• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor var du da Skarsfjord "trakk" seg?

Started by Torvanger, November 07, 2013, 08:53:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

For min del satt jeg på kontoret, med lyden på, inne på noe jobbrelatert. Plutselig hører jeg den klassiske FB-blippen, lyden for innkommende FB-mail, jeg får opp vinduet på FB, klikker inn på en melding fra en av kompisene mine: "Skarsfjord gir seg" hvorpå jeg responderer med "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!".

Vel, det var min historie, hvor var DU da Skars trakk seg?

olebrann3

Var også på jobb.

Stakk inn på pcen i en pause og skulle se om det var kommet inn lønn, men trykket inn ba.no av gammel vane. Der lyser det mot meg Skarsfjord går av, uffatelig deilig og det var bare 6 min siden brann.no meldte det! Viktig å få med seg slike saker fort!!

Lønnen hadde vi ikke tid til å sjekke resten av pausene den dagen, ble bare tid til å lese om skars sin avgang

huleste

Jeg hadde nettopp kommet hjem fra trening og stod å varmet opp rester fra gårsdagens raspeballer, da begynte meldinger som "GUD ER GOD" og "Sååå jævlig deilig" å renne inn på telefonen. Jeg skjønte med det første ingenting, men da jeg tok en titt på ba.no hoppet jeg i taket av glede :D Raspeballene smakte ekstra godt etter det.


krøvel vellevold

Jeg leste det på forumet. Plutselige jubelmeldinger og linker der det stod at "Skars trekker seg" i URL'en.
Legg ned hele klubben!

Corran

Var på jobb Sjekket avisens like før jeg reiste ut til kunde men ingenting å glede seg over der. Vel ute hos kunde kom det en SMS fra en kompis i Haugesund "Gratulerer med dagen. Regner med du er fornøyd med at han slutter" Skjønte med en gang hva det gjaldt
Måtte ut og ta meg en røyk og juble for meg selv Men faen så deilig følelse
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Huff

Satt og jobbet på kontoret. Plutselig fikk jeg melding fra han jeg sitter med på stadion med følgende budskap; ''da er det bare å fornye''.

Forstod med en gang hva det gjaldt og gikk rett inn på bt.no. Deretter fulgte en liten jubeldans, etterfulgt av en beklagelse til han som satt bak meg ettersom jeg trolig forstyrret han.  Ble halvannen time lengre på jobb enn planlagt i går ettersom det ble mindre effektiv jobbing enn først tenkt.

Spelaren

På jobb, hadde nettopp kommet tilbake frå ein lunsj og klikket meg inn på Roald-tråden eller noe, så at det stod "one down, one to go" eller noe i den dur og skjønte lite. Sporenstreks ctrl-t og ctrl-space (bt.no er startsiden) og bam midt i fleisen. Slapp ut et aldri så lite YESSS.
Gå av.

kabelmann

Satt foran PCen og jobbet med et prosjekt da kontorets aller minst fotballinteresserte utbrøt: "Hæ? Har Skarsfjord trukket seg?!"
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Belfort

Var i bilen på vei tilbake fra et møte. Flere biler som fløytet, tenkte e det noe med meg? Gikk inn på bt.no og så at Skarsfjord var ferdig.

brann89

Holdt på å rydde lageret på jobben da eg fikk melding fra ba's Brannvarsel :) tror mangen hørte meg når eg ropte et spontant og høgt jaaaaa!!! Og da var det berre å videresende meldingen til min far, som også ville ha vekk RS :)
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

dudo

Jeg satt i verdens lengste møte og fikk bare med meg et par jubelmeldinger i facebook-innboksen. Levde i usikkerhet fram til kl 14.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Satt på jobb og ble selvsagt overlykkelig. Fikk skrevet noen innlegg og fornyet partoutkortet. Men dro til Oslo på seminar etter lunsj og har siden bare vært sporadisk på nett og føler meg litt utenfor når det endelig skjedde noe positivt med klubben vår:) Men sjekker i alle pauser om noe nytt har skjedd. Som nå.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 07, 2013, 11:49:05 AM
Satt på jobb og ble selvsagt overlykkelig. Fikk skrevet noen innlegg og fornyet partoutkortet. Men dro til Oslo på seminar etter lunsj og har siden bare vært sporadisk på nett og føler meg litt utenfor når det endelig skjedde noe positivt med klubben vår:) Men sjekker i alle pauser om noe nytt har skjedd. Som nå.


Det samme her. Kjipt at man må jobbe når slikt skjer. Jobben er for dårlige til å tilpasse seg til viktige ting som skjer, slik at jeg ikke får fulgt med nok.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

storB

Ble varslet på sms (av fruen!!!), da var det rett inn å tråle nyhetene. Ble dog ikke så veldig overasket men likefult veldig gledelig.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Speedy

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Landåsgutt

Satt på Langhaugen vg, og for å oppdatere meg meninger her på forumet kom jeg over mange Jaaaaa og Endelig!! meldinger.

Brann er best

på skolen i mattetimen.
hadde glemt å slå av lyden på telefonen og plutselig kom varslet fra TV2 etterfulgt av fult av meldinger.
Læreren og eg satt resten av matte timen på pc og leste om det mens resten av klassen gjorde matte
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

nero

Gleder meg enda mer til tråden "Hvor var du da Roald Bruun-Hanssen "trakk" seg?".
Lions led by donkeys.

Spelaren

November 07, 2013, 14:49:54 PM #19 Last Edit: November 07, 2013, 15:06:35 PM by Spelaren
Quote from: nero on November 07, 2013, 14:06:25 PM
Gleder meg enda mer til tråden "Hvor var du da Roald Bruun-Hanssen "trakk" seg?".


På romskipet mitt, hadde nettopp tatt av frå Norges basestasjon på Jupiters måne Titan etter å ha observert terraformingprosessen der. Koste meg med Half Life 3 då meldingen tikket inn på retinaskjermen i øyet mitt. Digg!
Gå av.

Ricky

Fikk nyheten via Bataljonsforumet under et liten visitt fra jobb-pcen. Var sånn type 5 nye svar i Skarsfjord-tråden (altså omtrent det vanlige), så jeg hadde på ingen måte forventet at han nettopp hadde annonsert sin avgang.

Jose Arrogantio

Fant det ut når jeg sjekket forumet før jobb. Var en fin start på dagen.

Zolkan

Var på jobb da jeg skulle ha meg et godt drit. Satt meg ned på skålen og åpnet Ba.no. Der lyste det mot meg

Torvanger

Quote from: Zolkan on November 07, 2013, 15:27:54 PM
Var på jobb da jeg skulle ha meg et godt drit. Satt meg ned på skålen og åpnet Ba.no. Der lyste det mot meg


Hehe, denne er vinneren så langt!

Klaus_Brann

Quote from: Brann er best on November 07, 2013, 13:55:26 PM
på skolen i mattetimen.
hadde glemt å slå av lyden på telefonen og plutselig kom varslet fra TV2 etterfulgt av fult av meldinger.
Læreren og eg satt resten av matte timen på pc og leste om det mens resten av klassen gjorde matte


Hehe, den er fin.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Jeg fikk en sms, men jeg trodde selvsagt ikke på det, måtte sjekke det først. Først BT, ingenting, så jeg svarte på sms'en: " Bare full av drit du." Også gikk jeg for sikkerhets skyld inn på BA og der var bildet og teksten. Jeg husker ikke hvor jeg var, alt var så surrealistisk, jeg trodde et sekund det  var 1. April, men da jeg ramlet inn på forumet ble det virkelighet.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Brann_ruler86

Var på jobb og prated med en svensk kollega i Sveits på telefonen. Samtalen sporet inn på fotball og jeg nevnte dagens situasjon og helgens kommende aksjoner. Mens vi pratet gikk jeg inn på BA, der stod det "Skarsfjord trekker seg - BA kommer tilbake med mer". Ble plutselig en veldig lystig samtale! ;)
Gå ta banen!

Henki

Fikk sms av ene broren min og en kompis omtrent samtidig. Da jeg så hvem sms'ene var fra regnet jeg med at det måtte være noe Brannrelatert, og det var det jo.
Ballen skal fremover!

Go Up