• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Saftkokere fredag 30. august klokken 19.00

Started by Nixon, August 27, 2013, 12:11:45 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Man skulle jo tro at forumet skulle koke etter den etterlengtede borteseieren forrige helg og at alle gledet seg til kampen på fredag i en allerede fyldig kamptråd. Men dengang ei!:)

Det er uansett kamp. Og det er flere ting å diskutere.

Laguttak:

Badji er ute. Noe som kan slå ut begge veier. I beste fall blir det kjappere spill i lengderetning. I verste fall kommer vi til å savne krigeren Badji veldig mye. Hvem tar plassen? Hvis Sokolowski er klar til kamp blir det gjerne han.

Huseklepp er noe ute av form. Blir han for en gang skyld vraket? Larsen gjorde det etter sigende greit sist da han erstattet Huseklepp, men ikke noe mer. Likevel synes jeg at Larsen bør få sjansen fra start nå.

Aksjoner:

Ingen grunn til å la RBH og styret hvile på laurbærene etter kampen. Her må vi bare kjøre på.

Men husk: Ingen ironiske sanger mot Skarsfjord før det eventuelt går veldig dårlig på banen. Etter kampen mot Odd kan "Vi har Rune Skarsfjord" lett bli oppfattet annerledes dersom den f.eks.  kommer under oppvarmingen. Og det kan vi ikke ha noe av!:)
Rød makt på Hansa

Gulløl

Om Brann leder 6-0 like før slutt og "Vi har Rune Skarsfjord" og jodlingen går i hundre. Da er vi ironiske da  :P.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Tom C

Etter å ha mimret med klipp fra Brann-Deportivo nettopp, så klarer jeg nesten ikke å se for meg å vrake Huseklepp. Men han er som det nevnes her i utrolig mye dårligere forfatning enn han var på den tiden, med masse ungdommelig pågangsmot og selvtillit. Nå er han vel etablert småbarnsfar som har opplevd en slags proffkarriere og tjener godt med kroner i brann, så kanskje han rett og slett mangler den sulten han en gang hadde på å vise seg fram.

Håper ihvertfall at Barmen får fornyet tillit på offensiv midtbane, og at Pusic fortsetter i den trenden han er inne i nå, med å score på sjansene. Tror uansett det blir en vanskelig kamp, for alle vet hvor intenst disse saftkokerne elsker å klå storebror...
Aldri mer Obos....

Gulløl

Brann må for all del ikke la Sogndal få kampen inn i sitt spor slik som i vår kampen der de klarte å få seg en haug med frispark.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

brann89

Blir spennende dette, nå greide vi endelig å vinne borte så da må heime formen forsette!
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Gulløl


http://160.68.205.250/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.11208379
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Django

You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

dudo

Quote from: Django on August 29, 2013, 09:25:42 AM
Statistisk burde vi vinne lett i morgen... Åtte seire, en uavgjort og et tap på hjemmebane er ganske bra.. Og i perioden 1948 og frem til i dag har Sogndal kun vunnet en kamp på stadion (hvis jeg ikke tar helt feil). Men Sogndal har jo gjort det greit på bortebane i år.. Så jeg tror det kan bli en spennende kamp på Staddaen i morgen..


Jeg mener lagoppstillingen burde ligne noe på denne!:
Piotr Leciejewski -
Birkir Már Sævarsson, Daniel Mojsov, Simen Wangberg, Erdin Demir -
Amin Askar, Fredrik Haugen, Kristoffer Barmen, Kristoffer Larsen -
Martin Pusic.

Noen tanker rundt dette?


Ja. Det er noe råflott å bare stille med 10 mann. Jeg er usikker på om det i det hele tatt er lov.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Django

Quote from: dudo on August 29, 2013, 09:34:13 AM
Quote from: Django on August 29, 2013, 09:25:42 AM


Ja. Det er noe råflott å bare stille med 10 mann. Jeg er usikker på om det i det hele tatt er lov.


Ja var det da.... Kan ikke skjønne at jeg glemte siste mannen på banen.. Men sånn som skjer... Men kanskje Ashia kan få en plass på banen da, hadde vært litt spennende å sett han spille.. Men bare alt annet en Sokolowski  på banen.....
You don't run, not when you're with us... You stand your ground and fight!

dudo

Uansett, statistisk er det vel på tide med et tap?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Quote from: dudo on August 29, 2013, 09:49:41 AM
Uansett, statistisk er det vel på tide med et tap?
Ha, ha, ha i følge Krøvel logikk:)?

Det er som i en løpsduell mellom Jays og Bolt, over 100 løp vil Jays kanskje vinne en gang pga av at Bolt får strekk. Men selv om Bolt har vunnet 50 på rad, så er det ikke større mulighet for Jays å vinne den 51. gangen.

Så statistisk så er det ingenting som tilsier tap. Påstår du noe annet har du ikke ikke tatt så mye statistikk på skolen:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Henki

Quote from: Kjell249 on August 29, 2013, 12:47:47 PM
Så statistisk så er det ingenting som tilsier tap. Påstår du noe annet har du ikke ikke tatt så mye statistikk på skolen:)


Men så har man Murphys lov som en x-faktor. Og det at folk har forventninger til Brann på fredag som en annen :D
Ballen skal fremover!

Gulløl

Er vist en gjeng "utagerende supportere" som kommer på borteseksjonen i morgen. Sogninger som er kjent for å være ekstremt sindige og jordnære har tatt et nytt steg og begynt med pyro  :P  ;D

http://www.sognavis.no/lokal_sport/article6831122.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Baunebob

Larsen hentet i ambulanse på dagens trening med brudd i albuen og er nok greit uaktuell til kampen.

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Gud

Quote from: Baunebob on August 29, 2013, 14:15:39 PM
Larsen hentet i ambulanse på dagens trening med brudd i albuen og er nok greit uaktuell til kampen.


Faen.

Gulløl

Gud har begynt å banne  :o

Synd med Larsen, han var vist på gang og kunne fått en kanonhøst.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Hvis Skaanes virkelig er i slaget kunne jeg tenkt meg å se ham i en sentral trio med Haugen og Barmen. Han hadde iallefall tilført oss litt kvikkhet sentralt og kanskje også evner til å føre ballen mer enn dagens midtbanespillere gjør.
Men det hadde vel blitt for vulgært å starte med en uprøvd 18-åring fra start hjemme mot selveste Sogndal. Selv om han har vist form for andrelaget og konkurrenten ikke holder mål

Helena M

                      Piotr

Birkir - Wangberg - Mojsov - Fakiri

Askar - Haugen - Soko - Huseklepp

                   Barmen

                     Pusic


I følge dagens intervju med Skars så starter Soko igjen. "Wangberg har gjort en kjempejobb som kaptein og nå er begge tilbake på banen".

Jose Arrogantio

Skjønner ikke hvorfor Fakiri skal starte foran Demir etter hans gode innhopp mot Odd.

roaldinho

Quote from: Jose Arrogantio on August 30, 2013, 00:56:13 AM
Skjønner ikke hvorfor Fakiri skal starte foran Demir etter hans gode innhopp mot Odd.


På tide å benke Birkir istedenfor og la Demir få spille. Demir har i mine øyne ikke vært verre enn Birkir, for Birkir har ikke vært på nivået man er vant til.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

osoerli

Quote from: Helena M on August 29, 2013, 23:15:01 PM
                      Piotr

Birkir - Wangberg - Mojsov - Fakiri

Askar - Haugen - Soko - Huseklepp

                   Barmen

                     Pusic


Det første eg tenker når eg ser denne lagoppstillinga er: Dette ser ut som eit heilt middelmådig lag.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Corran

Ja det ser ut som om det kan bli en festaften med et fyrverkeri av en kamp
Og eg går sikkert toppen halvfornøyd hem etter kampen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

TheRock

Lagoppstilling noenlunde som forventet. Lurer på hvor lenge Soko holder seg:

                  Leciejewski

Sævarsson, Mojsov, Wangberg, Demir

              Haugen, Sokolowski

          Askar, Barmen, Huseklepp

                       Pusic

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

dudo

Jeg må innrømme at min planlagte boikott ikke ble rare greiene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brann patriot

August 30, 2013, 17:46:23 PM #27 Last Edit: August 30, 2013, 17:51:54 PM by Brann patriot
RS snakker om hvordan Brann og Sogndal har nærmet hverandre som klubber, også mtp. tabellsituasjonen. Jaja

EDIT : Verdt å nevne at E Bakke hevder at han er usikker på hvilken spillerstall han ville hatt - ref. Brann vs Sogndal.
Absence of proof is not proof of absence

osoerli

Eg ser ingen banner, sitter bannermakerne fast i trafikken?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

stigh

Quote from: osoerli on August 30, 2013, 18:02:20 PM
Eg ser ingen banner, sitter bannermakerne fast i trafikken?


Hang der før kampen eg så nå den værtfall

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

osoerli

Quote from: stigh on August 30, 2013, 18:04:11 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2013, 18:02:20 PM
Eg ser ingen banner, sitter bannermakerne fast i trafikken?


Hang der før kampen eg så nå den værtfall

Kva stod det?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

stigh

Quote from: osoerli on August 30, 2013, 18:06:42 PM
Quote from: stigh on August 30, 2013, 18:04:11 PM
Quote from: osoerli on August 30, 2013, 18:02:20 PM
Eg ser ingen banner, sitter bannermakerne fast i trafikken?


Hang der før kampen eg så nå den værtfall

Kva stod det?


Så bare litt av den sto noe med fans så ikke hele

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

tintin

August 30, 2013, 18:23:05 PM #35 Last Edit: August 30, 2013, 18:25:25 PM by tintin
tja, huse soleklart innenfor, spm om han er med i spillet. Kan være greit å blåse, 50/50 mener eg...

kabelmann

Oppløftende spill så langt. Soko er overalt. Hvem har puttet penger på ham?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

skuteviken

Kjekt spill offensivt. Ligner på gamle Brann i spillestil.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Sindre32

Hvem er han der Huseklepp? Han tror jeg ikke at jeg har sett så langt i år.

kabelmann

Mens Branns banemannskaper har løpt for å skifte til brannvernutstyr, finne bøtte og ringe brannvesenet, tar Mane saken i egne hender og lemper blusset bort i en grushaug.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

bernu

Så på facebook nettopp at agenten til Per Ciljan er på vip loungen på stadion i kveld for kamp og møter. Noen som vet om han har andre spillere i stallen sin? Eller lukter Brann på Ciljan ?
HANSA - Z

Sindre32

Quote from: bernu on August 30, 2013, 18:47:48 PM
Så på facebook nettopp at agenten til Per Ciljan er på vip loungen på stadion i kveld for kamp og møter. Noen som vet om han har andre spillere i stallen sin? Eller lukter Brann på Ciljan ?


Lite poeng i å stille spørsmål i denne tråden i dag. Vi har ikke vært fullstendig ræva, så det blir nok relativt mange færre innlegg enn normalt.

gunnar

Quote from: bernu on August 30, 2013, 18:47:48 PM
Så på facebook nettopp at agenten til Per Ciljan er på vip loungen på stadion i kveld for kamp og møter. Noen som vet om han har andre spillere i stallen sin? Eller lukter Brann på Ciljan ?

Ciljan skal etter ryktene på lån til Hertha Berlin denne sesongen.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Eivind

Quote from: bernu on August 30, 2013, 18:47:48 PM
Så på facebook nettopp at agenten til Per Ciljan er på vip loungen på stadion i kveld for kamp og møter. Noen som vet om han har andre spillere i stallen sin? Eller lukter Brann på Ciljan ?


Han gikk vel til Hertha Berlin i dag..

Sindre32

Jeg tror det er et trekk fra sutremafiaen som forårsaker stillheten i kamptråden i dag. Ved ikke å skrive i tråden, kan de nemlig male videre om likegyldighet (deres egen, de er aldri likegyldige når vi er ræva).


Sindre32

Quote from: Eivind on August 30, 2013, 19:10:21 PM
Kjeksberg skadet?


Får håpe det er noe smågreier, hvis ikke må man jo bare slutte å satse på ham.

OmOssSjølOgHansaøl

August 30, 2013, 19:14:55 PM #47 Last Edit: August 30, 2013, 19:18:22 PM by OmOssSjølOgHansaøl
Utrolig hvor mange forsøk vi skal trenge i dag, da ... Her burde det minst stått 2-0 eller 3-0.

Edit: Etter de siste hjørnesparkene til Sogndal burde det kanskje heller stått 2-1 eller 3-1 ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Sindre32

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 30, 2013, 19:14:55 PM
Utrolig hvor mange forsøk vi skal trenge i dag, da ... Her burde det minst stått 2-0 eller 3-0.

Edit: Etter de siste hjørnesparkene til Sogndal burde det kanskje heller stått 2-1 eller 3-1 ...


Ja. Ledelsen er heldigvis uansett veldig fortjent, selv om det kunne ha vært flere mål til begge lag. Men hva skjer med Huseklepp? Nesten tilbake til gamle takter.

osoerli

OK, det er greit dommer, men då må du vera konsekvent.  Gult kort på den haldinga der skulle tilsei omtrent 20 gule hittil i kampen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

OmOssSjølOgHansaøl

Der må Askar stå over neste kamp også. Skal bli interessant å se hvilket lag vi klarer å stille neste gang ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

kabelmann

Soko og Huse er virkelig i slaget i dag, spesielt Huseklepp. Det er noe jeg har savnet.

Sogndal nærmer seg et mål nå....
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Kjell249

Aha utgjort når viljen til å angripe er stoor og vi skaper store sjanser. Pusic har vært veldig bra. Også imponert over Barmen.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: kabelmann on August 30, 2013, 19:29:28 PM
Soko og Huse er virkelig i slaget i dag, spesielt Huseklepp. Det er noe jeg har savnet.

Sogndal nærmer seg et mål nå....


Ja, Soko og Huse gjør det bra. Og Barmen, Pusic og Piotr. De to sistnevnte og Mojsov (som riktignok fortsatt er litt rufsete) viser også god vinnervilje. Nå trenger vi all vinnervilje som finnes i laget for å stå imot det siste kvarteret.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

skuteviken

Kudos for at vi har tatt tak i kampen hele veien, i motsetning til det safe inn 1 - 0 greiene vi har holdt på med før. Så er det utrygt defensivt og endret kampbilde etter utvisningen seff.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

kabelmann

Den beste kampen til Brann så langt i år? I hvert fall en konstant vilje til å angripe som vi ikke har sett for mye av i år.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

OmOssSjølOgHansaøl

Skaanes inn for Huseklepp. Interessant å se hva han kan gjøre.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

vekkreist

Hvorfor måtte Askar akkurat IDAG være dårlig med skuddene sine?? :(

Sindre32

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 30, 2013, 19:40:38 PM
Skaanes inn for Huseklepp. Interessant å se hva han kan gjøre.


Faen ta, talentfientlighet på sitt verste.

Edit: Ah, han jevnet ut alderen med Fakiri inn, sleipt triks.

OmOssSjølOgHansaøl

Haha, Soko bruker rutinert et par sekunder ekstra på å gi dommeren et håndtrykk idet han er på vei ut, til fordel for Fakiri.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

Der ble vi snytt for en straffe som er så soleklar som de blir.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

kabelmann

Soleklart straffe. Drittdommer. Og Skarsfjord må på tribunen. Her går det for seg.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

kabelmann

Skulle pokker meg ikke tro Brann spilte 10 mot 11. Alle kjemper heroisk.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Gå av.

hjortland

Er det bare meg som får skikkelig gåsehud av å se Mojsov og Piotr?   8)

kabelmann

Og selvfølgelig måtte jeg være TV-tittende barnevakt akkurat i kveld. Jaja, driter jeg i akkurat nå. Kanonkamp.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

StuckedPaaOstlandet

Quote from: hjortland on August 30, 2013, 19:54:29 PM
Er det bare meg som får skikkelig gåsehud av å se Mojsov og Piotr?   8)

Nei, herlig vinnervilje på de gutta der!

Sindre32

Skikkelig hjemmedommer, denne seieren kan vi takke Helgeland for.

Romarius

Glimrende. Den morsomste og mest levende kampen i år. Fin innsats og angrepsvilje, godt å se

Gepard

For en sinnssyk dommeravgjørelse å ikke gi straffe til Pusic, værste jeg har sett !! Står 2 meter fra !

Måtte en bedriten dommer til for gi litt stemning på Stadion igjen. Kred til Skars (!) for å tenne på alle plugger og bli sendt på tribunen.

Spelaren

Innrømmer glatt at eg liker en trener som fyrer seg opp over horrible dommere.
Gå av.

Leffen

Mojsov og Piotr gjorde denne kampen for meg! Den gløden der har jeg savnet altså! Deilig!

aleksanderhjelleseth

God stemning her i sofaen, deilig med litt glød fra spillerene- og treneren.
Skaanes kan gjerne starte neste kamp for min del. Huse på høyre (der han funker best) og Skaanes på venstre.
Barmen fortsetter på OM og Badji-soko på sm.

osoerli

Mykje rart av dommeren i dag.  Heilt fantastisk å ikkje blåsa straffe til Pusic.  Det siste gule til Haugen med ei mikroskopisk holding 80m frå eige mål, med fleire folk på rett side av ballen, var mildt sagt streng.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Quote from: Sindre32 on August 30, 2013, 19:07:38 PM
Jeg tror det er et trekk fra sutremafiaen som forårsaker stillheten i kamptråden i dag. Ved ikke å skrive i tråden, kan de nemlig male videre om likegyldighet (deres egen, de er aldri likegyldige når vi er ræva).


Er vel helst det at vi går på kampene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gepard

Helgerud må jo være på vei ut om Nff skal bli tatt LITT seriøst, hobbydommer.

osoerli

Huseklepp sin beste kamp i år.
Demir, Pusic, Soko, Barmen, Mojsov var meget gode.
Skaanes er moden for meir speletid.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Huff

Quote from: dudo on August 30, 2013, 20:10:44 PM
Quote from: Sindre32 on August 30, 2013, 19:07:38 PM
Jeg tror det er et trekk fra sutremafiaen som forårsaker stillheten i kamptråden i dag. Ved ikke å skrive i tråden, kan de nemlig male videre om likegyldighet (deres egen, de er aldri likegyldige når vi er ræva).


Er vel helst det at vi går på kampene.


Jepp.

Vil legge til at kampen i dag var meget underholdende, spenning, stemning og det hele, men prestasjonen er langt fra imponerende. Etter en god åpning der Brann er klart best er det jevnt fra og med de første 15 minuttene. Det er for min del overhodet ingenting som tyder på at Brann vil ta steg og bli et bedre lag under Skars, vi står fullstendig på stedet hvil, og ut fra spillet i år har vi poengmessig fått meget godt betalt.

eivhelle

Jeg trodde Edvardsen var det dårligste NFF hadde å tilby, men jeg tok tydeligvis feil. Skulle tro at dommeren hadde fått instruks fra NFF om at en ønsket jevne og spennende oppgjør. Og Haugen som er en grise spiller av rang må han ha fått instruksjon om å passe spesielt godt på.

Ellers var dette en kamp med sjansesløsing av en annen verden. Det kunne godt ha stått 6-0 før Haugen ble sendt av banen. Og vi kunne godt ha scoret et par til etterpå.

Ellers fantastisk morro å høre på Dos Santos og Nannskog som mente at Sogndal treneren måtte være svært skuffet over å tape denne kampen som helt klart var spillemessig meget jevn. Tydelig at Brann har vært griseheldige med dagens resultat.

Og Valsvik var svært overbevist i intervjuet etter kampen om at han tok ballen og at Pusic filmet. At tv bildene viste noe helt annet så ikke ut til å påvirke overbevisningen på noen som helst måte.


gladiporno

Quote from: dudo on August 30, 2013, 20:10:44 PM
Quote from: Sindre32 on August 30, 2013, 19:07:38 PM
Jeg tror det er et trekk fra sutremafiaen som forårsaker stillheten i kamptråden i dag. Ved ikke å skrive i tråden, kan de nemlig male videre om likegyldighet (deres egen, de er aldri likegyldige når vi er ræva).


Er vel helst det at vi går på kampene.


Haha, touché!

Gepard

Valsvik fremstår som en umoden tulling, kanskje greit å være Litt ydmyk etter årets klareste straffe.

Tom C

Var mye positivt å ta tak i i dag. Huseklepp viste glimt av gamle takter. Pusic fortsetter å score og jobber knallhardt. Barmen fortsetter å komme til store muligheter og gjør en bunnsolid innsats. Mojsov går i krigen og vinner det meste av dueller. Demir viste seg også frem synes jeg. Eneste spilleren jeg synes skuffer er askar. Synes han er veldig oppskrytt.

Når det gjelder dommeren, så kan jeg ikke fatte og begripe hva som går igjennom hodet hans utpå der. Det virker som om de nyter oppmerksomheten og ha fokus i kampene når de båser ihjel en kamp som aldri var i nærheten av å være stygg. Talentløst å dra opp gult kort på det første frisparket haugen lagde. Når badji ville ha svar på hvorfor han fikk gulekort på reine taklinger forsvarte de det med at de måtte slå ned på "brutale" taklinger som kunne skade motspiller. Lurer på hvilken "regel"  de skal gjemme seg bak her? Og straffesituasjonen med Pusic står han jo tre meter fra og ser med fri sikt. Kampfiksing, kaller jeg sånt, og fyren bør utestenges resten av sesongen.
Aldri mer Obos....

Christian

Haugen lager vel akkurat to frispark i løpet av den tiden han er på banen, med rimelig langt mellomrom mellom de to. Ganske fantastisk at han då blir utvist.

Straffesituasjonen virker jo å være av en annen verden. Rune Pedersen har nok gode forklaringer å komme med i løpet av helgen. Vel å merke uten å ha sett noen av situasjonene.

Det positive er jo at det blir herlig kok på Stadion når dommeren styrer på på den måten. Kjempeinnsats fra laget trekker òg opp og selvfølgelig de tre poengene etter en god kamp.

Klaus_Brann

For en kamp. For en stemning, og for en dommer.
Den beste kampen på veldig veldig lenge. Magisk i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Sindre32

Quote from: dudo on August 30, 2013, 20:10:44 PM
Quote from: Sindre32 on August 30, 2013, 19:07:38 PM
Jeg tror det er et trekk fra sutremafiaen som forårsaker stillheten i kamptråden i dag. Ved ikke å skrive i tråden, kan de nemlig male videre om likegyldighet (deres egen, de er aldri likegyldige når vi er ræva).


Er vel helst det at vi går på kampene.

LikeABoss

Kem var apekatten som kastet bluss ut på banen?
Var det fra Brann eller syltetøy-gutta?

Hansakongen

Quote from: LikeABoss on August 30, 2013, 20:55:18 PM
Kem var apekatten som kastet bluss ut på banen?
Var det fra Brann eller syltetøy-gutta?


Det var nok en fra syltetøy banden det. For håpe sogndal for en klekkelig bot for det :)

Sindre32

Og Mojsov! Av det jeg har sett så langt tar jeg heller Mojsov enn Zsolt - husk også at mannen knapt har spilt en offisiell kamp på ett år før ham kom til oss.

Jose Arrogantio

Fikk bare sett den siste halvtimen av kampen. Noen mulighet til å få sett  hele kampen igjen noe sted?

Utrolig irriterende å misse mesteparten av en sånn kamp.

tintin

har du sumo? kan ta på zebra direkte og spole bak 3 timer i tid...

Jose Arrogantio

Har ikke sumo. Men kan nok skaffe meg det, hvis det virker i utlandet.

osoerli

Quote from: Sindre32 on August 30, 2013, 20:57:41 PM
Og Mojsov! Av det jeg har sett så langt tar jeg heller Mojsov enn Zsolt - husk også at mannen knapt har spilt en offisiell kamp på ett år før ham kom til oss.


Ja Mojsov verkar vera eit veldig godt "kjøp".  Håpar han fortset  i same stilen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Quote from: dudo on August 30, 2013, 20:10:44 PM
Quote from: Sindre32 on August 30, 2013, 19:07:38 PM
Jeg tror det er et trekk fra sutremafiaen som forårsaker stillheten i kamptråden i dag. Ved ikke å skrive i tråden, kan de nemlig male videre om likegyldighet (deres egen, de er aldri likegyldige når vi er ræva).


Er vel helst det at vi går på kampene.


Nemlig. Utrolig at den tanken ikke slo Sindre. Jeg er sikkert en av disse sutrerne, og jeg var på kampen. Det var gøy!
Tren på langskudd

Hansakongen

Quote from: osoerli on August 30, 2013, 21:28:50 PM
Quote from: Sindre32 on August 30, 2013, 20:57:41 PM
Og Mojsov! Av det jeg har sett så langt tar jeg heller Mojsov enn Zsolt - husk også at mannen knapt har spilt en offisiell kamp på ett år før ham kom til oss.


Ja Mojsov verkar vera eit veldig godt "kjøp".  Håpar han fortset  i same stilen.



Mojsov han har kan virke som og være en meget god signering i år. Utentvil ble litt skeptisk til han etter de kortene han pådro seg i i løpet av sine 105 første tippeliga minutter. Men han har holdt ord etter den tid og har ikke fått et kort etter det. Bare Brann klarer og skaffe flere spillere med den like saftig vinner innstinkt slik piotr viste til gangs i dag med flere tilfeller hvor han fyrte opp hansa i andre omgang.

Lasaron

Om Haugen: For meg virket det som om begge kortene var riktige. Han holdt i trøyen på en spiller som var på vei framover. Jeg fikk ikke med meg at andre drog i trøyer, men det betyr ikke at det ikke skjedde.

Om Skarsfjord: Når vi fikk rødt kort tenkte jeg at her må vi ha inn en med tempo i bena, på midten. Da landet jeg på Skaanes. Men jeg "visste" at det ikke ville skje. Men så skjedde det! Positivt overraskende. Riktignok ble han plassert på vingen, men dog. Ellers viste det vinnervilje at han ble bortvist. Men han må fortsatt gå.

Om Barmen: God!

Om Demir: Hans beste kamp for Brann?

Om Soko: Overraskende frisk og god.

Om Mojsov: Muligens eliteseriens beste til å blokkere skudd.

Om Huse: Herlig god i dag. Håper han er på vei tilbake nå.

Om Puse: Nærmer seg å bli notorisk.

Om Piotr: Vår viktigste spiller.


Dette var en gøy kamp med god stemning.
Tren på langskudd

Hansakongen

For vel igrunnen si at dommerskandalen i kveld er vel komplett nå som jeg tilfeldigvis ser i sogn avis at dommeren gav gult kort til feil spiller i andre omgang, og samme spilleren som bare fikk gult kort for å ta ned pusic på midten før slutt fikk gult kort skulle det vært et rødt kort til den spilleren. I kampenshete slik jeg ser det skulle det igrunnen vært spilt 10 mot 9 de siste minuttene av kampen vist dommeren hadde vært av et mye bedre kaliber enn det han narturligvis ikke er........

http://www.sognavis.no/lokal_sport/article6835703.ece

Sindre32

Quote from: Lasaron on August 30, 2013, 21:46:09 PM
Quote from: dudo on August 30, 2013, 20:10:44 PM
Quote from: Sindre32 on August 30, 2013, 19:07:38 PM
Jeg tror det er et trekk fra sutremafiaen som forårsaker stillheten i kamptråden i dag. Ved ikke å skrive i tråden, kan de nemlig male videre om likegyldighet (deres egen, de er aldri likegyldige når vi er ræva).


Er vel helst det at vi går på kampene.


Nemlig. Utrolig at den tanken ikke slo Sindre. Jeg er sikkert en av disse sutrerne, og jeg var på kampen. Det var gøy!


Den tanken slo meg, men jeg tenkte først og fremst på de fraværende sutremeldingene i pausen - pleier å hagle inn noen meldinger da, men ingen i dag.

Xminator

Med Piotr og Mojsov begynner rabletendensene å spre seg igjen. Skulle hatt Karadas over på rett lag igjen og Scharner tilbake. Da hadde selv Kippe bleknet når dødballene skulle gjøres opp :)

Det er en jobbeseier av de sjeldne. Og Brann rusker skikkelig opp i strategien man har fulgt resten av sesongen. Haugen får gå høyt, Barmen ligger høyere. Man legger igjen spiller oppe på defensiv dødball. Man tok i det hele tatt Sogndal skikkelig på sengen.

Så får vi være glad for at dagens Sogndallag nok ikke hadde samme duellkraft som sist vi møtte dem og at Brann er tilsvarende forsterket med innsatsen til Mojsov og rekkevidden til Barmen.

Og jeg skulle fortsatt helst sett Mane i Branndrakt...

Corran

For å glede Sindre litt (etter vi kommer hjem fra kamp) så kan eg godt suttre litt.
Brann er langt fra friskmeldt. Det er mye dårlig strategi over spillet og høyre siden vår er en vandrende (ja vandrende for de løper ikke hemover) skandale.
Kampen skulle vært punktert etter halvspilt førsteomgang.
Men når det er sagt så minnet Brann om et lag som ikke helt ha dagen men kjempet seg heroisk inn til en fortjent seier til tross for en dommer som må ha skjeve hornhinner, være fargeblind og sist ble sett gående fra stadion med førerhund og hvit stokk.

Men det er ingenting som kan gjøre så mye med stemningen som en dritt dårlig dommer.
Og stemningen i andre omgang var god og eg har ikke levd meg så inn i en kamp og blitt så emosjonelt engasjert på flere sesonger (i alle fall ikke de to siste)
Mosjov er konge Ikke pga at han er så utrolig god (men han viser lovende takter) men pga at han fyrer opp lagkameratene, kjefter på de, går bort og gir de en klapp på skulderen og går foran i krigen.
En leder som Brann har manglet.
Også deilig å se Demir leve opp til sitt potensiale, gode raid, god plassering, god jobbing og gode taklinger. Manglet litt på kvaliteten på innleggene, men kanskje banens beste
Huse var også frisk i dag og jobber godt begge veier.
Soko overasket meg i dag og var meget god i duell spill og som bakerste midtbane mann. Han bør helst ikke bevege seg for langt opp da han blir litt fort sliten og sliter med å komme seg hjem igjen, men han spilte faktisk meget bra og klokt i dag
Haugen var også meget god fram til han litt enkelt ble sendt av banen. De 2 gule var kanskje et til sammen. Og hvis det var gule kort de han fikk skulle det strengt tatt vært delt ut minst 8-10 gule kort til. Blant annet når Azar rev en Brannspiller overende i Brann sin 16 meter.
Må jo også dele ut litt skryt til vår hissige polakk. Pjotr reddet poengene som vanlig gjorde meg bekymret for at han skulle få rødt når han hisset seg i den ene duellen hvor en sogndal spiller var for hard.
Barmen dårligere en sist men bra offensivt og jobbet hardt. Må trene seg opp til å komme tettere i dueller
Pusic er jo eg ingen fan av og er til tider dårlig i dag og gjør mange rare valg og har dårlige touch MEN det er helt greit så lenge han scorer 1-2 mål pr kamp for det er det som er hoved jobben hans

Byttene i dag var egentlig greie men hvorfor ta ut Huse som er bra og la Amin være på banen skjønte eg lite av Men et godt innhop av Skaanes

Alt i alt en fin aften
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Gøyeste kampen på lenge. I 1. omgang viste vi mye fint spill. Senere i kampen er det ikke så voldsomt mye bra spill av oss, men det var likevel en fin kampopplevelse med høyt tempo, temperament, kriging, talentløshet fra dommeren, god stemning og kok på tribunene.

Og ja; vi har vunnet to kamper på rad under Skarsfjord før. Elleve ganger tror jeg.

Den dagen Skars har gitt oss et poengsnitt på oppunder 2 pr kamp over en periode på 30 kamper - og vi i tillegg spiller underholdende fotball og slutter med denne stadige feigheten hans, så skal jeg heller revurdere mitt syn på ham.
Legg ned hele klubben!

Speedy

Fin kamp av guttene dette! 

Til og med dommeren vil ha Skarsfjord ut.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

VVB

August 31, 2013, 02:56:20 AM #106 Last Edit: November 05, 2013, 23:57:10 PM by VVB
Quote from: krøvel vellevold on August 31, 2013, 00:02:35 AM
Gøyeste kampen på lenge. I 1. omgang viste vi mye fint spill. Senere i kampen er det ikke så voldsomt mye bra spill av oss, men det var likevel en fin kampopplevelse med høyt tempo, temperament, kriging, talentløshet fra dommeren, god stemning og kok på tribunene.

Og ja; vi har vunnet to kamper på rad under Skarsfjord før. Elleve ganger tror jeg.

Den dagen Skars har gitt oss et poengsnitt på oppunder 2 pr kamp over en periode på 30 kamper - og vi i tillegg spiller underholdende fotball og slutter med denne stadige feigheten hans, så skal jeg heller revurdere mitt syn på ham.


.

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on August 30, 2013, 19:58:38 PM
Innrømmer glatt at eg liker en trener som fyrer seg opp over horrible dommere.


Irriterende at de aldri må stå til rette og svare for seg for elendig dømming.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on August 30, 2013, 21:46:09 PM
Quote from: dudo on August 30, 2013, 20:10:44 PM
Quote from: Sindre32 on August 30, 2013, 19:07:38 PM
Jeg tror det er et trekk fra sutremafiaen som forårsaker stillheten i kamptråden i dag. Ved ikke å skrive i tråden, kan de nemlig male videre om likegyldighet (deres egen, de er aldri likegyldige når vi er ræva).


Er vel helst det at vi går på kampene.


Nemlig. Utrolig at den tanken ikke slo Sindre. Jeg er sikkert en av disse sutrerne, og jeg var på kampen. Det var gøy!


Ja. Mange i dag før kampen som snakket om at sesongen uansett var over og ikke gledet seg spesielt til kampen, jeg var vel delvis inkludert der, men for en kamp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Hansakongen on August 30, 2013, 22:30:56 PM
For vel igrunnen si at dommerskandalen i kveld er vel komplett nå som jeg tilfeldigvis ser i sogn avis at dommeren gav gult kort til feil spiller i andre omgang, og samme spilleren som bare fikk gult kort for å ta ned pusic på midten før slutt fikk gult kort skulle det vært et rødt kort til den spilleren. I kampenshete slik jeg ser det skulle det igrunnen vært spilt 10 mot 9 de siste minuttene av kampen vist dommeren hadde vært av et mye bedre kaliber enn det han narturligvis ikke er........

http://www.sognavis.no/lokal_sport/article6835703.ece


Det at han presterer å gi feil mann kort uten at det var tumulter er jo intet annet enn imponerende.
Han burde bli satt ned til å dømme adecco for en stund etter dagens kamp, men NFF evner ikke å straffe grove dommerfeil, så det skjer nok ikke.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Nå er det på tide med en aldri så liten hyllest av Pusic. Denne voldsomt begrensede spilleren som har scoret 4 mål på de siste tre. Voldsom fighting i dag, ufortjent mange frisparkmot og han har virkelig begynt å finne mål.

Synd ikke Finne får spille.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on August 31, 2013, 00:02:35 AMDen dagen Skars har gitt oss et poengsnitt på oppunder 2 pr kamp over en periode på 30 kamper - og vi i tillegg spiller underholdende fotball og slutter med denne stadige feigheten hans, så skal jeg heller revurdere mitt syn på ham.


Ja, å vinne mot et dårlig Sogndal-lag er vel et absolutt minimum i så måte. Noe helt annet er det å være i stand til å ta Brann inn i gullkampen.

Ellers morsom kamp med bra kok på slutten. Så takk til både Haugen, Skarsfjord og dommer for det!
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on August 31, 2013, 04:03:59 AMSynd ikke Finne får spille.


Han får ikke en gang varme opp. Så han er ute i kulden for øyeblikket.
Rød makt på Hansa

Sindre32


Kjell249

Quote from: krøvel vellevold on August 31, 2013, 00:02:35 AM
Gøyeste kampen på lenge. I 1. omgang viste vi mye fint spill. Senere i kampen er det ikke så voldsomt mye bra spill av oss, men det var likevel en fin kampopplevelse med høyt tempo, temperament, kriging, talentløshet fra dommeren, god stemning og kok på tribunene.

Og ja; vi har vunnet to kamper på rad under Skarsfjord før. Elleve ganger tror jeg.

Den dagen Skars har gitt oss et poengsnitt på oppunder 2 pr kamp over en periode på 30 kamper - og vi i tillegg spiller underholdende fotball og slutter med denne stadige feigheten hans, så skal jeg heller revurdere mitt syn på ham.
Var ikke mye feighet i går. Mer slitne spillere, mangel på ferdigheter og det røde kortet som gjorde at vi ble spillt lav.

Ellers synes jeg det er greit at Skaanes prioriteres foran Finne når vi skal gjøre offensive bytte. Men virker heller ikke som Finne og Skarsfjord er bestevenner:)

Pusic gjør en veldig viktig jobb som kriger på top og gjør overraskende nok veldig mange riktige valg med ballen i beina.

Ellers har vi veldig uflaks som ikke leder mer når vi får rødt kort. 2 avslutninger blir stoppet på streken.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Xminator

Ba har en nostalgisk og djeveldyrkende børs i dagens avis ...

Baunebob

Var det Mojsov som kastet seg ned og blokkerte et skudd med ansiktet? FANTASTISK!
Plutselig var det underholdene å se Brann igjen. Både tendenser i spill og innsatsen var positiv.
Skaanes rakk å vise at han er spennende på de minuttene han fikk.


krøvel vellevold

Quote from: VVB on August 31, 2013, 02:56:20 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 31, 2013, 00:02:35 AM
Gøyeste kampen på lenge. I 1. omgang viste vi mye fint spill. Senere i kampen er det ikke så voldsomt mye bra spill av oss, men det var likevel en fin kampopplevelse med høyt tempo, temperament, kriging, talentløshet fra dommeren, god stemning og kok på tribunene.

Og ja; vi har vunnet to kamper på rad under Skarsfjord før. Elleve ganger tror jeg.

Den dagen Skars har gitt oss et poengsnitt på oppunder 2 pr kamp over en periode på 30 kamper - og vi i tillegg spiller underholdende fotball og slutter med denne stadige feigheten hans, så skal jeg heller revurdere mitt syn på ham.


Så lenge folk klarer og holde flaggene til stopp i spillet og får med seg kampen så er det greit ;) men gøy med engasjerte folk. Stå på!


Hva hadde dette med mitt svar å gjøre?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Kjell249 on August 31, 2013, 06:30:50 AM
Var ikke mye feighet i går.

Nei jeg mente ikke kampen i går. Bare sånn generelt.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: Xminator on August 31, 2013, 07:48:10 AM
Ba har en nostalgisk og djeveldyrkende børs i dagens avis ...


He he, skulle gjerne hatt Guastavino i godt gammelt slag på banen!:)
Rød makt på Hansa

Nixon

Var det noen som savnet Badji i går? Det kan jo være tilfeldig, men ballen gikk da mye raskere fremover når piruett- og tilbakespill-Badji ikke var på banen.
Rød makt på Hansa

Romarius

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men Soko var i går mye bedre enn Baji har vært på lenge.
Baji har kanskje det største potensialet av alle på Brann, men faktum er at han ødelegger utrolig mye av fremdrift og rytme, når han nesten uten unntak først skal orientere seg hjemover når han får ballen. Dette må det da være mulig å gjøre noe med?
Som sagt stort potensial, men fortiden er han nesten mer til skade enn nytte.

dragn

Nå har jo badji klippekort, men synes absolutt det fløyt bedre med soko

vekkreist



vekkreist

Er enig at Husklepp var kasjdfasd falksdf!!    :P ::)

StuckedPaaOstlandet

Savner noen av de navnene der, journalisten har tydeligvis ikke redigert malen før det kom på trykk.



Kagain

Jeg vil ellers påstå at Brann hadde en del flaks i går. Det skjedde jo titt og ofte at Mane m.fl. kom rasende nedover høyresiden vår, inn i en god posisjon foran boksen for så å levere noen skudd som var helt bort i staur og vegg. Med en saftkokende angriper i litt bedre form kunne Brann fort ha lagt under.

Henki

Quote from: vekkreist on August 31, 2013, 10:19:26 AM
Er enig at Husklepp var kasjdfasd falksdf!!    :P ::)


Men at noen kan si det samme om Erik Mjelde, synes jeg er helt kfhga itklyred hgjklrt! :D
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Quote from: Sindre32 on August 31, 2013, 06:10:10 AM
Quote from: Nixon on August 31, 2013, 06:04:00 AM
Quote from: Klaus_Brann on August 31, 2013, 04:03:59 AMSynd ikke Finne får spille.


Han får ikke en gang varme opp. Så han er ute i kulden for øyeblikket.


Perfekt at han er ute i kulden.
Pusic spilte en veldig bra kamp i går, og har vært god de siste kampene. Om Finne hadde vært noe bedre nå vet jeg ikke.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

TCAC

Det aller deiligste med denne kampen var at vi for en gangs skyld ikke la oss lavt etter vi tok ledelsen. Selv ikke etter å ha blitt redusert til 10 mann (fullstendig idiotisk av Haugen for øvrig) la vi oss så lavt som vi pleier når vi leder kamper med Skarsfjord som trener. Dersom dette er en permanent taktisk endring kan en stor del av min misnøye bli kurert.

nero

Den mest underholdende kampen på Stadion på lang tid! Demir har jeg vel aldri sett bedre i rød trøye, og Pjotr ER verdens beste keeper! Mojstov var også stor. Huseklepp friskere enn på et halvt års tid. Gøy!

Likevel er var det vel ikke akkurat to veldig gode fotballag utpå stadiongresset i går. Ting gikk veldig mye på hytt og pine fra begge lag, og det kollektive funket ikke akkurat strålende, men Brann var helt klart et hakk bedre. En stund var det NM i suicidale tversoverpasninger utpå der, og Mane fikk ufattelig mye plass og ro både før og etter utvisningen. Brann er ikke friskmeldt på noen måte, men moro var det likevel!
Lions led by donkeys.

brann89

Dette her var saker, må ha vært den beste kampen fra Brann sin side på lang tid. Berre synd at dommerene hadde mye rart føre seg, men han fikk iallefall liv i både publikum og Skars.

Men burde ikkje Hannu Patronen får kort etter taklingen på Piotr i det 54 minutt, etter corneren som bli avblåst for offside. Han kommer inn med knottene først, selv om det virker som om Hannu Patronen kommer først på ballen, så er det farlig å komme inn på den måten mens piotr ligger nede for å ta ballen. Selv synest eg det er så farefult spill at det burde være rødt kort.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Utmedsnolken

Quote from: brann89 on September 01, 2013, 00:33:19 AM
Dette her var saker, må ha vært den beste kampen fra Brann sin side på lang tid. Berre synd at dommerene hadde mye rart føre seg, men han fikk iallefall liv i både publikum og Skars.

Men burde ikkje Hannu Patronen får kort etter taklingen på Piotr i det 54 minutt, etter corneren som bli avblåst for offside. Han kommer inn med knottene først, selv om det virker som om Hannu Patronen kommer først på ballen, så er det farlig å komme inn på den måten mens piotr ligger nede for å ta ballen. Selv synest eg det er så farefult spill at det burde være rødt kort.


Men piotr klikket jo så til de grader at han kanskje tenkte det var like greit å kalle det rven steven kstedet for å gi kort til begge
"og der snubler Sæternes igjen"


brann89

Quote from: Utmedsnolken on September 01, 2013, 11:20:28 AM
Quote from: brann89 on September 01, 2013, 00:33:19 AM
Dette her var saker, må ha vært den beste kampen fra Brann sin side på lang tid. Berre synd at dommerene hadde mye rart føre seg, men han fikk iallefall liv i både publikum og Skars.

Men burde ikkje Hannu Patronen får kort etter taklingen på Piotr i det 54 minutt, etter corneren som bli avblåst for offside. Han kommer inn med knottene først, selv om det virker som om Hannu Patronen kommer først på ballen, så er det farlig å komme inn på den måten mens piotr ligger nede for å ta ballen. Selv synest eg det er så farefult spill at det burde være rødt kort.


Men piotr klikket jo så til de grader at han kanskje tenkte det var like greit å kalle det rven steven kstedet for å gi kort til begge


Ok, så så lenge spilleren reagere på den måten skal altså alt være greit? Henger ikkje på greip for min del
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Go Up