et hav av rom og plass til Nouri som fikk en enkel oppgave å være knallgod. Smart formasjon, smart måte å gjøre midtbanen til Brann god på, og godt å se at alle delene av planen lykkes (Nouri offensivt, sentral midtbane hadde kontroll).

Så langt jeg kunne se var det fornuftige bytter også. De snudde kampen på et viktig tidspunkt! Lurt med Karadas og Orlov på topp når Skaanes, Hansson, Huse og Barmen spreller rundt dem.

Hvis Orlov fortsetter på dette viset, kan Norling med rette ta æren for et godt spillerkjøp.
Kanskje.

KriseLise

Denne tråden er egentlig en skam.
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

Nixon

Ja, Norling har egentlig for gode resultater til å fortjene en slik tråd.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Corran

Hvorfor er tråden en skam?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Finfin respons

Må egentlig Norling gå?
Kanskje.

Hatleking

Quote from: Finfin respons on May 01, 2015, 10:57:01 AM
Må egentlig Norling gå?


Ja. Med mindre me spelar slik som førre kamp stabilt framover.

KriseLise

May 01, 2015, 14:52:49 PM #611 Last Edit: May 01, 2015, 14:54:20 PM by KriseLise
Quote from: Corran on April 30, 2015, 23:54:31 PM
Hvorfor er tråden en skam?

Skammelig å opprette en tråd om hvem som skal erstatte en trener når treneren faktisk er ansatt. Kjør den debatten når og hvis tiden faktisk er der.
Kritiser styret for å ikke ta grep om dere mener det er behov for trenerbytte, inntil da kan dette kun betegnes som en mobbetråd.
Og mobbing er ikke noe ekte mannfolk gjør.

Heia Norling!
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)


Bærtur

Quote from: KriseLise on May 01, 2015, 14:52:49 PM
Quote from: Corran on April 30, 2015, 23:54:31 PM
Hvorfor er tråden en skam?

Skammelig å opprette en tråd om hvem som skal erstatte en trener når treneren faktisk er ansatt. Kjør den debatten når og hvis tiden faktisk er der.
Inntil da, kritiser styret for å ikke ta grep om dere mener det, inntil da kan dette kun betegnes som en mobbetråd.
Og mobbing er ikke noe ekte mannfolk gjør.

Heia Norling!


Herlig selvmotsigelse fra en person som har kritisert styremedlemmer og årsmøtedeltageres kompetanse. Burde ikke du starte med deg selv og ikke kritisere og på sett og vis mobbe styremedlemmene, og heller ta den debatten når tiden faktisk er der, om et år eller to? Inntil videre er ikke slik mobbing noe ekte kvinnfolk gjør. Ekte kvinnfolk stiller seg bak årsmøtet og styret.

Forøvrig, det er lov å komme med kritikk mot styremedlemmer, men ikke treneren? Hva er den store forskjellen? Begge roller innehar et visst ansvar og er gjenstand for en viss profilering som man også er klar over når man aksepterer vervet eller jobben. Ikke all kritikk er mobbing. Det er fordummende. Norling har ikke vært gjenstand for i nærheten av så mye kritikk man kanskje burde forventet ut fra hva som har skjedd det siste halvannet året.
Diskuterer hovedsaklig Emil Hansson, homohets og Israel & Palestinakonflikten

KriseLise

Quote from: krakra on May 01, 2015, 14:57:48 PM


Hei kraka, jeg er ikke en pusling, og du kan prøve å mobbe meg ut med å kalle meg det men det funker ikke.
Well done kraka!
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

krakra

Jo, det er du. En sart pusling.

Konsekvensen av å gjøre en elendig jobb er at man diskuterer arvtakere. Det må spillere tåle. Da får trenere tåle det samme.

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on May 01, 2015, 11:03:11 AM
Quote from: Finfin respons on May 01, 2015, 10:57:01 AM
Må egentlig Norling gå?


Ja. Med mindre me spelar slik som førre kamp stabilt framover.


La oss håpe det da, for jeg kan liker godt det vi leverte i går og ikke minst Norling.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KriseLise

May 01, 2015, 16:08:39 PM #617 Last Edit: May 01, 2015, 16:10:19 PM by KriseLise
Quote from: Bærtur on May 01, 2015, 15:04:17 PM
Quote from: KriseLise on May 01, 2015, 14:52:49 PM
Quote from: Corran on April 30, 2015, 23:54:31 PM
Hvorfor er tråden en skam?

Skammelig å opprette en tråd om hvem som skal erstatte en trener når treneren faktisk er ansatt. Kjør den debatten når og hvis tiden faktisk er der.
Inntil da, kritiser styret for å ikke ta grep om dere mener det, inntil da kan dette kun betegnes som en mobbetråd.
Og mobbing er ikke noe ekte mannfolk gjør.

Heia Norling!


Herlig selvmotsigelse fra en person som har kritisert styremedlemmer og årsmøtedeltageres kompetanse. Burde ikke du starte med deg selv og ikke kritisere og på sett og vis mobbe styremedlemmene, og heller ta den debatten når tiden faktisk er der, om et år eller to? Inntil videre er ikke slik mobbing noe ekte kvinnfolk gjør. Ekte kvinnfolk stiller seg bak årsmøtet og styret.

Forøvrig, det er lov å komme med kritikk mot styremedlemmer, men ikke treneren? Hva er den store forskjellen? Begge roller innehar et visst ansvar og er gjenstand for en viss profilering som man også er klar over når man aksepterer vervet eller jobben. Ikke all kritikk er mobbing. Det er fordummende. Norling har ikke vært gjenstand for i nærheten av så mye kritikk man kanskje burde forventet ut fra hva som har skjedd det siste halvannet året.


Hehe, jeg tror jeg har ganske god kontroll på mine få innlegg, og du skal lete lenge etter at jeg har kritisert noen styremedlemmer (med unntak av at jeg sa engang at ett av medlemmene burde tale istedenfor å tie - for å klargjøre en situasjon). Og mine tanker om hvordan årsmøtet har utført sitt arbeid på er like legitimt som å kalle dette for en mobbetråd. Det går på hva dere gjør - i situasjonen - når den faktisk er oppe og aktuell.
Den dagen (hvis) treneren har fått sparken er det legitimt å diskutere ny trener på den måten som her. Men overskriften på tråden er en statement som er ment å ramme og såre en person.  
Gå gjerne gjennom mine innlegg og kom med noen andre eksempler  :)
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

Spelaren

Hvis Norling hadde blitt såret av denne tråden hadde det med all verdens tydelighet vist at han hadde ingenting i treneryrket å gjøre. Men nei, dette er en person som står rakrygget og med profesjonell respekt og tar imot kritikk og krav om å gå face to face med eksempelvis Tore Strand på Ballspark så dette tåler han.
Gå av.

Bærtur

Diskuterer hovedsaklig Emil Hansson, homohets og Israel & Palestinakonflikten

KriseLise

Quote from: krakra on May 01, 2015, 15:17:26 PM
Jo, det er du. En sart pusling.

Konsekvensen av å gjøre en elendig jobb er at man diskuterer arvtakere. Det må spillere tåle. Da får trenere tåle det samme.


Du har sikkert alltid vært en mobber du kraka, du klarer visst ikke legge det fra deg, eller se det selv.
Er det de du virkelig har lagt energi i å mobbe i livet ditt du mener blir hånet av at jeg kaller dette en mobbetråd?
På meg preller det av, for som sagt, du ser det ikke selv i løpet av to innlegg hvordan du nå fremstiller deg selv.

Hilsen fra
den sarte puslingen din

Og hvis du tolker trådens overskrift, så skal den gi ett inntrykk av at det allerede er bestemt av det skal gjennomføres ett trenerbytte. Noe som er feil. En klassisk mobbemetode.
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

Bærtur

Quote from: KriseLise on May 01, 2015, 16:20:55 PM
Og hvis du tolker trådens overskrift, så skal den gi ett inntrykk av at det allerede er bestemt av det skal gjennomføres ett trenerbytte. Noe som er feil. En klassisk mobbemetode.
Diskuterer hovedsaklig Emil Hansson, homohets og Israel & Palestinakonflikten

krakra

 ::)  ::) ::)

Aldri vært en mobber, men har sett mobbing og vet hva det gjør med folk. Du aner ikke hva mobbing er og bare slenger det rundt deg for å score billige poeng. Folk som deg vanner ut uttrykket til det knapt har noen verdi igjen. Det er respektløst og ynkelig.

Klaus_Brann

Men å omtale andre debattanter som sarte puslinger er så respektfullt som man får det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Kanskje ikke, men nå har jeg ikke særlig respekt for vedkommende.

Hatleking

Quote from: krakra on May 01, 2015, 16:54:16 PM
Kanskje ikke, men nå har jeg ikke særlig respekt for vedkommende.


Kor mykje respekt har mobbarar for ofra sine? No er eg på di side i saka her angåande Norling, men retorikken din er ikkje god i det heile tatt.

krakra

  Nei, nå blir det for tullete for min del. Dere som mener det er mobbing å diskutere hvem man vil ha som trener etter Norling eller at det er mobbing og mene at det er sart og puslete å kalle det mobbing må bare holde på med mobbegnålet. Jeg melder meg ut, men står 100% ved at jeg mener det er respektløst og ynkelig å misbruke et såpass alvorlig begrep som mobbing og bare slenge det rundt seg uten et snev av innsikt i hva begrepet innebærer. Det er et sykdomstegn at alle hele tiden ikke bare skal si seg mobbet eller krenket for ingenting, men også rope mobbing og krenking på andres vegne for å score billige poeng.

Hatleking

Dette er ingen diskusjon verdt å ta vidare, men no er det noko ironisk, krakra, at du dreg respektlaust-kortet i denne samanhengen.

krakra

Vel, jeg var respektløs mot et annonymt nick på et forum. KriseLise var respektløs mot folk som får livene ødelagt av mobbing. Så det lever jeg fint med. Det var ikke først og fremst ment som et angrep på henne, men på denne trenden om at folk ikke tåler noen verdens ting og ukritisk slenger rundt seg med alvorlige begrep for å kneble debattmotstandere og dermed ødelegger disse begrepene.

Wathne holder på med samme tullet. Både Skars, RBH og Norling ble mobbet i følge ham. Bare tøv.

KriseLise

Quote from: krakra on May 01, 2015, 17:35:21 PM
Vel, jeg var respektløs mot et annonymt nick på et forum. KriseLise var respektløs mot folk som får livene ødelagt av mobbing. Så det lever jeg fint med. Det var ikke først og fremst ment som et angrep på henne, men på denne trenden om at folk ikke tåler noen verdens ting og ukritisk slenger rundt seg med alvorlige begrep for å kneble debattmotstandere og dermed ødelegger disse begrepene.

Wathne holder på med samme tullet. Både Skars, RBH og Norling ble mobbet i følge ham. Bare tøv.


Vel kraka, det finnes jo nivåer av mobbing da. Må jo ikke måle alt opp mot ytterpunkter hvor folk hopper fra høyhus som et resultat. Det er mobbing å være ufin, også mot prosfesjonelle trenere i et forum.
Men la oss legge ballen død slik at debattantene her kan fortsette med det så skal jeg heller holde meg unna tråden og unngå å bli irritert over det.
At du ikke respekterer meg lever jeg også godt med, da det er et resultat av at mine meninger ikke er som dine, og ikke pga min oppførsel.

Heia Norling!
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

krakra

Sorry, du er ikke sart og puslete. Du bare aner ikke hva mobbing er. Mobbing å være ufin?

Ja, det er forskjellige grader. Men også i sin mildeste form er mobbing noe alvorlig og skadelig. Det er ikke nok å være ufin på et forum.

Nixon

Jeg tror vi har en god sak så lenge ingen forteller KriseLise når denne tråden ble opprettet...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Herman1

May 01, 2015, 20:40:06 PM #632 Last Edit: May 01, 2015, 20:49:03 PM by Herman1
Quote from: KriseLise on May 01, 2015, 14:52:49 PM
Quote from: Corran on April 30, 2015, 23:54:31 PM
Hvorfor er tråden en skam?

Skammelig å opprette en tråd om hvem som skal erstatte en trener når treneren faktisk er ansatt. Kjør den debatten når og hvis tiden faktisk er der.
Kritiser styret for å ikke ta grep om dere mener det er behov for trenerbytte, inntil da kan dette kun betegnes som en mobbetråd.
Og mobbing er ikke noe ekte mannfolk gjør.

Heia Norling!


Jeg ønsker ikke å se Norling gå, selv om også min tålmodighet begynner å bli tynnslitt.
Men mobbing?!

Jeg vet veldig godt hva det betyr å bli mobbet, og å sette en slik merkelapp på denne tråden er helt feil, etter min mening.

Edit: Og ja, det kan fort ødelegge liv.

Herman1

Quote from: krakra on April 30, 2015, 18:48:15 PM
Svar på tiltale fra Norling. Det var en klar plan i angrepsspiller i dag, tenningen var sånn passe og når vi faller nedpå treffer han perfekt på byttene.

Klarer til og med å dytte innpå Hansson som ikke uventet tar nivået og viser at han er klar for mer.


Enig. Motstanderen var elendig, men seieren, strategien, laguttaket og gjennomføringen kan ingen ta fra Norling og laget.

Corran

Man kan aldri ha opplevd mobbing om denne tråden er mobbing :-)
Og skulle det være tvil så burde en viss frøken sjekke oppstarten på tråden
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Seieren over mektige Ranheim endrer ingenting. Norling er ingen mann for fremtiden, han kan gjerne lede klubben til et selvsagt opprykk, men i 2016 skal ny kost inn. Jeg stoler på styrelder der

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on May 02, 2015, 15:10:01 PM
Seieren over mektige Ranheim endrer ingenting. Norling er ingen mann for fremtiden, han kan gjerne lede klubben til et selvsagt opprykk, men i 2016 skal ny kost inn. Jeg stoler på styrelder der

Før seriestart snakket du om at vi aldri kom til å rykke direkte opp med Norling, men kanskje kunne vi klare kvalik. Men nå har du endret opprykket til en selvsagthet. Mitt tips er at du kommer til å mene Norling er feil mann om vi så vinner alle de resterende kampene med minst tre mål.
Legg ned hele klubben!

Herman1

Quote from: Corran on May 01, 2015, 22:09:04 PM
Man kan aldri ha opplevd mobbing om denne tråden er mobbing :-)
Og skulle det være tvil så burde en viss frøken sjekke oppstarten på tråden



Helt riktig.

Soler

Quote from: Torvanger on May 02, 2015, 15:10:01 PM
Seieren over mektige Ranheim endrer ingenting. Norling er ingen mann for fremtiden, han kan gjerne lede klubben til et selvsagt opprykk, men i 2016 skal ny kost inn. Jeg stoler på styrelder der


Rykker vi direkte opp er det ingen grunn til avskjedigelse. Det er jo ikke sånn at vi flommer over av klassespillere.

krakra


Torvanger

Quote from: krøvel vellevold on May 02, 2015, 16:08:09 PM
Quote from: Torvanger on May 02, 2015, 15:10:01 PM
Seieren over mektige Ranheim endrer ingenting. Norling er ingen mann for fremtiden, han kan gjerne lede klubben til et selvsagt opprykk, men i 2016 skal ny kost inn. Jeg stoler på styrelder der

Før seriestart snakket du om at vi aldri kom til å rykke direkte opp med Norling, men kanskje kunne vi klare kvalik. Men nå har du endret opprykket til en selvsagthet. Mitt tips er at du kommer til å mene Norling er feil mann om vi så vinner alle de resterende kampene med minst tre mål.



Er jeg en politiker? Tror du jeg gidder å sjekke hva jeg skrev der og da til enhver tid, kudos til deg om du har klisterhjerne og husker hva alle har skrevet. Norling er og blir feil match, Brann rykker opp både med og uten ham, men det beste ville være å rykke opp med den mannen som skal ta oss inn i 2016. Jeg tror det blir slik at vi rykker opp med RN, men at det blir mer på håret enn om en ny mann hadde sluppet til.

Uansett, når Norling og Brann snakker sammen til sommeren, noe som er naturlig når det gjenstår 11/2  år av kontrakten, så kommer han neppe til å få noen forlengelse forbi 2016. Dette vil nok medføre at RN allerede da kommer til å ha følere ut for en eventuell ny klubb enten fra 2016, eller fra 2017 av. Tenker RN penger, som han naturlig nok gjør, for han hadde aldri forlatt Malmø til fordel for Brann om det ikke hadde vært for årslønnen på 3 mill, så blir han i Brann ut 2016, såfremt ikke Brann gir ham sluttpakke ved årsslutt, for å rydde veien for ny trener.

Men for Branns vedkommende vil det vært mest økonomisk å gjøre noe allere nå i år, for da blir sluttpakkeen 2.250.000 nå vs 3.000.000 NOK med spill i TL i 2016. Dette er nok Lunde fullstendig klar over, så får vi se hva som skjer.

krøvel vellevold



Det er uansett interessant at du for ikke lenge siden hevdet Brann ikke kunne rykke opp med Norling, for nå plutselig mene at opprykk er en selvfølge - også med Norling som trener. Rykker Brann opp med Norling som trener, tyder vel ting på at han er bedre enn hva du mente for kort tid siden.

Det blir uansett latterlig å påstå at Norling er feil match samme faen hva som skjer resten av sesongen. Rykker vi opp med klar margin og etter hvert begynner å spille knallfotball videre, så vil det jo være idiotisk å sparke ham fordi det "bare var 1.divisjon".
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Man må nesten bestemme seg.
Gå av.

osoerli

Bradley imponerer meir og meir.  Kontrakten med Stabæk går vel ut etter sesongen.  Hmmmmmm.
Ellers var det ikkje aktuelt for Solskjær å trene Aalesund.
Eg går for Solskjær eller Bradley.

Ingen vits i å sparke Norling for lågare hylle enn det i alle fall.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Bradley har uttalt at han ser etter større klubber. Han har internasjonal erfaring, og at han er i TL i utgangspunktet er en gåte.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Torvanger

Quote from: osoerli on May 04, 2015, 11:39:23 AM
Bradley imponerer meir og meir.  Kontrakten med Stabæk går vel ut etter sesongen.  Hmmmmmm.
Ellers var det ikkje aktuelt for Solskjær å trene Aalesund.
Eg går for Solskjær eller Bradley.

Ingen vits i å sparke Norling for lågare hylle enn det i alle fall.



Bradley bør absolutt være aktuell, men Jönsson fikk det vel ikke akkurat til da han gikk fra Stabæk til RBK, så spørsmålet er om Bradley takler overgangen fra søvnige Stabækland til Bergen og Brann. Det er to vidt forskjellige verdener. Det kan godt tenkes at Norling hadde hatt større suksess med Stabæk enn med Brann, hvem vet?

Nixon

Godt poeng. I tillegg har Bradley trent søvninge lanslag som USA og Egypt, så all mulig grunn til å være skeptisk...

Spøk til side. Det er klart at man ikke har garantier når man henter trenere uansett hvor suksessfulle de er. Det er jo Norling et godt eksempel på. Når det gjelder Bradley håper faktisk Stabæk at han skriver ny kontrakt. Grunnen er at konen trives så godt!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lasaron

Quote from: Nixon on May 04, 2015, 12:49:01 PM
Godt poeng. I tillegg har Bradley trent søvninge lanslag som USA og Egypt, så all mulig grunn til å være skeptisk...

Spøk til side. Det er klart at man ikke har garantier når man henter trenere uansett hvor suksessfulle de er. Det er jo Norling et godt eksempel på. Når det gjelder Bradley håper faktisk Stabæk at han skriver ny kontrakt. Grunnen er at konen trives så godt!


Ser man det. I Bærum/Oslo går det an å trives. Bergen blir for liten for mange.
Tren på langskudd

Giles

Quote from: Torvanger on May 04, 2015, 12:33:54 PM
Quote from: osoerli on May 04, 2015, 11:39:23 AM
Bradley imponerer meir og meir.  Kontrakten med Stabæk går vel ut etter sesongen.  Hmmmmmm.
Ellers var det ikkje aktuelt for Solskjær å trene Aalesund.
Eg går for Solskjær eller Bradley.

Ingen vits i å sparke Norling for lågare hylle enn det i alle fall.



Bradley bør absolutt være aktuell, men Jönsson fikk det vel ikke akkurat til da han gikk fra Stabæk til RBK, så spørsmålet er om Bradley takler overgangen fra søvnige Stabækland til Bergen og Brann. Det er to vidt forskjellige verdener. Det kan godt tenkes at Norling hadde hatt større suksess med Stabæk enn med Brann, hvem vet?

Det er vel mer et spørsmål om hvordan Bergen takler Bradley. Han er ikke lettskremt og noen og enhver vil få passet påskrevet. I tillegg vil det bli utskiftninger der det behøves. Hva du heter eller hvor du kommer fra er uinteressant, heldigvis. Samtidig er han flink til å utvikle enkeltspillere som vil noe og ikke minst kan han sette sammen slagkraftige lag av de spillerne han har. Men, tipper han ikke gidder å leke i den sandkassa her, med et styre av og for diverse fraksjoner.

krakra

Jeg tror Bob Bradley driter i hvem som sitter i styret og han er god til å få ut potensialet av de spillerne han har. En bra match for oss, men vi må nok sikre et opprykk før det er aktuelt i det hele tatt.

Go Up