• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2014

Started by Tom C, November 12, 2013, 07:57:22 AM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Enig, og jeg tror Brann gjør lurt i å avvente de tyngste investeringene til sommeren. Da vet vi bedre hvilke spillere som fungerer godt i Norlings system og hvor svakhetene ligger. Nå svidde vi av fire millioner på en spiss som ser ut til å få det tøft med å spille seg inn på førstelaget.

Skjønner Norlings behov for å gjøre noen utskiftinger, men forutenom Soko og Gjesdal på kort sikt er mitt inntrykk at han har stor tro på de som er i Brann nå. Virker som inntrykket av Mojsov har forbedret seg en god del.

Sindre32

Quote from: krakra on February 25, 2014, 18:22:40 PM
Jeg tar heller Birkelund enn Kind Bendiksen med den prislappen TIL har satt.

Og nei. Jeg tror ikke deres økonomiske krise kommer til å presse dem til å ta til fornuft og sette med prisene på sine få salgbare spillere. Det er TIL det er snakk om.


Hvilken pris har de satt? Under 24 og 1 landskamp, vanlig TIL-krav er vel rundt 125 mill?

Xminator

Bredden sentralt er god nok selv uten Sokolowski. Med innsatsen til Hansson er kantbredden også god nok. Balansen på kantspillerene er ikke god, det hadde vert bedre om ett klart førstevalg hadde ett naturlig venstreben.

Sentralt handler det mest om Fakiri skal bli 5. valg allerede i år eller om man venter til han ikke lenger er spiller. Det er også ett faktum at det sentralt mangler klare førstevalg. Barmen har nærmest spilt seg inn på laget, men eliteserieprofil? Nei. Badji vet vi jo er uferdig. Og Haugen virker å være litt bak etter skadene i vinter. Jeg er usikker på Bendiksen, jeg er tilsvarende rimelig sikker på at Birkelund er ett 2015/16-prosjekt og ikke en spiller som hever Brann i 2014.

dragn

Jeg synes Badji har vært fresh i vinter, og dersom han ikke skulle ha samme utviklingskurve som i fjor, er det ingen grunn til at han ikke skal kunne dominere i TL.

Tom C

Etter det jeg har sett av Demir, så synes jeg det virker som en bedre og bedre ide å slippe han til litt fremover på banen, med mindre defensivt ansvar. Fyren er jo utvilsomt kvikk, og legger til tider strålende innlegg fra venstre. Kanskje ikke noe førstevalg pr i dag, men utvilsomt en bra squad player, med potensiale til å bli kanonbra. Kanskje han bare trenger en klem fra Norling...?
Aldri mer Obos....

Sindre32

Har vi blitt gruppeklemlaget?

Kagain

Pondus hadde vridd seg i foppalskoene om det hadde vist seg å skje :)

Churchill

Mangler vi offensiv kraft? Synes treningskampene har båret bud om defensiv sikkerhet og ballbesittelse. Men den offensive kraften glimrer foreløpig med sitt fravær.
...we shall never surrender.

nero

Quote from: Churchill on February 26, 2014, 19:21:41 PM
Mangler vi offensiv kraft? Synes treningskampene har båret bud om defensiv sikkerhet og ballbesittelse. Men den offensive kraften glimrer foreløpig med sitt fravær.

Vel, litt tamt har det vært, men Drame har da kommet til en del sjanser i de forrige kampene, så hvis han begynner å sette dem...
Lions led by donkeys.

Kagain

Ellers får vi håpe at Kottorlov begynner å virke. Da kan det bli trøkk. Men jeg er bekymret for hva han kan klare å levere.

dudo

Quote from: nero on February 26, 2014, 20:48:51 PM
Quote from: Churchill on February 26, 2014, 19:21:41 PM
Mangler vi offensiv kraft? Synes treningskampene har båret bud om defensiv sikkerhet og ballbesittelse. Men den offensive kraften glimrer foreløpig med sitt fravær.

Vel, litt tamt har det vært, men Drame har da kommet til en del sjanser i de forrige kampene, så hvis han begynner å sette dem...


Tydelig oppadgående kurve på Dramé! Jeg håper fortsatt at Orlov viser seg som et par hakk bedre, men han er definitivt en spennende spiller. Dog er det ingen kommende verdensstjerne vi har med å gjøre, om noe skulle tro noe sånt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Jeg sikter meg fortsatt inn på en 6. plass, men mener samtidig at potensialet for en lavere plassering er betydelig større enn en høyere på tabellen.

krøvel vellevold

Quote from: Xminator on February 27, 2014, 07:30:17 AM
Jeg sikter meg fortsatt inn på en 6. plass, men mener samtidig at potensialet for en lavere plassering er betydelig større enn en høyere på tabellen.


Trøsten er at hvis Skars fremdeles hadde vært trener, hadde vi vært en nedrykkskandidat.
Legg ned hele klubben!

Kjell249

Enig i at en 6 plass virker sannsynlig med dagens stall. Ny spillestil å sette seg inn i. Vi ser ut til å skulle spille med litt høyere risiko i forsvar, som kan koste noen poeng. Vi har en relativt ung tropp som vil variere ganske mye i prestasjoner. I tillegg har troppen noen mangler når det gjelder kreativitet, spillere som kan holde på ballen, hodestyrke og muskler på offensive og defensive dødballer/innlegg.

Uansett tror jeg de fleste vil være fornøyd så lenge vi ser en mer positiv spillestil, med unge lokale spillere på laget.

Skulle vi få inn et klart første valg sentralt på midtbanen, så vil jeg tippe en fjerdeplass og mulig medaljeutfordrer.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Tom C

Jeg skal faktisk være fornøyd med en 5-6 plass i år, dersom det betyr at vi spiller offensiv og attraktiv fotball. Dersom en del av de unge spillerne vi har i dag får spille mye, og bygger erfaring, så vil vi forhåpentligvis besitte en del profiler i tippeligaen innen ikke for fjern framtid. Så får det heller våge seg at den manglende rutinen sannsynligvis vil medføre en del poengtap i den inneværende sesongen.
Aldri mer Obos....

dudo

Ny trener som skal være av et helt annet kaliber; ny forsvarssjef som skal være langt, langt bedre enn de andre der bak; ny venstreback som skal sørge for defensiv trygghet på ihvertfall én av sidene våre; ny spiss til 4 mill; Dramé; alle våre yngre spillere er et år eldre, og forhåpentligvis da også et år bedre. Og vi skal bare klatre ynkelige to plasser på tabellen? Da er det noen som ikke gjør jobben sin!

Jeg forventer e-cup. Alt annet enn det er for dårlig. Vi skal passere minst fire av Odd, Viking, FKH, AaFK og MFK. Det eneste tapet er Finne. Forhåpentligvis klarer Dramé å erstatte han, selv om jeg ikke er overbevist. På den andre siden er Skaanes et definitivt tilskudd, Larsen ser ut til å ha funnet seg selv igjen, Grønner later til å være nok et tilskudd i vår svakeste del, og Barmen har tatt store steg. Husklepp må få ut noe av det vi vet han kan sammen med Haugen og Badji, så nærmer det seg noe.

Vi blir ikke best, men vi skal være betraktelig bedre enn i fjor! 50 poeng bør være et naturlig mål. 28 borte (det samme som Start tok i fjor) og 32 hjemme (ett mindre enn vi tok i fjor). De siste tre årene har vi tatt over 30 poeng hjemme. Det skal vi gjøre i år også. Og jeg forventer at vi tar enorme steg borte i forhold til i fjor.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Jeg blir fornøyd med medalje, det er målet. Samtidig betyr ikke det at Norling får min slakt ved fjerdeplass og offensiv, festlig fotball. Det går an å være misfornøyd med en sesong, og samtidig ha troen på at det vil bli bedre om et år.
Med Skarsfjord var det ikke slik, men så hadde jo han vært her i flere år.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

brann89

Aksepterer å havne utanfor topp 3 plassering iår pga ny trener og ny spillestil. Så lenge vi får se et offensivt og underholdenes Brann. Men håper såklart at Brann havnet blandet topp 3
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Yngve

Krøvel: Du er så opphengt i storleiken. I fotball, som i livet elles, så er det ikkje storleiken det kjem an på, men korleis du nyttar resursane dine.

Og små klubbar kan lett hamna framføre større klubbar. Over tid skal det ikkje skje, men med ujamne mellomrom. Som t.d at ein klubb frå ein by mindre enn Fyllingsdalen vinn serien. To gonger på rad.

Eg forventar ikkje medalje i år, men at me er med og kjempar om fjerdeplassen større deler av sesongen forventar eg.

2014 er for meg ein innkøyringssesong for Norling, så kjem forventningane frå 2015 av..

krakra

Morsomt. Skars og Moldestad ble slaktet for sin "langsiktige plan" og mangel på kortsiktige ambisjoner. Nå ser vi altså supportere som snakker om å være fornøyd med en sjetteplass og at det er "neste år" det skal skje, mens treneren snakker om at vi skal ta gull i år.

Hatleking

Alt anna enn medalje er skuffande. At noko er skuffande betyr ikkje automatisk at trenaren må gå, men eg synst me skal ha ambisjonar. Svært få har rutta med midlar og henta spelarar som oss ift sal. Troppen er heilt klårt betre enn fjorårstroppen - og det bør resultata reflektere òg.

Nixon

Rød makt på Hansa

krakra

Kommer litt ann på de andre lagene da. I en sesong som i fjor, hvor vi bare hadde to gode lag og resten nærmest sloss for unngå bronsen, vil det være rimelig skuffende å ende på en sjetteplass eller utenfor pallen i det hele tatt. I en sesong som 2012, hvor det var tre lag som var bedre enn alle andre, vil det være litt lettere å svelge. Jeg tror årets sesong vil ligne mer på 2013 enn 2012. Kanskje blir det bare ètt lag helt i toppen, mens røkla kjemper om de to siste medaljene.

I en slik sesong vil det være veldig skuffende å ikke ta medalje. Det tror jeg også Norling og spillerne vil bli skuffet over og jeg tror de vil tørre å si det. I motsetning til under Skars, men vi kan ikke kreve en trener av Norlings kaliber ut etter èn skuffende førstesesong med mindre det er endel ekstraordinære forhold mener jeg. Dessuten ser vi jo allerede forbedring fra i fjor, og det tror jeg vi vil se gjennom hele sesongen.

dudo

Vi har hatt negativ utvikling i tre år nå, det må folk ikke glemme. Først må den bremses, stoppes og snus, så begynner utviklingen. Jeg tror vi vil være godt i gang med utviklingen når sommerferien kommer.

Men klart vi skal være ambisiøse! Om det blir medalje vil tiden vise, vi deltar ikke i flere kamper en dem vi spiller selv. 50 poeng bør være et naturlig mål. Forhåpentligvis er det rundt der bonusen slår inn òg ... ;-) Plasseringsbasert bonus har jeg mindre tro på.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Men det som også må huske er at det ikke skal så ekstremt mye til for å ta medalje i TL. Enkelte snakker om at nivået i medaljestriden er veldig høyt, men det er det jo ikke. Med mindre Molde og Godset klaffer for fult i år vil neppe bronselaget være særlig mye bedre enn de som ender på 6. plass.

Så det er ikke så mye som skal til før vi smetter inn der. Jeg tror den selvtillitten og entusiasmen som Norling har tilført hele byen kan være nok

Hatleking

Quote from: dudo on February 27, 2014, 17:30:33 PM
Vi har hatt negativ utvikling i tre år nå, det må folk ikke glemme. Først må den bremses, stoppes og snus, så begynner utviklingen. Jeg tror vi vil være godt i gang med utviklingen når sommerferien kommer.

Men klart vi skal være ambisiøse! Om det blir medalje vil tiden vise, vi deltar ikke i flere kamper en dem vi spiller selv. 50 poeng bør være et naturlig mål. Forhåpentligvis er det rundt der bonusen slår inn òg ... ;-) Plasseringsbasert bonus har jeg mindre tro på.


Eg trur ikkje at denne tidlegare 'negative utviklinga' har noko særleg å seie. Me har fått ny trenar, nye impulsar og fleire nye spelarar. Molde rykte jo nesten ned før Solskjær tok to seriegull og eitt cupgull. Haugesund tok bronse i fjor.

Det skal absolutt vere fullt mogleg å vere der oppe i år.

Elles er det sjølvsagt positivt at Norling snakkar om gull, men det sa vel òg Olsson då han først kom til Sogndal :p

krøvel vellevold

Quote from: Yngve on February 27, 2014, 15:42:49 PM
Krøvel: Du er så opphengt i storleiken. I fotball, som i livet elles, så er det ikkje storleiken det kjem an på, men korleis du nyttar resursane dine.




Ja?

Og nettopp derfor er det for dårlig når vi ikke utnytter at vi er en mye større klubb enn Ulf, Odd og Sogndal (som var eksemplene jeg nevnte).
Legg ned hele klubben!

brann89

Har forklar kvifor eg kan akseptere å havne utanfor topp 3, men det er så klart enkelt å seie det nå enn å greier å akseptere det når man nærmer seg slutten av sesongen. Også en annen grunn til at eg kan akseptere det er at eg vil gje Norling tid til å få spillerene til å forstå alle tankene rundt hans spillerfilosofi, i tilfelle det ikkje alt skulle funke i starten av seriestarten.
Men det er virkelig godt å få inn en trener som vil at det skal være forventninger til laget og ikkje går hele tiden å forteller at han ikkje liker at det bli stilt så høge krav.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on February 27, 2014, 17:21:48 PM


At vi kom på 8.plass i fjor er bare halve historien om hvor dårlig det stod til på slutten av Skars' periode. I høstsesongen var vi kun det 12. beste laget. Vi måtte strekke "formtabellen" helt til de 26 siste rundene for å finne Brann på øvre halvdel (8.plass). Hadde vi fortsatt i samme sporet i år, ville vi altså vært solid plantet i bunnstriden i 2014. Og som nevnt tidligere: Det er forskjell på 8.plasser også. I 2011 var 8.plass 45 poeng - 4 poeng bak medalje. I fjor var det 39 poeng og 12 poeng bak medalje.
Legg ned hele klubben!

dudo

Uansett tror jeg ikke vi trenger finne på "unnskyldninger" - jeg tror dette blir helt knall!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on February 27, 2014, 10:27:38 AM
Ny trener som skal være av et helt annet kaliber; ny forsvarssjef som skal være langt, langt bedre enn de andre der bak; ny venstreback som skal sørge for defensiv trygghet på ihvertfall én av sidene våre; ny spiss til 4 mill; Dramé; alle våre yngre spillere er et år eldre, og forhåpentligvis da også et år bedre. Og vi skal bare klatre ynkelige to plasser på tabellen? Da er det noen som ikke gjør jobben sin!

Jeg forventer e-cup. Alt annet enn det er for dårlig. Vi skal passere minst fire av Odd, Viking, FKH, AaFK og MFK. Det eneste tapet er Finne. Forhåpentligvis klarer Dramé å erstatte han, selv om jeg ikke er overbevist. På den andre siden er Skaanes et definitivt tilskudd, Larsen ser ut til å ha funnet seg selv igjen, Grønner later til å være nok et tilskudd i vår svakeste del, og Barmen har tatt store steg. Husklepp må få ut noe av det vi vet han kan sammen med Haugen og Badji, så nærmer det seg noe.

Vi blir ikke best, men vi skal være betraktelig bedre enn i fjor! 50 poeng bør være et naturlig mål. 28 borte (det samme som Start tok i fjor) og 32 hjemme (ett mindre enn vi tok i fjor). De siste tre årene har vi tatt over 30 poeng hjemme. Det skal vi gjøre i år også. Og jeg forventer at vi tar enorme steg borte i forhold til i fjor.


Helt enig. E-cup må være målet.
Det handler ikke om å slakte Norling og laget hvis vi ikke oppnår det i år, men vi må kunne tørre å legge listen der oppe. Så gode er ikke 3., 4. og 5. plassen at vi ikke kan gli forbi dem.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on February 27, 2014, 20:05:38 PM
Quote from: dudo on February 27, 2014, 10:27:38 AM
Ny trener som skal være av et helt annet kaliber; ny forsvarssjef som skal være langt, langt bedre enn de andre der bak; ny venstreback som skal sørge for defensiv trygghet på ihvertfall én av sidene våre; ny spiss til 4 mill; Dramé; alle våre yngre spillere er et år eldre, og forhåpentligvis da også et år bedre. Og vi skal bare klatre ynkelige to plasser på tabellen? Da er det noen som ikke gjør jobben sin!

Jeg forventer e-cup. Alt annet enn det er for dårlig. Vi skal passere minst fire av Odd, Viking, FKH, AaFK og MFK. Det eneste tapet er Finne. Forhåpentligvis klarer Dramé å erstatte han, selv om jeg ikke er overbevist. På den andre siden er Skaanes et definitivt tilskudd, Larsen ser ut til å ha funnet seg selv igjen, Grønner later til å være nok et tilskudd i vår svakeste del, og Barmen har tatt store steg. Husklepp må få ut noe av det vi vet han kan sammen med Haugen og Badji, så nærmer det seg noe.

Vi blir ikke best, men vi skal være betraktelig bedre enn i fjor! 50 poeng bør være et naturlig mål. 28 borte (det samme som Start tok i fjor) og 32 hjemme (ett mindre enn vi tok i fjor). De siste tre årene har vi tatt over 30 poeng hjemme. Det skal vi gjøre i år også. Og jeg forventer at vi tar enorme steg borte i forhold til i fjor.


Helt enig. E-cup må være målet.
Det handler ikke om å slakte Norling og laget hvis vi ikke oppnår det i år, men vi må kunne tørre å legge listen der oppe. Så gode er ikke 3., 4. og 5. plassen at vi ikke kan gli forbi dem.
Legg ned hele klubben!

Kjell249

Jeg er ganske sikker på at RBK, Godeset og Molde vil være veldig tøffe å bryne seg på. Spillerstallene er spiller for spiller på papiret ganske mye sterkere enn vår. RBK trenger ingen nærmere forklaring. Molde var vel formlaget siste del av sesongen og har erstattet spillerne de har mistet med vel så gode spillere. Godset har Deila og har nå kjøpt tippeligaens beste spiller i Abu. Mangler vel bare en spiss for å være den største gullfavoritten.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Hatleking

"RBK-Perry: - Forbauset, skuffet, forbannet og oppgitt"

I motsetning til Norling kan eg vel ikkje akkurat seie at dette vitnar om ein mann som ser ut til å ha kontroll på tinga i klubben sin.

Tom C

February 27, 2014, 22:02:10 PM #285 Last Edit: February 27, 2014, 22:03:49 PM by Tom C
Må vel påpeke at jeg ikke sitter her og tenker at det skal bli flott å kjempe om en 6.plass i år. Jeg håper jo i likhet emd de fleste andre her at vi kommer til å være med å kjempe helt i toppen. Men poenget var at jeg ikke kommer til å bli like forbannet dersom det blir resultatet i år, dersom vi gjør det på en måte som gir håp om progresjon og utvikling uten å behøve å bytte ut halve stallen igjen.

Og å si at det er feil å akseptere en middels plassering fordi da måtte vi akseptert Skars sin "langsiktige plan" også blir jo bare tullete. Jeg hadde ingen problemer med å akseptere at Skars trengte litt tid når han var nyansatt. Problemet var jo at det etterhvert som årene gikk, gikk fra vondt til verre, ikke minst med tanke på personalbehandling, mediatekke og spillestil... Man kan bare slippe unna med bortforklaringer og vitsing en viss tid.
Aldri mer Obos....

Corran

Tror folk snakker om 2 forskjellige ting om en annen her inne.
Hva man tror
Hva man bør kunne forvente og håpe på
Jeg forventer at de kjemper om medaljer, men tror på en 4-7 plass
Tror også på en litt varierende sesong Spesielt i starten, men tror også på en sesong med underholdning
Ser i alle fall fram til det å gå på stadion igjen. I fjor hendte det at eg gruet meg til å se på Brann kamper
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

huleste

Brann landet på Flesland kl. 21.05 i kveld, samme fly som konemor. Ingen Norling å se, sikkert reist hjem. Heller ingen Holyhead. Karadas var plutselig bladt Brann-spillerne. Ellers var det meget godt humør i gjengen. Huseklepp mobbet ungguttene som måtte bære de tunge kassene og det var ellers mye humor og latter. Men jeg la veldig god merke til en mutt mann som stod for seg selv og ventet på bagasjen. Men alle andre stod i små gjenger og snakket, så stod Soko helt for seg selv. Et godt stykke fra de andre også. Ikke stod han på mobilen eller holdt på med noe annet. Han bare stod der og så sur ut.. Spesiell oppførsel. Håper han er på god vei vekk..

Gulløl

Soko bør bruke helgen til å si ja til Hønefoss. Mest for sin egen del.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

aleksanderhjelleseth

Jøhølvøtte, aafk solgte mostafa powelleller var det hamed Allah han het? 30-35 mill. Da har de tredoblet investeringen sin. Sick. Og så til kina da, under Lippi. lol

huleste

Quote from: aleksanderhjelleseth on February 28, 2014, 11:49:33 AM
Jøhølvøtte, aafk solgte mostafa powelleller var det hamed Allah han het? 30-35 mill. Da har de tredoblet investeringen sin. Sick. Og så til kina da, under Lippi. lol


Noen som vet hva vi fikk for Bentley?

dragn

February 28, 2014, 13:45:29 PM #291 Last Edit: February 28, 2014, 13:47:14 PM by dragn
Quote from: huleste on February 28, 2014, 12:55:23 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on February 28, 2014, 11:49:33 AM
Jøhølvøtte, aafk solgte mostafa powelleller var det hamed Allah han het? 30-35 mill. Da har de tredoblet investeringen sin. Sick. Og så til kina da, under Lippi. lol


Noen som vet hva vi fikk for Bentley?


Var det ikke 200 000 euro-ish?

Belfort

Hadde det vært Brann sine folk som satt i forhandlinger så hadde vel de klart å få ut 13,5 mill

nero

February 28, 2014, 14:47:19 PM #293 Last Edit: February 28, 2014, 16:02:03 PM by nero
Over 30 mill for Hamedallah? Ja, de møringene er flinke med penger, men dette høres ut som ren svindel..
Lions led by donkeys.

gladiporno

Quote from: huleste on February 28, 2014, 12:55:23 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on February 28, 2014, 11:49:33 AM
Jøhølvøtte, aafk solgte mostafa powelleller var det hamed Allah han het? 30-35 mill. Da har de tredoblet investeringen sin. Sick. Og så til kina da, under Lippi. lol


Noen som vet hva vi fikk for Bentley?


To verdener. Guangzhou Evergrande er en styrtrik klubbo og tre ganger kinesisk mester samt regjerende CL-mester. Kanskje den mest spennende klubben i Asia akkurat nå. Wuhan Zall er en liten drittklubb som var nyopprykket i CSL da Bentley ble kjøpt inn, og som forventet ble desidert sist og rykket ned ved utgangen av 2013.

gladiporno

Quote from: gladiporno on February 28, 2014, 16:59:29 PM
Quote from: huleste on February 28, 2014, 12:55:23 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on February 28, 2014, 11:49:33 AM
Jøhølvøtte, aafk solgte mostafa powelleller var det hamed Allah han het? 30-35 mill. Da har de tredoblet investeringen sin. Sick. Og så til kina da, under Lippi. lol


Noen som vet hva vi fikk for Bentley?


To verdener. Guangzhou Evergrande er en styrtrik klubbo og tre ganger kinesisk mester samt regjerende CL-mester. Kanskje den mest spennende klubben i Asia akkurat nå. Wuhan Zall er en liten drittklubb som var nyopprykket i CSL da Bentley ble kjøpt inn, og som forventet ble desidert sist og rykket ned ved utgangen av 2013.


Feil lag. Trodde han gikk til storklubben Evergrande som trenes av Lippi. Så var det R&E han gikk til. Noe bedre enn Wuhan, men ikke i den grad som jeg trodde.

Markmus

Quote from: krakra on February 27, 2014, 16:52:11 PM
Morsomt. Skars og Moldestad ble slaktet for sin "langsiktige plan" og mangel på kortsiktige ambisjoner. Nå ser vi altså supportere som snakker om å være fornøyd med en sjetteplass og at det er "neste år" det skal skje, mens treneren snakker om at vi skal ta gull i år.


Skarsfjord fikk tre år uten å vise til forbedring.

Norling skal implementere en helt annen spillestil og får naturligvis tid på seg. Jeg håper på medalje, men blir ikke forbannet om vi havner nedenfor. Jeg tror Brann kommer til å opptre klønete i stilen en god stund før den begynner å sette seg.
Ka du ve?

Churchill

RBK henter sannsynligvis Gamsten hjem fra Tyrkia. Velbekomme sier nå jeg. 32 åringen er over toppen for leeenge siden.
...we shall never surrender.

tsrqpo

Der er du inne på det.
Vi vil se forbedring, en utvikling som peker i riktig retning. At spillet sitter bedre og bedre.

Med Skars så pekte pilen i feil retning, og svært få hadde troen på at han kunne klare å snu den. (Sætre,Skars og halve bataljonen??) Han brukte tre år og hentet mesteparten av spillerene han hadde til rådighet selv, og produktet ble dårligere og dårligere.

Ricky

Gamst Pedersen er en finfin RBK-signering. For meg som Brann-fan, altså.

Go Up