• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gorm Nattlandsmyr

Started by Brannfan23, November 09, 2013, 14:32:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfan23

Er det mulig å få fjernet denne propaganda RBH rævedilter ut av Brann?

OmOssSjølOgHansaøl

Nå er Gorm Natlandsmyr ansatt som mediesjef, og jeg har aldri hørt om en mediesjef, kommunikasjonssjef, pressekontakt eller lignende som ikke støtter ledelsen ...

Enhver ansatt bør ha en viss lojalitet til arbeidsgiver. Men medie-/kommunikasjonsfolk må være spesielt lojale. Noe av jobben deres er nettopp å sørge for at styret, ledelsen og virksomheten presenteres på en best mulig måte for omgivelsene. Man kan alltids diskutere hvor godt medieavdelingen til Brann lykkes med dette sett ut fra forutsetningene (De må tross alt forholde seg til valg som styre, ledelse og andre gjør), men det blir ganske rart å kritisere en mediesjef for å støtte daglig leder.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Torvanger

Her skal de tas en etter en. Kan vi se for oss en banner med EG SPYR AV GORM NATLANDSMYR! ?

Klaus_Brann

Nei.
Tror vi skal prøve å holde det litt over barnehagenivå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nero

Nå bør fokus være på en eneste person, og det er Geniet.
Lions led by donkeys.

Spelaren

Siden mediene tidvis leser her inne; Prøv å holde det saklig.
Husker dere for øvrig denne her frå 2010?

http://www.brann.no/supporter/blogger/gorm-natlandsmyr/ja_-vi-skal-tale-mye/

Men pga Branns overgang til ny nettformat, tredd nedover hodene våre frå NFF, så er mange gamle artikler vekke. Eg fant den heller ikkje med waybackmachine.
Gå av.

Xminator

Nattlandsmyr gjør den jobben han er satt til. Så kunne heller snakket om at han til tider virker veldig arrogant i den jobben han gjør og at Brann ikke fremstår spesielt ydmyke. I tider der klubben må spare penger kunne sikkert hver enkelt ansatt passet munnen selv.

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on November 09, 2013, 17:48:13 PM
Siden mediene tidvis leser her inne; Prøv å holde det saklig.
Husker dere for øvrig denne her frå 2010?

http://www.brann.no/supporter/blogger/gorm-natlandsmyr/ja_-vi-skal-tale-mye/

Men pga Branns overgang til ny nettformat, tredd nedover hodene våre frå NFF, så er mange gamle artikler vekke. Eg fant den heller ikkje med waybackmachine.


Hvilke artikler savner du?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Xminator on November 09, 2013, 18:00:36 PM
Nattlandsmyr gjør den jobben han er satt til. Så kunne heller snakket om at han til tider virker veldig arrogant i den jobben han gjør og at Brann ikke fremstår spesielt ydmyke. I tider der klubben må spare penger kunne sikkert hver enkelt ansatt passet munnen selv.


Problemet er jo at han gjør jobben han er satt til på en forferdelig måte. Ingen grunn i verden til å være så arrogant og hoven som han er.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Ja nettopp, og der har klubben noe å jobbe med. Og det er jobben en mediekonsulent faktisk skal gjøre. Det er en fin balansegang. Blir klubben for selvkritisk vil omgivelsene kaste seg over riften ved første mulighet. Så jeg skjønner hvor arrogansen kommer fra.

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on November 10, 2013, 03:49:32 AM
Quote from: Spelaren on November 09, 2013, 17:48:13 PM
Siden mediene tidvis leser her inne; Prøv å holde det saklig.
Husker dere for øvrig denne her frå 2010?

http://www.brann.no/supporter/blogger/gorm-natlandsmyr/ja_-vi-skal-tale-mye/

Men pga Branns overgang til ny nettformat, tredd nedover hodene våre frå NFF, så er mange gamle artikler vekke. Eg fant den heller ikkje med waybackmachine.


Hvilke artikler savner du?


Ymse. Stadig vekk, når me skal hente fram gamle sitat så har Google gjerne indeksert artikkel-headeren, eller den er referert i gamle tråder her eller på vgd, men selve linken er 404 pga tvangsomleggingen.
Gå av.

Go Up