• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vålerengen - Brann 15. september 2013 - 18:00

Started by Xminator, August 31, 2013, 07:56:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jose Arrogantio

Quote from: tsrqpo on September 15, 2013, 19:51:02 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 19:09:27 PM
Quote from: tsrqpo on September 15, 2013, 18:40:01 PM
Så utspilt som vi har blitt deler av denne kampen, har eg knapt sett noen lag bli før..


Så det i førsteomgang og i starten av 2.


Om det var dette du ville henge deg opp i idag, så beklager eg..

Eg meinte deler av andre omgangen (som faktisk er en del av kampen)


Vi så jo i første omgang et lag bli like utspilt som vi ble i andre ;) Bare synd at de klarte å utnytte sin omgang bedre.

Gepard

Da må læreren ta konsekvensen å trekke seg til helsiken ut av klubben

Klaus_Brann

Quote from: tsrqpo on September 15, 2013, 19:51:02 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 19:09:27 PM
Quote from: tsrqpo on September 15, 2013, 18:40:01 PM
Så utspilt som vi har blitt deler av denne kampen, har eg knapt sett noen lag bli før..


Så det i førsteomgang og i starten av 2.


Om det var dette du ville henge deg opp i idag, så beklager eg..

Eg meinte deler av andre omgangen (som faktisk er en del av kampen)


Hæ?
Jeg sier at vi utspilte VIF like mye som de utspilte oss...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on September 15, 2013, 20:07:14 PM
Quote from: tsrqpo on September 15, 2013, 19:51:02 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 19:09:27 PM
Quote from: tsrqpo on September 15, 2013, 18:40:01 PM
Så utspilt som vi har blitt deler av denne kampen, har eg knapt sett noen lag bli før..


Så det i førsteomgang og i starten av 2.


Om det var dette du ville henge deg opp i idag, så beklager eg..

Eg meinte deler av andre omgangen (som faktisk er en del av kampen)


Vi så jo i første omgang et lag bli like utspilt som vi ble i andre ;) Bare synd at de klarte å utnytte sin omgang bedre.


Akkurat. Vi brant tre gigantiske sjanser, mens de var mer effektive.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on September 15, 2013, 19:55:01 PM
Nå er jo jeg en negativ type, men jeg vil hevde at det var VIF som var grusomt dårlige, og ikke vi som var så gode i første omgang.


I 2. da?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: 1908 on September 15, 2013, 19:25:26 PM


Positivt at han vil spørre dem. Så får vi bare håpe at han får ærlige svar.
Ka du ve?

Jose Arrogantio

Quote from: Jose Arrogantio on September 15, 2013, 07:23:11 AM
Om Start og Tromsø vinner kampene sine kan vi sende Engen til to poeng fra kvalikk.


Start og Tromsø vant, men akk...

dudo

Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 20:13:08 PM
Quote from: dudo on September 15, 2013, 19:55:01 PM
Nå er jo jeg en negativ type, men jeg vil hevde at det var VIF som var grusomt dårlige, og ikke vi som var så gode i første omgang.


I 2. da?


Da hevet VIF seg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tsrqpo

Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 20:11:50 PM
Quote from: tsrqpo on September 15, 2013, 19:51:02 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 19:09:27 PM
Quote from: tsrqpo on September 15, 2013, 18:40:01 PM
Så utspilt som vi har blitt deler av denne kampen, har eg knapt sett noen lag bli før..


Så det i førsteomgang og i starten av 2.


Om det var dette du ville henge deg opp i idag, så beklager eg..

Eg meinte deler av andre omgangen (som faktisk er en del av kampen)


Hæ?
Jeg sier at vi utspilte VIF like mye som de utspilte oss...


Okei. Den er eg med på ;)

Klaus_Brann

Quote from: dudo on September 15, 2013, 20:14:19 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 20:13:08 PM
Quote from: dudo on September 15, 2013, 19:55:01 PM
Nå er jo jeg en negativ type, men jeg vil hevde at det var VIF som var grusomt dårlige, og ikke vi som var så gode i første omgang.


I 2. da?


Da hevet VIF seg.


Du vil ikke utdype?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 20:15:16 PM
Quote from: dudo on September 15, 2013, 20:14:19 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 20:13:08 PM
Quote from: dudo on September 15, 2013, 19:55:01 PM
Nå er jo jeg en negativ type, men jeg vil hevde at det var VIF som var grusomt dårlige, og ikke vi som var så gode i første omgang.


I 2. da?


Da hevet VIF seg.


Du vil ikke utdype?


Joda. De fikk vesentlig bedre kontroll på seg selv da Høgh gikk ut. Samtidig får vi for stor strekk i laget, og evner som vanlig ikke å angripe samlet. Når VIF da får 2-3 kommer angster for fullt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gepard

- Vi hadde et oppsving helt i starten av 2. omgang før vi detter ned og da ble det verre og verre. Vi hadde ikke ryggrad til å stå hele kampen ut. Det skiller oss fra å være en medaljekandidat denne gangen, men der skal vi være neste år, fortsetter han bestemt.

Første sjansen til reellt bli kvitt skars er vel om man ikke ender på medaljeplass neste år ? Det blir det selvsagt ikke. Ikke sjans i havet med Skars som hovedtrener. Da er det bare å begynne å telle ned da..

Klaus_Brann

Quote from: dudo on September 15, 2013, 20:17:41 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 20:15:16 PM
Quote from: dudo on September 15, 2013, 20:14:19 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 15, 2013, 20:13:08 PM
Quote from: dudo on September 15, 2013, 19:55:01 PM
Nå er jo jeg en negativ type, men jeg vil hevde at det var VIF som var grusomt dårlige, og ikke vi som var så gode i første omgang.


I 2. da?


Da hevet VIF seg.


Du vil ikke utdype?


Joda. De fikk vesentlig bedre kontroll på seg selv da Høgh gikk ut. Samtidig får vi for stor strekk i laget, og evner som vanlig ikke å angripe samlet. Når VIF da får 2-3 kommer angster for fullt.


Den er grei nok.
Vi hadde mer eller mindre én omgang hver, og det er klassisk negativitet å hevde at VIFs elendige forsvar gjorde oss gode, og ikke at vi var gode, mens man snakker om VIFs evne til å komme tilbake, Rekdals fantastiske coaching som begrunnelse for 2. omgangen. Ikke at du i så stor grad gjør det nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


krøvel vellevold

7 runder før slutt er vi like nære Ulf på 11.plassen som 3./4.plassen.
Legg ned hele klubben!

BrannRBest

Hva faen skjer!!  Det er jo faen meg to problemer vi rundspiller enga blir jævlig eplekjekke..  Også går det til helvete..  det hjelper jo ikke når han derre Feige tullingen skarsfjord ikke gjør en dritt annet en å bytte inn en pensjonist! Demir var jo klart branns beste

Hansakongen

Quote from: krøvel vellevold on September 15, 2013, 21:12:48 PM
7 runder før slutt er vi like nære Ulf på 11.plassen som 3./4.plassen.


Du som er tallknuseren her inne hva er dine spådommer før de siste 7 rundene blir det bunnstrid eller kan de snuble seg inn i kampen om 3?

Corran

Eg sa i pausen at eg håper ikke Skars går ned i garderoben og sier noe til spillerne for da kommer de vel ut som en gjeng skremte høns i 2 omgang
Ser ut som han tok turen ned i garderoben

Vi fikk jo i dag et bevis på at spillerne er gode nok. Og vi fikk et bevis på at det er noe hakka gale et eller annet sted som gjør at de ikke får ut sitt potensiale i hele kamper.
Skjer 1 kollaps så kan det være spillerne undervurderer motstand eller har en kollektiv dårlig dag, men når det skjer gang på gang at spillerne ikke får ut en brøkdel av maks så er det noe bakenforliggende som gjør det. Er vel ikke en hemmelighet at jeg mener det er et trener ansvar å få maks ut av spillergruppen sin

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brann_ruler

Quote from: krøvel vellevold on September 15, 2013, 21:12:48 PM
7 runder før slutt er vi like nære Ulf på 11.plassen som 3./4.plassen.


"Kem bryr seg".  Og dette utsagnet blir mer og mer riktig for hver dag vi har Rune og Roald som ansvarlige i klubben vår.


BrannRBest

Ja etter en sånn kamp blir det 3 nye år med skars..  Bare et måls tap Fy faen så bra..  Hva tenker de på når de beholder den dritt treneren

1908

- Nå blir jo det ekstremt vanskelig. Vi ledet med to mål, så ble vi livredde. Helt plutselig. Jeg kan ikke forklare det, sier Huseklepp.

Corran

Virker som om spillerne spiller bra helt til de begynner å tenke på at nå må de ikke drite seg ut og så gjør de det. Virker som de er redde for å gjøre feil og da er det en eller annen som ikke er god på å forklare spillerne at de skal ut og ha det gøy og IKKE være redde for å gjøre feil.
Forresten er det akkurat det Deila mater inn i hodene på sine spillere
Er dessverre viktig å kunne litt psykologi når en er trener. Hjelper ikke med masse fine plansjer med spillemønstre o.l. når en ikke evner å få spillerne sine til å yte maks og ikke være redde for å feile
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

vekkreist

Vi får heie på Nest-Sotra istedenfor. seriøst.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: vekkreist on September 15, 2013, 22:18:21 PM
Vi får heie på Nest-Sotra istedenfor. seriøst.


Holder med Brann om så Skarsfjord får livstidskontrakt. Seriøst.

krøvel vellevold

Quote from: Hansakongen on September 15, 2013, 21:16:36 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 15, 2013, 21:12:48 PM
7 runder før slutt er vi like nære Ulf på 11.plassen som 3./4.plassen.


Du som er tallknuseren her inne hva er dine spådommer før de siste 7 rundene blir det bunnstrid eller kan de snuble seg inn i kampen om 3?


Bunnstrid blir det vel ikke. Vi havner nok rundt der vi er nå. Både FKH og AaFK har et ganske tøft program igjen. Viking blir det verre å ta igjen. De har et noenlunde greit program, og vi har heller ikke muligheten til å ta tre poeng på dem innbyrdes. Det har vi mot FKH og AaFK. Bak oss kommer LSK og MFK susende. Spesielt sistnevnte er det vel en god mulighet for vil komme foran oss. De skal riktignok møte RBK (i Molde), men ellers har de et ganske greit program igjen.
Legg ned hele klubben!

Northside

September 16, 2013, 10:55:37 AM #227 Last Edit: September 16, 2013, 10:58:34 AM by Northside
Liten rapport fra i går:

Vi burde kanskje stilt med bedre antall på bortefeltet i går, men lydmessig var vi suveren i forhold til Klanen.
Gjengen med 20 000 tomme seter våknet derimot til live når spillerne dummet seg ut i slutten av kampen.

Helt utrolig latterlig å rote bort en slik ledelse. Representerer man SK Brann mot VIF-pakket, så SKAL man være mer skjerpet enn dette. Rett og slett ikke akseptabel oppførsel av spillerne og treneren og mangel på respekt mot egne supportere.

Takk til de som stod med oss på feltet og gjorde sitt beste for å vinne denne kampen, satser på dere alle blir å se mot Godset til helgen!




Og en liten ting til. Hvorfor i alle dager samles på Joes? Største drittpuben i Oslo toppet av en idiot av en eier. Garantert Ringnes eller noe dritt på tanken, men reklamerer for "Hansa".
De under 20år fikk heller ikke være der, da er det rimelig tåpelig å ha det som "offisiell" pub for Bataljonen. Slike avtaler må ordnes på forhånd når man blir enig om en samlingsplass.
Flere personer måtte gå å finne seg en annen pub litt lenger bak i gatene.

HenningSB

Helt elending, var på kamp selv. Kjekt å bli pissa på etter å ha vært kjepphøy etter 1 omgang..!
Synspunkter.

1. Noen må øve på avslutninger (Vi burde vel ha hatt 5/6-1 ledelse etter snaue 50 minutt)
2. Noen må lære seg taktiske bytter, El Fakiri inn? Finne / hvemsomhelst annen offensiv spiller burde vært byttet inn for Skaanes 15 minutt tidligere - Da Skaanes (gjorde forøvrig en god kamp) begynte å bli rundingsbøye
3. Hvorfor i all verden satt dere på Jonsson? Vært skadet siden han kom til Brann, gjør 1/2 omgang for Brann 2, så rett på førstelaget? Gjesdal skulle startet der, hadde faktisk vært bedre med Soko enn Jonsson.
4. Alle målene kommer på innlegg / dødball, her må det terpes som faen.
5. Kjekt å se at vi spilte 1 knallbra omgang, uten Skars på benken

osoerli

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6865190.ece
Når ein trenar på benken ser at spelarane er livredde for å ha ballen er det på tide å gjera bytter.  Skuffande at ikkje det skjer.  Også ekstremt skuffande at ikkje dei mest erfarne spelarane som Huseklepp snakkar med lagkompisane og går foran i krigen i staden for å gøyma seg vekk.  Dette tapet skuldar eg først og fremst på Mikkelsen, Huseklepp, Sævarsson og Sokolowski.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Jose Arrogantio

September 16, 2013, 23:18:44 PM #230 Last Edit: September 16, 2013, 23:29:08 PM by Jose Arrogantio
Huseklepp er jo gele der ute, han kan ikke ta på seg noen krigerrolle når han er den mest skremte på hele laget. Han trenger en leder selv, å putte lederkrav på ham er å gå i feil ende.

Erfaring og alder gir ikke automatisk lederevner. Blir urettferdig å legge skylden på tapet på at spillere som Huseklepp og Sævarsson ikke leder an når det ikke er i deres personlighet å være det. Skylder ligger i treneren som har hatt mulighet til å bygge nesten hele stallen, og ikke har hentet noen ledere.

Go Up