• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2014

Started by Tom C, November 12, 2013, 07:57:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Rex

Quote from: Lasaron on November 02, 2014, 20:58:02 PM
Når jeg dro fra Stadion ledet Ulf 3-1. Da var det digg å se at det endte uavgjort når jeg kom hjem. Nå står det mellom oss og bygdelaget.

Stemmer det at det er litt penger å hente på plasseringer? Stabæk kan klatre ganske mange plasser på å vinne, og synke en plass på å tape. Kan være snakk om litt penger for Stabæk, og dermed litt å spille for.

Haugesund borte blir skitvanskelig. Vi sliter der, de hater oss, og de vil synes det er rasende festlig å sende oss ned. De vil være topp motiverte fra start iallfall.


Tabellplassering utløser ulike pengebeløp fra Norsk Toppfotball/TV-avtalen  i følge denne: http://m.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligalagene-kjemper-om-144-millioner/8480775.html

Stabæk har slik sett litt å spille for, men det har dessverre også Haugesund. Det er bare 4 poeng som skiller 6-12 plass, der begge disse lagene ligger nå.

6. plassen gir kr 8,4  mill. mens 12. plass gir kr 7,0 mill.

Corran

Tror ikke de summene er i spillernes hoder. Begge lagene har så og si ingenting å spille for
Stabæk vil nok ha en bedre avslutning siden de tapte sist heme kamp Haugesund er i flyten g blir vanskelige. Tror dette blir avgjort av små marginer
Klarer vi uavgjort så klarer vi mest sannsynlig kvalik. Om vi spiller uavgjort og SIL vinner 2-0 så er vi i kvalik på lik målforskjell, men flere scorede. Spiller vi 0-0 og sil vinner 7-5 så får vel de kvalik om jeg husker riktig
Siste der ville vel vært typisk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: Corran on November 02, 2014, 22:51:49 PM
Tror ikke de summene er i spillernes hoder. Begge lagene har så og si ingenting å spille for
Stabæk vil nok ha en bedre avslutning siden de tapte sist heme kamp Haugesund er i flyten g blir vanskelige. Tror dette blir avgjort av små marginer
Klarer vi uavgjort så klarer vi mest sannsynlig kvalik. Om vi spiller uavgjort og SIL vinner 2-0 så er vi i kvalik på lik målforskjell, men flere scorede. Spiller vi 0-0 og sil vinner 7-5 så får vel de kvalik om jeg husker riktig
Siste der ville vel vært typisk
Legg ned hele klubben!

Corran

Og vi spiller ikke 0-0
Vi slipper inn minst 1 mål. Redd vi må score minst to for å klare uavgjort eller seier
Kommer til å bli et minst like stort helvete i kropp og sjel neste helg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ostraume

Og Haugesund er i storform. Dette blir tap. Stabæk gir oss håp.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Litt ironisk at Haugesund og Stabæk møtte hverandre i går i det som etter sigende var en veldig slapp affære. Så begge lag må heve seg for å vinne neste helg. Og det er vel ingen kontroversiell spådom å tenke seg til at det blir Haugesund.
Rød makt på Hansa

Joggi Bogga

Brann etter formasjonsbyttet:

Bodø - Brann
Sjanser (VG) 3-4

Brann - Sogndal
Sjanser 11-3

Vi slipper inn færre mål, slipper til færre sjanser. Domierer store deler av kampene. Unngår utallige farlige kontringer i mot. Vi er heller ikke totalt utkjørt etter 60 min og vi spiller med en form for ro/kontroll som vi aldri tidligere har sett denne sesongen.

Det står respekt av at Norling tok til vettet. Det er slett ikke lett å endre standpunkt når en har stått så fast og satt så mye prestisje inn på 4-4-2 og sin forhistoriske svenske metode. Skulle nesten tro han hadde lest forumet vårt da han endte med en løsning skissert her fremfor Tore Strands eller den langt vanligere 4-2-3-1.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Ricky

Quote from: krøvel vellevold on November 02, 2014, 23:10:41 PM
Quote from: Corran on November 02, 2014, 22:51:49 PM
Tror ikke de summene er i spillernes hoder. Begge lagene har så og si ingenting å spille for
Stabæk vil nok ha en bedre avslutning siden de tapte sist heme kamp Haugesund er i flyten g blir vanskelige. Tror dette blir avgjort av små marginer
Klarer vi uavgjort så klarer vi mest sannsynlig kvalik. Om vi spiller uavgjort og SIL vinner 2-0 så er vi i kvalik på lik målforskjell, men flere scorede. Spiller vi 0-0 og sil vinner 7-5 så får vel de kvalik om jeg husker riktig
Siste der ville vel vært typisk


Hvis det er umulig å skille lagene - og det dreier seg om mesterskap, opprykk eller nedrykk - så skal det ifølge reglementet avgjøres med kvalifiseringsspill. NFF avgjør om det skal spilles hjemme/borte eller én kamp på nøytral bane. Pga tidsnød ville det sikkert bli én kamp på nøytral bane (sikkert Aspmyra, bare på F.).

Men, som sagt, sjansene for at Sogndal vinner 7-5 er jo ekstremt små.. Og at vi holder nullen borte mot FKH er vel nesten like usannsynlig.

Tom C

Synes vi burde gå foran på alfabetet...
Aldri mer Obos....

Xminator

Det mest statistisk sannsynlige resultatet er jo Sogndal 3 poeng og Brann 0 poeng. Da rykker vi selvsagt ned.

Nå er det likevel slikt at det er en del andre resultater som sikrer oss kvalikk. Poengtap for Sogndal og vi har klart det. Vinner Brann har vi klart det. Vinner Sogndal og vi får uavgjort, så skal Sogndal vinne med 3 for å gå forbi.

Nå har jeg ikke sett eller regnet på hva de forskjellige har i odds for kampene, men la oss si 3-2-1 3-2-1.  (h-u-b)

H H 3
----
H U 2.5
H B 2
U H 2.5
U U 2
U B 1.5
B H 2
B U 1.5
B B 1
3:15 så rent statistisk er det en 1:5 sjanse for direkte nedrykk.

Herman1

Quote from: Xminator on November 03, 2014, 16:45:34 PM
Det mest statistisk sannsynlige resultatet er jo Sogndal 3 poeng og Brann 0 poeng. Da rykker vi selvsagt ned.

Nå er det likevel slikt at det er en del andre resultater som sikrer oss kvalikk. Poengtap for Sogndal og vi har klart det. Vinner Brann har vi klart det. Vinner Sogndal og vi får uavgjort, så skal Sogndal vinne med 3 for å gå forbi.

Nå har jeg ikke sett eller regnet på hva de forskjellige har i odds for kampene, men la oss si 3-2-1 3-2-1.  (h-u-b)

H H 3
----
H U 2.5
H B 2
U H 2.5
U U 2
U B 1.5
B H 2
B U 1.5
B B 1
3:15 så rent statistisk er det en 1:5 sjanse for direkte nedrykk.


Har sagt det før, men sier det igjen:
Tror vi trenger ett poeng mot Haugesund og 3 mot Sogndal, som vi da fikk...

blobby winters

Soko kommer til å være man of the match og ordne seier for Stabekk mot Sogndal.

Gulløl

Spesielt denne Soko-saken også i forhold til at Brann fremdeles betaler han størstedelen av lønnen han får. Et lønnstrekk er vel på sin plass om han ikke scorer på Sogndal ;)

For en spiller som er på utgående kontrakt og skal forhandle om ny kontrakt var dette utspillet utrolig lite smart. Men han er vel litt sur for tiden når han vet at millionlønnen han får fra Brann og Stabæk forsvinner ved nyttår. Når han skal inn på vanlig Stabæk lønn fra nyttår (om han får forlenget kontrakten) må han innstille seg på at klubben i dag betaler snittlønn på 200-300 000 kr, mens den best betalte har 600 000 kr.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Herman1

Quote from: Gulløl on November 04, 2014, 23:41:20 PM
Spesielt denne Soko-saken også i forhold til at Brann fremdeles betaler han størstedelen av lønnen han får. Et lønnstrekk er vel på sin plass om han ikke scorer på Sogndal ;)

For en spiller som er på utgående kontrakt og skal forhandle om ny kontrakt var dette utspillet utrolig lite smart. Men han er vel litt sur for tiden når han vet at millionlønnen han får fra Brann og Stabæk forsvinner ved nyttår. Når han skal inn på vanlig Stabæk lønn fra nyttår om han får forlenget kontrakten må han innstille seg på at klubben i dag betaler snittlønn på 200-300 000 kr, mens den best betalte har 600 000 kr.


Bare 2-300.000 i snittlønn? Virkelig? :O

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on November 04, 2014, 23:41:20 PMSpesielt denne Soko-saken også i forhold til at Brann fremdeles betaler han størstedelen av lønnen han får.


Eller for å være helt nøyaktig: Brann betaler ikke noe av lønnen hans. Utlånsavtalen gikk som kjent ut i sommer. Den ble ikke forlenget og kontrakten som egentlig gikk ut 2014 ble terminert. Sokolowski fikk med seg en sluttpakke og etter det har ikke Brann hatt noen utgifter eller forpliktelser med fyren.
Rød makt på Hansa

ostraume

Det er vel ikke urimelig å anta at sluttpakken betales ut månedlig ut året.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Xminator

La oss holde Sokolowski økonomisk ansvarlig for alle Branntap ved nedrykk om ikke Stabæk påfører Sogndal poengtap (og dermed Brann mulighet for kvalifisering). Så får han heller få % av billettinntekten på kvalikk-hjemmekampen om Brann klarer å vinne de to sammenlagt...

Jose Arrogantio


Tom C

Har etter en liten selvransakelse kommet fra til at dersom vi med så mye å spille for, ikke klarer å hente hjem et resultat i Haugesund, så fortjener vi ikke å spille i eliteserien neste år. Uflaks eller ei.

Så dermed vil det ikke gjøre så vondt når vi går på trynet ned, fordi jeg innerst inne vet at dette er rettferdig. Får bare håpe at det er mulig å bygge opp et spillende lag slik som Norling vil i 1. div. (dersom han står for det han sier om at han ikke stikker)
Aldri mer Obos....

krøvel vellevold

Quote from: Tom C on November 07, 2014, 09:33:55 AM
Har etter en liten selvransakelse kommet fra til at dersom vi med så mye å spille for, ikke klarer å hente hjem et resultat i Haugesund, så fortjener vi ikke å spille i eliteserien neste år. Uflaks eller ei.


I denne situasjonen handler det ikke bare om innsats, dyktighet/udyktighet, flaks/uflaks, men også presset. Det tror jeg er den største hemskoen vår. Sogndal kan spille uten press fordi det ikke blir skandale av at de rykker ned. Jeg kan heller ikke se hvorfor det skal være en selvfølge at vi skal ta poeng mot formsterke og hjemmesterke Haugesund, bare fordi vi er desperate. Heller tvert imot.
Legg ned hele klubben!

Hatleking

Det er direkte feil at Sogndal spelar utan press. Dei spelar like mykje for tilværinga i TL som oss denne kampen. At det er eit objektivt forskjellig syn på 'kvar klubbane skal ligge' er mindre relevant. Presset blir stort!

krøvel vellevold

Quote from: Hatleking on November 07, 2014, 15:38:09 PM
Det er direkte feil at Sogndal spelar utan press. Dei spelar like mykje for tilværinga i TL som oss denne kampen. At det er eit objektivt forskjellig syn på 'kvar klubbane skal ligge' er mindre relevant. Presset blir stort!


Men det er stor forskjell på et "ventet" nedrykk og et skandaløst nedrykk. Ingen slakter Sogndal om de rykker ned.
Legg ned hele klubben!

Hatleking

Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 16:56:40 PM
Quote from: Hatleking on November 07, 2014, 15:38:09 PM
Det er direkte feil at Sogndal spelar utan press. Dei spelar like mykje for tilværinga i TL som oss denne kampen. At det er eit objektivt forskjellig syn på 'kvar klubbane skal ligge' er mindre relevant. Presset blir stort!


Men det er stor forskjell på et "ventet" nedrykk og et skandaløst nedrykk. Ingen slakter Sogndal om de rykker ned.


Så Sogndal-spelarane kjem til å spele med låge skuldre og glade hjarte og tenkjer for seg sjølv at det i botn og grunn ikkje betyr så mykje om dei rykker ned eller ikkje? Sogndal vil heller ikkje nedrykk, ikkje det grann. Kva omverda vil betyr i grunn ikkje så mykje.

krakra

Det er mye større press på Brannspillerne enn på Sogndalspillerne.

Lasaron

Quote from: Hatleking on November 07, 2014, 17:25:15 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 16:56:40 PM
Quote from: Hatleking on November 07, 2014, 15:38:09 PM
Det er direkte feil at Sogndal spelar utan press. Dei spelar like mykje for tilværinga i TL som oss denne kampen. At det er eit objektivt forskjellig syn på 'kvar klubbane skal ligge' er mindre relevant. Presset blir stort!


Men det er stor forskjell på et "ventet" nedrykk og et skandaløst nedrykk. Ingen slakter Sogndal om de rykker ned.


Så Sogndal-spelarane kjem til å spele med låge skuldre og glade hjarte og tenkjer for seg sjølv at det i botn og grunn ikkje betyr så mykje om dei rykker ned eller ikkje? Sogndal vil heller ikkje nedrykk, ikkje det grann. Kva omverda vil betyr i grunn ikkje så mykje.


Totalt utenfor tema: Hatleking, du skriv framifrå nynorsk :)
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Quote from: Hatleking on November 07, 2014, 17:25:15 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 16:56:40 PM
Quote from: Hatleking on November 07, 2014, 15:38:09 PM
Det er direkte feil at Sogndal spelar utan press. Dei spelar like mykje for tilværinga i TL som oss denne kampen. At det er eit objektivt forskjellig syn på 'kvar klubbane skal ligge' er mindre relevant. Presset blir stort!


Men det er stor forskjell på et "ventet" nedrykk og et skandaløst nedrykk. Ingen slakter Sogndal om de rykker ned.


Så Sogndal-spelarane kjem til å spele med låge skuldre og glade hjarte og tenkjer for seg sjølv at det i botn og grunn ikkje betyr så mykje om dei rykker ned eller ikkje? Sogndal vil heller ikkje nedrykk, ikkje det grann. Kva omverda vil betyr i grunn ikkje så mykje.
Legg ned hele klubben!

Corran

Ja men samtidig så kan det manglende presset på Sogndal spillerne og det at det ikke forventes noe særlig av dem føre til en litt slapper holdning, mens for Brannspillerne kan det gi en ekstra glød og motivasjon.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Xminator

Quote from: krakra on November 07, 2014, 17:27:18 PM
Det er mye større press på Brannspillerne enn på Sogndalspillerne.


Og det er det stort sett hver sesong i samtlige kamper. Dette gjelder for øvrig i sammenligning Brann med de fleste andre tippeligaklubber. Det er også en av grunnene til at Brann trenger en stall der selv noens bestemor kan ta gull - for - ta gull. Og der en stall som oftest hadde klart seg også har en større sjanse for å kollapse som årets.

Lasaron

Quote from: Xminator on November 08, 2014, 05:18:20 AM
Quote from: krakra on November 07, 2014, 17:27:18 PM
Det er mye større press på Brannspillerne enn på Sogndalspillerne.


Og det er det stort sett hver sesong i samtlige kamper. Dette gjelder for øvrig i sammenligning Brann med de fleste andre tippeligaklubber. Det er også en av grunnene til at Brann trenger en stall der selv noens bestemor kan ta gull - for - ta gull. Og der en stall som oftest hadde klart seg også har en større sjanse for å kollapse som årets.


Og da er det spesielt å tenke på at presset i Brann er mindre enn i store deler av profflivet utenlands som spillerne våre drømmer om.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on November 08, 2014, 10:04:50 AM
Quote from: Xminator on November 08, 2014, 05:18:20 AM
Quote from: krakra on November 07, 2014, 17:27:18 PM
Det er mye større press på Brannspillerne enn på Sogndalspillerne.


Og det er det stort sett hver sesong i samtlige kamper. Dette gjelder for øvrig i sammenligning Brann med de fleste andre tippeligaklubber. Det er også en av grunnene til at Brann trenger en stall der selv noens bestemor kan ta gull - for - ta gull. Og der en stall som oftest hadde klart seg også har en større sjanse for å kollapse som årets.


Og da er det spesielt å tenke på at presset i Brann er mindre enn i store deler av profflivet utenlands som spillerne våre drømmer om.


Ja, men her er det snakk om noe så skandaløst som nedrykk for landets nest største klubb - en situasjon de neppe vil havne i som utenlandsproff...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Historikken rundt Branns avgjørende kamper om nedrykk i siste serierunde:

http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/844303_tidligere-nedrykksfinaler

Legg merke til den slående likheten med 81-sesongen!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Har gått gjennom de 17 sesongene som VG.no har sjansestats for. For det første kan vi bli det andre laget som rykker direkte ned med positiv sjansestatistikk (antall for minus imot). (Det første var TIL i fjor). Og med mindre FKH slår oss med 11 på sjansestatistikken i morgen, vil vi ha den beste "sjanseforskjellen" et lag som har rykket direkte ned har hatt. Vi ligger også an til å ha det høyeste antall egne sjanser (pr kamp) et direkte nedrykkslag har hatt siden Haugesund i 1998.
Legg ned hele klubben!

Heispassasjer

Litt tåpelig kommentar da han kun har spilt en kamp for Brann i Haugesund. Den var i 2010 og endte 1-1.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Eirik-Bakkes-paminnelse-Vi-vant-aldri-Haugesund-da-jeg-spilte-i-Brann-473083_1.snd

blobby winters

Quote from: Heispassasjer on November 08, 2014, 14:35:54 PM
Litt tåpelig kommentar da han kun har spilt en kamp for Brann i Haugesund. Den var i 2010 og endte 1-1.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Eirik-Bakkes-paminnelse-Vi-vant-aldri-Haugesund-da-jeg-spilte-i-Brann-473083_1.snd


Mest sannsynlig holder det med uavgjort.

krøvel vellevold

Quote from: blobby winters on November 08, 2014, 22:25:32 PM
Quote from: Heispassasjer on November 08, 2014, 14:35:54 PM
Litt tåpelig kommentar da han kun har spilt en kamp for Brann i Haugesund. Den var i 2010 og endte 1-1.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Eirik-Bakkes-paminnelse-Vi-vant-aldri-Haugesund-da-jeg-spilte-i-Brann-473083_1.snd


Mest sannsynlig holder det med uavgjort.


Jeg ville ikke følt meg for trygg på at det vil holde. Sogndal kan fort vinne med tre mål hvis de er desperate på slutten.
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Vet ikke helt om desperasjon øker sjansene for seier så voldsomt. Det fører like gjerne til håpløse valg. Sogndal er beviselig et dårlig lag. Styrkeforholdet mellom Sogndal og Stabæk er vel noe det samme som mellom Ulf og Start. Tror neppe Start var særlig desperate da de hentet opp 1-3 på overtid.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on November 09, 2014, 10:08:57 AM
Vet ikke helt om desperasjon øker sjansene for seier så voldsomt. Det fører like gjerne til håpløse valg.


Men det fører gjerne til at de kjemper over evne, vinner alle dueller, løper til krampen tar dem, og sender 11 mann inn i feltet på corner i sluttminuttene.
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Quote from: krøvel vellevold on November 09, 2014, 13:24:48 PM
Quote from: Lasaron on November 09, 2014, 10:08:57 AM
Vet ikke helt om desperasjon øker sjansene for seier så voldsomt. Det fører like gjerne til håpløse valg.


Men det fører gjerne til at de kjemper over evne, vinner alle dueller, løper til krampen tar dem, og sender 11 mann inn i feltet på corner i sluttminuttene.


Selvsagt. Jeg mener det ligger implisitt i det jeg skriver.
Tren på langskudd

Corran

og får en kontring i mot
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Jeg konkluderer med at signeringen av Azar Karadas var enormt god, grunnet kombinasjonen av tre ting:

1. Han var god i begynnelsen, og delaktig i Branns gode periode.
2. Han scoret et avgjørende mål i forrige kamp.
3. Sogndal klappet sammen mye grunnet at Karadas forlot dem.

Tren på langskudd

krakra

Hvis man mene at signeringen av Azar Karadas for over 2 millioner var enormt god så har man ikke særlig krav til klubben oversikt eller kompetanse på overgangsmarkedet. Det eneste poenget som er gyldig er at vi svekket Sogndal.

Spelaren

Ja... akkurat. Nød lærer naken kvinne å spinne. Karadas var Sogndals beste spiller.
Gå av.

krakra

November 09, 2014, 20:16:14 PM #2593 Last Edit: November 09, 2014, 20:18:17 PM by krakra
Ja, men at vi er en klubb som bruker flere millioner for å svekke motstander i en nedrykksstrid er ikke akkurat skrytegrunnlag. En enormt god investering hadde vært om de to millionene ble brukt på en spiller som enten tok tak i resten av spillerne og selv storspilte så vi stengte igjen bakover eller som bøttet inn mål og sørget for at vi vant kamp etter kamp.

I mine øyne iallefall, men jeg er kanskje litt kravstor. Kanskje det er enormt bra å bruke 2 millioner på en 33 åring for å svekke motstanderen uten å styrke oss selv.

TCAC

Mjøndalen-Bærum på lørdag. Når spilles våre to kvalik-kamper?

krakra

Quote from: TCAC on November 09, 2014, 20:17:38 PM
Mjøndalen-Bærum på lørdag. Når spilles våre to kvalik-kamper?
Onsdag og søndag mener jeg.

TCAC

Quote from: krakra on November 09, 2014, 20:18:44 PM
Quote from: TCAC on November 09, 2014, 20:17:38 PM
Mjøndalen-Bærum på lørdag. Når spilles våre to kvalik-kamper?
Onsdag og søndag mener jeg.


Ok. Er TL-laget sikret hjemmekamp sist?

Lasaron

Quote from: krakra on November 09, 2014, 20:16:14 PM
Ja, men at vi er en klubb som bruker flere millioner for å svekke motstander i en nedrykksstrid er ikke akkurat skrytegrunnlag. En enormt god investering hadde vært om de to millionene ble brukt på en spiller som enten tok tak i resten av spillerne og selv storspilte så vi stengte igjen bakover eller som bøttet inn mål og sørget for at vi vant kamp etter kamp.

I mine øyne iallefall, men jeg er kanskje litt kravstor. Kanskje det er enormt bra å bruke 2 millioner på en 33 åring for å svekke motstanderen uten å styrke oss selv.


Det viste seg å være avgjørende vs Sogndal.
Tren på langskudd

Spelaren

Quote from: TCAC on November 09, 2014, 20:21:45 PM
Quote from: krakra on November 09, 2014, 20:18:44 PM
Quote from: TCAC on November 09, 2014, 20:17:38 PM
Mjøndalen-Bærum på lørdag. Når spilles våre to kvalik-kamper?
Onsdag og søndag mener jeg.


Ok. Er TL-laget sikret hjemmekamp sist?


Det trekkes. S08 avsluttet borte i fjor. Sandnes Ulf heime året før der igjen.
Gå av.

TCAC

Forresten, cupfinalen er søndag 23. Så jeg regner med at Branns kamper er på onsdag og lørdag.

Go Up