• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vålerengen - Brann 15. september 2013 - 18:00

Started by Xminator, August 31, 2013, 07:56:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

dudo

Jævlig så mye Pusic skal putte for tiden, da. Konge!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Herre for en kampstart, glad klesvasken ble liggende...
Gå av.

krakra

Bare å peise på. Forsvaret til VIf er elendig

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

kabelmann

Fem mål på fire kamper av Pusic. Liker ketchupeffekten. Og Jonsson parkerer i VIFs sekstenmeter. Artig :D
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

kabelmann

Forsvaret til VIF er jo helt utrolig, ikke minst høyrebacken. Herlighet for en gjeng. Ble de dynket i tåregass før kampen?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

OmOssSjølOgHansaøl

Haha, Reka gjør klar til bytte etter 18 minutter. Fantastisk moro.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

stigh

Haha e dette de man kaller Mikkelsen effekten? Skars ska få vanskeligt med å følge opp dette angreps fotballen.. Dette kan jo bli fin kamp vist dette forsetter.

Lasaron

Tipper kanskje Skars står bak taktikken i dag også, jeg.
Tren på langskudd

Torvanger

Dette er noe av det beste jeg har sett av Brann noensinne, VIF er grusomme, men Brann er uansett på et meget høy nivå.

Spelaren

Holder dette inn mot pause må eg sei eg har troen på tre poeng, er alltid nervøs med slike tidlige ledelser - har Viking friskt i minnet.
Gå av.

dudo

Quote from: Spelaren on September 15, 2013, 17:24:52 PM
Holder dette inn mot pause må eg sei eg har troen på tre poeng, er alltid nervøs med slike tidlige ledelser - har Viking friskt i minnet.


Enig, det er overhodet ingenting sikkert her. Men det skal jo sies at Viking er et betraktelig bedre lag enn VIF.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Jeg datt litt ut og kom til meg selv da kommentatorene snakket om at noen hadde slått noen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on September 15, 2013, 17:32:42 PM
Jeg datt litt ut og kom til meg selv da kommentatorene snakket om at noen hadde slått noen?


Pusic blei revet hardt av Grindheim, reagerte med å "klapse" i Grindheims generelle retning.
Gå av.

stigh


Spelaren

Quote from: stigh on September 15, 2013, 17:35:07 PM
Syns badji er direkte dårlig i dag!


Eg synes han ikkje forsvarer ein plass i førsteelleveren pdd.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Ja, Badji fortsetter dessverre der han slapp før forrige karantene. Haugen og Soko er i mine øyne milevis foran ham i køen nå for tiden - når de er tilgjengelig.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

stigh

Quote from: Spelaren on September 15, 2013, 17:38:22 PM
Quote from: stigh on September 15, 2013, 17:35:07 PM
Syns badji er direkte dårlig i dag!


Eg synes han ikkje forsvarer ein plass i førsteelleveren pdd.


Akurat i dag lager han farlige situasjoner av ting som ikke er de.. Engang i løpet av kampen scorer VIF på de vist de forsetter

Churchill

...we shall never surrender.

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Christian

Dette er jo moro. VIF er helt krise etter scoringen og virker stadig usikre bakover. Dette er langt fra avgjort, men det er vanskelig å si annet enn at Brann har et godt utgangspunkt før andre omgang.

Skånes klarer seg bra, men har litt å gå på i valgene sine når han kommer på kanten.

Xminator


Spelaren

Gå av.

dudo

Hvem hadde trodd hun faktisk kler rødt bedre?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Snytt for nytt soleklart straffe. Ganske utrolig at vi så langt i 2013 enda ikke har fått straffe... Er det rykter om at Pusic faller lett som gjør at vi blir bortdømt?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

brann89

Hærlig kamp hittil, men liker ikkje helt at vi har lagt oss mer tilbake utover i omgangen. Må starte 2. omgangen med et betre press og ikkje ligge oss for langt bak.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

storB

Snytt for straffe og huse bommer på åpent mål, allikevel leder vi 3-1. Tar vi med at vi mangler 3 faste spillere og viser en offensiv plan over spillet så ser dette bra ut. To minus som er at badji er svak og vi er ikke heeelt der defensivt, kanskje grunnet rokeringene.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.



Huff


OmOssSjølOgHansaøl

Deilig å se at vi går ut med full innsats i andre også. Vi burde ha økt ledelsen nå ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Spillemessig vår kanskje beste kamp  under Skars.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Er det slik at Badji er dårlig i dag også? Han har ikke spilt på tre uker, og burde ha overskudd.

Er Sæv dårlig?
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: krakra on September 15, 2013, 18:08:20 PM
Spillemessig vår kanskje beste kamp  under Skars.


Ironisk da at han ikke er på benken...

Tør nesten ikke å se eller skrive om kampen nå. Er så redd for at dette skal ryke!!
Rød makt på Hansa

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!


krakra

Vi klarer faen meg å rote dette vekk. Er det mulig????

OmOssSjølOgHansaøl

Pokker. 2-3. Dette blir hardkjør siste del av kampen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Men nå har Berre skårt sitt obligatoriske. Bedre nå enn på 3-3.
Rød makt på Hansa

Markmus

Fy faen så dårlig av Gjesdal der. Dukker jo unna ballen i stedet for å få den unna! Var jo et elendig innlegg egentlig.
Ka du ve?

Gepard

Der driter Gjesdal seg helt ut, den ballen skal du ANGRIPE. Ikke dukke unna. Skandaleprestajon.

Go Up