• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Branns styre

Started by Torvanger, October 28, 2013, 17:40:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Jeg regner ihvertfall med at BGG stiller med en utfyllende blogg etterhvert.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: dudo on November 05, 2013, 21:19:04 PM
Jeg regner ihvertfall med at BGG stiller med en utfyllende blogg etterhvert.


Niks, sorry.
Er i grunn lite vi får lov å si videre fra dette møtet, men vær trygg på at jeg sa det jeg mener om saken. Jeg tror også Brann stort sett vet hva supportere flest mener om Skarsfjord. Denne Roger er heller ikke alltid like "snill" som han utgir seg for å være i media.

Nå gjenstår det å se hva Brann velger å gjøre videre. Kampen på søndag blir kanskje viktig.

Ser derimot at BGG inviterer til "grillfest" på lørdag:
https://www.facebook.com/events/1375482659358017

Forventer at kritikerne her stiller mannsterkt ;)

Herr Smed

Bataljonslederen har i Skarsfjord-saken spilt seg helt ut på sidelinjen. Her burde supportergruppen spilt en mye tydeligere rolle, men han har dessverre lært av Bruun-Hanssen: Gi folket tåkeprat.
Alle må gå.

Gulløl

Er spent på om det er et innslag av hjernevask på møtet, propagandaministriet i full aksjon med blant annet utdeling av signerte drakter til alle deltakerne. BGG ut av møtet fromme som lam, mistet meningene sine, osv.  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


dudo

Quote from: Northside on November 05, 2013, 21:34:21 PM
Quote from: dudo on November 05, 2013, 21:19:04 PM
Jeg regner ihvertfall med at BGG stiller med en utfyllende blogg etterhvert.


Niks, sorry.
Er i grunn lite vi får lov å si videre fra dette møtet,


Selvsagt, annet er ikke å forvente av Norges mest åpne klubb.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: 1908 on November 05, 2013, 21:38:40 PM
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/brannspillerne-maatte-levere-evaluering-med-navn-4151395.html

Reis til helvete RBH!! Faens pakk...


Det der er så jævlig grovt! Og siste sitat i saken? "Føler du at spillerne har tillit til Skarsfjord? RBH: Ja, altså, spillerne har ikke gitt uttrykk for noe annet."

Faen, satan i helvete. Blodtrykket mitt!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

På en av lappene hadde det ikke spilt noen rolle om det stod navn eller ikke: "Rune og pappa er de beste trenerne jeg noensinne har hatt!"

Spøk til side. En slik evaluering er jo helt meningsløs!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

1908

Se på tryne til klovnen da når de tar han på fersk gjerning ang denne saken.. Satan denne mannen skal få høre det på søndag!

kaj eskelinen

Har det klikket for folk??  
Sorry ikke noe referat, skal det dikteres hva som kan refereres fra et slikt møte? er ikke et styremøte dette her.

Gulløl

November 05, 2013, 21:49:50 PM #110 Last Edit: November 05, 2013, 22:01:03 PM by Gulløl
En styrt evaluering uten verdi. Nå et det nok Roald Bruun-Hansen, lat ikke som du ikke vet noe, du er snart ferdig i klubben. Du er den som får høre det mest på søndag. Fy faen du overgår det meste.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger


Belfort

Det er fullstendig galematias det som skjer i klubben nå. Ansiktet på geniet når han blir konfrontert med at evalueringen ikke var anonym. Fantastisk. Om det kun fantes en bil igjen i verden og Brunn var selger så hadde jeg aldri kjøpt!!!

Lasaron

Quote from: 1908 on November 05, 2013, 21:38:40 PM
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/brannspillerne-maatte-levere-evaluering-med-navn-4151395.html

Reis til helvete RBH!! Faens pakk...


Glimrende. Skandalen vokser. Snøballen øker i styrke.

Man kan saktens mene at tør man ikke stå fram med kritikken kan det være det samme.
På den andre siden er det slik at ønsker ledelsen en mest mulig sannferdig tilbakemelding så gjør de det anonymt. Slik som på min arbeidsplass i det offentlige et sted. Det at de måtte stå fram med navn under evalueringen betyr at ledelsen ikke ønsket en sannferdig evaluering.

De har altså foretatt den sportslige evalueringen flere kamper før sesongen er ferdig, og uten at den var anonym. Den er altså bortimot fullstendig verdiløs. Helt fabelaktig dårlig ledelse.

I følge Bruun visste han altså ikke om det. Vet ikke om jeg skal tro på det. Men er det Walstad sitt verk? Men han er jo under Skarsfjord i hierarkiet. Eller var det styret sitt påfunn?

Uansett helt latterlig dårlig. Her må spillerne reagere.
Tren på langskudd

1908

Selvfølgelig vet han det....

Herr Smed

Lyger så det renner av ham. Et kompetent styre hadde kvittet seg med svinet for lengst.
Alle må gå.

Lasaron

Jeg tar og skriver en mail til Brann der jeg opplyser om at evalueringen er verdiløs og at de pent må ta en ny.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Quote from: Herr Smed on November 05, 2013, 21:58:57 PM
Lyger så det renner av ham. Et kompetent styre hadde kvittet seg med svinet for lengst.


Begynner å gå til de grader hvor jeg begynner å lure på om det er mer enn bare inkompetanse som regjerer der. Det er jo helt vanvittig det som kommer fram, dette er ikke snakk om tabber lenger.

kaj eskelinen

det eneste rette må være et fullt referat fra de som var i møtet i dag. Skal det respekteres og dikteres av RBH hav som kommer ut fra supportere også nå? Bør gi en god F i hva de har bedt om av konfidensialitet vedrørende dette møtet.

Fullt referat ut på nettet er eneste rette. Det er ingen lojalitetsbånd overhodet til RBH i denne saken.

Spelaren

Eg jobber i ein nokså svær oljeservicebedrift sørpå, og i samtlige evalueringer HR har gjennomført har det jo vært anonymiserte besvarelser, det er jo reelle svar de ønsker seg.

Jækla amatørklubb.
Gå av.

Gulløl

Roald Bruun-Hanssen begynner å komme opp på nivå med Nord-Koreas leder Kim Jong-un. En meget kraftig løgn at han ikke viste om at evalueringen ikke var anonym. Brann sin toppadministrasjon er veldig liten, klart han vet detaljene rundt evalueringen. Også enhver kroppspråk ekspert kan avsløre at han lyger som det renner av han under tv2 intervjuet. Vi kan ikke ha en løgner til å styre byens stolthet. Tabbelisten i tillegg. Nok er nok.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: kaj eskelinen on November 05, 2013, 21:48:16 PM
Har det klikket for folk??  
Sorry ikke noe referat, skal det dikteres hva som kan refereres fra et slikt møte? er ikke et styremøte dette her.


Hele møtet virker jo enda mer meningsløst etter dette. Var poenget at Lillebøe, Vågane og Madsen skulle få sagt sin mening og få klarhet i videre planer, for så å ikke si noe om hva som ble sagt?
Helt unødvendig mao.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Too far east


Torvanger

Som sagt et møte uten verdi.

Torvanger

Quote from: Northside on November 05, 2013, 21:34:21 PM
Quote from: dudo on November 05, 2013, 21:19:04 PM
Jeg regner ihvertfall med at BGG stiller med en utfyllende blogg etterhvert.


Niks, sorry.
Er i grunn lite vi får lov å si videre fra dette møtet, men vær trygg på at jeg sa det jeg mener om saken. Jeg tror også Brann stort sett vet hva supportere flest mener om Skarsfjord. Denne Roger er heller ikke alltid like "snill" som han utgir seg for å være i media.

Nå gjenstår det å se hva Brann velger å gjøre videre. Kampen på søndag blir kanskje viktig.

Ser derimot at BGG inviterer til "grillfest" på lørdag:
https://www.facebook.com/events/1375482659358017

Forventer at kritikerne her stiller mannsterkt ;)


Er dette seriøst? Meningsløst.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

#SMG

Intervjuet med Jonsson var fra tidligere i dag, med andre ord har TV2 fått info i går eller tidlig idag vedr. evalueringen. Uttalelsene fra styreformannen om at hun ikke vil la seg intervjue kom tidligere i dag. Uttalelsene vedr. partoutkortene kom i går. Når Brann "plutselig" er i dialog med alle supportergrupperingene i dag, noen dager før siste kamp og alle er enige om å ikke si noe, så kan ikke jeg se annet enn at Skarsfjord er ferdig! Hvis ikke ville de kommet med en uttalelse etter møtet i dag.. Det skjer for mye til at det er tilfeldig!

Nixon

Quote from: Northside on November 05, 2013, 21:34:21 PM
Niks, sorry.
Er i grunn lite vi får lov å si videre fra dette møtet
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

kaj eskelinen

oppfordrer BGG til å vise hvor lojaliteten ligger i denne saken, dette er viktig for klubben, da må det ikke lages noen som helst avtaler med RBH og co, tenk dere om to ganger og gjør det rette.

krakra

Hva konkret snakker du om kaj?

kaj eskelinen

referat fra møte i kveld, hva ble sagt, hvorfor skal dette holdes "internt" mellom RBH og 3 supportere?

Markmus

Quote from: kaj eskelinen on November 05, 2013, 22:28:59 PM
oppfordrer BGG til å vise hvor lojaliteten ligger i denne saken, dette er viktig for klubben, da må det ikke lages noen som helst avtaler med RBH og co, tenk dere om to ganger og gjør det rette.


Poenget med et slikt møte faller helt bort om ikke de som betyr noe får vite hva som faktisk foregikk der.

Som du sier: vis oss hvor lojaliteten ligger.
Ka du ve?

krakra

Quote from: kaj eskelinen on November 05, 2013, 22:34:33 PM
referat fra møte i kveld, hva ble sagt, hvorfor skal dette holdes "internt" mellom RBH og 3 supportere?

Men hvor står det at det skal holdes internt?

skuteviken

Jeg kjenner ikke til hva som ble diskutert i kveld, men jeg syns at med mindre det er noe som burde komme ut så kan kravet om konfidensialitet gjerne bli respektert. Det var vel gjerne forutsetningen for at det skulle bli et møte.

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Quote from: krakra on November 05, 2013, 22:35:18 PM
Quote from: kaj eskelinen on November 05, 2013, 22:34:33 PM
referat fra møte i kveld, hva ble sagt, hvorfor skal dette holdes "internt" mellom RBH og 3 supportere?

Men hvor står det at det skal holdes internt?


Northside sa "nettopp" at det ikke kommer noe ut.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: skuteviken on November 05, 2013, 22:35:34 PM
Jeg kjenner ikke til hva som ble diskutert i kveld, men jeg syns at med mindre det er noe som burde komme ut så kan kravet om konfidensialitet gjerne bli respektert. Det var vel gjerne forutsetningen for at det skulle bli et møte.




Respekt? Det er lenge siden de på Stadion frasa seg retten til respekt.
Ka du ve?

Henki

Quote from: skuteviken on November 05, 2013, 22:35:34 PM
Jeg kjenner ikke til hva som ble diskutert i kveld, men jeg syns at med mindre det er noe som burde komme ut så kan kravet om konfidensialitet gjerne bli respektert. Det var vel gjerne forutsetningen for at det skulle bli et møte.




Men da bør man vel og kunne spørre om hvorfor man skulle bekrefte overfor media at man skulle på et slikt møte. Nå blir det jo garantert en hel masse spekulasjoner.
Ballen skal fremover!

skuteviken

Quote from: Markmus on November 05, 2013, 22:37:06 PM
Quote from: skuteviken on November 05, 2013, 22:35:34 PM
Jeg kjenner ikke til hva som ble diskutert i kveld, men jeg syns at med mindre det er noe som burde komme ut så kan kravet om konfidensialitet gjerne bli respektert. Det var vel gjerne forutsetningen for at det skulle bli et møte.




Respekt? Det er lenge siden de på Stadion frasa seg retten til respekt.


Vel de har invitert til et møte, og alle hadde anledning til å stille som ville komme.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

skuteviken

Quote from: Henki on November 05, 2013, 22:37:14 PM
Quote from: skuteviken on November 05, 2013, 22:35:34 PM
Jeg kjenner ikke til hva som ble diskutert i kveld, men jeg syns at med mindre det er noe som burde komme ut så kan kravet om konfidensialitet gjerne bli respektert. Det var vel gjerne forutsetningen for at det skulle bli et møte.




Men da bør man vel og kunne spørre om hvorfor man skulle bekrefte overfor media at man skulle på et slikt møte. Nå blir det jo garantert en hel masse speukalsjoner.


Ja jeg tror vel gjerne det helst det er medielekasje de er redd for. I dag er det mye gråsoner i bloggosfæren -- tradisjonelle medier.

Det er jo naivt å tro at ikke jungeltelegrafen går etter møtet.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Henki

Quote from: skuteviken on November 05, 2013, 22:37:37 PM
Quote from: Markmus on November 05, 2013, 22:37:06 PM
Quote from: skuteviken on November 05, 2013, 22:35:34 PM
Jeg kjenner ikke til hva som ble diskutert i kveld, men jeg syns at med mindre det er noe som burde komme ut så kan kravet om konfidensialitet gjerne bli respektert. Det var vel gjerne forutsetningen for at det skulle bli et møte.




Respekt? Det er lenge siden de på Stadion frasa seg retten til respekt.


Vel de har invitert til et møte, og alle hadde anledning til å stille som ville komme.


Det var da ikke et ordinært medlemsmøte der alle som ville kunne stille?
Ballen skal fremover!

Northside

Meningen var at de ville vite hva medlemsutvalget og supportergruppen mener om diverse saker. Lufte stemningen litt om man vil kalle det det.

Det er vanlig at ikke alt som sies på slike møter blir publisert i media, på lik linje som at det som skjer på styremøtene ikke skal ut i media (til en viss grad). Hadde alt blitt blåst ut i media så kunne vi like gjerne invitert til pressekonferanse og tatt det der i fra.

Jeg har derimot bedt Roger om at Bataljonen må redegjøre på sin egen nettside klart og tydelig hva de mener, eller for den saks skyld har sagt til RBH/klubben.

RBH hadde lite info til oss, i grunn ikke noen nyheter å publisere. Han lyttet for det meste.

Blir vi bedt om å ikke skrive referat fra møtet, så holder vi det vi lover eller så takker vi nei til møtet.
Jeg tror det er bra at klubben kan ha litt tiltro til sine egne supportere, da får vi i det minste fremmet våre meninger på en seriøs måte.

Hva jeg/BGG mener har vi gitt uttrykk for i media tidligere og seinest i dag (BT). Noe annet ble selvsagt ikke sagt på møte, så heller ikke der er det særlig mye nytt å skrive om.

Still opp på trening lørdag og kamp søndag. Så fortsetter vi jobben der. Skulle julenissen komme tidlig i år og annonsere Skarsfjord sin avgang, så håper jeg vi kan stille på både trening og kamp, og sørge for at klubben vår i det minste avslutter siste rest av sesongen på en positiv måte.
Dersom Skarsfjord går av i løpet av vinteren, så har vi supportere en stor jobb foran oss, da må vi bidra til å fylle opp Stadion igjen og i det minste gjøre det vi kan for at vår egen klubb en vakker dag kan engasjere og skrape sammen noen medaljer.

bernu

Det er minst like viktig at svinet Bruun Hansen blir fjernet. Han er den onde kreftsvulsten som ødelegger Brann.
HANSA - Z

Markmus

Quote from: Northside on November 05, 2013, 22:41:50 PM
Blir vi bedt om å ikke skrive referat fra møtet, så holder vi det vi lover eller så takker vi nei til møtet.


Når poenget med et slikt møte er at supporterlederne skal gi beskjed på VEGNE av supporterne hva som faktisk ønskes, så blir en naturligvis mistenksom når en ikke vil referere fra møtet.

Fikk for eksempel Roald klar beskjed om at han er ønsket ut av klubben?
Ka du ve?

kabelmann

Hvem fra Brann stilte på møtet? Var det kun RBH?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

kaj eskelinen

At det kommer fra RBH om ikke å skrive referat er et paradoks tatt i betraktning den evige messingen om Norges åpneste klubb....

Derfor blir det for dumt å henge seg på galskapen om å holde det internt etc. Generelt sett enig i det du sier om respekt for ønske om konfidensialitet, men dette er ikke et styremøte som du nevner. Sitter selv i styret i 3 selskap og ville brutt en etisk og juridisk grense for å lekke fra et styremøte, samme som jeg respekterte at styret i Brann sto samlet etter beslutning om Skarsfjord forlengelsen.

Vis hvor du står og ligg ut et referat, et solid spark til RBH og i tillegg, det må vel være positivt, eller? Ikke tidspunkt for å være politisk korrekt nå.




Markmus

Quote from: kaj eskelinen on November 05, 2013, 22:59:40 PM
Vis hvor du står og ligg ut et referat, et solid spark til RBH og i tillegg, det må vel være positivt, eller? Ikke tidspunkt for å være politisk korrekt nå.



Er igjen helt enig med deg. Dette er ikke tiden for å oppføre seg korrekt.

Det er unødvendig og bortkastet tid å gå i dialog med dem. De skal uansett ut av klubben. Dialog kan fort gi dem inntrykk av at noen gidder å høre på dem også. Det er lettere å få dem til å fjerne seg selv om de innser at ingen gidder å høre på dem lenger.
Ka du ve?

kabelmann

Quote from: kaj eskelinen on November 05, 2013, 22:59:40 PM
At det kommer fra RBH om ikke å skrive referat er et paradoks tatt i betraktning den evige messingen om Norges åpneste klubb....


Nå var vel ikke dette med å bli Norges åpneste klubb RBHs ide, men heller noe han fikk tredd ned over hodet av årsmøtet.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Ricky

Quote from: Northside on November 05, 2013, 22:41:50 PM
Meningen var at de ville vite hva medlemsutvalget og supportergruppen mener om diverse saker. Lufte stemningen litt om man vil kalle det det.

Det er vanlig at ikke alt som sies på slike møter blir publisert i media, på lik linje som at det som skjer på styremøtene ikke skal ut i media (til en viss grad). Hadde alt blitt blåst ut i media så kunne vi like gjerne invitert til pressekonferanse og tatt det der i fra.

Jeg har derimot bedt Roger om at Bataljonen må redegjøre på sin egen nettside klart og tydelig hva de mener, eller for den saks skyld har sagt til RBH/klubben.

RBH hadde lite info til oss, i grunn ikke noen nyheter å publisere. Han lyttet for det meste.

Blir vi bedt om å ikke skrive referat fra møtet, så holder vi det vi lover eller så takker vi nei til møtet.


Ok, dette var jo bare snodig.
I praksis har dere fått si deres mening til RBH, på betingelse av at dere ikke sier noe offentlig..? Jaja.

fineste drakten er 1995

Brann vil at alle skal tro at det er spillerne som er målet for hetsen, og ikke RBH/Skarsfjord. Derfor ingen lekkasjer fra møtet.

Too far east

Så ikke bare spillerene knebles av RBH, supporterene også?

Go Up