• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Strømsgodset, 21.09.13 - kl 18:00

Started by Lasaron, September 16, 2013, 11:35:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Huff

Quote from: Xminator on September 22, 2013, 06:45:56 AM

Så har vi problement med 4-2-3-1, Haugen blir for ofte dyp, de gangene han får spille ball midt på godsets halvdel blir det jo farlig hver gang. backene lager noen hull i forsvaret som en god nok motstander utnytter. Det var ikke akkurat sin beste sjanse de scoret på.

Er det tilfeldig at serien med hjemmeseire kom med 4-4-2? Jeg tror ikke det, det er en mer balansert måte å stable opp spillerene på. Brann bør vurdere å spille slik igjen. Holde en av backene igjen for å ha minst 3 mann i backlinjen. La ballvinner Badji og døråpner Haugen være i posisjoner som er nærmere scoringen og nærmere brudd i motstanders spill før det blir farlig.


Haugen lå like dypt i 4-4-2, ellers enig i at han må høyere på banen.

Klaus_Brann

Quote from: olebrann3 on September 21, 2013, 22:15:27 PM
Idag var vi blitt livredde for å tape igjen. Alle man tilbake på cornere, ikke tørre å ta angrepet ordentlig osv.

Hjemme mot sogndal lå vi noen cornere igjen med 3 mann på topp, hvorfor det er bedre å ha 11 mann i eget felt idag skjønner eg ikke?


Helt enig at vi bør legge igjen i alle fall én på topp, på tross at det kanskje funket. Huseklepp er uansett ikke den store duellspilleren, så han kan gjerne ligge igjen oppe.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Gepard on September 22, 2013, 03:02:18 AM
taperholdni9ngen kommer fra hovedtrener.


Nja. Spillerne har da også et ansvar i forhold til sine holdninger.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: huleste on September 22, 2013, 02:33:11 AM
Er der akseptabelt at spillerene går ut på byn etter kamp?Møtte Barmen på byn i kveld, Da jeg spurte om Brann ikke burde ha vunnet mer, så var svaret "Er ikke uavgjort i dag bra da?". Taperholdning fra en full Brann-mann.


Hvis man ser på tabellplassering så er det godkjent med uavgjort mot Godset, men Godset er inget sterkt bortelag og det viste de i går også, så det var ikke bra med uavgjort i går.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Northside on September 22, 2013, 12:28:27 PM
Quote from: huleste on September 22, 2013, 02:33:11 AM
Er der akseptabelt at spillerene går ut på byn etter kamp?Møtte Barmen på byn i kveld, Da jeg spurte om Brann ikke burde ha vunnet mer, så var svaret "Er ikke uavgjort i dag bra da?". Taperholdning fra en full Brann-mann.


Når spillerne blir psyket opp til å tro at Godset er et storlag og at tap nesten er forventet, da sier det seg selv at spillerne er jublene fornøyd med ett poeng.


Så de har blitt hjernevasket til å ikke evne å tenke selv?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Ledelsen har mye å si for hvor motiverte folk er på jobb, er ikke forskjell i en fotballklubb. Har ikke noe med hjernevasking å gjøre.

Northside


Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on September 22, 2013, 19:09:32 PM
Ledelsen har mye å si for hvor motiverte folk er på jobb, er ikke forskjell i en fotballklubb. Har ikke noe med hjernevasking å gjøre.


Selvsagt har de det, men jeg tror i at flere av de er såpass oppegående at de evner å se at vi ikke gjør det bra i år, uavhengig av hva ledelsen vår sier og later som.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hansakongen

Quote from: Northside on September 22, 2013, 19:49:48 PM
Fyren over har et poeng.

Bilder fra kampen:




Når jeg ser på bildene av denne tribunen blir jeg faktisk overrasket over hvor få som var på kamp, det er jo ikke halvfullt en gang på nedre del der BBB står ? begynner og lure på om alt har med Skarsfjord forlengelsen og gjøre. Uansett tviler meget sterkt det var 10200 i går kamp, kankje maks heldige var vi 6-7000. Lenge leve håpet om og fullføre sesongen med 10000 pluss på tribunen. Husker ikke helt om vi måtte være 10000 pluss resten av sesongen for å slå rosenborg sammenhenge strekk på 10000 tilskuere på rad, eller om vi trenger første hjemme kamp neste år for å ta den rekorden til Bergen.

krøvel vellevold

Quote from: Hansakongen on September 23, 2013, 00:11:29 AMNår jeg ser på bildene av denne tribunen blir jeg faktisk overrasket over hvor få som var på kamp, det er jo ikke halvfullt en gang på nedre del der BBB står ? begynner og lure på om alt har med Skarsfjord forlengelsen og gjøre. Uansett tviler meget sterkt det var 10200 i går kamp, kankje maks heldige var vi 6-7000. Lenge leve håpet om og fullføre sesongen med 10000 pluss på tribunen. Husker ikke helt om vi måtte være 10000 pluss resten av sesongen for å slå rosenborg sammenhenge strekk på 10000 tilskuere på rad, eller om vi trenger første hjemme kamp neste år for å ta den rekorden til Bergen.


Resten av sesongen. Det over 10000 betalende på lørdag var jo Godset-fans, så vi kan si at vi hadde 10000 "egne" mot Norges nest beste lag, og fremdeles med mulighet til medalje. Mot Haugesund kommer det i det minste en del bortefans som kan redde oss. Men mot Hønefoss og Tromsø i de to siste... Ikke har de publikumsappell, ikke har de mange supportere med seg, Brann er antagelig ute av medaljestriden, og kanskje vinteren er godt på vei også... Algerøy skal jaggu kjøre kampanjer for å klare å bikke 10000 i de to kampene!
Legg ned hele klubben!

Northside

Har bilder som er tatt av Frydenbø-tribunen litt seinere i kampen, da var det mer folk, men langt i fra godt nok.

Bataljonen som supportergruppe burde også engasjert seg litt med å fylle feltene sine. Man kan ikke stå å vente på at Algerøy skal fylle opp Stadion aleine.

Start hadde over 10 000 tilskuere denne helgen. Men der satser de i det minste offensivt på å vinne.
Hvor mange her trodde på 3 poeng mot Godset? Før trodde jeg alltid på poeng når vi spilte, uansett hvor mange ganger jeg tok feil. Siste kampene i år har jeg ikke hatt troen i det hele tatt og merker seg hvor lite engasjert enkelte av kampene er.
Uten partoutkortene som er solgt ville det vært tomme tribuner i de siste kampene i år.

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on September 23, 2013, 05:02:45 AMAlgerøy skal jaggu kjøre kampanjer for å klare å bikke 10000 i de to kampene!


Han får kjøre på den rekorden for alt det er verdt. "Kom på Stadion og slå trønderrekorden!" eller noe sånt. For vi liker jo å inneha rekorder i denne byen. Husker for en del år siden da vi kunne slå en rekord med antall regndager i strekk. Da gikk jo hele byen rundt og håpte på at det skulle regne på slutten. En slik mekanisme kan lett bli vårt eneste håp.
Rød makt på Hansa

dokken

September 23, 2013, 11:40:17 AM #112 Last Edit: September 23, 2013, 11:41:53 AM by dokken
Jeg tror det var under 6000 reelt til stede lørdag, fordelt noenlunde slik:

BT-tribunen: 450 (de talte jeg faktisk - knappe 13 prosent av setene var altså opptatt)
SPV: 1400 (og da tar jeg med 2-300 på vipen) - ca 40 prosent dekning
Frydenbø: 1800 (hvorav sikkert 450 var Godset-supportere) - ca 40 prosent
Hansa: 2200  - ca 55 prosent.

Og da tar jeg godt i. Hvis man står/sitter på Hansa, har man ofte en opplevelse av at det er flere der enn det faktisk er. Sett fra andre siden ser man at det er veldig glissent også på Hansa.

En annen ting er at langsidene ser mer velfylte ut sett fra siden enn hvis du ser dem rett forfra. Derfor blir vi ofte lurt av det også. Kun BT-tribunen ser man godt fra Hansa-siden, og der er det jo ekstremt glissent.

Publikumssvikten er ekstremt dramatisk og skremmende. Jeg tror vi må tilbake til 1985-1990 for å få finne så lavt reelt oppmøte som vi har hatt i år.

osoerli

Quote from: Northside on September 23, 2013, 09:22:56 AM
....Siste kampene i år har jeg ikke hatt troen i det hele tatt og merker seg hvor lite engasjert enkelte av kampene er.
Uten partoutkortene som er solgt ville det vært tomme tribuner i de siste kampene i år.


Det låge engasjementet ser ein også her.  Kun 3 sider på ein kamptråd er vel slikt ein vanlegvis berre har i felleseferien.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Quote from: dokken on September 23, 2013, 11:40:17 AM
Jeg tror det var under 6000 reelt til stede lørdag, fordelt noenlunde slik:

BT-tribunen: 450 (de talte jeg faktisk - knappe 13 prosent av setene var altså opptatt)
SPV: 1400 (og da tar jeg med 2-300 på vipen) - ca 40 prosent dekning
Frydenbø: 1800 (hvorav sikkert 450 var Godset-supportere) - ca 40 prosent
Hansa: 2200  - ca 55 prosent.

Og da tar jeg godt i. Hvis man står/sitter på Hansa, har man ofte en opplevelse av at det er flere der enn det faktisk er. Sett fra andre siden ser man at det er veldig glissent også på Hansa.

En annen ting er at langsidene ser mer velfylte ut sett fra siden enn hvis du ser dem rett forfra. Derfor blir vi ofte lurt av det også. Kun BT-tribunen ser man godt fra Hansa-siden, og der er det jo ekstremt glissent.

Publikumssvikten er ekstremt dramatisk og skremmende. Jeg tror vi må tilbake til 1985-1990 for å få finne så lavt reelt oppmøte som vi har hatt i år.



Jeg ville sagt 2000 på SpV, 500 på BT (da bommet jeg jo ikke så mye), 2000 på Søndre og 2000 på Hansa. Og da snakker vi 6500.

Branns strategiplan forteller jo at vi skulle ha 13000 i snitt i år - uten å bli topp fire... Tror de har undervurdert betydningen av suksess for å få folk på kampene. Med 10000 på hver av de tre siste blir snittet ca 11200 i år.
Legg ned hele klubben!

Yngve

http://


Eg kom seint på kamp, og slik såg det ut på Hansa 30 min ut i kampen. Er dette 2000?

Elles rekna eg meg fram til at det var rundt 7500 på kampen, ser eg generelt ansåg at det var litt fleire på dei ulike tribunane enn dykk.

Nixon

Frydenbø begynner om ikke annet å få valuta for pengene...
Rød makt på Hansa

dokken

September 23, 2013, 21:09:57 PM #117 Last Edit: September 23, 2013, 21:30:08 PM by dokken
Quote from: Yngve on September 23, 2013, 15:37:32 PM
http://


Eg kom seint på kamp, og slik såg det ut på Hansa 30 min ut i kampen. Er dette 2000?

Elles rekna eg meg fram til at det var rundt 7500 på kampen, ser eg generelt ansåg at det var litt fleire på dei ulike tribunane enn dykk.


Tror dessverre ikke det er mer enn 2000-2500. Tribunen tar i underkant av 4000, og den er ikke mye mer enn halvfull.

Husk at også de feltene som ser noenlunde besatte ut, er det masse ledige seter innimellom. Slik er det der jeg er, i utgangspunktet ganske tett med p-kort, men mange som ikke møtte lørdag.

Så for øvrig et bilde av SPV tatt fra gamle sitte midt i kampen, ble litt sjokkert over hvor glissent det var. Fra vår posisjon ser det ut som midtfeltene er noenlunde besatt. Det var de ikke.

Northside

Brann bør jo snart våkne. Når de engasjerte supporterne ikke gidder å gå på kamp mot en av gullkandidatene, da er det noe feil om dagen!
I tillegg hadde vi før denne kampen fortsatt en liten mulighet for spill i Europa.

Engasjert supportere så tenker jeg på de som ofte stod og sang på Frydenbø-tribunen, men som nå ikke er å se på kampene.

Go Up