• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2014

Started by Nixon, November 22, 2013, 12:05:59 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Kanskje Norling tenker å kjøre Jonsson i første kampen, og at det er derfor Grønner ikke byttes inn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Orlov totalt usynlig før han dukker opp. Det er bde trist og bra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Bra for Orlov å få et mål, i alle fall.

Og det var vel Vindheim som ga assist, var det ikke? Positivt det også.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on March 22, 2014, 14:22:31 PM
Orlov totalt usynlig før han dukker opp. Det er både trist og bra.


Han bør få innlegg oftere enn 1-2 ganger per kamp om den investeringen skal forsvares.
Gå av.

Belfort

Herlig innlegg fra Vindheim

Torvanger

Var det Demidov sin feilpasning før 0-2?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort


Klaus_Brann

Barnehagenivå. Denne gangen av Barmen... Lover godt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Herre så svakt spel. Partoutkortsalget tar nok av etter dette :) .
Gå av.

Klaus_Brann

Forøvrig ser det ut som Mojsov ikke må stå over, ref. BT.
Om det er en bra ting derimot er jeg ikke sikker på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Er det mulig, Barmen? Stakkars Norling som må slite med disse spillerne.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Belfort

Quote from: ostraume on March 22, 2014, 14:35:16 PM
Er det mulig, Barmen? Stakkars Norling som må slite med disse spillerne.


Litt av en overgang for Norling å gå fra Simon Thern til Kristoffer Barmen

Morkel

Jeg bryr meg generellt ikke om treningskamper, men i generalprøven så bør man forvente litt høyere tenning og litt mindre personlige feil. Det er bekymringsverdig. Jeg håper at tenningsnivået og konsentrasjonen hever seg betraktlig når serien er i gang, men må vel innrømme at jeg skulle ønske vi hadde minst to treningskamper til før det braker løs.

Torvanger

Dette er til å bli lynforbannet av. Fuglene vet hvordan dette blir når alvoret starter.

Belfort

Quote from: Morkel on March 22, 2014, 14:37:54 PM
Jeg bryr meg generellt ikke om treningskamper, men i generalprøven så bør man forvente litt høyere tenning og litt mindre personlige feil. Det er bekymringsverdig. Jeg håper at tenningsnivået og konsentrasjonen hever seg betraktlig når serien er i gang, men må vel innrømme at jeg skulle ønske vi hadde minst to treningskamper til før det braker løs.


Nå sier jo en del her på forumet at treningskamper ikke betyr noe så da får vi bare slappe av og vente på storspillet neste helg

Huff

Quote from: Klaus_Brann on March 22, 2014, 14:35:06 PM
Forøvrig ser det ut som Mojsov ikke må stå over, ref. BT.
Om det er en bra ting derimot er jeg ikke sikker på.


Ser helst at han benkes.

Huff

Håper dette ordtaket med ''en dårlig generalprøve'' har noe for seg, for da blir serieåpningen strålende.

Klaus_Brann

Quote from: Huff on March 22, 2014, 14:40:42 PM
Quote from: Klaus_Brann on March 22, 2014, 14:35:06 PM
Forøvrig ser det ut som Mojsov ikke må stå over, ref. BT.
Om det er en bra ting derimot er jeg ikke sikker på.


Ser helst at han benkes.


Ja, det gjør jeg og. Heller en spiller som er litt dårligere defensivt, men klarer å behandle en ball
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Triste greier. Mer er det vel ikke å si. Skal vi vinne neste søndag må laget heve seg mye i alle lagdeler.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Er det ikke omtrent nå Skarsfjord-fansen skal si at det ikke hjalp å bytte trener?
Legg ned hele klubben!

Heispassasjer

Huseklepp virker ikke å være i form, lite synlig. Gjelder forsåvidt Orlov også, men plutselig er han der og setter inn mål. Bra egenskap det...

Sendt fra mobilen med Tapatalk

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on March 22, 2014, 14:47:34 PM
Er det ikke omtrent nå Skarsfjord-fansen skal si at det ikke hjalp å bytte trener?


De gir nok Norling er sjanse. Tipper etter første hjemmekamp!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on March 22, 2014, 14:52:05 PM
Quote from: krøvel vellevold on March 22, 2014, 14:47:34 PM
Er det ikke omtrent nå Skarsfjord-fansen skal si at det ikke hjalp å bytte trener?


De gir nok Norling er sjanse. Tipper etter første hjemmekamp!:)


Tre og et halvt år vil de nok likevel mene var for lite til at Skarsfjord kunne bygge lag...
Legg ned hele klubben!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

haak

Synd med Mojsov for akkurat idet jeg synes han er veldig god kommer disse kampavgjørende innvolveringene. Han mister hodet for ofte.
Skremmende dårlig av Huseklepp. Orlov scorer i det minste mål, men det Huse gjør utpå der i dag er veldig veldig svakt av en spiller som har ambisjoner om landskampspill.
Norling har mye å jobbe med.

nero

Merker at jeg begynner å frykte nedre halvdel av tabellen denne sesongen også...
Lions led by donkeys.

Falkman

Quote from: nero on March 22, 2014, 15:21:34 PM
Merker at jeg begynner å frykte nedre halvdel av tabellen denne sesongen også...


Også? det begynner da å bli noen sesonger siden vi havnet der. men hvis vi ikke luker bort de horrible personlige feilene som var foranledningen til de to siste målene i dag, kan det fort skje.

brann89

Kan ikkje gå lang tid før Sævarsson må vike for Vindheim!
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Heispassasjer

Jeg synes ikke det er grunn til å svartmale. Tror at når det løsner vil vi få se festfotball. Bare det løsner før 16. Mai....

Sendt fra mobilen med Tapatalk

dudo

Quote from: Heispassasjer on March 22, 2014, 15:39:08 PM
Jeg synes ikke det er grunn til å svartmale. Tror at når det løsner vil vi få se festfotball. Bare det løsner før 16. Mai....

Sendt fra mobilen med Tapatalk


Du kan endre signatur i tapatalk. :-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

nero

Quote from: Falkman on March 22, 2014, 15:27:07 PM
Quote from: nero on March 22, 2014, 15:21:34 PM
Merker at jeg begynner å frykte nedre halvdel av tabellen denne sesongen også...


Også? det begynner da å bli noen sesonger siden vi havnet der. men hvis vi ikke luker bort de horrible personlige feilene som var foranledningen til de to siste målene i dag, kan det fort skje.

Husket litt feil. Nr 8 av 16 er selvsagt på øvre halvdel. Så vidt det er...
Lions led by donkeys.

aleksanderhjelleseth

Quote from: haak on March 22, 2014, 15:07:24 PM
Synd med Mojsov for akkurat idet jeg synes han er veldig god kommer disse kampavgjørende innvolveringene. Han mister hodet for ofte.
Skremmende dårlig av Huseklepp. Orlov scorer i det minste mål, men det Huse gjør utpå der i dag er veldig veldig svakt av en spiller som har ambisjoner om landskampspill.
Norling har mye å jobbe med.

Huseklepp var forferdelig svak i dag. Han er ikke i nærheten av den han var. Han og Larsen er vell spillere som trenger selvtillit for å prestere, og begge to var dårlig i dag. Kantene og spissene var usynlig. Eg har vært positiv helt siden Norling ble ansatt, men denne kampen i dag var kjedelige greier. Det var i dag vi skulle få bekreftelsen på at noe er på gang, men jeg såg ingenting som tilsier at vi skal gjøre det noe særlig bra i år.
Men mye kan forandre seg i fotball, vi får bare håpe på en flying start med to strake seire.

Heispassasjer

Quote from: dudo on March 22, 2014, 15:45:19 PM
Quote from: Heispassasjer on March 22, 2014, 15:39:08 PM
Jeg synes ikke det er grunn til å svartmale. Tror at når det løsner vil vi få se festfotball. Bare det løsner før 16. Mai....

Sendt fra mobilen med Tapatalk


Du kan endre signatur i tapatalk. :-)
Ser jeg skiller meg litt ut...

Lasaron

Aiai! Fire tap på rad. Ikke bra i det hele tatt.
Tren på langskudd

Heispassasjer

Rikard er enig med meg. Det er tendenser hele tiden. Gjelder bare å finne selvtilliten og bli litt mer lekne i angrep så sitter det tenker jeg...

Kjell249

Det som er trist er at vi er et drita kjedelig lag. Defensivt ser det bedre ut, seg om de personlige feilene fortsetter å florere. Det lukter ikke akkurat mål at noen av de offensive spillerne. Drame kommer nesten alltid til sjanser. Nesten litt fristende å sette Huseklepp på kant og starte med Drame og Orlov på topp mot Sarp.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

Quote from: krøvel vellevold on March 22, 2014, 14:47:34 PM
Er det ikke omtrent nå Skarsfjord-fansen skal si at det ikke hjalp å bytte trener?
Det er vel omtrent nå du skal begynne å sutre om at snart noen snart skal hevde at Skarsfjord ikke var så verst allikevel. Ingen andre bryr seg og har gått videre for lenge siden, mens de konstaterer at intet tre vokser i himmelen og også kong Rikard trenger en hvis kvalitet på sin hær for å frelse kongerike.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krøvel vellevold

Quote from: Kjell249 on March 22, 2014, 18:01:31 PM
Quote from: krøvel vellevold on March 22, 2014, 14:47:34 PM
Er det ikke omtrent nå Skarsfjord-fansen skal si at det ikke hjalp å bytte trener?
Det er vel omtrent nå du skal begynne å sutre om at snart noen snart skal hevde at Skarsfjord ikke var så verst allikevel. Ingen andre bryr seg og har gått videre for lenge siden, mens de konstaterer at intet tre vokser i himmelen og også kong Rikard trenger en hvis kvalitet på sin hær for å frelse kongerike.


Artig at du åpenbart ble provosert. Følte du deg i målgruppen for kommentaren kanskje?

Men de som hevdet at det ikke ville hjelpe å bytte trener (Davy Wathne f.eks.), vil nok sikkert komme med noen bemerkninger snart.

Legg ned hele klubben!

tsrqpo

Til de kan en vel si at det tar litt tid å snu en skute. Eller å berge en synkende en. Det er Skars som har bygd stallen, med et par unntak.

krøvel vellevold

Poenget var at hvis motgangen fortsetter en stund til, så VIL en del Skars-fans (jeg påstår ikke alle) hevde at de hadde rett og at det ikke var treneren som var problemet. Samtidig som de gjerne mente at 3,5 år ikke var nok for Skars til å bygge lag...
Legg ned hele klubben!

Gepard

Jeg forventer at endel spillere tar seg kräftig sammen til seriestart. Man mä kunne forvente mindre personlige feil pä dette niväet.

Belfort

Quote from: Gepard on March 22, 2014, 18:46:42 PM
Jeg forventer at endel spillere tar seg kräftig sammen til seriestart. Man mä kunne forvente mindre personlige feil pä dette niväet.


Ja, Haugen sier til brann.no at de vil være 100% tent når alvoret begynner. Nåde deg Haugen hvis du da har den samme slappe uinspirerte holdningen neste søndag.

Tommen

Ufattelig dårlig kamp av Brann - føyer seg inn i rekken av tap i det siste. Brann har en altfor dårlig stall til å hevde seg i toppen. At Norling sier han går for gull skyldes enten århundrets dose ironi eller altfor mye av det sterke innabords. Vi er direkte svak i alle ledd utenom keeper og vil havne midt i ingenmannsland midt på tabellen. Største skuffelsen er Huseklepp - der er kun navnet igjen av gutten - KUN navnet - han er så dårlig at jeg ikke kan begripe all den spilletiden han får. eneste må være mangel på alternativer, og det er bekymring nok så det holder
Hvor er du Mons Ivar?

Xminator

Det finnes overhode ikke noe angrepsspill å bli lekne i. Brann kunne trengt 3 månder ekstra oppkjøring.

Ellers sitter jeg igjen med en ting etter 90 minutter mageplask - Demir bør starte på venstrekanten.

1908

Treningskamper er treningskamper..

Hele Norges rosenborg ligger under 1-3 til pause..

SB 08 ligger under 0-1 for Glimt til pause..

krakra

3-1 tapte RBK. Samme som oss, mot et vesentlig svakere lag. De må nok bytte ut hele midtbanen og angrepet hvis dette ikke skal bli en sesong med ryggen mot veggen for trønderne. Vanskelig å se hvordan de skal unngå nedre halvdel.

dragn


Nixon

Quote from: krakra on March 23, 2014, 18:56:40 PM
3-1 tapte RBK. Samme som oss, mot et vesentlig svakere lag. De må nok bytte ut hele midtbanen og angrepet hvis dette ikke skal bli en sesong med ryggen mot veggen for trønderne. Vanskelig å se hvordan de skal unngå nedre halvdel.


Jeg leser dette som litt harselas mot de som er bekymret før seriestart neste helg. Du er trygg på at prosjekt Norling skal kjempe om medaljer i år?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]


Go Up