• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2014

Started by Nixon, November 22, 2013, 12:05:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on January 21, 2014, 13:20:10 PM
Quote from: dudo on January 21, 2014, 12:59:19 PM
Quote from: Nixon on January 21, 2014, 12:17:34 PM
Kampen mot Aalesund 9. februar i Vestlandshallen er ikke med såvidt jeg kan se. Men den har jo svært mange mulighet til å se live.


Er det en av dem hvor 2.-lagene spiller like etterpå?


Nei, det er mot Sandnes Ulf 8. mars og Sogndal 15. mars.


I Dalen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on January 21, 2014, 17:11:29 PM
Quote from: Nixon on January 21, 2014, 13:20:10 PM
Quote from: dudo on January 21, 2014, 12:59:19 PM
Quote from: Nixon on January 21, 2014, 12:17:34 PM
Kampen mot Aalesund 9. februar i Vestlandshallen er ikke med såvidt jeg kan se. Men den har jo svært mange mulighet til å se live.


Er det en av dem hvor 2.-lagene spiller like etterpå?


Nei, det er mot Sandnes Ulf 8. mars og Sogndal 15. mars.


I Dalen.


Den første. Den andre er i Sogndal.
Rød makt på Hansa


Nixon

Så denne var postet i startellever-tråden, men kampen blir vel etterhvert diskutert her vil jeg tro. Jeg vil tro at flesteparten av disse også vil starte første seriekamp. Det er vel Jonsson, Barmen og Dramé som ligger mest utsatt til for å bli plassert på bebnken.

http://www.ba.no/sport/fotball/article7129834.ece

Piotr Leciejewski
Birkir Már Sævarsson, Jonas Grønner, Markus Jonsson, Erlend Hanstveit
Amin Askar, Stephané Badji, Kristoffer Barmen, Kristoffer Larsen
Erik Huseklepp, Ibrahima Dramé.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Mine kommentarer:

Spennende med Grønner. Liker det. Jonsson også? Ok. Dette betyr at Wangberg sees på som i beste fall et fjerdevalg hvis Demidov kommer inn. Det er han neppe fornøyd med i sin alder.

Barmen og Badji. Litt overraskende med Barmen foran Haugen. Det har gjerne med å gjøre at Haugen har vært skadet, og at Barmen foreløpig er mer fit - at Barmen rett og slett har vært bedre sålangt, men at Haugen fort kan ta ham igjen. Håper Badji er totalt fri fra kneskaden.

Larsen på høyre og Askar på venstre. Ikke Demir, altså. Hadde trodd Demir ville bli en nøkkelspiller når Norling kom, men det er ikke for sent enda. At Askar er på venstre kan bety to ting, enten at vingene skal bytte litt plasser underveis, eller at Larsen skal rendyrkes som høyreving. Askar er farlig når han får skjære inn fra venstre og løsner skudd, men han har vist seg meget forutsigbar når han har spilt på venstresiden en hel kamp.

Dramé foran Orlov på topp? Det er vel fordi Orlov nettopp er kommet, og liksom ikke er helt klar enda.

Får ikke sett kampen, men blir spennende å lese om den og se høydepunkter.
Tren på langskudd

Nixon

Jeg vet ikke om vi skal legge så veldig mye i hvem som starter og ikke. Norling har vel sagt at han ikke skal fokusere på å spille inn et lag før på La Manga.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Jeg tror nok vi kan slå fast at Jonsson og Grønner foreløpig ligger foran Wangberg og Gjesdal, og at Demir foreløpig ikke blir funnet god nok for førsteelleveren. Hvis ikke, kan du kalle meg en lasaron.
Tren på langskudd

ostraume

Demir hadde jo en del hårreisende svake kamper i fjor så jeg kan skjønne at Norling er kritisk etter DVD-gjennomgang.

Wangberg er åpenbart bak Jonsson og Grønner og kan vel fort forsvinne før sesongstart.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kjell249

Quote from: Lasaron on January 27, 2014, 13:12:57 PM
Mine kommentarer:

Spennende med Grønner. Liker det. Jonsson også? Ok. Dette betyr at Wangberg sees på som i beste fall et fjerdevalg hvis Demidov kommer inn. Det er han neppe fornøyd med i sin alder.

Barmen og Badji. Litt overraskende med Barmen foran Haugen. Det har gjerne med å gjøre at Haugen har vært skadet, og at Barmen foreløpig er mer fit - at Barmen rett og slett har vært bedre sålangt, men at Haugen fort kan ta ham igjen. Håper Badji er totalt fri fra kneskaden.

Larsen på høyre og Askar på venstre. Ikke Demir, altså. Hadde trodd Demir ville bli en nøkkelspiller når Norling kom, men det er ikke for sent enda. At Askar er på venstre kan bety to ting, enten at vingene skal bytte litt plasser underveis, eller at Larsen skal rendyrkes som høyreving. Askar er farlig når han får skjære inn fra venstre og løsner skudd, men han har vist seg meget forutsigbar når han har spilt på venstresiden en hel kamp.

Dramé foran Orlov på topp? Det er vel fordi Orlov nettopp er kommet, og liksom ikke er helt klar enda.

Får ikke sett kampen, men blir spennende å lese om den og se høydepunkter.
Hvordan har du fått det for deg at Askar skal spille venstre, når det alle steder står at han skal starte på høyre?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lasaron

Quote from: Kjell249 on January 27, 2014, 19:35:17 PM
Quote from: Lasaron on January 27, 2014, 13:12:57 PM
Mine kommentarer:

Spennende med Grønner. Liker det. Jonsson også? Ok. Dette betyr at Wangberg sees på som i beste fall et fjerdevalg hvis Demidov kommer inn. Det er han neppe fornøyd med i sin alder.

Barmen og Badji. Litt overraskende med Barmen foran Haugen. Det har gjerne med å gjøre at Haugen har vært skadet, og at Barmen foreløpig er mer fit - at Barmen rett og slett har vært bedre sålangt, men at Haugen fort kan ta ham igjen. Håper Badji er totalt fri fra kneskaden.

Larsen på høyre og Askar på venstre. Ikke Demir, altså. Hadde trodd Demir ville bli en nøkkelspiller når Norling kom, men det er ikke for sent enda. At Askar er på venstre kan bety to ting, enten at vingene skal bytte litt plasser underveis, eller at Larsen skal rendyrkes som høyreving. Askar er farlig når han får skjære inn fra venstre og løsner skudd, men han har vist seg meget forutsigbar når han har spilt på venstresiden en hel kamp.

Dramé foran Orlov på topp? Det er vel fordi Orlov nettopp er kommet, og liksom ikke er helt klar enda.

Får ikke sett kampen, men blir spennende å lese om den og se høydepunkter.
Hvordan har du fått det for deg at Askar skal spille venstre, når det alle steder står at han skal starte på høyre?


Alle steder? På brann.no står forsvarsrekken i denne rekkefølgen: Sæv, Grønner, Jonsson, Hanstveit. Og så står midtbanerekken i denne rekkefølgen: Larsen, Badji, Barmen, Askar.

Jeg regner med Sæv skal spille høyre og Hanstveit venstre. Fant det da logisk at Larsen skulle spille høyre og Askar venstre.

Slik har jeg fått det for meg.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth


Lasaron

Det blir altså ett lag før pause og ett lag etter. Det betyr at én ikke får starte noen av omgangene. Tipper det blir en av midtstopperne, siden de er fem i tallet. Etter de signalene vi har fått blir det da Mojsov. Men han får sikkert komme innpå for Gjesdal etter hvert, om jeg skal tippe. Eventuelt Haugen.
Tren på langskudd

Nixon

Jeg får ikke sett kampen, så fint om noen tar seg bryet med å gi en liten oppsummering etterpå. Spesielt om Norling har klart å få inn et snev av et offensivt mønster på de få ukene han har vært her. Noe som kan gi håp om en underholdende sesong.
Rød makt på Hansa

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

olebrann3

Finns også streamer om noen ikke har sumo

Gulløl

Quote from: ostraume on January 28, 2014, 11:08:52 AM
Går på TV2 Sumo.


Bare på Sumo Gull vel ? Da må en betale kr 2 199.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Ser nå den går gratis på Sportskanalen. Men den står ikke i programoversikten på Altibox av en eller annen grunn.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Falkman

Quote from: Gulløl on January 28, 2014, 11:15:13 AM
Quote from: ostraume on January 28, 2014, 11:08:52 AM
Går på TV2 Sumo.


Bare på Sumo Gull vel ? Da må en betale kr 2 199.


trenger vel ikke å betale for et helt år.. men som du påpeker, går den  på Tv2sport, også.

ostraume

Noen kommentarer:

Askar ligger til venstre, og Larsen til høyre. Larsen tar corner fra høyre (ingen Huseklepp-lompe altså). Kaptein Kjeks ligger som venstre midtstopper og spiller med turban.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dragn

Ser ut som askar har pådratt seg strekk

ostraume

Ja, og det er vel Skaanes som har kommet inn?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Synes Dramè viser fine takter.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

olebrann3

Syns og det ble gjort et bytte, utenat komentatoren fikk med seg det?

olebrann3

Syns Sævarsson, Badji og Drame har vist bra takter.
Vi har forøvrig inne Grønner, Barmen, Larsen, Skaanes og Drame.
Lysende framtid!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Larsen og Huseklepp veldig lite synlige.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dragn


Gepard

Larsen og Sævarsson kløner det fantastisk til. Sånt tøv må vekk, hjerneblødning kan man ikke drive med skal man være profesjonell fotballspiller.

olebrann3

Og der var det pause. Nå skal vi skifte hele laget!!

Har vært mest fornøyd med
Badji
sævarsson(foruten feilpasningen på 1-0)
Drame

aleksanderhjelleseth

Eg synst Larsen har virket ganske utav det, viser også dårlig kroppsspråk når han ikke har fått ballen.
Forøvrig en klønete involvering ved 1-0

aleksanderhjelleseth


olebrann3

Skaanes har også vært frisk ja

brann89

Mykje posetivt å ta med seg fra denne omgangen, synd med baklengsen som er et slett forsvarsarbeid. Larsen og Huseklepp har fått lite til i denne første omgangen.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Torvanger

Var det ikke Grønner som kludret det til på 0-1? Hvorfor klareres det ikke ut over sidelinjen?

Gepard

Larsen har en helt forferdelig omgang , etter min mening. Mye innsats, men touchen er helt på bærtur og knapt en pasning sitter. Overtent ? Generelt er det mye strøm i føttene til folk. Synes dette har vært problemet i flere år, Norling må få de til å gjøre mer riktige valg og levere pasninger som treffer medspiller.

krøvel vellevold

Lurer på hvor mange "se, det var ikke treneren som var problemet likevel - nyttet ikke å bytte trener, nei!" vi får høre av "tre og et halvt år er for lite tid til å bygge lag "-Skarsfjord-fansen, hvis vi taper i dag...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on January 28, 2014, 12:25:50 PM
Lurer på hvor mange "se, det var ikke treneren som var problemet likevel - nyttet ikke å bytte trener, nei!" vi får høre av "tre og et halvt år er for lite tid til å bygge lag "-Skarsfjord-fansen, hvis vi taper i dag...


Sikkert ikke mange. Det er nok du som håper at det skal være mange!:)
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Torvanger on January 28, 2014, 12:23:15 PM
Var det ikke Grønner som kludret det til på 0-1? Hvorfor klareres det ikke ut over sidelinjen?


Det var vel Grønner som var adressaten til feilpasningen fra islendingen. Hvis han skal klandres så må det være at han forflyttet seg fra tidspunktet islendingen bestemte seg for pasningen til han klarte å utføre den...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on January 28, 2014, 12:28:46 PM
Quote from: krøvel vellevold on January 28, 2014, 12:25:50 PM
Lurer på hvor mange "se, det var ikke treneren som var problemet likevel - nyttet ikke å bytte trener, nei!" vi får høre av "tre og et halvt år er for lite tid til å bygge lag "-Skarsfjord-fansen, hvis vi taper i dag...


Sikkert ikke mange. Det er nok du som håper at det skal være mange!:)


Pensjonisten Ove Monsen (kjent fra summetonen i BA) og klovnen Davy Wathne vil nok forsøke seg... :-D
Legg ned hele klubben!

Xminator

Pissedårlig angrepsspill. Skarsfjord må gå!

ostraume

Sæv og Grønner må nesten dele på den.

Sæv er som vanlig: God fremover, men han ble parkert av 7eren til Las P to ganger i tillegg til denne blemmen på tampen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Soko som venstrekant i 4-4-2. Den så jeg ikke komme :)
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

nero

Quote from: ostraume on January 28, 2014, 12:38:27 PM
Soko som venstrekant i 4-4-2. Den så jeg ikke komme :)

??? ;D
Gleder meg til å se dette i opptak i kveld etter jobb!!
Lions led by donkeys.

dudo

2.-laget er betraktelig bedre enn 1.-laget.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dragn

Henke inn for haugen midtveis i andre, håper det ikke er alvorlig

Belfort

Når Gjesdal spiller kant så skjønner man det er tynt på midtbanen

aleksanderhjelleseth

soko slår feilpassninger over en lav sko...

aleksanderhjelleseth

Quote from: dragn on January 28, 2014, 13:05:07 PM
Henke inn for haugen midtveis i andre, håper det ikke er alvorlig

Tror de bare safer litt med haugen, ingen vits å ta noen sjangser.

Go Up